بازدید 22605
۹

ماجرای فیش حقوقی دومِ نمایندگان مجلس چیست؟

سخنگوی هیئت نظارت دوره دهم مجلس، توضیحاتی درباره محتوای فیش حقوقی دوم نمایندگان ارائه کرد.
کد خبر: ۹۹۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱ 26 August 2020

 

به گزارش  تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جمالی نوبندگانی گفت: معتقدم مانند همه جای دنیا نماینده نباید احساس کند هر گونه نامه خلاف قانونی که نوشت یا هرگونه درخواستی از قوای دیگر به خصوص قوه مجریه داشت، کسی با او نمی‌تواند برخورد کند. الان نمایندگانی هنوز شروع به کار نکردند، خودروهای فرمانداری یا جاهای دیگر را استفاده می‌کنند، در صورتی که این خودروها از بیت المال است و نماینده برای پرداخت هزینه‌هایش، مبالغی دریافت می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که هزینه‌ها مربوط به فیش حقوقی دوم نمایندگان است؟ گفت: بله، مانند هزینه دفتر و ... که خرج آب و برق، کرایه خودرو، بنزین مصرفی، پرسنل، پذیرایی، اقلام و نوشت‌افزار و تبلیغات می‌شود و در همان فیش ذکر می‌شود. با این وجود، هنوز هم خودرو می‌گیرند و حتی با فشارهایی بر ادارات دولتی یا دانشگاه‌ها، مکان‌هایی گرفتند تا کرایه ندهند. مبلغ کرایه خودرو برای به کارگیری در تهران است و برای خودروی شهرستان هم از همان هزینه‌های دفتر استفاده می‌شود که هزینه این‌گونه نیازها را پوشش دهد.

نوبندگانی افزود: اعتقاد دارم وقتی از یک ارگان دولتی امکاناتی مانند خودرو یا راننده می‌شود، چطور می‌توان بر روی ارگان نظارت داشت؟ همچنین آن خودرو برای کارهای دستگاه اجرایی باید به کار گرفته شود و استفاده غیر اجرایی در قوه مقننه شرعاً اشکال خواهد داشت، زیرا خودرو و امکانات برای امور دولت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۹
ممنونم از طرح موضوع
بفرمایید آقای دلیگانی که بغل دست رییس مجلس می شینه دفتر کار خودرا که سالهاست از مخابرات گرفته و همچنین نفر مخابرات که با دریافت حقوق از مخابرات به ایشان کار میکنه با احتساب کرایه و هزینه دوره های قبل به مخابرات برگرداند و بعد از آن در مجلس دادش بلند شود و برعلیه فساد و رانت بشورد. دم خروس و قسم حضرت عباس
یعنی اون نماینده ماشین یا پول اجاره خونه نداره وای به مردم این کشور
پس لطفا به معلملن هم هزینه ایمترنت و خرید لب تاپ و گوشی بدهید
مگه دیگران با وسیله نقلیه سر کار نمیدن یا کارشون هزینه ای براشون نداره که نمایمدگان از ی طرف التماس میکنن رای جمع کنن از طرف دیگه هزینه خودرو تا نوشت افزار را هم میگیرن فرهنگیان هم نوشت افزار و اینترنت و ... مصرف میکنن پس هزینه ش را بدین
ما اگه نماینده نخوایم اصلا کی رو باید ببینیم،اینا دفیقاچه گلی به سراین مردم گرفتار و دردمند زدن؟؟؟
شرعا چه کلمه غریبی در وادی مجلس، اگر آقای مدرس زنده بود این مجلس و این شرعی که درست کرده اند را به مسلسل میکشیدش
وای به وقتی که بگندد نمک. که البته نمک مدیران این مملکت خیلی وقته گتدیده
من کشته مرده این عبارت "شرعاً اشکال خواهد داشت" هستم.آقای عزیز کسانی که می گفتند حق ندارید بدون وضو وارد دفتر کار من بشوید با دزیدن سه هزار میلیارد تومان هم اکنون در کانادا مشغول خوش گذرانی هستند. حالا شما انتظار دارید آقایان تازه وارد مجلس شده از امکانات ساده دولتی استفاده نکنند؟!!!!!!!
والا جوری شده که هر کی که میاد فکر کندن ه هیشکی فکر ساختن نیست
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی