بازدید 5715
یونس دلفی با آمدن کاوه رضایی دیپورت شد

انتقال قرضی مهاجم ایرانی از لیگ بلژیک به تیم لیگ برتری

این بازیکن ایرانی که تابستان سال ۲۰۱۹ به شارلوا پیوست، در برنامه‌های کریم بوالحسینی (سرمربی شارلوا) جایی ندارد و به یک تیم ایرانی قرض داده خواهد شد. چندین باشگاه علاقمند به جذب او هستند.
کد خبر: ۹۹۷۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 17 August 2020

یک رسانه بلژیکی از بازگشت بازیکن ایرانی تیم فوتبال شارلوا به لیگ کشورمان خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از سایت dhnet، تیم فوتبال شارلوا پس از دستیابی به موفقیت نسبی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، اکنون باید تعداد بازیکنان خود را کاهش دهد و در این میان چند بازیکن از این تیم جدا خواهند شد که یکی از آن‌ها یونس دلفی است.

این سایت درباره لژیونر ایرانی باشگاه شارلوا نوشت، بازیکن دیگری که فصل ۲۱-۲۰۲۰ در شارلوا نخواهد بود، یونس دلفی است. این بازیکن ایرانی که تابستان سال ۲۰۱۹ به شارلوا پیوست، در برنامه‌های کریم بوالحسینی (سرمربی شارلوا) جایی ندارد و به یک تیم ایرانی قرض داده خواهد شد. چندین باشگاه علاقمند به جذب او هستند.

یکی دیگر از بازیکنانی که شارلوا را ترک خواهد کرد، کریس بدیا، مهاجم ساحل عاجی این تیم است که هفته آینده با تیم سوشوی فرانسه قرارداد قرضی امضا خواهد کرد. "آداما نایان" دیگر بازیکنی است که هنوز تکلیفش در شارلوا مشخص نیست. اگر پیشنهاد قانع کننده‌ای برای او به دست مدیران راه راه پوشان برسد، در مورد او تصمیم گیری خواهد شد. با جدایی دلفی از شارلوا، کاوه رضایی و علی قلی زاده لژیونر‌های ایرانی این تیم خواهند بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی