بازدید 10927

آزادسازی سهام عدالت؛ چشم‌اندازی جدید بورس

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار معتقد است: آزادسازی سهام عدالت چشم‌اندازی جدید پیش‌روی بازار سرمایه قرار گرفت و رشد و عمق بازار را دو چندان کرد.
کد خبر: ۹۹۷۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶ 16 August 2020
به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، حسن قالیباف اصل در آیین پایانی چهارمین جشنواره بورس با اشاره به نقش اول رسانه‌ها در صحنه بازار سرمایه کشور گفت: از ابتدای سال پنج میلیون کد معاملاتی به خانواده بازار سرمایه اضافه شد و تعداد کد‌ها از ۱۰ میلیون ابتدای سال به ۱۵ میلیون رسید.

وی افزود: جمعیت ۴۵ میلیون نفری به جمع سهامداران بورسی اضافه شد و در چنین شرایطی باید بیش از گذشته به امر آموزش و فرهنگ‌سازی توجه شود و یکی از بهترین ابزار‌ها برای افزایش آگاهی و انتقال دانش تخصصی به جامعه، رسانه است.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به اینکه بازار سرمایه شرایط بی سابقه‌ای را تجربه می‌کند، افزود: نحوه سرمایه‌گذاری صحیح، ورود غیرمستقیم افراد غیر حرفه‌ای به بورس، پرهیز از رفتار هیجانی، دوری از شایعات، مراجعه به مشاورین و متخصصین حرفه‌ای دارای مجوز و مواردی از این دست مفاهیمی است که بار انتقال آن به آحاد جامعه، بر دوش رسانه‌ها قرار دارد.

وی اضافه کرد: امروز مالکین سهام عدالت، جامعه بزرگ مخاطبین رسانه‌ها قرار دارند، اما بسیاری از آن‌ها اطلاعات کافی در زمینه بازار سرمایه ندارند و انتقال دانش و آگاهی به این بخش از افراد جامعه نیز بر دوش رسانه است.

رییس سازمان بورس گفت: کار رسانه و خبر شبانه روزی و سخت است و نمی‌توان از زحمات اصحاب رسانه به ویژه افراد فعال در حوزه تخصصی بازار سرمایه قدردانی کرد، اما برگزاری جشنواره ها، پیام همراهی نهاد ناظر بازار سرمایه با خبرنگاران است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها