بازدید 3910

وقوع رگبار باران در برخی مناطق کشور

کد خبر: ۹۹۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ 31 August 2020

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع رگبار باران در برخی مناطق کشور طی سه روز آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، صادق ضیاییان با اشاره به اینکه امروز (۱۰ شهریور) در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی افزایش ابر، رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: در ارتفاعات زاگرس مرکزی نیز بارش پراکنده رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: فردا (۱۱ شهریور) در دامنه‌های زاگرس واقع در استان‌های چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، لرستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان و همدان رگبار باران و گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی، شمال خراسان رضوی و برخی مناطق شمال غرب بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی روز چهارشنبه (۱۲ شهریور) در ارتفاعات زاگرس در غرب کشور و در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز غربی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

ضیاییان با بیان اینکه روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴ شهریور) در غرب سواحل دریای خزر، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پیش‌بینی می‌شود، اظهارکرد: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه زابل وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک تداوم دارد.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران ‌فردا (۱۱ شهریور) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۱۲ شهریور) نیز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان