بازدید 24967
۹

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۱۷ شهریور ۹۹/ شناسایی ۲ هزار و ۱۵۲ مبتلای جدید

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۲۱۵۲ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۷۳۳ نفر از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۰۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ 07 September 2020
تابناک اجتماعی
پس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از ۳۸۸ هزار تن گذشت.
 
به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۵۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۱۶ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۳۸۸ هزار و ۸۱۰ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۱۷ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۲۲ هزار و ۴۱۰ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۳۳۵ هزار و ۵۷۲ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۳۷۳۳ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۳ میلیون و ۴۰۶ هزار و ۵۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح وضعیت استان‌های مختلف کشورمان گفت: ️استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۶.۳ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۳.۷ درصد؛ این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان به ۴.۴ درصد رسیده و روند کاهشی خود را حفظ کرده است.
 
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.9
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۹
این آمار و ارقام رسمی مقایسه شود با انگلستان که با اینکه تعداد مبتلایان روزانه شان حدوداً برابر ایران است، ولی تعداد فوتی روزانه شان رسیده به حدود 10 مورد و تعداد بیماران در وضعیت شدیدشان حدود 70 نفر است در حالی که مطابق آمار رسمی در ایران حدود 3700 نفر است. شاید بد نباشد یکی از این نوابق مسئول به دلایل این تفاوت های نجومی بپردازد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
ما بمیریم شهید محسوب شده و به بهشت پرت می شویم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
اینم بگو که انگلیس با ده میلیون کمتر جمعیت ۱۸ میلیون تست گرفته!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
پاسخ خیلی ساده هست
جاهای دیگه دارو دارند و اثر میگذارد. ما دارو نداریم و همش میگیم هیچ دارویی اثر نداره!!! همین
تابناک جان تو را به هرکی دوست داری این مزخرفات مناطق قرمز و هشدار رو حذف کن

وقتی خود وزیر میاد میگه هیچ فرق محسوسی بین مناطق مختلف وجود نداره و اوضاع اینقدر گل و بلبله که همه مناطق مدارس حضوری باشند دیگه این خزعبلات رو برای چی وزارت بهداشت و ستاد فرمایشی کرونا به خورد ملت میدهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Czechia |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
ارقام را هم یا با عدد بنویس یا با حروف
حالا دیگر کل کشورهای دنیا حتی وسط جنگل های امازون همه فهمیده اند بدون ماسک نمیشود مقابله کرد ولی مسولین ما در خواب هستند
لطفاً سخنگوی وزارت بهداشت یک کمی سلیقه به خرج بده و لااقل این متن تکراری را یک تغییراتی بدهد. شش ماه است که همین متن را داریم می بینیم فقط اعدادش تغییر می کند .
تور خدا اگه واقعا وضیعت بد بچه ها نرن مدرسه امروز در مدرسه های یافت آباد یک هم همه ای بود نه انگار مریضی آمده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست