بازدید 3690

تداوم وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شرق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در شرق کشور تا پنج روز آینده وزش باد شدید همراه با گرد و خاک دور از انتظار نیست.
کد خبر: ۹۹۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ 19 August 2020

به گزارش «تابناک»، صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طی دو روز آینده در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان‌های کرمان و هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق فارس رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. طی روز جمعه (۳۱ مرداد) این شرایط محدود به ارتفاعات کرمان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امروز (۲۹ مرداد) در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر و برخی نقاط استان اردبیل بارش پراکنده باران گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، اظهارکرد: بعد ازظهر روز شنبه و یکشنبه (۱ و ۲ شهریور) در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود همچنین طی روز یکشنبه بارش در سواحل دریای خزر دور از انتظار نیست .

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی پدیده غالب تا پنج روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک خواهد بود و دریای عمان نیز طی پنج روز آینده مواج پیش بینی می شود.

ضیاییان در ادامه گفت: از امروز تا جمعه دمای هوا در نوار شمالی کشور بین ۴ تا ۶ درجه افزایش می‌یابد.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۳۰ مرداد) صاف همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۳۱ مرداد) نیز صاف گاهی همراه با وزش باد و اوایل شب افزایش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان