بازدید 45244
دو هزار و دویست و چهل و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

خاتمی قصد بازگشت به قدرت دارد؟ / طلایی: اصولگرا‌ها کاندیدای زن دارند / پاسخ صریح عارف درباره کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: هنوز غرامت جانباختگان هواپیمای اوکراینی پرداخت نشده است / رئیس ستاد کرونای تهران: محدودیت کمتر از دو هفته تأثیری ندارد / ویدیوی تازه ترامپ دستکاری شده بود؟ و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۰۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳ 05 October 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
مجید آذرپی آزاد شد
 
"کیمیا کورس" وکیل مجید آذرپی از آزادی مشروط او تا پایان مدت حبس شش سال و شش ماه خبر داد. کیمیا کورس، وکیل "مجید آذرپی" درباره آزادی مشروط موکل خود اظهار داشت: حکم شش سال و شش ماه حبس آقای آذرپی توسط شعبه ۲۸ دادگاه بدوی صادر شده بود که در دادگاه تجدیدنظرعیناً تایید شد. موکلم بازداشت موقت هشت ماهه‌ای نیز در سال ۹۴ داشتند و بعد از آن در تاریخ ۲۱ مرداد ماه ۹۷ برای اجرای حکم به اوین رفتند و از این تاریخ روزشمار حکم ایشان شروع شد و تا لحظه آزادی بالغ بر ۳۶ ماه را کامل در حبس گذراندند. وی افزود: از اردیبهشت ماه سال جاری درخواست آزادی مشروط آقای آذرپی را از طریق قوه قضاییه و دفتر معاون دادستان تهران پیگیری و ثبت کردیم که بعد از طی شدن مراحل، مساعدت قوه قضاییه در راستای آزادی مشروط مفید واقع شد و بعد از پنج ماه جواب نهایی که موافقت دادستان، دادیار و دادگاه صادرکننده حکم قطعی بود، در نهایت حکم آزادی مشروط برای آذرپی صادر شد. کورس با بیان اینکه آقای آذرپی شب گذشته آزاد شدند، تاکید کرد: این آزادی مشروط تا پایان حکم موکلم ادامه خواهد داشت.
 
خاتمی قصد بازگشت به قدرت دارد؟
 
چهره سیاسی اصلاح‌طلب درباره گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه با خاتمی درباره حضور در انتخابات ۱۴۰۰ مذاکره‌ای شده یا خیر؟ اشاره کرد: در این باره چیزی نشنیده‌ام؛ شخص آقای خاتمی پاسخ این گمانه‌زنی‌ها را قبلا داده‌اند و در قالب یک ویدیویی گفتند که قصد بازگشت به قدرت را ندارند. «حسین نورانی‌نژاد»، چهره سیاسی اصلاح‌طلب، در این باره که بسیاری به ویژه اصولگرایان، محمدجواد ظریف را به عنوان کاندیدای اصلاح‌طلبان مطرح می‌کنند، به برنا گفت: این گمانه‌زنی‌ها اتفاقی طبیعی است که در آستانه هر انتخاباتی شکل می‌گیرد، بدین گونه که برخی گمانه‌زنی و گمانه‌زنی‌های خود را به عنوان خبر، منتشر می‌کنند یا بخشی نیز جنگ روانی یک جریان علیه جریان دیگر در قالب خبرسازی است تا از آن فیدبک دریافت کند یا ممکن است یک جریان برای جریان مقابل کاندیداتراشی کند یا اینکه تلاش می‌کند، کاندیدایی را بسوزاند. او افزود: این گمانه‌زنی‌ها جزو بحث‌هایی نیست که بتوان به عنوان اخبار قطعی روی آن تکیه کرد، بلکه بیشتر از منظر گمانه‌زنی، شایعات و بحث‌های جنگ روانی در آستانه انتخابات باید به آن‌ها نگاه کرد.
 
هنوز غرامت جانباختگان هواپیمای اوکراینی پرداخت نشده است

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از انجام مراحل تخصصی بررسی‌ها در مورد سقوط هواپیمای اوکراینی خبر داد. حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه از انجام مراحل تخصصی بررسی‌ها در مورد سقوط هواپیمای اوکراینی خبر داد و گفت: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برای بررسی دقیق‌تر پرونده، اقدام به شبیه‌سازی حادثه نیز کرده است. وی افزود: آنچه در حال حاضر لازم است به صورت جدی از سوی دولت پیگیری و اجرا شود، موضوع پرداخت غرامت به خانواده‌های حادثه دیده است که با وجود پیگیری‌های این سازمان هنوز محقق نشده است. رئیس قوه قضائیه نیز با تقدیر از اقدامات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در پیگیری پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی، تبیین دقیق ابعاد و زوایای حقوقی مسأله برای خانواده‌های جانباختگان در این سانحه هوایی را در اطمینان بخشی به آن‌ها نسبت به تلاش دستگاه قضا برای پیگیری حقوقشان مؤثر دانست و نسبت به پیگیری موضوع پرداخت غرامت به خانواده‌های آسیب دیده در جلسه مسئولان عالی قوا تأکید کرد.

طلایی: اصولگرا‌ها کاندیدای زن دارند

مرتضی طلایی در واکنش به کاندیداتوری سیاستمداران زن در انتخابات ریاست جمهوری، یادآور شد: اگر مشکل قانونی آن حل شود اصولگرایان می‌توانند کاندیدای زن هم معرفی کنند. اصولگرایان ظرفیت‌های خوبی در حوزه بانوان دارند که می‌توانند معرفی کنند. اما ابتدا باید مسئله قانونی آن حل شود. طلایی اظهار کرد:، اما موضوع این است که باید دید یک مدیر با چه ویژگی‌هایی باید در مسند مدیریت کشور قرار گیرد. من دیدم این روز‌ها بحث کاندیدای نظامی و غیر نظامی و ... هم مطرح می‌شود، اما موضوع این است که ما امروز یک دولت کارآمد و مدیری مقتدر و تصمیم گیر شجاع و پاکدست نیاز داریم تا وقتی روی کار آمد بایستد و برای مردم کار کند. حالا اینکه زن باشد یا مرد، نظامی باشد یا غیرنظامی همه فرع است. وی تصریح کرد: بنابراین شورای نگهبان باید دقت کند و کسانی را تایید کند که این ویژگی‌ها را داشته باشند و مصلحت اندیشی خود را بر این مبنا قرار دهد. مشکلات کشور این گونه حل می‌شود.

پاسخ صریح عارف درباره کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰
 
محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس دهم در بخشی از ویدئویی که گفت‌وگوی وی با خبرنگاران بوده و به تازگی منتشر شده، درباره حضور در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: من اگر باید بیایم میدان راحت می‌آیم و اگر نباید بیایم تا براساس خرد جمعی شخص بهتری بیاید، نمی‌آیم. رئیس فراکسیون امید در مجلس دهم در این‌ باره افزود: من همیشه در ذهنم این بوده که اگر فردی مناسب‌تر از خودم پیدا کردم، بکشم کنار؛ بنابراین من از حالا نمی‌توانم بگویم که برای ۹ ماه دیگر چه کار می‌خواهم بکنم. من برای خودم در هر دوره از انتخابات یک راهبردی را مشخص کرده‌ام و به نظرم مهمترین راهبرد همه جریان‌های سیاسی کشور برای انتخابات آتی ریاست جمهوری مسئله مشارکت در انتخابات است. اگر خدای ناکرده مشارکت ۴۰ درصدی در انتخابات مجلس به طور مثال به ۳۷ درصد برسد، برای کشور فاجعه است. وی ادامه داد: بنابراین راهبردی که من شخصا در نظر دارم حضور مردم است و پس از آن حضور جدی اصلاح‌طلبان در انتخابات است. البته برای اصلاح‌طلبان انتخابات شورا‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و کمتر از ریاست‌جمهوری نیست. در این مسیر اگر من باید به میدان بیایم راحت به میدان می‌آیم و اگر هم نباید بیایم بر اساس خرد جمعی عمل خواهم کرد.

جهانگیری: شاهد تعدد مراکز قانونگذاری در کشور هستیم

اسحاق جهانگیری در جلسه بررسی راهکار‌های اجرای سیاست‌های کلی نظام قانونگذاری که به ریاست وی برگزار شد، تعدد مراجع قانونگذاری در کشور و مشخص نبودن حدود اختیارات قوا را از جمله ایرادات موجود در اداره کشور برشمرد و اظهار داشت: با اتکاء به سیاست‌های کلی نظام قانونگذاری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، می‌توان بخش زیادی از این ایرادات را برطرف کرد. معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر اینکه باید وظایف، تکالیف و حدود اختیارات قوا، دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف به شکل دقیق و روشن مشخص باشد، افزود: همانطور که امور اجرایی کشور باید در حیطه وظایف و اختیارات دولت باشد، قانونگذاری نیز در حقیقت وظیفه اصلی مجلس شورای اسلامی است، اما امروز شاهد تعدد مراکز قانونگذاری در کشور هستیم و حتی برخی از شورا‌های عالی نیز قانون تصویب می‌کنند.

رئیس ستاد کرونای تهران: محدودیت کمتر از دو هفته تأثیری ندارد

رئیس ستاد مبارزه با کرونا استان تهران گفت: باید محدودیت‌های جدی‌تری با زمان طولانی‌تری اِعمال شود، بنابراین پیشنهاد ما دو هفته اِعمال محدودیت است، با توجه به میزان نهفتگی ویروس زیر دو هفته محدودیت تأثیرگذاری ندارد. وی همچنین در خصوص وضعیت بحرانی استان تهران نیز یادآور شد: ما در کمتر از ده روز میزان فوتی و ابتلا و بستری‌مان به اندازه سه تاچهار هفته در پیک دوم بوده، بنابراین رابطه مستقیمی به میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و ابتلا وجود داشته، در بهترین شرایط تهران حدود ۵۵ درصد امان فاصله‌گذاری در مراکز پر تراکم مثل مترو وجود دارد، لذا معتقدیم باید محدودیت‌های جدی‌تری با زمان طولانی‌تری اِعمال شود، بنابراین پیشنهاد ما دو هفته اِعمال محدودیت است، با توجه به میزان نهفتگی ویروس زیر دو هفته محدودیت تأثیرگذاری ندارد، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم این دو هفته استمرار یابد، باتوجه به شرایط هم مسؤلان باید همراهی کنند، دورکاری همچنان جزو پیشنهادهای اصلی ماست، چون سفر را کم می‌کنیم، فشار بر حمل‌ونقل عمومی کم می‌شود و ظرفیت کارکنان و تجمع کاهش می‌یابد.
 
ویدیوی تازه ترامپ دستکاری شده بود؟

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا شامگاه شنبه با انتشار ویدیویی کوتاه در توییتر از وضعیت جسمانی خود سخن گفت و تلاش کرد اوضاع را آرام نشان دهد. برخی گمان می‌کنند که صحبت‌های او ویرایش شده بود. در این کلیپ چهار دقیقه‌ای، به نظر می‌رسد رئیس‌جمهوری آمریکا بعد از دقیقه یک، سکسکه می‌کند. شانه‌های او تکانی می‌خورند و صدایی به گوش می‌رسد. برخی معتقدند این صدا و واکنش، از بابت تلاش ترامپ برای خفه کردن سرفه یا سکسکه بوده است، برخی دیگر هم می‌گویند فیلم ادیت شده تا صدای سرفه از آن حذف شود.

پشت پرده عذرخواهی حسین شریعتمداری بخاطر توهین به آیت الله سیستانی

عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: عذرخواهی بلافاصله صورت نگرفت، بلکه مقاومت شد و روز بعدش صورت گرفت. مهم‌تر اینکه پس از انتشار اجازه داده نشد، در بیان عذرخواهی آن‌قدر تاخیر شود که ابتدا در روزنامه کیهان منتشر شود، بلکه در فضای عمومی منتشر شد. پس فشار برای عذرخواهی بسیار زیاد بوده است. تعریض به آیت‌الله سیستانی عوارض سیاسی در رابطه دو کشور ایجاد می‌کرد. از آنجا که در داخل کشور هر چه می‌خواهند علیه هر کسی می‌گویند و به هیچ وجه مواخذه نمی‌شوند، در اظهار نظر غیر محتاط شدند و به جایی پرداختند که مجاز نبودند. این از عوارض مصونیت‌های ویژه است که برخی افراد دارند.

ادعای عجیب درباره پیروزی قطعی کاندیدای معروف اصولگرایان در انتخابات ۱۴۰۰
 
قدیری ابیانه، تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: اگر آقای رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال آینده شود حتما رای خواهد آورد، زیرا رای پایه ۱۶ میلیونی برای خود دارد. همچنین عملکردش در قوه قضائیه رضایت مردمی را با خود به همراه داشته و مردم هم از رای دادن به روحانی کاملا پشیمان هستند. اگر رئیسی وارد عرصه انتخابات شود، چه اصولگرا چه اصلاح طلب در مقابل آن نمی‌توانند رای کسب کنند؛ البته برنامه نامزد‌های انتخاباتی از اهمیت بالایی برخوردار است. /باشگاه خبرنگاران

در صورت کناره گیری رئیس جمهور، هرکس جای او بیاید ضعیف‌تر از روحانی است

سیدمصطفی هاشمی‌طبا در روزنامه شرق نوشت: به‌ تازگی برخی از فعالان سیاسی پیشنهاد استعفای ریاست‌جمهوری را مطرح کرده‌اند. بسیار عجیب است مجلسی که خود را ولایی و انقلابی می‌داند، با وجود کلام صریح رهبری، زمزمه‌های استیضاح را همچنان دنبال می‌کند. اگر فرض کنیم هدف اصلاح امر باشد، مجلسیان برای بعد از برکناری رئیس‌جمهور به چه کسی اندیشیده‌اند؟ آن‌ها که در صف ایستاده‌اند، به‌مراتب ضعیف‌تر و ناکارآمدتر از آقای روحانی هستند و آن که انتخاب می‌شود برنامه‌ای برای رفع بحران نداشته و نیز فاقد شخصیت ذاتی برای مقابله با بحران خواهد بود.

سعید محمد کاندیدای جامعه روحانیت مبارز می‌شود؟

حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این که آیا درباره سردار سعید محمد، که یکی از کاندیدای مطرح  است، تاکنون در جامعه روحانیت بحثی صورت گرفته، تاکید کرد: خیر. هیچ مصداقی مطرح نشده و شاید در جلسات آینده، پس از آماده شدن مقدمات کار، به اینجا برسیم که ان‌شاءالله مطرح شود. اعتمادآنلاین
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۵۷
انتخابات مُرد رای مُرد
برو خدا روزیت رو جای دیگه بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
روحانی میگه ملت ما همان طور که قبلا دشمنان را شکست دادن دوباره بر دشمنان با صبر و مقاومت شکست میدن.خدایا از بس دشمن شکست دادیم دیگه خسته شدیم.پدرمان دراومد
من منم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
والا مارادونا رو هم بیارن بخدا من دیگه رای نمیدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
از اول هم مرده به دنیا اومد.. مگه میشه شورای نگهبان انتخاب کنه و مردم برن به صف بشن انتخاب های جنتی را تایید کنن و اسمشم بذارن دموکراسی ؟ مگه میشه مملکت حزب و سیستم حزبی نداشته باشه و دم انتخابات که میشه افرادی برن کاندید بشن و اسمشم بذارن دموکراسی ؟ مگه میشه رسانه آزاد و مستقل نباشه ؟ مگه میشه کمتر از 30 درصد مملکت دست مجلس و دولت مثلا انتخابی باشه و اون 70 درصد دست کسانی باشه که هیچ پاسخی به مردم نمیدن و اسمشم بذارن دموکراسی ؟
کدوم رای کدوم انتخابات کدوم دموکراسی کدوم مردمسالاری
یک شاه و یک شاهزاده رفت هزارتا آقا و ده ها هزار آقازاده اومدن جاش .. شاه چماق داشت و زور میگفت و اینها هم چماق دارن و زور میگن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
اگرجنیفرلوپزهم کاندید بشه رای بی رای !!!!
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
آخه این چه انتظاری است که شماها از مردم دارید.روزگار مردم عادی را سیاه کردید.پیر وجوون رو به خاک سیاه نشوندید .حالا انتظار دارید دوباره به شما ها رای بدن.مگه یکی مغز خر خورده که دوباره بیاد رای بده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
چقدر این اقای عبدی نچسب است
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
۹۰ درصد بسته خبری محترم تابناک امشب و شب های دیگر انتخابلت هست . من از کاربران و خود سایت تابناک یک پرسش دارم آیا شما حاضر هستید در یو پروسه دمکراتیک بنام انتخابات بدون تعاریف حزبی و یا مثلا فرد سیاسی روز و شب ورد زبانش اخلاق و معرفت و مهربانی هست و همان فرد در میدان شهرتان شهروندی را با دست و مای بسته در حال شلاق زدن هست . آیا شما کاقعا بهش رای خواهی داد . اگر بگوید رای میدهم انوقت در مورد شعور سیاسی تان قضاوت خواهم کرد که مقولات محبوبیت سیاسی و دمکراسی را یا کلا نگرفتید یا کلا معنایش را تغییر دادید . من رای نمیدهم . چون این مطلب به ذهنم رسید برای حضور مردم پای صندوق رای چه نتیجه ای دارد . برای لبنان و فلسطین و یمن و عراق خوب هست اما هنوز راه روستایی خودم آسفالت ندارد . پارک و بیمارستانی خوبی ندارم . برای ام ار آی از شهرم باید ۱۵۰ کیلومتر طی کنم .......
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
هر کسی انتخاب نکند حق خودش رو تلف کرده .سست عنصر آن همیشه جبهه را با کوچکترین فشار رها می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
کی میخواد بشه
یا یکی میاد میگه مذاکره کنیم
یا یکی میاد میگه استقامت کنید
هر دوتا سون برای من و امثال من فرق چندانی نمیکنن
سرنوشت من امثال من در آوردن نون بخور و نمیره


هی چه میدونی چه خبره دلم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
وقتی کاندیدایی مثل روحانی با سابقه اصول گرایی
با کمتر از یک درصد اختلاف رای به قدرت میرسد اصلاح طلبان بدون در نظر گرفتن 49 درصد مخالفان او جشن خیابانی میگیرند و به خاطر 270 هزار رای بیشتر کل مملکت را اصلاح طلب جا میزنند گویا آن 49 درصد آدم نیستند حالا دم از عدم شرکت در انتخابات میزنند بیچاره ها نمیدانند هر چه بیشتر بر این طبل بکوبند شانس پیروزی اصولگراها را بالا می برند
در مجلس مشارکت کم شد چه شد به قدرت نرسیدند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
به ۰۰:۰۴
کدام انتخاب دقیقا؟؟؟ خودشان ۵ نفر را انتخاب میکنند بعد میگویند حالا از این ۵ نفر بیاید انتخاب کنید . این اسمش انتخابات نیست و برای همین رای نمیدهیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
خبر فوری !!!
ترامپ جان سور و مور وگنده ازبیمارستان مرخص شد !!!!
بیچاره بورس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
من به تدارکاتچی رای نمی دهم
با وجود اینکه خاتمی رو دوست داشتم و الان ندارم

رای بی رای
نااشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
اگر یه کمی عاقل باشید حداقل بفکر منافع خود باشید دنبال برگزاری ریاست جمهوری این پست ضربه گیر بی خاصیت دست پاگیر نمیشودلااقل سابقه خود را بخاطر بعضی به خطر نندازید
ماجرای آن ۱۰۰ نفر
میدونید در بورس ایران ۱۰۰ نفر بودن که در ۷ ماه هر کدام ۱۰۰۰ میلیارد تومان سود کردن؟ اصلا نمیتونید تصور کنید
۱۰۰ نفر در ۷ ماه هر کدام ۱۰۰۰ میلیارد تومان سود کردن
و آیا میدونید این ۱۰۰ نفر ۱۰۰ هزار میلیارد خود رو دو ماه قبل از بورس بیرون کشیدن و به بازار ارز و دلار وارد شدن و الان دلار رو به ۳۰ هزار تومان رسوندن؟
میدونین چرا نمیتونین خونه خورو یا حتی ارزاق عمومی رو تهیه کنید؟
اینجا ایرانه
و از نظر این ۱۰۰ نفر هیچ جای خاصی نیست
پاسخ ها
تکرار بی تکرار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
در کشوری که قالیباف میرود بازدید بیمارستان کرونا
بعد روحانی از ترس کرونا دیدار با قالیباف را لغو میکند
چه انتظاری از دولت و نظارت داری
مردم هم از رای دادن به روحانی کاملا پشیمان هستند. اگر رئیسی وارد عرصه انتخابات شود، چه اصولگرا چه اصلاح طلب در مقابل آن نمی‌توانند رای کسب کنند؛ البته برنامه نامزد‌های انتخاباتی از اهمیت بالایی برخوردار است) هنوز دو زاریت نیفتاده که جنس پشیمانی مردم از رای دادن به روحانی این نیست که به رییسی رای بدهند بیدار شو !!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
با عملکرد و اتفافات عجیبی که در قوه قضاییه جدید افتاده است رای ایشان از ۱۶ میلیون به همان چهار میلیونی خواخد بود که از کمیته امداد مبلغی جهت امرار معاش،میگرند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
رئیسی فرد سالم وقاطع هست که مسلما انبوه خس وخاشاک ها به مذاقشان خوش نمی آید او از حزب الله است وسالم
خدا نبخشد كسانى تضمين روحانى بودند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
منظورت شورای نگهبان است.
درود
| United States of America |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
هیچ کجای دنیا رییس جمهور کشورش را خلع سلاح نمیکنند . بلکه اولین ابزار و لوازم رییس جمهور بعد از انتخابات این هست که قوای نظامی پشت رییس جمهور منتخب هستند . رییس جمهور بی سلاح همان نباشد بهتر هست بخاطر همین هست که شورای نگهبان‌میخواهد در ۱۴۰ یک نظامی را جهت کاندید معرفی کند . چون برای موارد دیگر در گام دوم نیاز دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
منظورش مشخضا آنانیست که ما را مجبور به تکرار کردند
ما در انتخابات شرکت نخواهیم کرد ! نه به انتخابات !!!!!
پاسخ ها
حسین
| France |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
فقط حسین خوبه ...حسین شریعتمداری اگه بیاد من رای میدم...به عالم وادم فحش میده هیچکس هم کاریش نداره ..یعنی نمیتونه کاریش داشته باشه
ناشناس
| Switzerland |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
بهتر است بگوئید من نه ما
ناشناس
| Switzerland |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
بهتر است بگوئید من نه ما ولی شخص منهم رای نخواهم داد چون همه چیز تا کنون به ضرر ملت بوده ومسئولین وضعشون به الخصوس نمایندگان و فرزاندشون از همه بهتر شده است
خاتمی و قدرت؟
خاتمی اونموقعش که رییس جمهور بود جرات یه دست دادنم نداشت الان که دیگه ازینجا رونده ازونجا مونده شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
شما که جرات یه دست دادن داری بسم الله
اصولگرا یعنی اصل جیب خودت است ملت و اسلام  بهانه.
اصلاح طلب یعنی اصلاح کن جیب خود را مردم ومیهن بهانه.
پایداری یعنی  پایدار کن جیب خود را  دلواپسی وهسته ای بهانه
مؤتلفه یعنی با بازاری ائتلاف کن باقی همه بهانه
مستقل یعنی جیبت را مستقل کن برای همیشه
و.........
همه ی این ها جناح بندی هادهن پرکن برای غارت و چپاول بیت المال است و ذره ای درد و رنج مردم را نمی فهمند ووضع فعلی مردم  در این مملکت بزرگترین گواه است.دیر و زود داره اما آخر نداره.
این متن را کسی که درد وطن دارد و قلبش برای ایران و ایرانی می تپد نوشته.
پاسخ ها
خونگرم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
احسنت
عارف یک‌مهره سوخته است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
سوخته و نسوخته اش فرقی نداشت در کل ! ادم خنثی و باد به پرچمیه و فوقالعاده ضعیف النفس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
و فوق العاده عصبی و از خود راضی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
یک مهره جزغاله
بسته خبری سراسر انتخاباتی برای مردمی که قصد شرکت درانتخابات ندارند.شما برای خود ببرید و بدوزید ما هم اینهمه هیاهوی شما برای هیچ را نظاره میکنیم.یک رییس جمهور با رای کمتر از ده میلیون مبارکتان باشد. ممکن است رای او را بالا نشان دهید اما انها که میدانند در فلان ساختمان فلان اسناد بابت چه هست و انرا با وانت میدزدند و میبرند میدانند چند درصد مردم شرکت کرده و در نتیجه مشروعیت شما اقایان چه اندازه است.یا راه را باز میکنید تا منتخب واقعی مردم بیاید یا با خالی ماندن دستانتان کنار خواهید امد
به جرأت می توان گفت در هیچ کشوری
مردم اینقدر از خود گذشتگی وجانفشانی هم برای کشور وهم برای دین وآیین خود نکردند.
ودرهیچ کشوری هم صاحب منصبان تا این اندازه خیانت کارنبوده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
هزاران لایک
درود
حیف به این همه خون ریخته
جناب عارف ، بعید می دانم کسی پایینتر از شما باشد ، به نظرم مادربزرگ من هم بهتر از شما مدیریت خواهد کرد ، آقازاده که خوب جمع کردند ، شمام که وضعتون خوبه با ژنهای خوبتون برید صفا کنید ،،، آخه چقدر میخواهید به خاطر ما ملت زحمت بکشید ، احساس تکلیف کنید ؟!! به خدا از خستگی رنگ به چهرتون نمونده احساس تکلیف نکن !!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
با کدوم کشور مقایسه کردی؟
گینه یا جزایر قناری؟
انتخابات فرمایشی و این همه به پیشواز رفتن و تبلیغ؟!!!!
بالاخره یکی با نظر شورای نگهبان رییس جمهور میشه و وضع مردم و کشور هم بد و بدتر خواهد شد. مثل گذشته
با این تفاوت که رای نمیدیم و بعدا کمتر حرص می خوریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
پس از نظر شما همه انتخابات دنیا نمایشی است
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
فقط ما شورای نگهبان داریم و جنتی یک تنه به جای 85 میلیون نفر انتخاب میکنه و بهمون لطف میکنه و اجازه میده پای انتخابش مهر تایید بزنیم.. فکر نکنم هیچ کشوری در دنیا جنتی داشته باشه
چون جنتی داریم پس انتخابات هم فرمایشی و نمایشی است. والسلام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
فقط ایران شورای نگهبان دارد!!!!
البته درست می گویی چون دیگر کشورها عناوین دیگری برای پالایش دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
دیگر کشورها حزب دارند و مردم در احزاب عضو می شوند و بسته به توانایی و لیاقت و تخصصشان در حزب پیشرفت کرده و بالا می روند. بعد از اینکه به مقام های بالای حزبی رسیدند اجازه پیدا میکنند در انتخابات شرکت کنند. در برخی از کشورها ، علاوه بر اینکه کاندیداها باید در یک حزب انتخاب شوند باید چندین هزار امضا از نخبگان و کسبه و مردم هم جمع آوری کنند که طبعا هر کسی نمی تواند امضای نخبگان و مردم را برای خودش بگیرد
در ایران به یکباره تعدادی از افراد از دایره خودی ها کاندید می شوند و بدون اینکه تخصصی داشته باشند و یا مورد اعتماد مردم باشند و یا مورد تایید نخبگان جامعه باشند توسط شورای نگهبان انتخاب شده و برای تایید به مردم معرفی می شوند تا مردم با شرکت در مثلا انتخابات به آنها رای دهند
کاندیداها باید در احزاب فیلتر شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
حزب و سیستم حزبی باید فیلتر کنه . اگه سیستم حزبی داشتیم بی سوادهای پرمدعایی مثل احمدی نژاد و قریب به 90 درصد نماینده ها و ... از سطح آبدارچی حزب هم بالاتر نمیتونستن بیان
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
دقیقا 4 نفر رو میارن میگن به یکی رای بدید و و عزت ملی و مردم همیشه در صحنه و فلان و فلون. بعدش میگن با بصیرت انتخاب نکردید. این مدلی تو دنیا نوبره
در مورد اجرای قانون توسط وزارت ورزش چطور با توجه به قانون اجازه ورود مربی خارجی به استقلال ندادند ولی غیر قانونی چند بازیکن را به تیم پرسپولیس اضاف کرده اند؟چراقانون فقط برای استقلال اجرایی شده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
برو پی نون باش خربزه آبه ! اینها فقط برای سر کارگذاشتن عوامه که سرگرم باشن و به اصل فکر نکنند !
برو بابا حوصله داری...خاتمی و احمدی و روحانی ......هیچ کس تا حالا وجود نکرده اسم باندهای کثیف اقتصادی و باند رانت خارهارو رو کنه...رای دادن ما چه فایده داره...برو بابا حوصله داری دلار 30تومنی رو از الان ببینید تا پایان دولت بعدی میشه 100هزار...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
رانت خوار نه رانت خار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
نخیر عزیزم میش حداقل 300 هزار
بجای کلمه قدرت باید بگی خدمت، هرکسی سودای قدرت داره فقط لعن و نفرین مردم نثارش میشه، سودای خدمت داشته باش و عزتمند بشو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
اینی که میگی فقط ارزوست و رویا در این مملکت شورای نگهبان زده !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
خاتمی انواع شناها رو یاد گرفته قورباغه کرال پشت پروانه غافل از اینکه شاید شنا به دردش نخوره و بهتر بود پرواز کردن رو یاد میگرفت یا آشپزی
خاتمی به همان سرنوشتی دچار خواهد شد که رفسنجانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
شنا بلد نیست
جالبه که عارف نگران میزان مشارکت هست و نگرانی وضع مردم را ندارد!
یعنی به نظر من عارف باید یه جناح جدید تاسیس کنه به اسم فوق اصولگرا
نمیدانم چطور این فرد وارد اصلاح طلبان ورشکسته شده و اصلا هدفش چیه تفکرش چیه
کاملا مشخصه که هنوز به قدرت نرسیده فقط داره طرف حاکمیت رو میگیره
وای به اینکه به قئرت برسه
عجیبه که تا حالا اصلاح طلبها از بین خودشون اخراجش نکردن
ومشغول هزینه تراشی برای اصلاح طلبها است
با این سابقه با این وضعیت فکری بیشترین ضربه را بعد از حسن روحانی
به اصلاح طلبها همین عارف زد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
سوالی که از او شد مربوط به انتخابات بود نه وضع معیشت مردم..او هم به سوال مربوطه پاسخ داد استاد
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
به
۲۱:۵۵

پروفسور وقتی از کسی می پرسن در مورد انتخابات جوابش باید این باشه که برای رفع مشکلات مردم برنامه دارم برا حل مشکلات میام نه اینکه نگران مشارکت پایین هستم
نگران مشارکت پایین هستم یعنی میام که مشارکت بره بالا و خود مشکلات مردم برام مهم نیستن
کجای دنیا کاندیدا نگران میزان مشارکته ومیگه هدف من افزایش میزان مشارکته؟
کاملا مشخصه عارف نگرانیش چیز دیگری است
و یک اصولگرای اصیل هست البته با ژن برتر!!
در مجلس هم ساکت بود که رد صلاحیت نشود
کاملا کاراش تابلو است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
عارف و امثال عارف باید اسم حزبشونو بذارن حزب باری بهر جهت
خاتمی یک کلت وعشق ملت هست حاتمی از همه محبوبتر بااخلاقتر متدین تر هست خاتمی مردمی وموثر هست خاتمی شعار سردار سردار سرنمیدهد تاپله قدرت کند خاتمی نجات دهنده ملت ایران هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
جالب من 24 سال پیش تفکر شما رو داشتم
و الان سخت پشیمانم
اگر جمیله هم کاندید اصلاح طلبان یا اصول گرایان باشد
دیگر رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
:))))
عالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
از این بهتر نمیشد گفت
هر چند اگه به طور مستقل شرکت کنه من بهش رای میدم
اصولکرایلن کلندیدای زن هم در ۱۴۰۰ دارند . ( رجل سیاسی بعد از چهل سال تعریف نشده ....‌ با وزیر زن حسن روحانی مخالفت شده .....‌زنان در گفتمان روحانیون ناقص العقل هستند ......زنان حق ورود به وزشگاه را ندارند . حق دوچرخه سواری ندارند .‌.....اما به دلیل فقدان سیاسی رجال سیاسی اصولگرایان تن به انتخاب منتخبی دادند که از گروه زنان باشد ) سوال . زنان نماینده ای که الان در مجلس هستند چکار کردند . همین زنان از تعدد همسر برای مر ان دفاع میکنند اما برای شوهر خودشان مقاومت میکنند . یعنی نسخه ایدولوژیک اصولگرایان برای گروه خودشان پلدوکس هست و نسخه اطاعت ان برای مردم هست .
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
الان که ایران در قبضه زنان هست مردان در کارهای ساقه وبیکار وزنان تمام ادارات رو گرفتند .مردان زندان مهریه وزنان طلا به دست در بازارها جولان میدهند
چطوریه که یکی دیگه هواپیمارازده حالابه دولت فشارمی آورندغرامت راازبیت المال پرداخت کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
چقدر تو دیگر پرتی و عقده ای
حالا چرا چون رسانه های دشمن خودت دارند علیه آن نفرت پراکنی می کنند و توهم تفکرت دست خودت نباشد می شود همین نظر پرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
نه ساندیسخور ! واقعیت اینه ! کم میارین میندازین گردن دشمن فرضی و رسانه های بیگانه ، چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
الخیر فی ماوقع انشاءالله
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
نه آقا این ملت خیر طلبند؟!!!
من در دهه ۶۰ به وعده های تو خالی اصولگرایان رای دادم که جامعه به دمکراسی . عدالت و آزادی برسد اما طولی نکشید بعد از هر رفراندوم شرایط سخت تر شد لذا به اصلاح طلبان رای دادم باز دیدم که تحقق سعارهای دمکرلتیک در کشوری که بعد از چهل سال انقلابی عمل میکند و کار جهادی باور دارد و دمکراسی را دستاورد بشر میداند نه خدلوند ‌ . لذا شعارهای اصلاح طلبان را با نظارت اای دستگاهای دیگر عقیم ساختند و حالا من به حزب سوم روی اوردم . حزب سوم نه به عنوان حزب اعتدال باشد . بلکه حزبی که فقط به ایران فکر کند . شعار ایرانی و نماد ایرلنی داشته باشد . حزب سوم نه با گفتمان مهر ورزی و کتر و کرامت و عزت و ...‌‌.نخیر حزب سوم فقط ایران . پاینده ایران . نه لبنلن و عراق و امریکا و یمن و آنگولا و شنگولا . مشکللت کشورهای مانند مانگولا و شنگولا خودشان حل کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
استاد مگه دهه 60 اصلاح طلبی هم بوده!!!
ما کرونا را شکست دادزم . با تعطیلی مدارس متاسفانه مسافرین زیادی بسمت شهرهای ایردن حرکت کردند و فعلا نمیخواعند به شهرهای خود برگردند . و با این حال اکثر مسافرین در منازل مسکونی مستقر هستند و این شکل اجاره دادن به مسافرلنی که حتی ملحفه و پتو و بالشت محل هر روز با اب داغ ضد عفونی نمیشود بسیار خطرناک هست .
خاتمی بیاد دلار یمشه هزار تومن اینا اگر این کارا بودن وضع کشور این نبود هنوز خام فروشی خودور ساز نیستم
رای بی رای
رای بی رای
رای بی رای
رای بی رای
سمت رییس جمهوری را بردارند خیلی بهتر می شود چون این سمت بجز هزینه برای ملت هیچ چیز دیگری عاید ما نمی کند
برای ریاست جمهوری 1400 چرا انقدر دلواپس شخص هستید؟!..مدتهاست مردم راهشان را از شما جدا کرده اند و شما به اشتباه آن چند نفری را که جلوی شما هورا میکشند را مردم فرض میکنید.شورای نگهبان هرکسی را که منصوب کند، منصوب میشود چون کسی رای نمیدهد و در واقع خودتان به خودتان رای میدهید.مانند انتخابات مجلس.هرکس انتخاب شود نماینده ی شماست نه نماینده ی مردم...
اگه انتخاباتی باشه ر ییسی با قدرت مطلق بدون حضور مردم رییس جمهور خواهد شد ولی انتخاباتی نخواهد بود ؟؟حداکثر خواهند توانست ۱۵ درصد مردم انهم با تهدیدو تطمیع سر صندوق رای بیارن
سردفتر داری و وکالت و پزشکی سه شغل انحصاری که خودشان برای خودشان قانون میگذارند و از مردم نگون بخت پول در می آورند و برای خود انحصار و قدرت درست کرده اند و کسی هم حریفشان نیست.
فعلا دیه زن و مرد را برابر کنند و برای زن حقوق برابر با مرد در نظر بگیرند
ریاست جمهوری پیشکش
آیا میدانستید که آرایشگران عروس بدون هیچ گونه سواد و زحمتی از هر عروس 2 تا 10 میلیون تومان میگیرند و در روز چند عروس آرایش میکنند و هیچ مالیاتی هم پرداخت نمی کنند؟ قابل توجه اداره مالیات که کلید کرده رو کارمندان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
حقوق کارمند ها از مالیات دادن کاسب ها تامین میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
شرط میبندم تو همونی بودی که اول به پزشکان گیر میدادی بعد به سهامداران بورس تقریبا همه رو به خاک سیاه نشوندی حالا اومدی سراغ آرایشگرا دیگه دست از سر این جماعت بردار
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
طلا فروشان تیلیاردر شدن این چند سال اخیر مالیات هم که اصلا معلوم نیست چطوری می دن . تازه اگه الان هم میدن سالهای قبلشون باید برررسی بشه باورکن به اندازه..بودجه چندسال مملکته
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
طلا فروشها 9 درصد ارزش افزوده را در مناطق ویژه و آزاد به دارایی پرداخت نمی کنند ولی موقع خرید از فروشنده دست دوم یا همان مردم کسر می کنند .
مردم هرگز به نظامی رای نخواهند
اما آقای رییسی کمی به فضای مجازی که محل درد دل واقعی مردم شده نگاهی بیاندازد میداند که دیگه اون رای قبلی رو هم ندارن و تازه تتلو‌ رو هم نداره رای جوون های خام رو جذب کنه
آقایان مسئول تا دیروز تو مشکلات و تو جنگ مردم سینه سپر کردند و از جان و مال خود گذشتند.تا شما و ژن های تان شرایط بسیار بهتری نسبت به مردم داشته باشید.من و همسرم کارمندیم آنقدر فشار زندگی و تورم کمرشکن شده که لباس های چندین سال پیش رو داریم پینه می زنیم و می پوشیم‌.به عظمت خدا قسم بیش از شش ماه هنوز گوشت قرمز نخریدیم.خدا خودش بهتر می داند وضع پایین تر ما چگونه است.همین قدر بدانید آیا تصمیمات اقتصادی و برنامه هایی که دارید درسته یا نه؟فشار اقتصادی داره خانواده ها رو متلاشی میکنه.سونامی فروپاشی زندگی مردم بیاد دیگه کسی نمی تونه جمع و جورش کنه.اگه کنی وجدان و انسانیت هنوز در ما هست باید کاری بکنیم.همه به نوعی دخیل هستیم کسی نم تونه به گردن دیگری بندازه .نگذاریم کاذ غز کار بگذره
شعار می دادن هم ناطقی هم نوری قطعا رییس جمهوری! مردم از لج به خاتمی رای داد ن . اما دیگه این بازیها رو نداریم . دای بی رای
موفق ترین دولت بعد از جنگ دولت خاتمی بود
با این وجود واقعیت اینه که قطار انقلاب با سرعت هرچه تمام داره تو مسیرش میره و از دست کسی هم کاری ساخته نیست حتی خاتمی
به میمنت و مبارکی قوه قضایی قسمتی دیگر از دارایی ملت ایران تو امریکا بلوکه شد، چرا باید دستگاه قضایییه ملبعه بازی سیاسی افراطیون بشه که میلیاردها دلار دارایی کشور نابود بشه ؟؟
چهل درصد مشارکت؟نصفش هم نمیان، خاتمی که سهله نخست وزیر قبل از انقلاب هم کاندید بشه کسی رای نمیده.
این جناب سعید محمد چه کسی است که برای ملت تو اب نمک خواباندید ؟؟ نکنه از اعراب متولد لبنان هستند ؟؟
انتخابات آمریکا این دوره کاملا جدی است بایدن ۱۴ درصد از ترامپ جلو افتاده و هیچ بعید نیست ترامپ رو شکست بده ۱۴ آبان قیافه دلال ها در ایران دیدنیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
هیلاری هم تو تموم نظر سنجی ها از ترامپ بیشتاز بود اخرش نابودشد ؟ ترامپ ایالتهای کلیدی رو در اختیار داره و کرونا هم باعث محبوبیت او شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
ترامپ بدون شک دوباره انتخاب میشه .. بایدن منگل در حد و اندازه های ریاست جمهوری آمریکا نیست
برای سلامتی خسرو اواز ایران دعا کنید
یاد ایامی که در گلشن سرایی داشتیم ...
کسانی که دوست دارن ترامپ دوباره انتخاب بشه دو گروه هستن
یکی اونایی که فکر میکنن با انتخاب دوباره ترامپ جمهوری اسلامی با مشکل مواجه میشه
گروه دوم دلالا
گروه اول نمیخوان قبول کنن ترتمپ ۴ سال رییس جمهور بود و هیچ اتفاقی نیافتاد ضمنا ترامپ همیشه بر مذاکره تاکید میکنه نه رژیم چینج و تا الان هم جز ویرانی و فقر برای مردم ارمغانی نداشته
گروه دوم هم که خون ملت رو در شیشه کردن اصولا حیواناتی در قالب بشر هستن و امیدوارم با انتخاب بایدن پوز این حیوانات به زمین مالیده بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
احسنت.خوشخیالها فکر میکنن الان ترامپ براشون میره میدون جنگ.نمیدونن ترامپ برای کشور خودش هم نرفته میدون جنگ و سرباز فراری بوده
:)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
دلار و سکه 10 برابر شده ، قیمت مسکن و خودرو چند برابر شده ، مردم به شدت درمانده و گرسنه شدن ، دارو و درمان نیست ، کرونا داره ملت را سلاخی میکنه ، پولمون شده دستمال توالت ، کارگری در این کشور با بردگی تفاوتی نداره چون پایین ترین نرخ دستمزد را داریم و یک ماه باید کار کنیم تا به اندازه یک روز کارگر اروپایی حقوق بگیریم درحالیکه هزینه هامون اروپاییه اگه بالاتر نباشه
دیگه میخاستی چی بشه؟ دیگه میخاستی ترامپ چیکار کنه که نکرده ؟ بمب اتم بندازه رومون راضی میشین ؟ از کجا اومدین شما چرا نمیرید؟ چرا نمیمیرید تا این ملت راحت بشن یه نفسی بکشن ؟ خسته شدیم از دستتون چرا نمیخاید بفهمید دشمنی با دنیا و پرچم آتش زدن جز نابودی کشور و ملت نتیجه ای نداره .. البته برای خائنین وطنفروش این وضع عالیه چون کیسه هاشونو پر میکنن و هر وقت هم پای چراغ تاریک شد میرن کانادا و سواحل زیبای لبنان
خاتمی که سهله و بی عرضگیشو با اون همه رای در سال ۷۶ نشان داد و خودش افرار کرد تدارکاتچیه ! دیوانه ایم به تدارکاتچی ها رای بدیم !؟فعلا دور دور شماست !
نمایش سیاسی اصولگرایان شامل ( بازدید از بیمارلن‌کرونایی و درد دل با آنها . ساده زیستی ظاهری . پوشیدن کت و شلوار ساده . لبخند زدن . ) آیا واقعا این لوازم اخلاقی میتواند شاخص های سیاسی و تخصصی یک سیاستمدار در ۱۴۰۰ باشد ؟ آیا نمیشود از دل هزارهاران نفر از بهترین پزشکان و مهندسین با سواد و تجربه در امر قانون گداری مجلس و ریاست جمهوری استفاده کرد ؟ اینجوری که من بشدت رفتار سیاسی اصولگرایان را رصد میکنم چنین دیکته شده است که حالا وقتی مردم در دو نهاد مجلس و ریاست جمهوری و دیگر نهادها نتواستند مطالبات شامل دمکراسی و عدالت و ازادی را در غالب رای و صندوق رای کسب کنند و از منتخبین طی چهل سال که روحانیون بودند جدید تعییر رویه میخواهند بدهند که حالا که روحانیون نتوانستند اهداف اصولگرایی را اجرا کنند پس یک فرد نطامی را بر سر کار بیاوریم .. یعنی سیاست. ثروت . قدرت دست نطامیان باشد چه اتفاقی میفتد ؟ بی زحمت اصولگرایان در این مبحث مشارکت کنند . .
زهی خیال باطل .. دوران رای دادن به انتخاب های شورای نگهبان و در اصل مهر تایید زدن بر انتخاب های شورای نگهبان به پایان رسید ..
بیاییم مشکلات کشور خودمان رافراموش کنیم ولی مشکلات کشورهای عربی را حل کنیم . بیاییم راه روستایی قبل از انقلاب ساخته شده را اسفالت نکنیم اما راه های عراق و بنان تا دل روستاهرا اسفالت کنیم . بیاییم بجای وعده اب و برق و گاز مجانی . بنزین به ونویلا و هزینه اب و برق و گاز لبنانی ها و عراقی های جنوب این کشور را تقبل کنیم ؟ آیا مردم ایران چه با سواد و بی سواد در سال ۵۷ انقاب کرده بودند که کشور همیشه در تحریم و در سایه جنگ باشد ؟ من در سال ۵۷ کجا و کی فریاد زدم که امریکا نمیگدارد ما در ایران دمکراسی و عدالت و ازادی داشته باشیم . ایا اروپا و امریکا گفتند که بین استانها ایران اینقدر تفاوت و توصییح درامد وجود داشته باشد ؟ کشورهای عربی میگویند بروید این پول نفت را در فاه و شلدی مردم خود خرج کنید و نیازی نیست که به عنوان تبلیع چند تریلیون تومان عدای ندری در ممالک عربی خرج کنیم . ما صداقت ببیشری داریم .مگر خدای جهان و افریدگار برای همه جهان نیست ؟ مگر این افتاب بر همه دنیا نمیتابد ؟ پس درگیری سر چی هست . چرا جنگ تمامی ندارد . درگیری ارمنستان و ادربایجان چه ربطی بما دارد . ؟ چه ربطی به تریکیه دارد . ایا جبهه جدیوی در حال شکل گیری هست ؟
شاید بشه انتخابات در ایران رو به مسیله اسید پاشی تشبیه کرد اوایل انتخابات خیلی جذاب و زیبا بود و مردم با شوق و ذوق در اون شرکت میکردن اما هر بار که یه نفرو انتخاب میکرون مخالفین رای مردم میخواستن اونو زمین بزنن مثل چهره زیبایی که روش اسید بپاشی الان از چهره انتخابات چیزی باقی نمونده
رای بی رای
فقط همین
بر فرض محال اگر خاتمی بخواهد بیاید وبر فرض محالتر اینکه بتواند مشکلات فعلی را حل کند آیا شورای نگهبان اجازه ورود ایشان به انتختبات را میدهد الان نام خاتمی هم سانسور میشود چه برسد به اینکه اجازه حضور در انتخابات را داشته باشد
خدا روچه دیدی شاید همین فردا تابناک هم بسته شد بخاطر بردن نام خاتمی در بسته خبری امشبش
از حق نگذریم دوران خاتمی با نفت 7 دلاری به مراتب از دو رییس جمهور اخیر بهتر بود نمیگم دوران طلایی بود ولی نسبت به دو دولت حسن ومحمود مشکلات کمتر تورم پاینتر واز همه مهمتر ملت شادتر بودند یادمان نرود که قبل از او حتی کسی حق نداشت در استقبال کسی کف بزند
اما به هر او هم عالی عالی نبود والبته با این اوضاع موجود او هم نمیتواند کاری از پیش ببرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
موافقم
ناشناس
| Germany |
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
برای دیگران زندگی خوب بودآیابرای شماآبدارچی هم خوب بودچه سئوالی اگربدبودکه نظرموافق نمیدانیدماهم باشماموافقیم
تنها سه راه برای برون رفت از شرایط ناگوار جامعه داریم
1ترامپ بمیرد که نمیمیرد
2ترامپ در انتخابات رئیس جمهوری آمریکا رأی نیاورد که می آورد
3 ایران با آمریکا مذاکره کند که بعید است
وگرنه اگر صدتا رئیس جمهور هم عوض کنیم آنچنان بهبودی در شرایط فعلی جامعه ایجاد نمیشود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
درود بر آبدارچی . چای باید قبل از یتتن در قوری اندکی با اب گرم شستو بشه . دوم اینکه مطلب چهارمی هم هست که اگر ترامپ اگر پیروز بشه شرایط سخت تر میشه . یعنی جنگ . تا یکیال دیگر براز جنگ باید املده بود
عبدالله
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
همین نگاه کشور را بدبخت کرد!!مشکل کشور اینه که سوراخ دعا گم شده است!!!عزیز من اون زوری که دولت برا این ارتباط زد وکشور را هشت سال معطل برجام کرد اگر نصفش را به طرحهای اقتصاد بدون نفت میزاشت وضعیت الان خیلی بهتر بود.محصولات پتروشی, افزایش تولیدبنزین با کیفیت و....
تا زمانی که تحریم ها باشد روحانی که هیچ هرکس دیگری هم بر مسند ریاست جمهوری تکیه کند دردی از مردم نمیتواند دوا کند
پاسخ ها
عبدالله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
تعلیق کشور بر رفع تحریم اشتباه است اشتباه است اشتباه....
راستی کهیان رهبر کره شمالی رو نکوهش نکرد بخاطر ارزوی سلامتی برای ترامپ ؟؟ حاجی ما خیلی وقته منتظر شفافیت در مورد دریافتی های شماییم لپ تاپ امریکایی رو نابود نکردی ؟؟
مطمئنا ایران فعلا ابر قدرت نیست ولی حتی کشورهایی مثل چین وروسیه که خود را ابرقدرت میدانند حتی بدون اجازه آمریکا آب هم نمیخورند در همین تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران که در هیچ نهاد بین المللی تصویب نشده اما همه کشورها دارند آنها را مو به مو اجرا میکنند حتی روسیه وچین وکشورهای اروپایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
شما اینطور فکر می کنی مشکل فقط در سیستم مالی و بانکی است که در دست آمریکا است و شما هر کالایی را اراده کنی می توانی از کشورهای خارجی بصورت سنتی وارد کنی و کافی است که پول آنرا داشته باشی
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
#رای_بی_رای
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
بیکار چرااینهمه کاغدحرام میکنی
عبدالله
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
شاید احمقانه ترین روش در مواجه با مشکلات پیش آمده یک کشور تبلیغ بی رایی ست!!! واین یعنی پاک کردن صورت مساله!هنوز بعضیا درک درستی از دموکراسی ندارن!زود نیاید بگید شواری نگهبان وال وبل..!شورای شهر وشهرداریها که شواری نگهبان دخالتی ندارد؛ پس باید اونجا ودر شهرداریها وضعیت گل وبلبل باشد!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
هوای آلبانی هم بارونیه امروز؟
جناب اقای ابراهیمی چند درصد اموال اعلم خرج مردم محروم خراسان جنوبی شد ؟؟ هزاران میلیارد زمینی که بنیاد فروخت کجا هزینه شد؟؟ شما باید پاسخگوی خیلی از سوالات باشی تا اینکه برای ملت دنبال کاندیدا باشی ؟؟
پاسخ ها
مهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
ایشان مسئولیتشان چی بوده در این رابطه ؟ چون ایشان را نمیشناسم میپرسم .
ممنون
آقای خاتمی همان سوپاپ اطمینان یا ترموستات و در نهایت تدارکاتچی به خودت زحمت نده مردم آگاه شده اند
خاتمی هم بیاد نه ، حتی زیباترین های دنیا کاندید بشن با خدمات خواص رای نمی دیم.
این انتخابت پیش رو کمتر ۲۰درصد شرکت کننده خواهد داشت
بابا اصولگراهاتون رو دیدیم، اصلاح طلب هاتون رو دیدیم، اعتدال گرا هاتون هم دیدیم. اول و آخرتون رو دیدیم.
استغفرالله خدا هم از آسمون بیاد رای نخواهم داد
خیال شما را راحت کنم خاتمی و احمدی نژاد اگر هم نامزد شوند شورای نگهبان اجازه ورود به آنها را نخواهند داد و البته چنان آش دهن سوزی هم نیستند. عارف و بقیه افرادی که در انتخابات قبل شرکت کرده اند هم اگر وارد شوند رای نخواهند آورد. انتخابات 1400 دو حالت دارد یا اینکه مشارکت ضعیف خواهد بود که با توجه به عملکرد آقای روحانی احتمال آن زیاد است و اصولگرا ها رای خواهند آورد و یا اگر اصلاح طلبان و یا خارج از دو حزب مطرح فرد مناسب و موجهی را معرفی کنند مشارکت بالا و رای خواهند آورد که احتمال آن بسیار بسیار کم است مگر آنکه اتفاق خاصی رخ دهد
ما اگر دشمن هم داشته باشیم در لباس گرگ نمی آیند بر علیه کشور توطئه کنند و کاملا برعکس در لباس میش و دوست وارد و نفوذ می کنند و لذا دشمن را در خارج از کشور نباید جستجو کرد و کاملا باید در داخل و بین خودمان جستجو کنیم هر کس که در این کشور مردم را معطل می کند و هر کس که وقت مردم را سر مجادلات بیهوده می گیرد و هر کس که هزینه تراشی می کند و هر کس که کم کاری می کند و هر کس که به جای عملکرد درست شو راه اندازی می کند و کس که زمینه های دلالی و بالا رفتن ارز و کاهش پول ملی را فراهم می کند یا دشمن واقعی هستند و یا عامل نفوذی هستند و شاید زیبا هم سخن بگویند و خود را خوب هم جلوه بدهند
رای بی رای

هروقت حقوق مردم به دلار پرداخت شد

مشکل شغل و ازدواج جوانان حل شد

هروقت سکه شد 100 هزار تومان

هروقت آزادی بیان به مردم داده شد

آنوقت فکری خواهیم کرد که بیاییم یا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــیر
رای بی رای
پیشنهاد می‌کنم دیگه یک کم دست از سر مردم بردارید.
فقط احمدی نژاد. است که می تواند مملکت را از این اوضاع بیرون بیاورد.
خودت رابیشترازاین ضایع نکن نیا!تَکرارمیکنم نیا!
در انتخابات اگر بد انتخاب کنی جواب بد خواهی دید اگر هم شرکت نکنی به جایت انتخاب خواهند کرد پس نه اظهار نظر میتونی بکنی نه اعتراض وهمه چیز بدتر از گذشته میشود
لطفا خودتونو به اون راه نزنید. مردم از رای دادن به روحانی پشیمون نیستن. کلا از رای دادن پشیمونن.
بابا با هر ترفندی مردم دیگه رای نمیدن یه کاندید از خودتون با 2 ملیون رای میاد بالا والسلام
یکی این آقای هاشمی طبا رو از خواب .............داداش.....................بیدار کنه . الان عزل روحانی بهترین و خوش ترین حالت برای روحانیه . رئیس جمهوری که داره دعا می کنه در نماز شب هاش که ترامپ رای نیاره وای به حال شما و امثال شما.
این اصلاح طالبان ایا روشون میشه که دباره نفر برای کاندید شدن معرفی کنند ؟
ملتی که هارت وپورت می کنید رای بی رای ومنفی می دهید مرد باشید روز امتحان سر حرفتان بمانید ونظاره گر صف بستن اول صبح وپایان ساعات نباشیم وباانگشت جوهری روبروی دوربین نایستیم ؟با حرافی کاری درست نمی شود مردان عمل می باید شد ؟...
انتخابات دیگه در ایران تمام شد،
ترا خدا دیگه بسه آدمهای الکی بزرگ شده بابا دو سه تا آدم حسابی با مدرک تحصیلی خوب و کار بلد تائید کنید اینها همه شون چون وابسته به قدرت بودن بدونه توان مدیریتی خوب فقط به صورت احساسی انتخاب شدن؟؟!! دیگه بسه اینگونه انتخابها مردان پر حرف و مدعا و کم عمل؟؟!!
هاشمی طبا که اینقدر سیاست بلده و کنایه میزنه چرا برای سالهای سال با مدرک نساجی جای یک مدیر ورزشی رو اشغال کرده بود.؟
خبر فوری !!!
ترامپ جان سور و مور وگنده ازبیمارستان مرخص شد !!!!
بیچاره بورس
رقابت در انتخابات 1400 بین شرکت کردن یا نکردن در آن است نه بین اصلاح طلب و اصول گرا. خاتمی جان زحمت نکش.
40 درصد در انتخابات کدام دوره از مجلس شرکت کرده!! از آقای دکتر عارف فارغ التحصیل استنفورد و استاد دانشگاه صنعتی شریف میپرسم ، در انتخابات اخیر نماینده مردم کرج با 27000 رای انتخاب شده، اگر 40 درصد واجدین شرایط رای داده باشند جمعیت کرج چند نفر است؟ به فرض که 50 درصد مردم حق رای داشته اند.
من با سواد نهضت سواد آموزی حساب کردم این جمعیت شد:2700000/20=135000 نفر بله صدوسی وپنج هزار نفر!!!
بعد هم آقای عارف عزیز شما با این همه فعالیتی که در مجلس داشتی بهتر است یک کم به خودت استراحت بدی، خوب نیست توی این روزهای کرونایی این همه تلاش!
در صورت کناره گیری رئیس جمهور، هرکس جای او بیاید ضعیف‌تر از روحانی است!!!!!!!!!!!
این که معلوم است احمدی نژاد کاری کرد که روحانی گفت صندوق دولت خالی است و الان ماشاالله ایشان دارد پر می کند صندوق هایش را و نفت را پیش فروش می کند در بورس، خانه و زمین را پیش فروش می کند در بورس، خودرو را پیش فروش می کند و فقط همه چیز را پیش فروش می کند بعد می خواهد دولت بعدی که آمد وضعش خوب باشد و خوب عمل کند. علی برکت الله.
رای رای رای نمیدهم.
دلار 30000
کدام 16 میلیون اگر 1/6 میلیون هم مشارکت کردند کلاهت بیانداز هوا
پیشنهاد میکنم اصولگرایان خانم چرخنده را نامزد کنند چون با مصمی هم هست
ریس جمهور ۱۰ درصدی در راه است نگران نباشند
بقول زیبا کلام این تلاش‌های تبلیغاتی برای این است که اصولگرایان به دنیا و جامعه ایران نشان دهند که انتخابات آزاد است و همه در آن شرکت می‌کنند."
اصولگرایان برای بدست آوردن رای نه تنها کاندید زن بلکه رئیس جمهور زن از نوع مانتویی (شما بخوانید کم حجاب) هم خواهند داشت.
اقای عارف و انتخابات 1400:
اقای عارف می تونی قیمت پراید رو به 10 میلیون ،
پژو به 13 میلیون و هر لیتر بنزین 500 تومان برگردونی ؟؟؟
مسلما تو هم نمی تونی .
برنده انتخابات 1400 یک اصولگرا با حداکثر 12% خواهد بود.
1400 نزدیکه و شما این نتیجه را خواهید دید.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست