بازدید 771959

آخرین تصویر از آرمان، دقایقی پیش از قصاص

کد خبر: ۱۰۸۹۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷ 25 November 2021

آخرین تصویر از آرمان، دقایقی پیش از قصاص          گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

آخرین تصویر از آرمان، دقایقی پیش از قصاص

آخرین تصویر از آرمان، دقایقی پیش از قصاص

چند ترفند ساده برای پف کردن کیک

چند ترفند ساده برای پف کردن کیک
حقه‌ زنبورها برای گل‌دهی گیاهان، دانشمندان را گیج کرده

حقه‌ زنبورها برای گل‌دهی گیاهان، دانشمندان را گیج کرده است

قیمت خودرو‌های سایپا و ایران خودرو امروز
تصاویر آخرین تلاش‌ها قبل از اعدام آرمان عبدالعالی

تصاویر آخرین تلاش‌ها قبل از اعدام آرمان عبدالعالی
خبر جدید در مورد وخامت حال آیت الله سیستانی

خبرجدید در مورد وخامت حال آیت الله سیستانی
چرا رای پرونده شوهر مهناز افشار برگشت؟

چرا رای پرونده شوهر مهناز افشار برگشت؟
اپل فروش محصولاتش در ترکیه را ممنوع کرد

اپل فروش محصولاتش در ترکیه را ممنوع کرد
عزل مدیری که برای کربلا رفتن ۵۰میلیون گرفت
سربازی برای دکترا حذف می‌شود؟
استایل متفاوت فاطمه معتمدآریا در دوران جوانی

استایل متفاوت فاطمه معتمدآریا در دوران جوانی
شنا در دریاچه یخ زده شنجانگ چین + عکس

شنا در دریاچه یخزده شنجانگ چین + عکس
IQ ایرانیان در جهان چند است؟

IQ ایرانیان در جهان چند است؟
مریخ برای انسان قابل سکونت خواهد شد

مریخ برای انسان قابل سکونت خواهد شد
مسیر دیدنی آبشار آق‌سو گلستان

مسیر دیدنی آبشار آق‌سو گلستان
حق امتیاز چهره رباتیک خود را بفروشید

حق امتیاز چهره رباتیک خود را بفروشید
جشن تولد همسر جاستین بیبر، خواننده آمریکایی

جشن تولد همسر جاستین بیبر، خواننده آمریکایی
این سریال ترسناک از «بازی مرکب» پیشی گرفت

این سریال ترسناک از «بازی مرکب» پیشی گرفت
هشدار؛ این هفت غذا را نباید دوباره گرم کرد!

هشدار؛ این هفت غذا را نباید دوباره گرم کرد!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳۴
خیلی خرید میگید عکسو نشون میدید بعدش خبری نیست
سلام دختره تا قبل از کشته شدن نه بابا داشت نه مادر که سر از خود خانه پسرا میرفت ولی حالا که کشته شد بابا و مادر شد جرات ودر و مادر ها مواظب دختراشون نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
چون به اصطلاح روشن فکرن
چطور شما انقدر پیگیر این خبر هستین مگه کم مثل ایشون تا بحال اعدام شدن و یا منتظر قصاص هستن چرا فقط این ۱ نفر چه تفاوتی هست چرا انتشار عکس ی قاتل با گردن کج انقدر براتون مهم چرا تصویر اون مرحوم منتشر نمیکنید دختری با هزاران ارزو که به دست این شخص اونم با اون طرز فجیع به قتل رسید منتشر نمیکنید
یه جور از این قاتل در فضاهای رسانه ای تعریف میکنن انگار قهرمان ملیه آقا غلط کرد دختر مردمو کشت قاتل باید اعدام بشه روحش هم طبق روایات درته جهنم جلسه لعنت به روح کثیف وقاتلش دست قانون درد نکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
ای ول این لعنتی رو چقدر مهمش کردن
فــاطی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
حالا تو حرف نمیزدی بهت میگفتن لال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
یکم مودب باش. درسته که آدم کشته و گناه بزرگی مرتکب شده و قصاص هم حق خانواده‌ی مقتول هست ولی اونم هشت سال توی زندون بوده. اگر پدر و مادرها روی کارای فرزنداشون نظارت داشته باشن که کجا میرن و چی کار میکنن هیچ وقت از این اتفاق ها نمیوفته. خدا به هر دوتا خانواده صبر بده و روح دو جوون در گذشتشون رو بیامرزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
آروم باش بابا چته الان خوشحالی اعدامش کردن. از مرگ کسی خوشحال نشو
مهدیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
بنده خدا قصاص شده دیگه چکار به اون دنیاش داری
مالک یوم دین خداس نه شما
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
خاک بر سرت که عقده هاتو اوردی اینجا
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
خیلی موافقم با صحبت هاتون
چرا هیچکس مادری رو که حتی نمیدونه جنازه دخترش کجاست رو درک نمیکنه
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
حرف شما درست و قاتل خالدون فیها جهنم است و قصاص حق طبیعی فردی و اجتماعی خواهد بود. فقط یک نکته همون روایات و منابع گفته. هیچ کس از رحمت خدا ( در صورت جبران و غفران) ناامید نباشه و ما جای خدا نمی توانیم نظر و حکم دهیم. اگر قصاص نبود بند روی بند قرار نمی گرفت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
سلام عزیز قصاص حق قانونی وشرعی هر شخصی می باشد گرچه بخشش وعفو بهتر می باشد .در مسائل اینچنینی که قاتل توبه وطلب عفو می کند واعدام می شود آن قصا کفاره گناهش می‌شود.ودیگر کسی نمی تواند حکم به جهنمی بودن آن فرد بدهد وشاید هم اکنون در بهترین نقطه بهشت باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
بابو
Keyvan
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
دیگه فرمایشی نبود؟ادامه بده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
ان جوان اشتباه کرده بود اما قشنگ ترین کار گذشت بود باید محرم و نامحرم را به فرزندان یاد داد
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
تو چیکاره ای که جای خدا حکم میدی از کجا معلوم خودت نرفتی درک الافسلین
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
مقصر خود غزاله بوده ،،نباید تنهایی میرفته به خونه ی پسره...اگر علاقه ای بوده باید ازدواج میکردن..
مهراد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
تو چرا میسوزی بی ادب بی شخصیت
طاها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
اریا نما تو حق توهین به کسی که نمیشناسی رو نداری مگ تو صحنه قتل تشریف داشتی که اینطور با اطمینان چرت وپرت میگی البنه شعور خانوادگیت در همین حد هست بخوبی نشاندادی.ن
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
آقا چرا حرف اشتباه میزنید
بنده خدا قصاص شده دیگه انشااله خدا رحمتش کنه چرا جاش ته جهنم باشه؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
اگر درباره کسی قضاوت کنیم حتما روزی در جایگاه او قرار خواهیم گرفت . شما دقیقا خبر داری چه اتفاقی افتاده که قضاوت می کنی خدا هر دو را رحمت کنه
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
خدا همچین طرز تفکرهایی رو لعنت و نابود کنه.
که مردم مهربون و با شرف رو به اینجا ها کشوندن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
قضاوت خاص پروردگار عظیم شان هست والسلام
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
متاسفم برات
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
جناب اریا متاسفم برات تو چیکاره ای که نظر میدی تو
بهشته یا جهنم؟
خودم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
قصاص حقه و دستور خداوند ولی برادر من در استفاده از الفاظ شعور و احساسات دیگران را هم در نظر بگیر ممکنه کسی از نزدیکان آن شخص نظر شما را هم بخونن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
حرف مفت نزن.
اون جوون بوده و ی اشتباهی تو پونزده یا شونزده
کرده باید بخشیده میشد.
درسته قهرمان مای نبود ولی مثل تو ک عقده ای هستی و ب ی جوون ک از دست رفته لعنت میفرستی.خدا روح انسانهای لقده ای رو شفا بده.
رحمت ب روحش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
اولا هرکس و توی قبر خودش می‌خوابه پلاک هرکس گردن خودشه بیان ترا بخدا نق‌ش آدم خوبه رو بازی
اون خانوم هم اشتباه کرده خونه غربیه رفته هیچکس نمیدونه جریان چی بود نکنیم
ح
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
درست می فرمایید ولی به شرطی که به بلوغ فکری رسیده باشه الان جوان ۲۵ ساله هنوز بلوغ فکری نرسیده نقص از قوانین و رفتار قانون گذار هست که جوان نابالغ دست به گناهی میزند که شاید تصور آنرا هم نکرده باشد در ضمن نقص دیگر قانون اگر حکم قصاص قتل برای فرد زیر ۱۸ سال قابل اجرا نیست. صددر صد نیز بعد از ۱۸ سال نباید انجام شود چرا احکام باید با شرایط سنی و عقلی افراد همخوانی داشته باشد همانطور که قانون عطف به ما سبق نداریم این حکم نیز از نظر شرع و فقه مشکل دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
قضاوت نکنید فقط خدا می داند
روحش شاد خدا ب پدر و مادرش صبر بدهد.اونم ی جوون ناپخته بود .مثل غزاله ک بزکترم بود جوونی کرد رفت خونه ی نامحرم معلومه ک نفر سوم شیطانه. جامعه ما هم مقصره چرا اجازه میدن زنهاودخترها با ظاهر تحریک تحریک کننده جوون های مردمم تحریک می شن.پولی هم ک برای ازدواج ندارن.نتیجه دوستی ها هم این چنین دو خانواده رو داغدار می کنه.خدا ب هر دو خانواده صبر بده
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
یخورده فکر کن بعد حرف بزن
میرعلی حسینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
دلم برای شما ها میسوزه
ترامپ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
خدا لعنت کنه قاتل و ادم کش،وخدا صبر به خانواده مقتول بده که جنایتکار حاضر نشد بگه با جنازه آن دختر نگون بخت چکار کرده،
یاحسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
درود بر شما بخاطر حرف منطقی که زدی واقعا اول مقصر دختر بود رفته خونه نامحرم که منجر به بدبخت شدن ۲خانواده شد بخدااگه نمیرفت هر کدوم زندگی خودشو میکرد اونم جون
. بودناپخته
محمد رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
خیلی جالبه برای چه کسب دلسوزی میکنی خام بود یعنی چه اگه خواهر خودتو میکشت این حرف رو میزدی درسته لذتی که در عفو هست درانتقام نیست اما نه برای این جانی که بیرحمانه دختر مردم روکشت باید ۲ بار اعدام می شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
عالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
چه ربطی به زنها ودخترها داره پسرها خودشون عوضی ان دخترها چکار کنن مثل آدم زن نمیگیرن هزار بار هم بگی بابا هیچی نمیخام بازم دنبال دخترای بی حجاب میفتن حقشونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
خدا بیامرزه کسی رو قصاوت نکنید چون ما در جایگاهی نیستیم ک قضاوت کنیم
شهروند مطیع قانون
| Germany |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
درسته وضع اقتصادی خوب نیست،ولی آرمان جون از بچه های بالا شهر بودن که سفر ترکیه شون به راه بوده دائما،،ظاهرا اولین بار در ترکیه با اون دختر آشنا شد
فریده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
باحرفتون موافقم .زناو دخترای بی حیا باعث عامل این بدبختیاهستن .
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
دوست عزیز اگر مشکلات جوانان حل بشه تمام میشه این جنایت ها ولی نوع پوشش چیزی نیست که طرف تحریک بشه اگه آدم بی ذات باشه به پیرزن چادری هم رحم نمیکنه
رضایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
درجواب اون خانم یا آقایی که گفته جامعه مقصره چرا اجازه میده دخترها با ظاهری تحریک کننده بیان بیرون
ماکه نفهمیدیم مبارزه جامعه با بدحجابی خوبه یابد
اگه دولت با بدحجابی برخورد کنه یه عده ناراحت میشن اگه نکنه یه عده دیگر
عاقل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
خجالت نمیکشی اینجوری کار یه قاتلو توجیه میکنی لعنت به مغز معیوبت که قاطلو فرشته مقتولو مقصر میکنی.ایشالا قسمت شما بشه داغش
پیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
تموم شد؟؟خداشفات بدع
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
به شما چه ربطی داره که پسری با دختری دوست باشند؟ شما مفتش ملت هستی؟ به هیچ کس ربطی ندارد انتخاب
آنهاستاینکه زده دختره رو کشته خوب غلط کرده ولی دیگه قوانین اسلامی بر رفتار جوانان مردم تأثیر نخواهد داشت
آز.ادی آن.سانی
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
همین امثال شما گشت ارشاد را مسخره می‌کردید حالا مدافع برخورد شدید .یک قاتل بوده و اعدام شد تمام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
دقیقا حرفتون درسته
ای کاش بخشش می کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
روحش شاد یادش گرامی...
دختر باران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
اگر شما مرد ها چشماتون رو ببندید همه این اتفاقات نخواهد افتاد. اگر خانمی که از کنارتون رد میشه به عنوان خواهر در نظر بگیرید ، اگر کنترل خودتون رو داشته باشید ، اگر همه چیز رو تقصیر خانما نندازید اینجور اتفاقاتی به وجود نمیاد. توی کشور های عربی الان خانم ها آزادی دارن چون
مرداشون عرضه کنترل خودشون رو دارن
پس به خاطر اینکه خانم ها این کار رو کردن خانم ها اون کار رو کردن نکنید
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
افرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
مردا چشمشون رو پاکتر کنن کمتر چشم چرونی کنن مطمئنن خیلی اتفاقها نمی افته من خودم چادری هستم بارها پیش اومده با اینکه سفت حجابم باز هم نتونستم راحت در خیابون راه برم چقدر زشت که گناه و فقط میندازید گردن بانوان جامعه لطفا کمی انسان باشید
در جواب یک شل مغز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
چون نمیتونست باهاش ازدواج کنه زد کشتش؟
چرا امثال تو نمیمیرن؟ چرا افکار پوسیده هنوزم زنده‌ن؟
جنس مذکر غلط با ناموس مردم تحریک میش
خانه از پای بست ویران است
برین پسراتونو ادب کنین
شهروند
| Canada |
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
آقای دانشمند اگه استدلال شماباشه توی کشورای دیگه باید هرروزشاهدکلی قتل وجنایت باشیم .
نه آقا نوع قتلایی که توکشورمااتفاق میافته نشاندهنده اینه که ملت ما از نظرروحی روانی مشکل پیداکردن وآستانه تحمل مردم بشدت پایین اومده وبین مردم خشونت وتنش بیدادمیکنه حالا دلیلش بماند دلایل راباید درسطح مملکتی وریشه ای جستجوکرد نه عوامل استنباطیِ جنابعالی.
اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
سلام اول خدا خودش قضاوت میکنه ربطی به مانداره بعدا خانواده قزاله همین امروز پشیمان هستن دیگه ارزشی نداره لذتی که درعفوهست درانتقام نیست
روحشان شاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
به جا این نظرتون که یه قرون ارزش نداره بگین مسوولین فکر سهولت ازدواج ملت باشن نوع پوشش از کی روی نیاز غریزی تاثیر داشته چادریا دیگه غریزه جنسی ندارن جناب!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
جوونها رو اخته کنن پس با این دیدگاهتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
خودت فهمیدی چی گفتی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
حیرت دنیا و مردم این است .که یک نو جوان نا پخته و کم تجربا یک اشتباه وحشت ناک میکند .او را در زندان بزرگ میکنند به سن عقلایی که میرسد اعدامش میکنند .با منطق جور در نمزیاد
لعنت به اینطور آدمای شیطان صفت. چرا کشتیش نامرد جهنمی
هردو شون جوونی کردن ارمانم ی جوون ناپخته بود .خدا ب هر دو خانواده صبر بده ولی اگه غزاله هم نمی رفت خونه ارمان این اتفاق نمی افتاد.عمدی در کار نبود اتفاق بودجامه هم مقصر چرا زنها و دخترا با ظاهر تحریک کننده تو خیابون میان.جوون مردم و تحریک شون میکنن. پولی هم برای ازدواج ندارن.نتیجه دوستی هم این چنین دو خانواده رو داغدار میکنه
قصاص واجب است ولی آیا شرایط برای جوانان. فراهم است
خیلی دیگه بزرگش کردن رسانه ها
واقعا عدالت اجرا شد
اونایی هم میگن بخشش بخشش اگه خانواده خودتون بود هم همین و میگفتین؟
چوب خدا بی صدا ترین چوبه
خدا ب هر دو خانواده صبر بده قضاوتم فقط کار خداس ولی ای کاش حداقل معلوم می شد ک جسد غزاله چ شد ولی نیم در صد زند باشه
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی
پاسخ ها
051
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
احتمالأ در کشتن دختره خانوادش هم دست داشته هرکاری کرده که پدرش کرده احتمالا سوزاندتش یا غیره بخاطر همینه پسره هیچوقت نمیتونست بگه که پای خانوادمم گیر میشه و هیچوقت نمیدونست جنازش کجاست..
موقع قصاص خانواده اونجا نبودن ، خبر درست نیست
خدا لحظه ای ما رو به حال خودمون رها نکنه
همه ماها در معرض سقوط هستیم
.
خدا یک لحظه انسان رو به حال خودش رها نکنه
آرمان تقصیری نداشته وقتی دخترکم سن وسالی چون غژاله میره خونه پسره ورابطه داشتن نتیجه این میشه
با اعدام میونه خوبی ندارم اما امثال این باید به درک واصل بشن حقش بود
هردوشون حیف بودند،جوونی کردند، روحشون شاد، خدا به خانواده هاشون صبر بده، انسان وقتی در جایگاه دیگران نیست نباید قضاوت کنه
با سلام بنده خدا به رحمت خدا رفته جوان بود خدا به خانواده محترمشان صبر بده
همش از گرفتاریهای مملکتمونه جونا پول ندارن ازدواج کنن دوستیشون منجر به این اتفاقها میشه
پاسخ ها
کیانوش دیناری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
این نمیتونه حرف درستی باشه
چون جفتشون تقریبا نوجوان بودن
خدابیامرزش الان تو کلانتری خدا خوابیده
جزای کسی که قتل عمد کرده و جنازه رو هم حتی نگفت چی کار کرده همینه . اعدام جزو بهترین مجازاتهای اسلام هست
اگر خانواده غزاله می بخشیدند .بهتر بود . این پسر حتما تو این همه سال توبه کرده و متنبه شده . خدا توبه پذیر هست . ان شاالله بخشیده شده . روحش شاد
به نظر من همش تقصیر پدر ومادره وقتی دوتا جوون را به حال خود میگذارند وازاد میزارند هرجا میخوامد برند باهرکس خواستند برند خوب نتیجه اش همینه دوتا خانواده داغدار میشند خانواده دختر حق دارند اون حتی جای جنازه دخترشون راهم نگفت از همون اول هم پدر ومادر دختر گفتند اگه جای جنازه را بگه از قصاص می‌گذرند و این شد نتیجه
درسته که قاتل باید قصاص بشه ولی اون ۷سالی که هر روز می مرده و زنده می شده که باید جواب بده اون در یک لحظه روانی شده واین کار کرده جای بخشش داشت اگه برنامه ریزی قبلی نداشته برای قتل
درسته که قاتل باید قصاص بشه ولی اون ۷سالی که هر روز می مرده و زنده می شده که باید جواب بده اون در یک لحظه روانی شده واین کار کرده جای بخشش داشت اگه برنامه ریزی قبلی نداشته برای قتل
البته از یک چیز هم نباید غافل شد اینکه والدین ای پسر و دختر هم در این قضیه مقصر فطری هستند چرا که با بی توجهی وعدم کنترل و تربیت صحیح فرزندانشان واز طرفی بی تجربگی احساسات غلط دوره جوانی موجب بروز ای ماجرا شدند و این بیشتر باید درس عبرت برای پدر ومادران باشه
کشت
کشته شد

تموم
خانواده دختره حالا فکر میکنن خیلی آرامش دارن..
نخیر با اجازتون تا آخر عمرشون عذاب وجدان دارن..
چون میدونستن ببخشن ولی نبخشیدن..
نه به اعدام
انسان جایزالخطا هست کار آرمان تاید نمیکنم ولی خانواده اون دوختر هم باید ‌وتاه میومدنشاید خدا وند داشت اونو امتحان می‌کرد حضرت علی گفت گذشت خصلت مردان هست
خداوند ازسر تقصیرش بگذره
بخشش خوبه ولی اگر قصاص نباشه جوونا هر روز با دعواها همدیگرو میکشن روحش شاد ولی خانواده ها جلو پسر و دخترتون رو بگیرید یا اگر می بینید عاشقن سنگ نندازید حتی اگه فقیر و بی سواد باشن
من موندم پرونده با ابهام چطور بسته میشه
تا خودتو نزای جای اولیا دم نمیتونی بفهمی انسان باید جلوی خشم خودشو بگیره
خداوند به هر دو خانواده صبر بده.
با آرزوی دنیایی بدون این تلخی ها.
هر دو خانواده پولدار بودن. پس مانعی برا ازدواج نبود. حالا به هر دلیلی از همدیگه متنفر شدن فقط به نظر من بزرگترها باید میانجیگری میکرد و به جای قتل هر دو الان میتونستند زندگی خانوادگی شادی داشته باشند. اگر بزرکترها خودخواهی هاشون را و عقده هاشون را کنار بزارن جوانها راحتتر تصمیم میگیرن.
اقا من فقط میدونم قاتله بقیش نمیدونم حالا این یارو کیو کشته بوده اقلا این به درک طرف هزاران هزار انسان میکشه اونوقت شما دارید برای یه ادم که یه نفر کشته این قدر شوق زوق نشون میدید این یارو هم حقش بوده ولی من حرفم چیز دیگست من میگم اخه شما چرا نمیرید کسی که باعث مرگ هزاران انسان میشه دستور ترورش صادر نمیکنید با جان خودتون که خیلی راحته فقط کافیه دستورش صادر شه به جان خودتون اگه بلد بودم و حکم داشتم دستور اعدامش خودم اجرا میکردم حالا افراد زادی هستن من همه رو قصاص میکردم اگه که کشتن این افراد حرام هم نیست اکه بهم دستور بدن از جونم میگذرم جون بقیه رو نجات میدم
فکر کنم این قاتل ه ، نه مقتول ! تا حالا فکر کردید کسی که توی سن 17 سالگی بتواند یک نفر رو بکشه و بعد جنازه رو سلاخی کنه چه جور انسانی ه..... مرگ حق بود ، اگر براش دلسوزی میکنید ، فکر کنید همین بلا رو سر یکی از عزیزان شما بیاره... چه حسی خواهید داشت
خدا بیامرزه بچه ها قضاوت نکنین
اگر عاشق شده این کار را کرده من شیطان را مقصر میدانم.بسوزد عشق یک طرفه.خدا کسی را عاشق یک طرفه نکند
خود کرده را تدبیر نیست ...
فقط میتونم بگم متاسفم، مقصر اصلی فرهنگ غلط جامعه ی ایران است
خدابه هردوخانواده صبربده روحش درارامش
اجرای حکم قصاص حق اولیا ی دم است و مجرم راه فرار از آن نباید قانون اجازه بدهد و خانواده قاتل بهتر یک لحظه جایگاه خودشان را با خانواده مقتول ببینند قتل به هر دلیل صورت گرفته قاتل حکمش اعدام و این باید درسی باشد برای همه تا ابد
دلم براش میسوزه نباید اعدام میشد
آرمان و غزاله هر دو شون سر بچه بازی مردن
فقط دلم به حال پدر مادر جفتشون میسوزه
میگن یه دیوونه یه سنگ میندازه تو چاه ۱۰۰ تا عاقل نمیتونن در بیارن
دقیقا الان اون دیوونه همین ارمان هه
ولی روح جفتشون شاد
درباره اعدامش هم بنظرم عدالت در حق ارمان اجرا شد
پاسخ ها
حمیدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
اونایی که از قاتل حمایت میکنن اگه دختر خودشون هم در این وضعیت باشه باز میگن قاتل دخترمان گناه
داره حالا یه خطایی کرده اشکال نداره قوقولی (حالا گیریم دختر مردم خطا کار بوده )
آخه این چه کاریه این چه اعدام کردنیه جوونای مردم رو اعدام میکنن خدا لعنتتون کنه چقد سنگدل هستین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
لعنت به توووو
جوری ازاین قاتل حرف می زنید که اینگار بی گناهه بدرک که دارش کردند این است اقتدارقضایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
اگر برادر خودت در نوجوانی وبا عقل کم جنایتی میکرد بازم همچین حرفی میزدی
کسی از قتل غیرعمدی غزاله خوشحال نشد ولی پدر و مادر غزاله....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
غیر عمدی؟ با میله ۵ بار زده تو سر دختره خدا پدرتو بیامرزه
خداوند به هر دو خانواده صبر بده
ولی دلیل نمیشه توجیح کنیم که یک نفر که دنبال دختر بازیه بزنه دختر مردم رو بکشه بعد جسدش رو هم نابود کنه بعد بگیم آرمان جون!!!!
سلام ب همه
خداوند هردوشون رو رحمت کنه
خوب پدر غزاله هم میتونست با گذشت به این پرونده خاتمه بده ولی خوب؛ متاسفانه نشد
گذشت خصلت بزرگانه
سلام من از دومین نفری ک نظر دادن کمال تشکر رو دارم ک واقعن منطقی ب موضوع نگاه کرده و نظر خودشو اعلام کرده واقعن راست میگه خانم های ک با لباسهای مبتزل جوان های مردم رو تحریک میکنن اینم اخر عاقبتشه
مقصر دختر هست که میره خونه محرم . مرد هم مثل آتیش و پنبه چیکار می‌کرد نهایتش ترسید دست به قتل زد
این موجود خودخواه و پلید با میله بارفیکس چند بار زده بوده تو سر دختر بیچاره تا بالاخره کشتش
حالا سوال اینجاست که قصاصش چجوری بوده؟ آیا با میل بارفیکس زدن تو سرش؟ آیا مرده؟
سلام، واقعاً تعجب می‌کنم از مردم کشورم که همیشه به خاطر احساساتشون کارهایی می کنن که اصلا هیچ جای دنیا مورد قبول نیست، مثلا همین حمایت از قاتلی که جون یک انسان بیگناه رو گرفته و یا با مصیبت یه متهمی رو تو زندان می دازن و بعد همه جمع میشن و خیرین کمک می کنن تا اون زندانی رو از زندان آزاد کنن. والا من موندم تو این کارا
بنظر من باید قاتل خیلی زود اعدام میشد کار درستی کردن آخه قتل با این قصاوت قلب داریم؟ اگر قاتلین اعدام میشدن اینقدر شاهد جنایت نبودیم چند نفر تا حالا کشته شدن چند نفر اعدام؟ می‌کشند و راحت توبه میکنن نه درست نیست خدا به خونواده هر دونفر صبر بده حقش اعدام بود شاید درس عبرتی باشد برای دیگران
وقتی جنازه پیدانشده چگونه حکم به قصاص دادن واعدامش کردن فردا دختره پیداش بشه انوقت باید پدر دختره بعنوان ولی دم باید اعدام بشه، اعدام ارمان مردود است، اولا، جنازه دختر پیدانشده دوم، ارمان بارها اعلام کرد که بعلت شکنحه اعتراف کرده، چندین بار خواست تا اخرین دیداربا خانواده داشته باشد نذاشتن
قصاص اگر چه ظاهرش کشته شدن یک انسانه ولی باطنش نجات پیدا کردن انسان های زیادی از کشته شدنه. حکم قصاص باعث میشه آدما موقع قرار گرفتن در شرایط جنایت بیشتر حساب و کتاب عاقبت کارشون رو انجام بدن و باعث میشه از قتل دست بکشن. البته همون خدایی که حکم قصاص رو جهت جلوگیری از قتل و جنایت برای انسانها تشریع کرده همون خدا گفته اگر قاتل رو ببخشید برای شما بهتره. خصوصا اگر قاتل جوون باشه و از سر ناپختگی قتلی رو مرتکب شده باشه، البته ماها جای خانواده غزاله نیستیم و نباید قضاوت کنیم اما ای کاش این ماجرا جور دیگه ای تموم می شد.
در بیشتر کشور های پیشرفته دنیا ، حکم اعدام حذف شده ،
اونها از ما بافرهنگ تر نیستن ، فقط توی اعتقاداتمون گُم شدیم حواسمان به کردار و انسانیت و زبان خود باشیم.
همیشه بخشش زیبا است ، ببخشیم .
به امید ایرانی سربلند.
اون جوون به عقوبت کارش رسید خدا از تقصیراتش بگذره
برای خودمون دعا کنیم که عاقبتمون به خیر بشه وخیلی مغرور نباشیم که خیلی پاکیم
برو بابا چرت نگو، دختر بی گناهو کشته، چی میگه برا خودت
هرچی بود تمام شد
اونم جون بود و اشتباه کرد باید میبخشیدنش
کاش رضایت میدادن
نظراتتون رو بذارید واسه خودتون چون نه جای اون پسر بودی نه اون دختر .
آره دقیقا....از زمانی که احکام خدا زیر پا گذاشته شد و همه چیز از سبک دینی و اسلامی بیرون شد همه ی بدبختی ها هم به مردم رو کرد...این نتیجه ی سبک جدید و مدرن امروزی
دیدن مرگ هیچ آدمی جذاب نیست،امیدوارم همه ی ما درمحضر قاضی اعظم خداوند متعال بخشیده بشیم،روح همه ی درگذشتگان که دستشون از دنیا کوتاهه هم آمرزیده بشه انشاءالله،امیدوارم در محضر خدا شرمنده نباشیم،اصل محضر اوست
ای وای!!! ناراحت شدم. به خاط جوونیش! اگر روزی غزاله پیدا بشه! اون وقت تکلیف چی هست!!!؟؟؟ خداوند به بازمانده های دو خانواده صبر بده "ان شاءالله"
آرمان جان روحت شاد ومطمئنم جات توی بهشته چون هفت سال تمام توی جهنم بودی
این پرونده هم بسته شد . ولی کاش می گفت که واقعا جسد دختر بیچاره کجاست . شاید اینطوری تمام نمی شد. خانواده دختر حق داشتند کوتاه نیایند . واقعا مبهم است . فقط دختران و پسران عزیز از این پرونده ها عبرت بگیرند.
واقعا متاسفم یک قاتل جوری نشون میدید که انگار تو جلسه هیبت دولته دنبال چی هستی
مثلاً حالا آرمان اعدام شد دلشون آروم شد؟ نخیر فقط عقده خالی کردن هزاران نفرین هم نثارشون شد چونکه آرمان عذابشو تواین ۸سال کشیده بود 5بار بردینش تاپای چوبه
خدا ازتون نگذره انشاالله عذاب وجدان بکشتتون
البته که اعدام حق هست اما با اعدام و صد اعدام دیگر دختر به زندگی برمیگردد ولی بخشش خیلی خوبه
آرمان در ناپختگی گناهی کرد که اونم معلوم نیست واقعیت داره یا نه اما پدر و مادر غزال در پختگی قاتل یه انسان بالغ شدند غافل از چند درصد قصور دخترشون که البته اگه غزال در خونه امنیت داشت توی خونه مرد غریبه به دنبال امنیت قدم نمی گذاشت
خوب مجازات قتل عمد اعدام است؟؟؟چرا اینقدر بزرگ اش میکنند، رسانه ها برم دنبال مهار تورم ،
خدا به خانوادش صبر بده قضاوت فقط کار خداست
ای کاش اون کسی که با این چسارت جواب میده ی روزی توی این شرایط قرار بگیره
از سبک گفتارت معلومه که ی آدم جانی و بی عاطفه هستی از اینکه این اتفاق برای هر دو نفر اینها وخانوادهایشان افتاد عمیقن ناراحتم خداوند ب ودو خانواده صبر ودل خوشر عطا کنه
روحش شاد خدا بهش صبربده جوان بود و مرتکب اشتباه شد
خدا کند برای هیچ خانواده ای پیش نیاید و این درس عبرتی باشد برای دختر و پسرها یی که روابط نامشروع به اسم تجدد گرایی و مدرنیته بودن و..... برقرار می کنند. این عاقبت پا در رکاب شیطان گذاشتن می باشد.
من فکرکنم بهترشدن حداقل آرمان اینطوری گناش بخشیده شد وطفلی این چندسال زندان وچندبارمرگو لمس کردن وبافکرش شب وروز درگیرشدن دیگه تقاص گناهشودادوازاین ببعدکابوس مادرپدرغزاله شروع میشه
غلط کرد دختر مردم رو کشت
اگر قرار باشه هر کی جونی کنه که همه دخترها باید کشته بشن
حتما حقش بوده که اعدامش انجام شد
بهر حال چون حد در او انجام شده
صد در صد آمرزیده شده
خداوند رحمتش کنه
قاتل دختری مظلوم که فقط 17 سال سن داشت که به شکلی فجیع با میله بارفیکس کشته وجنازه ای او دیگر پیدا نشد!!!
من اشکم در اومد بخاطر اینکه اون دختر بیچاره چه دردی کشیده و مادر پدر غزاله چه زجری که حتی دخترشون یک قبر هم نداره که بخوان برن سرش گریه کنن...
اون اشخاص مغز فندقی که با عقلشون تصمیم نمیگیرن و میگن که
پسره جوونی کرده نباید اعدام بشه!!! و دختره کار اشتباهی کرده نباید میرفته پیش پسره نامحرم...
چرا نمیگن دختره جوونی کرده؟؟؟؟؟؟
این جوونی فقط برای اونی که مرتکب قتل شده؟؟؟؟
لطفاً بزارید روح اون دختر در ارامش باشه...
شاید بگید یک انسان از دست رفته چرا یک انسان دیگه هم از دست بره؟؟؟اگه اون پسره اعدام نمیشد از کجا معلوم که مرتکب قتل دیگه ای نمیشد؟؟؟
اگر قاتل ها اعدام نشن که هرکی یه چاقو میگیره دستش میره تو خیابون هرکی که می خواد میکشه بعدش میاد میگه جوونی کردم همه ای مردمی هم که درد خانواده ی قربانی رو نچشیدن میان طرف قاتلو میگیرن!!!

همه ای اشخاصی که اومدن از ارمان طرفداری کردن و به هر نحوی خواستن بگن این پسر بی گناه اعدامش نکنید همه ای اونا هم به همون اندازه در جنایت آرمان یعنی قتل این دختر مظلوم شریک هستن و در اون دنیا باید پاسخگو باشن...

خودتون رو بزارید جای اون دختر اصلا اون دختر رو بزارید جای اجیتون یکم تصورش کنید یک پسری با میله بارفیکس بر سر بدن اجیتون بزنه تا جون بده اخرش هم جسم نیمه جانشو در یک کیسه زباله قرار بده تا خفه بشه و در چمدان بزاره بندازه تو سطل اشغال محلشون...
دقیقاااا مثل یک اشغال باهاش رفتار کرده
جنازه ای اجیتون هم دیگه برای ابدیت پیدا نشه وتوی یکی از اشغال دونی های شهر تا ابد بمونه بپوسه
به قاتل هم بگید بهت مهلت میدیم جای جنازه رو بگی اما یک کلمه بهتون نگه!!!
چه حسی بهتون دست میده؟؟؟اگه هیچ حسی بهتون دست نمیده باید بگم شما انسانیت نداری
اصلا شاید به این دختر هم قبل از قتلش تعرض کرده باشه که باید اینو پزشک قانونی تشخیص میداد که متاسفانه جنازه ای غزاله ای مظلوم پیدا نشد!!!
کی میدونه شاید قبل از فوت این دختر مظلوم
ایشون غزاله رو به زور به خونش برده و بهش تعرض کرده اخرشم به قتل رسونده وبرای اینکه لونره نگفته جنازه کجاست!!!!
همه ای اونای که طرف ارمان رو گرفتن و 8سال طول کشید تا ارمان اعدام بشه باید پاسخگوی خانواده ای غزاله هم باشن این خانواده داغ دیده باید این داغ رو کم کم فراموش میکرد اما با توجه به اینکه 8سال اعدام این پسر طول کشید داغ این خانواده بیشتر تازه تر میشد جای اینکه کم کم فراموش بشه....

خیلی سخته جنازه خودت یا اجیت یا دخترت برای همیشه تو زباله دونی شهر باشه؛!از مسئولان می خوام برای پیدا کردن جنازه ای این دختر مظلوم نهایت تلاش رو بکنن
خداهمه ماراب راست هدایت کنه تمام انسان ها درزندگی اشتباهاتی دارن منتها بعضی مثل این بنده خدا اشتباهاشون غیرقابل جبرانه ومن شخصا ب خانواده ی غزاله حق میدم خداهیچ انسان وحتی کافری رادراینطور موقعیت هایی قرارنده که درهردوطرف قضیه خسروانه خسران
خدا هر دو جوون رو رحمت کنه و به هر دو خانواده صبر بده
وقتی میدان بدی به شیطان باید منتظر این اتفاقات خونه خراب کن هم باشی درس عبرتی باشه برا خانواده ها که مواظب بچه ها شون باشن
هرکس آدم بکش بایداعدام شود. درودبرقانون.
بله چرا خانواده غزاله کمی فکر نمیکنن خودشان هم سهم دارن دختره با سرو وصع تحریک کننده و ارتباط با یک پسر خام و رفتن به خانه تقریبا مجردی بقول دوستمون نفر سوم هم شیطان. تنها آرمان مقصر نبود. ایکاش به حال پدر و مادرش رحم کرده بودند. خدا به بنده های رو سیاهش رحم میکنه.
چراباید ارمان میبخشید جای بخششی نبود جنازه غزاله کجات آیا اونهایی مگین بخشش خودشون جای پدر مادر غزاله نیستن ککسی از راه برسه بااحساسات یک دختر بی گناه بازی کنه بکشه جنازه اش پیدا نشه برسر قبرش اروم بگیره پس بعضی ها حرف مفت نزن باید به دور گردن قاتلان بی‌رحمانه آدم می کشن مدال بندازن اگر نادان وکودک بود چنین کاری از دستش برنمیامد
یک ایرادی که درجامعه الان به وجودآمده،این است که همه فکرمی کنندچون فلان بازیگرفوتبال ویافلان هنرپیشه به عنوان میانجی برای گرفتن بخشش به خانه مقتول مراجعه می کنندخانواده مقتول وظیفه داردازخون عزیزشان بگذردواگراینکاررانکندآدمهای بدی هستنددرحالیکه درقصاص حیات ورندگی وجوددارد.البته گذشت بسیارازقصاص بهتراست ولی اگرافرادی مثل پدرومادرغزال ازخون عزیزشان نگذرند کاربدی انجام نداده اند.خداونداین وضعیت رانصیب هیچ کس نکند. انشاءالله
خدا رحمتش کنه .به هر حال قصاص حق پدر و مادر غزاله بوده .
به سلامت عقل بعضی ها باید شک کرد .قصاص حقه برای خانواده مقتول. من وشما حق نداریم اضحار نظر کنیم و از اعدام یک انسان هر چند گناه کار اضحار خوشحالی کنیم .خدا بهتون عقل بده
مگه خدا بیکاره که همه روبیامرزه دختر مردمو تیکه تیکه کرده جسدش هم پیدا نشده تف تو ذاتش
مبشه ديگه بس کنید،خدا هر دوشون رو رحمت کنه
ولی بسه دیگه ،چقد میگید شنیدن این خبرها حال مردمو بیشتر خراب میکنه،اوضاع جامعه همین جوری خراب هست
این جوان هنوز دست چپ و راست نمی شناسه ولی عاشقی بلده اونم
از نوع قتل حقش بوده تربیت خانوادگی غلط بوذه
خود خانواده دختربیشترمقصر هست خانواده ایکه ندانددخترش کجاست آخرش همین میشود پسربیچاره ررابدبخت میکند وبه انحراف میکشد مقصرخودخانواده دختراست
بردی خونه. بی‌شرفیتو نشونش دادی؟ چرا بعد کشتیش؟
عجب ادم وقبح وبی ادبی هستی..بله جنایت کرد.مجازاتشم کشید.مجازات بددهنی وبی ادبی وهتک حرمت یک فرغوت شده روکی میده
کائنات؟؟؟خداوند؟؟؟؟یاتصویرخودت روبروی آیینه
میتونست حبس ابد بشه
چرخ روزگار اینجوریه که اگر در مورد کسی قضاوت کنی این چرخ جوری میچرخه که تو رو دقیق در همون موقعیت شخص مورد قضاوت قرار بده تا خودت واکنش خودت رو ببینی.در مورد دوتا ادمی که مرده اند که دیگه قضاوت کردن کار جالبی نیست
اعدام اشتباه بود چون مقصر بیشتر اون دختر بوده، خانواده ی دختر روحشون تا ابد در عذابه
ما ک دیگه چیزی نداریم بخوریم بیان مارو هم اعدام کسن راحت شیم شب وروزمون یکی شده ....
چرا اینهمه افراد مختلف برای یه قتل عمد پیش قدم شدند که شاکی رضایت بده ‌.
چرا برای قتل غیر عمد جلو نمی روند؟
جفتشون مقصر بودن ولی درس عبرتی شدن واسه دخترا که سرشون نندازن پایین وتو هر خراب شده ای برن وهم مردای جوون که اینقدر سنگدل وبیرحم نباشن وفکر کنن اگه مادر وخواهر خودشونم باشه راحت میکشنش؟
طبق شرع و قانون حکم قتل عمد قصاصه دست مادر غزاله درد نکنه که رضایت ندا د.مگر اون دختر بی گناه انسان نبود؟حق زندگی رو ازش گرفت .حالام تو بوق و کرنا کردن که اعدام شده .قصاص حقش بود حتی بیشتر از یک بار
دختر مردم را کشت ...وجسدش را امحا کرد ....چیزی که عوض داره گله نداره !
مخصر 70 درصد خود خانواده ها هستند که متاسفانه در تربیت که ریشه اصلی ادب..نزاکت..شعور..فهم..اگاهی علم زندگی است نمیتوانند اونجور شاید وباید به فرزند منتقل بشود.خود ارمان 80 درصد مخصر بوده،خود دختر مرحومه 90 درصد چرا که با یک پسر نامحرم یا با یک مرد نامحرم قبلن ارتباط دوستی داشته است.از این درصد فوق گفته شده یعنی کلن مجموع اینها 60 درصد خود جامعه مخصر است.اموزش وپرورش 100 درصد مخصر است.
تقصیر پور ومادر دختر هستش که دخترشون رو رها کرده بودن که میرفته خونه پسره
خیلی ناراحت شدم
بابا‌این‌متهم‌‌حتی‌ازمحل‌دفن‌مقتوله‌هم‌خوداری‌کرد‌پدرمادر‌مقتوله‌میگفت ‌دخترم‌‌وکشتی‌‌هیچ‌لااقل‌‌گورش‌را‌ویا‌استخوانهای‌فرزندم‌را‌نشان‌بده‌تا‌عفوات کنم‌ولی‌متاسفانه‌قاتل‌تا‌آخرین‌لحظه‌فقط‌سکوت‌کرد‌‌چرا‌خدا‌میداند‌وخودش
دنیا محل گدر است اگر اشتباهی کنی وحق زندگی کسی را ازاوبگیری باید معادل انرا بپردازی عشق پیری گر بجنبد سر به رسوایی زند نباید این اقا رامکشتند بایید ازادش میکردن برود با ۲الی ۳نفر دیگر این عمل راانجام بدهد مگر دیه دختر با پسر برابر است ارمان مرد بود ومقتول زن باید یک نفر دیگر رامیکشت بعد اعدامش میکردندمن اگر قاضی پرونده بودم ازادش میکردم البته که قاصی هم به عدالت رای داده روحش رااراد کرده استر
ای کاش جای جنازهٔ اون دخترک و میگفتی تا خانوادهٔ مقتول رضایت بدن ...
اون موقع ک با بی رحمی تمان دخترک بی پناه رو میکشتی جونشو میگرفتی باید فکر طناب دار و جهنم میفتادی الان خوذشو زده ب مظلومیت
دست قانون درد نکنه بهترین راه همین قصاص بود تا عبرتی برای یه عده باشد
عکس خانواده مقتول را هم بگذاریر
باید رضایت می دادند دخترشون هم بالاخره مقصر بود آرمان هم درنوجواتی مرتکب این اشتباه شده بود اگه سن الان را داشت آیا این جرم رامرتکب میشد ؟ آرمان اگر پسر لاابالی بود هیچوقت درزندان به درسش ادامه نمی داد وپشیمان نمی شد واقعا حیف ازاین جوان خدا به پدرومادر آرمان صبر جزیل عنایت فرماید
اگه خانم‌ عفت خود و اقایون نگاه خود را کنترل کنند شیطان در مقام وسوسه شکست خورده و این بلایا و مشکلات در جامعه پیش نمیاد ‌. علت اصلی این گرفتاریها ایمان سست ما و نداشتن مذهب قوی است. هر کس با خدا همراه نباشد منتظر گناهان باشد.
دختر دم درخونه مردم چیکار می‌کرد که کشته بشه همچین دختری حقش باید کشته بشه پدر ومادرش بموقع مواظب دخترشون بودن از غلطا نکنه الان دخترشون زنده بود
قصاوت .. کردن منطورم نیست...چه چیزی باعث این اتفاق ارادرمان کرد شاید برای خواهر برادر بچه شمابود کسی مگه یادداده .چندخانواده سیاه پوش .افسرده بدبین به همه... الان میگن بچه دارشو یارانه 2 برابربدم. ببین همه اگاه نیستن این کاربه عهده جامعه وبیت المال که فرهنگ سازی وکمک مالی کاری .امنیت دولت ناموفق بوده...اشتباه یه صدا سیما اگر داخل فیلم قول میدم سیگارو 3 باردست هنرپیشه بده .ازفردا 40 درصد همان سیگارو میکشن . پس چرا اگاهی همراه کمک مالی حمایت تا زمانی جوانان ازاین گرفتاری بیان بیرون ....80 درصد دولت بازم میگم 100 درصد دولت ....شمابهترین معلم بچه خودتو اگاه میکنی 80 ملیون مثل شما اگاه نییت ...دولت دولت این منجلاب افسردگی درست کرده سو مدیریت....دلسوز نداریم......زمان جنگ کارهای میکردن که جوان خودشو روی مین مبنداخت ...الن باید وطیفه دولت هست امکانات ازدواج کار 50 درصد کم بشه مملکت درست میشه.....تکرار بتزهم میسود تاریشه یابی نشود... خدا به پدرمادر هردو صبر بده. پسره به خدا بیستر عداب دیدن .. خدا رحمتشان کنه.... ... خودسان وخانواده را نابود کردن ....سالها تا کنارببان عمر به پابان رسیده......
تو چقدر بی ادب هستی دختر مردم به تو چی ؟ فضول بی ادب .ک
چقدر این موضوع را رسانه ای کردند، مگه یک قاتل چقدر مهم است ، که عده ای برای او دل می سوزانند ، چرا برای آن دختر بیگناه کسی ترحم نمی کند؟
حالا دخترمردم راکشت.به فرض هم تصادفی کشت.جنازه شو چیکارکرد؟؟؟
قتل انجام داده و جسد بنده خدارا درسطل زباله انداخته.خودتون را جای خانواده مقتول بگذارید حالا خدایی اگر شما بودید رضایت میدادید؟
خداصبربده به هردوخانواده.بهرحال هردوشون جوونی کردن.هیچ وقت قضاوت لغزش وخطای دیگران رونکنید شاید گذشته اون بشه اینده ی تو.پس توبه کن بزارخداوندقضاوت کند
بابا بی خیال اینم یه قاتل بود این اعدام هم مثل هزار اعدام دیگه
خدا به هیشکی نشون نده خیلی سخته ، خدا نفس هیچ بنده ای را بدست بنده ی دیگرش قرار نده ، حالا کم سن بوده یه اشتباهی کرده ۸ سال شب و روز به انتظار اعدام ، و بلاتکلیف ، مرگ تدریجی بوده براش ، باید بخشیده میشد چون اشتباهی نبود که تا آخر عمرش یادش بره
شهوت یعنی همین،جوان وپیر ننیشناسد
آقای آریا
انسان متاسفانه به هنگام عصبانیت کاری را انجام میدهد که تمایلی به آن ندارد بخشش و بخشیدن جزیی از زندگی انسان است همانطور که اپنتقام گرفتن جزیی از زندگیست
ولی با بخشش زندگی زیبا تر و با طراوتر میشود چون خداوند به هنگام بخشش فرقی بین بدندگانش نمیگذارد
اگه مسولین انصاف داشته باشند ،گرونی نباشه جوانان مملکتمون هم می تونن اونوقت ازدواج کنند این مصیبت به سر جوانان ناپخته وبی تجربه سرشون نمی اید اخه یک جون چکونه در این زمونه ازدواج کنه با این همه گرونی خورد وخوراک ومسکن وغیره که نام برده نمی شود حالا توقع هم دارنند که بچه بیشتر بشه ، اخه در ایران نسل گشی بیشتره چطور مردم بچه به دنیا بیارن بااین همه گرونی پوشاک وشیر ولباس و.....
افسوس وصد افسوس
حق به حقدار شد..
بازنده ی اصلی هردو خانواده بودند . تسلیت میگم روحشون شاد و امیدوارم مورد رحمت و مغفرت پروردگار قرار بگیرند. به هردوخانواده تسلیت میگم
بنظر اینطور چرا به دختر با میله بارفیکس بهش زده بعدش مرده دیگه چی میخاد حالا بعد چند سال صبر مادر غزاله اعدام حقشه
حالا اگر دختره زنده پیدا بشه چی؟
ادم لوس و ننر بی صاحب بایه قصاص بشه،این ننه من غریبم یعنی چه،،رضایت چی رو بدن،یک ادم وحشی!!!
چنین افرادی باید سقط شن انسانهای قاتل و پلید
شمام ی جور صحبت میکنیین دختره پاکو منظه بوده آخه دختری ک خانواده داره اون موقع شب پیش پسره چکار میکرده خدا از سر تقصیر هردوشون بگذره پسره هم ناپخته وجوون بوده
با سلام .بنظر شما ملت . مسوول اصلی این همه درد سر ها واین اتفاقات بد کیه؟ چرا دو تا آدم نمیتوانند هم زنده بمانند و هم از عشق و محبت لذت ببرند .چه کسانی یا چه ارگانهایی این بلا ها و فتنه ها را سر مردم این کشور دارند میاورند ... کی اجازه داده که کار جوانان به قتل و حلقه های طناب دار برسه. .. اون شخصی که اینقدر با اب وتاب از مردم اینجا حرف میزنند بعید نیست موقع قصاص ها هم صوت بزنه و الان دارن دونبک هم میزنند و هوراا هم میکشند .خدا به پدر مادر هر دو صبر بده و به همه ملت که تا سالیان سال باید شاهد این همه تراژدی باشیم .
وای نکنید تورو خدا قلب مون دیگه تحمل نداره
نه اینکه ما که زنده ایم خیلی داریم از این زندگی لذت می بریم
قاتل بوده اعدامش کردن خب اولاد یه خانواده را کشته حقش بوده کاری خرابکاری که کرده هم بگذریم چرا اینقدر تصویرش گذاشته شده خب ناموس مردم را بی آبرو کرده توقع دارین خانواده مقتول گذشته کنه توقع بی جا دارن خانواده عبدالعالی
یه سوال ازقاضی تحقیق پرونده آیادرطول تحقیق به پدرمقتول نیز مشکوک شدین یانه شاید قضیه فرق میکرد
هر وقت مردم قانون را تو جامعه قبول کردند و سرسپرده قانون شدند آون وقت انتظار داشته باشید کشور پیشرفت کنه ایرانی ها هم قانون گریزترین مردم دنیا هستن به خاطر همینه از تمام دنیا عقب هستن
بااینکه قصاص حقش بود ولی دخترها وبعضی خانمها مقصر هستن با وضعيت ناجور بی‌حجابی وبدحجابی وآرایش آنچنانی در خیابان‌ها حضور پیدا میکنن وجوونهارو تحریک میکنن وبعضی ازدختر ها به مردها چراغ میدن
وزمینه رفاقت را فراهم میکنن واتفاقهای که نباید بیفته
متاسفانه میفته
قضاوت نکنید ما نبودیم ندیدیم چه اتفاقی افتاده خدایا هیچکس را در چنین موقعیتی قرار نده خدایا همه ی ما را عاقبت بخیر کن
آقا چرا حرف بی ربط میزنید کل دنیا دارن لخت تو خیابوناشون راه می‌رن هیچ کس تحریک نمیشه فقط تو ایران تحریک میشن
باید میبخشیدن خیلی سنگدل بودن .لذتیکه در بخشش هست تو انتقام نیست .
اینکه قانون اجرا شده کار خوبیه
ولی چرا اینقدر طولانی ؟
مگه پدر ایشون کی هست ؟
اینهمه افراد سرشناس که برای منصرف کردن خانواده مقتول مراجعه کردن آیا برای همه میروند ؟ پول گرفتن ؟
این وسط روسیاهی به همونا موند
خدا به دو خانواده صبر بده هیچ کس نمیتونه قضاوت کنه حتی پدر و مادراشون ولی هیچ وقت ادم بعد از انتقام به آرامش نمیرسه حتز پدر و مادر غزاله کاش بخشش رو یاد بگیریم
خداهردوتاشونوبیامرزه امامن میگم آرمان اصلادلش نمیخواست غزاله بمیره ناخواسته بااین مشکل مواجه شدکه نتونست تصمیم عاقلانه بگیره وبه115زنگ بزنه
ایکاش والدین مرحومه غزاله انتقام نمیگرفتندچون لذت درعفوبودنه درانتقام اماشدن لیلی ومجنون
علت اینکه جنایت و کشتن خیلی
زیاد شده اینه که خود مسئولین رده بالای هرشهرستان باعث میشن وهرروز میرن پیش خانواده مقتول تا رضایت بگیرن و این باعث میشه جوان هم میگه میکشم و بالاخره روزی رضایت خانواده مقتول را میگیرن و آزاد میشم و فقط یکصدم افراد مثل آرمان پیدا میشن که نمیتونن رضایت بگیرن و اعدام میشن
هرکس ی روزدنیامیاد ی روزم باید بمیره یکی کشته میشه بابت چن دقیقه عشق وحال یا پرکردن خلا و... یکی هم میکشه واعدام میشه تا اززنده بودن وتعصبات وغیرتش لذت ببره دم هردوتاشون گرم وخوش به حالشون که رفتن
قضاوت نکنین بهتره.
روح هردو تاشون شاد هردو بچگی کردن خام بودن انیان جایز الخطاست هر پدرمادری ممکنه به این قضیه گرفتار بشن هیچکس ازفردای خودخبرنداره توروبه خدا دیگران راقضاوت نکنید
سلام درسته که شرایط ازدواج در این زمان سخت هست اما ارتباط دختر و پسر در اسلام درست نیست وحرام است و متاسفانه نتیجه اش یا آبروریزی یا چیزی است که اتفاق افتاده است.
متاسفانه. بسیاری زنان با پوشش نامناسب وارد جامعه میشوند و این بلاها را سر پسرهای بیچاره میارن. پسرها هم مقصر اند که دنبال این اشخاص می‌روند. متاسفانه متاسفانه
به قول دوستان چیزیکه برای من هم جای تعجب داره اینه که چرا این قاتل ازطرف رسانه هااینقد مظلوم نشان داده شد انگارکه رفته چه کاربزرگی کرده! چرابه اونطرف قضیه کسی نگاه نمیکنه که همین شخص باطرز فجیعی دختراون خانواده بیچاره رابقتل رسانده وحتی کاری کرده که جنازه اون هم بدست خانواده ش نرسید .
آخه اینهاباچه رویی طلب عفوکردن شایداینکه باپول ونفوذ رسانه هاروخریدن تاازاین طریق به خانواده مقتول فشاربیارن درهرحال باید همه خودشان راجای خانواده آن دختربینوابذارن وبهشان حق بدن ازاین شخص انتقام بگیرن چون قصاص حقشان است.
حالاکه هردو رفتن محضرخدا قضاوت راهم به خودش میسپاریم.
انشاالله که منطقی فکرکنیم
خودتون جای پدر و مادر دختر بگزارید و بعد تصمیم بگیرید جامعه ما نیاز به این نوع قصاص داره وگرنه جرم وجنایت بیشتر میشه
با عقل شانزده سالگی یک جنایتی انجام شده با عقل بیستو پنج سالگی اعدامش میکنند .این با عقل و منطق جور نیست دنیا حیرت می کند از این احکام .هدف از اعدام پیش گیری از جرم است که این نوع اعدام ها هیچ نتوانسته جلوگیری از جرم بکند فقط جامعه خشن تر شده
غزاله حالا ظاهر میشه اون نمرده
اگه قصاص نباشه راحت آدم میکشند اگه طرف پول داره میگه دیه میدم کسی هم که پول نداره میگه میرم زندون استراحت میکنم
سلام به تک تک هموطنام تو این مسئله یه نفر خاص مقصر نیست. اگه هر کسی به وظیفه اش درست عمل کنه شاهد این اتفاقا نیستیم پدر مادر جفتشون یه جورایی کوتاهی کردن جامه و مسئولان هم یه جورایی . باید همه جوانب در نظر گرفت بعد قضاوت کرد درسته اگه ازش گذشت میکردن بهتر بود ولی هم عرف و‌هم شرع بهشون اجازه داده که حرف آخر صاحب خون بزنه .خودتونو بذارین جای والدین مقتول بعد قضاوت کنین .والبته واسه والدین آرمان هم طلب صبر دارم واقعا به هر دو خونواده سخت گذشته... خدا روح هر دوشونو در آرامش قرار بده و ازشون بگذره. به خونواده هاشونم صبر بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
ها ! باشه
متاسفانه مشکل این جنایت نیست مشکل جامع است که پراز کمبود و تبدیل به فساد ها شده است.. هریک به طریقی درگیر فساد و بیماری شدیم. چیزی که بعضی ها از این جریان بسیار خوشحال هستند و جز توسعه کشور می دانند در این زمینه... روحمان شاد یادمان گرامی
بس که جنایت کردند و دیگران با خانواده مقتول از روی کج‌فهمی و کاسه داغ تر از آش شدن خواهان بخشش شدند ..کم کم جنایت هم در جامعه امر عادی شده بخدا قسم هر گاه بشر از مکاتب العی فاصله گرفت و خودش به مصلحت رفتار کرد جامعه بسمت انحطاط بیشتر پیش رفت .قصاص حق است چشم در برابر چشم..خاتواده مقتول بزرگواری کردند که فقط به مرگ قاتل راضی شدند قصاص واقعی وقتی بود که قاتل دقبقا به همان روش خودش کشته و‌جنازه اش مثله شود نه با طناب دار... خداوند به هر دو‌خانواده صبر عنایت کند و بما بصیرت و اگاهی
چشم عدالت کور می شود با این حوادث چرا در جامعه ای که عدالت اسلامی نیست، حکم اسلامی اجرا می شود
آیا خانواده و جامعه این جوان را با تربیت اسلامی بزرگ کرده اند؟
وقتی یک سریال می‌سازند به نام افرا و توش خیلی راحت رابطه دختر و پسر نامحرم رو جلوی چشم این همه جماعت نشون میدن و بعد بدون اینکه قصد کشتن در کار باشه یک تیر همان پسر هرزه را به اون دنیا می‌فرسته و بعد از اینهمه وکییل گرفتن و خرج کردن و شاهد آوردن خانواده قاتل نمیتونه بی‌گناهی پسرشون رو ثابت کنه و هنوز برادر مقتول در سکانس آخر قسمت پایانی به دنبال تلافی کار محیط بان است چه کشکی چه دوغی چه عدالتی چه اعدامی
مگه قضات نماینده خدا روی زمینند که به راحتی جای خدا حکم می‌دهند پدر و مادری که بعد از اعدام قاتل میگن ما حالا آرامش گرفتیم اون موقع که دخترشون با یک ذره سن رفت خونه ی آرمان آرامش داشتن؟؟؟؟
انشاالله درس عبرت بشد برای خانواده ها،چه پدروچه مادر،چه دختروچه پسر،نمی تونیم بگیم جامعه مقصره این جامعه واقتصاد ومشکلات برای همه است باید خودمون مواظب رفتار مون باشیم ،خانوادها نباید اجازه بدهند که فرزندانشان بیش ازحد آزاد باشند،فرقی نمیکند چه دخترباشد چه پسر،خدا خودش عاقبت همچون را بخیر کند
هیچ کسی موافق قتل نیس اما راه های دیگه ای برا مجازات جایگزین اعدام هست که لااقل ترویج خشونت نباشه وقتی ما کار قاتل رو قیبح میدونیم نباید همون کار رو اونم با رنگ و لعاب رسمی همراه با تشریفات انجام بدیم.
اولا از قدیم گفتن کسی که خربزه میخوره باید پای لرزش هم وایسته حالا در هر صورت یکی مرتکب جرم شده باید به سزایی اعمالش برسه وگرنه هرج و مرج میشه بالاخره انسان جایز الخطاست و اینها خطا کردند فقط خداوند صبر بده به خانواده‌های هر دو
اول اینکه به پدرومادره آرمان عزیزتسلیت میگم بعدش پدرومادره غزاله چقدرسنگ دل هستن بخاطره امام حسین وائمه اطهارازخون دخترشون می‌گذشتند هم واسه این دنیاشون هم اخرتشوندربهشت حالشومیبردن ولی حیف که آرمان جون الان کناره مانیست ولی پدرومادره غزاله خیلی بایدپست باشن که التماسهای پدرومادره آرمان جانوقبول نکردن روحش شاد یادش گرامی
دلتون خوشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل