بازدید 5568

دیاباته: بچه اکباتانم و شاید در تیم ملی ایران بازی کنم!

کد خبر: ۹۹۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷ 18 August 2020

شیخ دیاباته مهاجم توانمند استقلال در فصل جاری و آقای گل لیگ برتر نوزدهم تا قبل از هفته آخر مسابقات، در خصوص اینکه با فوتبال ایران خو گرفته است؟ گفت: من خیلی سریع خودم را تطبیق می‌دهم. چیزی که مردم نمی‌دانند این است که من از آفریقا آمده ام. من آفریقایی - فرانسوی هستم، اما خیلی‌ها نمی‌دانند که من ایرانی هستم. من بچه اکباتان هستم! خیلی از افرادی که در ایران بودند مثل فرزندانشان نگران من بودند.

به گزارش تابناک ورزشی، دیاباته تاکید کرد: همین باعث شد که زود با فوتبال ایران آشنا شوم و خودم را خارجی نمی‌دانم. پوست من مشلی است، ولی نگران نباشید شیخ ایرانی است. شما عکس من را در تیم ملی ایران دیده اید؟ شاید یک روز در تیم ملی ایران هم بازی کنم.

مهاجم استقلال افزود: صادقانه می‌گویم ایرانی‌ها واقعا میهمان نواز هستند. قبل از حضورم در ایران گفتند تو به ایران می‌روی، آیا این ایده خوب است؟ گفتم چرا که نه. بعد از اینکه کرونا زیاد شد به فرانسه رفتم و دوباره همان افراد گفتند می‌خواهی به ایران بروی که پاسخ دادم بله، چون آن‌ها با من مهربان هستند. آن‌ها به من گفتند ایرانی‌ها نژاد پرست نیستند، چون تو رنگ پوستت سیاه است؟ به دوستم گفتم تو نژاد پرستی نه ایرانی ها، چون تو بودی که به من گفتی سیاه پوست! خیلی مواقع برخی‌ها در یک دستشویی می‌خواهند با من عکس بگیرند! (با خنده) به آن‌ها می‌گویم دوست دارم با شما عکس بگیرم، ولی نه اینجا.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار