محمدرضا خاتمی از بیمارستان مرخص شد
محمدرضا خاتمی که به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده بود، از بیمارستان مرخص شد.
کد خبر: ۹۷۰۱۳۴
| | 15992 بازدید

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمدرضا خاتمی با شکست بیماری کرونا از بیمارستان مرخص شد.
محمدرضا خاتمی؛ عضو حزب اتحاد ملت و نماینده مجلس ششم که هفته گذشته به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده بود، پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شد.
محمدرضا خاتمی؛ عضو حزب اتحاد ملت و نماینده مجلس ششم که هفته گذشته به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده بود، پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شد.
گزارش خطا



