بازدید 15465

مناظره توئیتری مشاور روحانی و نماینده مجلس

مشاور رئیس جمهور در پاسخ به برخی انتقادها در پیامی توئیتری نوشت: دولت تدبیر و امید به بیش از ۱۱٫۵۱۴ روستا آب پایدار رسانده است.
کد خبر: ۱۰۰۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 04 September 2020

 

به گزارش تابناک، حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر در پاسخ به مجتبی رضاخواه که از آبرسانی به بلوچستان انتقاد کرده بود نوشت: از ابتدای دولت یازدهم تا پایان سال گذشته به ۷/۷ میلیون نفر در ۱۱٫۵۱۴ روستا آب پایدار رسانده شد.

وی با بیان اینکه در سالجاری، تا پایان هفته دولت به ۴۰۴ روستا با جمعیت ۲۹۹٫۶۰۰ نفر آبرسانی شده است، اظهار داشت: تا قبل از دولت یازدهم به ۱٫۲۰۰ روستا و ۹۰۰٫۰۰۰ نفر آبرسانی پایدار انجام شده بود.

 

گفتنی است مجتبی رضاخواه نماینده مردم تهران پیش از این با انتقاد از نحوه آبرسانی به استان سیستان و بلوچستان گفته بود: مردم جنوب سیستان و بلوچستان مشکل جدی در آب آشامیدنی دارند نه اینکه آب نباشد بلکه مدیریت منابع آب نیست بطوریکه بیابان سیراب است.

این نماینده مجلس پس از توضیحات توئیتری آشنا اظهار داشت: منکر تلاشهای این دولت و اسلافش نیستیم، ولی همچنان «آب آشامیدنی» معضل جدی بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان است. تامین ضروریات زندگی مردم هم وظیفه‌ی حاکمیت است که بنده و شما جزئی از آن هستیم.

وی تأکید کرد: مطمئن باشید مجلس در یکسال باقیمانده عمر دولت، برای حل مشکلات مردم در کنار دولت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار