بازدید 48961
دو هزار و صد و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

پیشنهاد عباس عبدی برای حذف سِمَت رئیس‌جمهوری / هشدار قوامی به بزرگان اصلاحات درباره اصلاح‌طلب‌نماها / واکنش میرسلیم به شکایت اداره حقوقی مجلس

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: نخستین اقدام اصلاح‌طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰ / وقتی هاشمی به وزیرش توصیه کرد، کمتر مصاحبه کند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۹۶۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶ 15 August 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
واکنش میرسلیم به شکایت اداره حقوقی مجلس

سیدمصطفی میرسلیم، نماینده تهران در واکنش به خبر شکایت ادره حقوقی مجلس از او چند خبرنگار گفت: مجلس جایگاه حقوقی والایی دارد و اینجانب نشنیده‌ام که کسی علیه مجلس شورای اسلامی اقدامی کرده یا حرفی زده باشد و بر اثر آن مجلس از او شکایت کرده باشد. وی ادامه داد: اینکه یکی از نمایندگان مجلس مبالغی را با واسطه از شهرداری در سال ۱۳۹۵ دریافت کرده است حرف من نیست، فعلی است که رخ داده و قابل انکار نیست. فرد دریافت کننده نیز بازداشت شده و حتماً درباره آنچه مرتکب شده بازجویی خواهد شد. نماینده تهران در مجلس افزود: مستنداتی که در اختیار داشته‌ام تقدیم دستگاه قضایی کرده‌ام و یقین دارم دستگاه قضایی به‌ دقت تمام به این موضوع رسیدگی خواهد کرد و ابعاد پنهان آن فاش خواهد شد و این به نفع مجلس انقلابی و به مصلحت نظام ماست. عضو ارشد حزب مؤتلفه اسلامی درباره شکایت معاونت حقوقی مجلس از سه خبرنگار در همین‌ باره هم گفت: شکایت مجلس از خبرنگار خارج از صلاحیت مجلس است، زیرا آنچه را خبرنگاران مطرح کرده‌اند به مجلس برنمی‌گردد بلکه به افرادی برمی‌گردد که یا در مجلس قبل نماینده بوده‌اند و یا اقداماتی مرتکب شده‌اند که به دوران نمایندگی‌شان در مجلس برنمی‌گردد و بنابراین استفاده ابزاری از مجلس برای فشار آوردن بر خبرنگاران و شکایت علیه آنها در مورد موضوعی که در شهرداری رخ داده، درست نیست و به نظر من قابل پیگیری است.

بستری محمدرضا شجریان در مراقبت‌های ویژه

محمدرضا شجریان هنرمند باسابقه عرصه موسیقی صبح امروز با انتقال به بیمارستان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد. هیات مدیره بیمارستان جم با صدور اطلاعیه‌ای از انتقال محمدرضا شجریان به بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: «در راستای اطلاع رسانی به مردم هنر دوست و هم میهنان عزیز به استحضار می‌رساند، استاد عزیزمان امروز با افت سطح هشیاری، افت فشار خون، شوک سپتیک در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان جم بستری شدند و تحت نظر تیم پزشکی هستند. با آرزوی سلامتی برای استاد عزیزمان. هیات مدیره بیمارستان جم.» پیرو انتشار این اطلاعیه دکتر حسن عباس از پزشکان و دوستان نزدیک محمدرضا شجریان در گفتگو با مهر، ضمن تأیید این خبر توضیح داد: صبح امروز شنبه ۲۵ مردادماه به دلیل افت شدید فشار استاد شجریان از منزل به بیمارستان جم منتقل شدند و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. وی تأکید کرد: در حال حاضر اوضاع عمومی آقای شجریان تحت کنترل تیم پزشکی قرار دارد و اطلاع‌رسانی‌های بعدی .رسمی از طریق بیمارستان صورت خواهد گرفت.

رئیس ستاد مرکزی اربعین: هنوز تصمیمی برای برگزاری و یا عدم برگزاری اربعین گرفته نشده

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: هنوز تصمیمی برای برگزاری یا عدم برگزاری اربعین گرفته نشده است اما زیرساخت هایی که برای بهتر برگزاری این مراسم لازم است در حال تکمیل هستند. حسین ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح ضوابط و دستورالعمل‌ها برای برگزاری عزاداری در ماه محرم اظهار داشت: دستورالعمل‌ها و ضوابط در کمیته‌های مربوط به عزاداری ماه محرم و صفر کاملاً تشریح و روشن شده است. قید شده است که امسال عزاداری باید در فضاهای باز و بدون حرکت دسته‌ها انجام شود. وی افزود: همان طور که گفتم امسال حرکت‌های دسته‌های عزاداری در خیابان‌ها و سطح شهر را نداریم. هیات‌ها هم باید فاصله دو متر برای هر نفر را رعایت کنند و عزاداری‌ها باید حتماً در فضای باز باشد و در مساجد یا تکیه‌هایی که امکان گردش هوا وجود ندارد و سقفشان باز نیست به هیچ عنوان هیچ مراسمی نباید برگزار شود.

کیهان: امارات خود را به یک هدف مشروع و ساده برای مقاومت تبدیل کرد

روزنامه کیهان نوشت: خیانت بزرگ امارات در حق ملت فلسطین و امضای توافق عادی ‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، اگر تنها یک نتیجه داشته باشد، تبدیل این کشور کوچکِ ثروتمندِ به شدت وابسته به امنیت، به «هدفی مشروع و آسان» برای مقاومت خواهد بود. این روزنامه می‌نویسد: خنجری که اماراتی‌ها از پشت به فلسطین زدند، اثری در عزم گروه‌های مقاومت فلسطینی و حامیان آنان ایجاد نمی‌کند اما تاثیرات منفی عمیقی روی پادشاهی کوچک و کم جمعیت امارات که به تعبیر رهبر جمهوری اسلامی «عمرش از چنارهای خیابان ولیعصر تهران هم کمتر است»، خواهد گذاشت. موجودیت امارات صد در صد وابسته به بنگاه‌های اقتصادی و حضور سرمایه‌داران خارجی است که بدون وجود امنیت فرار خواهند کرد. اعلام عادی ‌سازی روابط با چنین رژیم بدنامی، خودکشی و شلیک به این شرایط است و باعث خواهد شد، امارات تبدیل به یک هدف ساده برای گروه‌های مقاومت شود. کتائب حزب‌الله عراق نیز رسما امارات را به عنوان یک هدف مشروع تعریف کرده است. حالا سؤال این است که امارات با وجود اینکه این مسائل را می‌داند و می‌داند که «رابطه با اسرائیل هیچ آورده‌ای برای این کشور ندارد و همانند مصر و اردن که با اسرائیل رابطه برقرار کردند به فلاکت خواهد افتاد چرا تسلیم این رژیم شده است؟» جواب اصلی، به عدم استقلال کشورهای حاشیه خلیج‌فارس برمی‌گردد و اینکه شیوخ مرتجع عربی بدون اجازه واشنگتن حتی اجازه ندارند یک لیوان آب بنوشند. امارات در واقع با یک حرکت انگشت آمریکا چنین حرکتی کرده است و در حقیقت ولیعهد ابوظبی ماموریت داشت تا ترامپ را در انتخابات پیش روی نجات دهد. ترامپ که به شدت نگران باخت در انتخابات پیش روست (آبان ماه)، به شدت نیازمند دستاورد بود. این اقدام، به نتانیاهو هم که به شدت درگیر بحران سیاسی و اجتماعی و امنیتی داخلی است، می‌تواند تنفسی مصنوعی دهد!
 
کرونا ویروس ظاهرا بیماری فقراست!

ثروتمندان در سیلیکون، ولی پارتی‌های خود را کما فی السابق برگزار کرده، منتها تست ۱۵ دقیقه‌ای کروناویروس را گرفته و سپس وارد مهمانی می‌شوند. آن‌ها از هواپیمای اختصاصی برای تردد بین شهر‌های مختلف استفاده می‌کنند تا از کروناویروس در امان باشند. این در حالی است که روزانه حدود ۱۰۰۰ آمریکایی بر اثر ابتلا به کرونا جان می‌دهند.

ماجرای کشف گونه‌ای جدید در کویر اسرارآمیز لوت

دکتر حسین رجائی، پژوهشگر ارشد و معاون بخش حشره‌شناسی در موزه تاریخ طبیعی اشتوتگارت آلمان در گفت‌وگو با خبرآنلاین: ما گونه جدید پری میگوی فهیمی را در سومین سفر به لوت در سال ۲۰۱۷ پیدا کردیم. در برخی مناطق برکه‌های کوچکی دیدیم که همچون دریاچه های کوچکی تشکیل شده بودند. در یکی از آن برکه ها که عمق کمی در حدود یک متر داشت، با تور حشره‌شناسی که همراهم بود داخل آب تور زدم و ناگهان دیدم سخت‌پوست کوچکی در آب در حال شناست. مردم تصور می‌کنند، چون در روز جانور زیادی در لوت نمی‌بینند، پس هیچ موجود زنده ای در آنجا نیست. این تصور غلط است. در لوت حیات هست، منتهی این حیات در زمان‌هایی که دمای هوا افت می­ کند، یعنی شب‌ها، فعال می ­شود. در همین دو سفری که من به لوت داشتم صدها گونه مختلف حشره را در آنجا رصد کردم. پری‌میگوها جانورانی هست که ساکن مناطق خشک‌اند و معمولاً در آب‌های شور یا شیرین سازگار شده­‌اند. یک ویژگی جالب­شان این است که تخم‌هایشان بصورت حفاظت شده‌ای به نام سیست در می‌آیند. این تخم‌ها می‌توانند مدت خیلی طولانی و حتی چندین ساله را در دماهای بالا زنده بمانند.

طرح سهمیه بندی بنزین از خودرو به خانوار تصویب نشده است

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور گفت: در حال حاضر طرح تغییر سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار به ما ابلاغ نشده است. باید در ابتدا این موضوع در هیات دولت بررسی و سپس به ما ابلاغ شود. تا به امروز هیچ گونه مصوبه‌ای مبنی بر طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار تصویب نشده است. تمامی واریز‌های بنزین یا مصوبات جدید و نهایی با دستور وزارت کشور انجام می‌شود و اگر این موضوع ابلاغ شود ما ملزم به اجرای آن در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هستیم./باشگاه خبرنگاران

سلیمی نمین به نمایندگان: فرصت‌طلبی نکنید

عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا به خبرآنلاین گفت: جامعه انتظار دارد که جریانات سیاسی علاوه بر معرفی کاندیداها، در دوران نمایندگی نیز بر رفتار افراد منتخب نظارت کند. جریان اصلاح طلب باید پس از پیروزی در انتخابات در قبال منتخبین خود نیز احساس وظیفه، تعهد و نظارت می کرد. اصولگرایان در این حوزه به جریان رقیب برتری دارند و حتی گاهی به صورت افراطی بر منتخبین جریان خود نظارت می‌کنند. اصولگرایان با نکته سنجی و ریزبینی مسائل مرتبط با پارلمان را دنبال کرده و رصد می‌کنند تا در کنار اجرای قانون، خطایی از سوی منتخبین مردم سر نزند.برخی از احزاب فرصت طلبی می‌کنند و پس از قدرت گرفتن، هزینه انتقاد و پاسخگویی را پرداخت نمی‌کنند و گاهی حتی از برخی افراد فاسد نیز حمایت می‌کنند. انتظار ما از اصولگرایان مجلس این است که با صداقت کارها را بیش ببرند و از فرصت طلبی نیز دوری کنند.

اصلاح‌طلبان چندان اجازه شرکت در انتخابات را ندارند

صوفی، دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات با اشاره به اینکه محدودیتی برای کاندیداتوری افراد به جهت بر عهده گرفتن ریاست و نایب رئیسی شورا وجود ندارد، بیان داشت: هرچند بعد از این که هیات رئیسه کنونی در سه انتخابات متوالی ۹۴، ۹۶ و ۹۸ مسئولیت کارها را بر عهده داشت، اکنون از این مسئولیت کناره‌گیری کرده است، اما داوطلبی مجدد آن‌ها مانعی ندارد و شاید دوستان بعد از گذشت مدتی تغییر نظر دهند یا اعضای شورا از آن‌ها بخواهند که باز هم در این جایگاه حضور داشته باشند که در آن صورت مجددا می‌توانند داوطلب شده و از اعضای شورای عالی رای دریافت کنند. حکیمی‌پور، دبیرکل حزب اراده ملت در ارزیابی کلی خود از برنامه اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان می‌خواهند که در انتخابات حضور داشته باشند و فعالیت کنند، اما گویا چندان اجازه‌ای به آنان داده نمی‌شود. ما معتقدیم که چون نظام انتخاباتی و حزبی ما باهم عجین نشده است انتخابات آن شور و انگیزه‌ای را که باید، در مردم ایجاد نمی‌کند و اگر این روند ادامه یابد نتایج مثبتی دربر نخواهد داشت.

قیمت رمدسیویر ایرانی ۶۰۰ هزار تومان تعیین شد

حیدر محمدی، مدیر کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو: رمدسیویر ایرانی از اول مرداد ماه تولید و تست های پایداری آغاز شد و از این هفته توزیع انبوه داروی رمدسیویر در بیمارستان‌های کشور صورت می گیرد و این دارو ظرف چند روز در سراسر کشور توزیع می‌شود. ظرفیت تولید رمدسیویر هفته ای ۳۰ هزار عدد است و اگر سه شرکت تولیدکننده دیگر هم پای کار بیایند ظرفیت تولید به ۷۰ هزار عدد خواهد رسید و نیاز داخل کشور تامین خواهد شد. قیمت داروی رمدسیویر وارداتی بین یک میلیون و ۱۰۰ تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت رمدسیویر ایرانی ۶۰۰ هزار تومان است./باشگاه خبرنگاران

واکنش جالب ذوالنوری به شکست آمریکا در شورای امنیت
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد، شکست مفتضحانه آمریکا در تصویب قطعنامه علیه ایران، کشوری بنام دومینیکن که زیر پونز بود را سر زبان‌ها انداخت. حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در صفحه شخصی خود در توییتر در واکنش به شکست آمریکا در تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه کشورمان در شورای امنیت سازمان ملل متحد با هشتگ “‏⁧شکست سنگین آمریکا⁩” نوشت: «شکست مفتضحانه آمریکا در تصویب قطعنامه علیه ایران، اگرچه آبروی نداشته آمریکا را بر باد داد، ولی خوب شد کشوری به نام دومینیکن که ظاهرا زیر پونز الصاق نقشه به دیوار گم شده بود، سر زبان‌ها افتاد!» شورای امنیت سازمان ملل متحد به رغم تلاش‌های گسترده واشنگتن برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه کشورمان با تصویب قطعنامه‌ای برای ادامه این تحریم‌ها مخالفت کرد. رأی‌گیری در شورای امنیت در حالی انجام شد که آمریکا و جمهوری دومینیکن به پیش‌نویس این قطعنامه رأی موافق و چین و روسیه به آن رأی مخالف دادند. در این رأی‌گیری بقیه اعضای شورای امنیت رأی ممتنع دادند و بدین ترتیب پیش‌نویس آمریکا رد شد.
 
هشدار قوامی به بزرگان اصلاحات درباره اصلاح‌طلب‌نماها

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: یکی از مشکلاتی که اصلاح‌طلبان با آن مواجه هستند اصلاح‌طلب‌نماها هستند که بارها در این باره به بزرگان اصلاحات، هشدار داده‌ام. حجت‌الاسلام «سیدناصر قوامی»، فعال سیاسی سیاسی اصلاح‌طلب، درباره وضعیت اصلاح‌طلبان با توجه به جلسات اخیر برخی احزاب اصلاح طلب و اعلام آمادگی آنها برای حضور در انتخابات 1400 به برنا گفت: در واقع احزاب فعال چه اصولگرا و چه اصلاح‌طلب در کشور نداریم. حزب برای خود تعریفی دارد. متاسفانه هیچ‌ یک از این احزابِ اصلاح‌طلب و اصولگرا، تعریفِ حزب به معنای واقعی ندارند. او افزود: در واقع این دو حزب، دو جریان هستند یعنی جریان اصولگرا و جریان اصلاح‌طلب. جریان اصلاح‌طلب در واقع جریانی است که مدعی اصلاحات است. متاسفانه اصلاح‌طلبان مطالبه اصلاحات دارند، در حالی که به نظر می‌رسد، انجامِ این اصلاحات در اختیار آنها نیست. اصلاحاتی که ضروری است در حوزه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سیاست خارجی و داخلی و غیره صورت گیرد. این چهره سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: مشروطه‌خواهان به دنبال تحقق مشروطه بودند اما فرمانِ مشروطه در اختیار آنها نبود. بنابراین این دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب حزب نیستند، چون حزب تعریف خاص خود را دارد و این دو جریان سیاسی در چارچوب تعریفِ حزب نمی‌گنجند.

قوامی اشاره کرد: در واقع یکی، دو نفر از این دو جریان در تهران می‌نشینند و یک نفر را معرفی می‌کنند. واقعیت این است که حزب بر محورِ یک نفر می‌چرخد. نه جلساتی، نه مرامنامه‌، نه تدریسی و نه فعالیتی، نه جذب عضوی دارند؛ این‌ها فقط اسم دارند. متاسفانه اینها همزمان با انتخابات نیز فعال می‌شوند. اگر در زمان انتخابات، این احزاب فعال باشند آرایی ندارند. جریان اصلاح‌طلب زمانی که مورد استقبالِ مردم قرار می‌گیرند، مردم این گونه تصور می‌کنند که اصلاح‌طلبان می‌توانند نجات‌دهنده باشند و وضعیت را سر و سامان بدهند؛ اما در نتیجه مشاهده می‌کنند که این گونه نیست و پشیمان می‌شوند و در انتخابات‌های بعد حضور کمرنگی خواهند داشت.
 
پیشنهاد عباس عبدی: سِمَت رئیس‌جمهوری را حذف کنید
 
عباس عبدی در اعتماد نوشت: اگر به جای انتخابات غیر راهگشای سال بعد، نهاد نخست‌وزیری را در قانون زنده کنند، خیلی بهتر است. حداقل رییس‌جمهور منتخب و دولت او 4 یا 8 سال روی دست ساختار نمی‌ماند. به نحوی که نه می‌توانند آن را قورت دهند و نه می‌توانند آن را بالا بیاورند.ولی نخست‌وزیری این مشکل را ندارد. می‌توان هر ماه یا هر سال یک نخست‌وزیر جوان و زبده و انقلابی را امتحان کرد و پس از مدتی، یا تجربه کسب می‌کنند و پیچ و خم کارها دست آنان می‌آید و مشکلات حل می‌شود. اگر هم نتوانستند مثل آب خوردن می‌توان او را تغییر داد و یک امید کاذب و سراب دیگر به روی مردم گشود. حداقل از حالا کمتر دچار مشکل خواهند شد. ضمن اینکه با احیای نهاد نخست‌وزیری، حوصله مردم هم از این فرآیندهای پرهزینه و بی‌ثمر و البته پر سر و صدا دیگر سر نمی‌رود. به‌ علاوه پس از ۴۰ سال باید پیشرفتی کرده باشیم و خلاصه ببینیم که اصلا انتخابات به معنای غربی لازم است یا خیر؟ در اسلام هست؟ این روزها برخی دانشمندان جدید حاضر در ساختار قدرت فرصت پیدا کرده‌اند تا چنین پرسش‌هایی را جهت رفع چنین شکاف‌هایی برای اولین‌ بار طرح کنند.
 
زمان محاکمه سرمایه گذار سریال شهرزاد اعلام شد

رسیدگی به پرونده محمد امامی دوشنبه در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی و به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار می‌شود.اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده محمد امامی روز دوشنبه ۲۷ مرداد ماه آغاز می‌شود.با اعلام قاضی مسعودی مقام رسیدگی به اتهامات محمد امامی از جمله متهمان اصلی پرونده بانک سرمایه از روز دوشنبه در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی برگزار می‌شود. امامی از جمله متهمانی است که نقش مهمی در پرداخت‌های بدون حساب و کتاب به بسیاری از افراد داشته و مراودات مالی او با بسیاری از متهمان بانک سرمایه محرز و مشخص است.
 
وقتی هاشمی به وزیرش توصیه کرد کمتر مصاحبه کند

در خاطرات سال ۷۳ هاشمی رفسنجانی در مورد توصیه اش به وزیر کشورش مطلب جالبی آمده است. در خاطرات ۲۴ مرداد سال ۷۳ آمده است [آقای علی‏‌محمد بشارتی]، وزیر کشور آمد. راجع به مسائل قزوین صحبت شد. گفتم کمتر مصاحبه کند.
 
اصلاح‌طلبان از خیر ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گذشتند؟

دبیرکل حزب اراده ملت گفت: تصمیم گرفته‌ایم که بیشتر بر مسائل خرد سیاسی متمرکز شویم و از این منظر در ۱۴۰۰ توجه و برنامه‌ریزی‌مان معطوف به انتخابات شورای شهر است.احمد حکیمی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به سخنان اخیر سخنگوی شورای نگهبان درباره انتخابات ۱۴۰۰ و حضور اصلاح‌طلبان در آن اظهار کرد: ما با توجه به وضعیت که در آن قرار داریم و نیز تجربه‌ای که از انتخابات اخیر داشته‌ایم در حزب اراده ملت هنوز برای ریاست جمهوری برنامه‌ای نداریم. یعنی به طور مشخص کاندیدایی را برای انتخابات ریاست جمهوری مشخص نکرده‌ایم و فرد خاصی مدنظرمان نیست. وی افزود: البته باید ببینیم فضا در ماه‌های آتی چگونه شکل می‌گیرد و چه کسانی برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی می‌کنند، در آن صورت ممکن است از فردی حمایت کنیم.دبیرکل حزب اراده ملت با بیان اینکه تشکل متبوعش در انتخابات ۱۴۰۰ بر شوراهای شهر متمرکز خواهد شد، ادامه داد: ما با توجه به شرایط سیاسی تصمیم گرفته‌ایم که بیشتر روی مسائل خرد سیاسی متمرکز شویم و از این منظر در سال ۱۴۰۰ بیشتر توجه و برنامه‌ریزی خود را معطوف به انتخابات شورای شهر کرده‌ایم تا لااقل بتوانیم مطالبات محلی، منطقه‌ای و صنفی مردم را محقق سازیم. حکیمی‌پور در ارزیابی کلی خود از برنامه اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان می‌خواهند که در انتخابات حضور داشته باشند و فعالیت کنند، اما گویا چندان اجازه‌ای به آنان داده نمی‌شود. ما معتقدیم که چون نظام انتخاباتی و حزبی ما با هم عجین نشده است، انتخابات آن شور و انگیزه‌ای را که باید، در مردم ایجاد نمی‌کند و اگر این روند ادامه یابد نتایج مثبتی در بر نخواهد داشت.
 
نخستین اقدام اصلاح‌طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰

محمد سلامتی دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی با اشاره به جلسات مجازی اصلاح طلبان با محور انتخابات ریاست جمهوری گفت: خبرهای رسیده از جلسات مجازی «شورای هماهنگی جبهه اصلاحات» حاکی از آن است که اعضای حاضر در این شورا تحرک خوبی پیدا کرده‌ و در مسیر ایجاد تعامل با احزاب مختلف جریان اصلاحات، گام‌های موثری را نیز برداشته‌اند.

حمله عضو جبهه پایداری به اصلاح‌طلبان

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: اصلاح‌طلبان همچنین در نقد نظام تقصیرات را گردن کسانی می‌اندازند که عامل مشکلات نیستند و نوعی فرافکنی را در نقد خودشان و نظام به کار می‌برند. حجّت‌الاسلام قاسم روانبخش، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تحرکات سیاسی اصلاح‌طلبان در حدفاصل انتخابات مجلس یازدهم و ریاست‌جمهوری سیزدهم، گفت: مشکل مدعیان اصلاحات که این روزها در اظهارات و مصاحبه‌هایشان گاهی به نقد درون و گاهی به نقد نظام می‌پردازند، عدم توجه به واقعیت‌هاست.وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان سعی می‌کنند در مباحث داخلی به بحث‌هایی بپردازند که اصلی نیست. همچنین در نقد نظام تقصیرات را گردن کسانی بیندازند که عامل مشکلات نیستند و در واقع نوعی فرافکنی را در نقد خودشان و نظام به کار می‌برند.
 
روانبخش افزود: اصلاح‌طلبان در بحث‌های داخلی و جریانی خودشان مباحثی از این قبیل که «ما اشتباه کردیم از آقای روحانی حمایت کردیم» را مطرح می‌کنند. البته برخی هم می‌گویند «چاره‌ای نداشتیم و گزینه بهتری نبود». به اعتقاد اصلاح‌طلبان اینکه آن‌ها امروز دچار خلأ اعتبار و مشروعیت شده‌اند به خاطر اشتباه سیاسی در حمایت از روحانی بوده است، چون به زعم آن‌ها روحانی فرد ضعیفی بوده است. همچنین می‌گویند چون آقای روحانی در دولت خودش کم از نیروهای اصلاح‌طلب استفاده کرده و مشی اصلاح‌طلبی را به‌ کار نگرفته، موفق نبوده است. مثلاً‌ ما می‌خواستیم حصر شکسته شود و این اتفاق رخ نداده و اگر روحانی این کار را می‌کرد ما خیلی پیشرفت می‌کردیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۵۳
"امریکا امروز به شدت در جهان منزوی شده است". دکمه ارسال توییت با ایفونش را میزند و سپس جمله چگونه با پاسپورت افغانستان از پاکستان برنج وارد ایران کنم را سرچ میکند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
اصولگرایان مدت چهل سال بود که از حق وتو گلایه داشتند که میگفتند این حق وتو ابزار خوبی در سازمان ملل نیست . حالا چی ؟ باز هم‌گلایه دارید ؟ در قضیه معدوم‌کردن سلاح های شیمیایی و طرح روسیه و انهدام ان در دریا و مخالفت‌چین و روسیه در خیلی از موارد . لطفا اصولگرایان به سازکار سیاسی و بین االمللی خوشبین باشید ‌ اگر چه .....
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
سیاست جنگ نیابتی و حضور در سوریه . عراق . لبنان و یمن ...... با ادامه همین سیاست طولی نمبکشد که پایگاهای امریکا دور و بر ایران را حاطه کرده پایگاهای اسراییل هم در امارات و عربستان و افغانستان و بحرین و عمان هم احداث خوا۶د شد . اعراب با ارعاب به دامن امریکا و اسراییل افتادند . یعنی شهرهای ما در تیرس اهداف اسراییل قرار میگیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
اسراییل میخواهد با ما بجنگد؟
چی زدی؟
یک لولو بزنیم فرار می کنند و می ایند و میگویند میانجی می اوریم برای این که دیگر حمله نکنید
ولی عوضش وقتی پای اسراییل به عربستان باز شود تجزیه دراین کشور رخ خواهد داد چون برنامه اشون همین است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
بی انتها عالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
سلف نفتی فروش منافع ملی به ژن خوبهاست نه مردم
عیدی همچین پیشنهادی نداده فقط تندروهای خردگریز رو مسخره کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
فراموش نکنیم که ما برای جمهوری انقلاب کردیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
ایده عالی است هر هفته با یک جوان انقلابی جدید و مورد تایید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
اکثر کشورهایی جهان دارای سمت نخست وزیری هستند . همچنین برکناری نخست وزیربرای کشورها هزینه اجتماعی کمتری دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
اردوغان هم نخست وزیر بود و به بهانه های مختلف کنار نمیره آقای عبدی
!!!
نااشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
جناب عبدی حدود یکسال در همین تابناک پیشنهاد بنده هم حذف مقام ناکارامد ئهزینه ساز مخل پکپارچگی در اداره کشور حذف ونخست وزیر از طریق ولی فقیه انتخاب گرددولی فقیه هم منتخب مردم به صورت غیر مسبقیم مورثی نیست واداره مملکت یکدست وبهانه ای از نا کارامدی رییس جمهور ها نداریم اگه شاهد بودید هر دوره نسبت به دوره قبل بدتر ومشکل افرین شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
ابقای سمت نخست وزیری به نظر بهترین راهکار برای این هرج و مرج در دولت باشد . سمت ریاست جمهوری حداقل بعد از جناب هاشمی برای مملکت هزینه های زیادی ایجاد کرد و ریل گذاری جناب هاشمی مملکت رو به تباهی برد به نظر ابقای سمت نخست وزیری راهکار خوبی است
از امریکایی ها ثروتمند تر مردم ما هستند که با این گرانی ماسک و الکل و بدون هیچ قرنطینه ای زیر دویست نفر فوتی دارند و امریکا ۱۰۰۰ تا!!!
نمیدونم چرا وقتی میگید رمدیسور یاد ولایتی میافتم
پاسخ ها
مرتضی
| Netherlands |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
من یاد ریسیور و ماهدازه میوفتم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
و لاریجانی 2 بار
نصب نخست وزیر عالیه
ولی به شرط این که هر مرجعی نخست وزیر رو منصوب نمود مسئولیتش رو بپذیره و بعدا نگه اگه نخصت وزیر دچار انحراف شده تقصیر من نیست
و اگر هم نخست وزیر ناموفق بود مرجع نصبش خودش هم استعفا بده
نداریم همچین مرجعی البته
مرجع های ما کلا خوششون میاد فقط ایراد بگیرن و مرتبا توی سر دولتها بکوبند مه شما درست کار نمیکنید و ناقصید و کارها باید بهتر انجام بشه
ولی هیچ تزی ندارن برای مدیریت و ادارهبه جز کی گویی و توهم
کاش ورود کنن به کار اجرایی ببینیم چند مرده حلاجند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
هر مرجعی!!!
مگر کارخانه میخواهید بسازید که مرجع می گویی؟
یک مرجع است و ان هم مجلس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
ناشناس ۲۱:۲۸
بله بله کاملا تابلوست که منظور ایشان از مرجع، مجلسه
بله بله البته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
21:38 کجا زندگی میکنی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
به قوولی مخاطب این سخنان شخص رئیس
جمهور است
الان که مجلس رئیس جمهر را تعین نمی کنه که دوستی گفتن منظور مجلسه

وقتی که رئیس جمهور حذف بشه و حتی نخست وزری هم نباشه مسئولینتها میفته گردن یه نفر و باید جوابگو باشه الان جوابگوی نیست
شاید دیشب بارسا 8بر 2 باخت ولی بارسا همچنان با دوبار بردن سه گانه درسال 2009 و2015 واز همه مهم تر بردن 6 گانه 6 جام در سال 2009 رکورددار است رئال مادرید از وقتی وی دیوچک اومده از یک هشتم نهایی بالا نیومده قبل از varهرسال با داوری گل های افساید به بایرن می زدند وقهرمان می شدند بایرن مونیخ بامداد پنجشنبه حذف خواهد شد دیشب بارسا مثل ربات حرکت می کردند رئال مادرید هم از وقتی VAR اومده شده مرده متحرک.
ایا کسی نیست جلوی هزینه تراشی کیهان برای کشورمان را بگیرد؟یک روزنامه دیگر باید چه کند؟حالا فرضا کپسول گازی در یک خانه ای در امارات منفجر شود میتوانند کشور ما را متهم کنند و از دلارهای بلوکه شده در کشورهای دیگر طلب غرامت کنند و باز ضرر ان به ملت ایران خواهد رسید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
هنوز به ان حد نرسیدی که یک روزنامه نمیتواند ملاکی برای دشمن یا دوستی کشور ها با هم باشد
در ضمن ما هم می رویم اموالشون را مصادره می کنیم
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
زمان رئیس جمهور قبلی همین کیهان میگفت بحرین مال ایرانه برید بگیریدش و باعث متکی وزیر خارجه دولت قبل بلند بشه بره بحرین طلب بخشش و پوزش کنه ظاهرا تو مملکت ما انقلابی بودن یعنی بدون تخصص و تجربه دخالت در امور نامربوط کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
جلل الخالق متکی رفته پوزش بطلبد به خاطر یک روزنامه؟
بابا یک کمی با خودتان رو راست باشید
کیهان: امارات خود را به یک هدف مشروع و ساده برای مقاومت تبدیل کرد) واقعا چی میشه گفت ؟! در شرایطی که ما در بحران فعالیتهای مداوم امریکا در القا( حامی تروریست بودن ایران) به دنیا هستیم این تیترها غیر از اینکه در خوشبینانه ترین حالت گل بخودی و در حالت بد ان همراهی با مقاصد امریکا باشد چه معنایی دارد امارات یک کشور مستقل است و ارتباطش با دیگران به ما ربطی ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
وقتی این دو با هم برنامه می ریزند که برای ایران مشکل ایجاد کنند قطعا به ما مربوط می شود چون ممکن است یهویی این امارات به خاطر این همکاری ضربه امنیتی و اقتصادی ببیند به همین راحتی
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
متاسفانه کیهان همیشه نشان داده است که اصلاً به فکر منافع ملی نبوده و نیست
آیا میدونید بیست سال از قرن بیست و یکم گذشت و چهل و دو سال از انقلاب ولی هنوز مردمانی در سیستان و بلوچستان با حلبی آب از برکه ها و آب های مانده برمیدارند و گاه و بیگاه بچه ها که زورشان نمیرسد در این برکه ها میافتند و خفه میشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
همینه که میگیم ، ما رکورد زدیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
یک حبر خواندم از امریکا ان هم در قرن 21 که اتفاقا نمونه های مشابه با ایران داشت در مورد برخی جاها برای رسیدن به اب
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
و گاهی گاندو دست ان کودکان را قطع میکند و در بزرگترین ذخایر گاز جهان هنوز گاز کشی ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
و همچنان آقازاده ها پشت سفره دولپی میخورند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
ناشناس 21:32 خودت فهمیدی چی گفتی؟ مگر مجبوری حرف بزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
شما چون خیلی امریکا را بهشت می پنداری متوجه نشدی چی نوشته شده
میرعلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
ناشناس ۲۳:۵۷ ؛ شما که آمریکا را بهشت نمیدونی پس لطفا اهل وعیال را بیارشون همین ایران زندگی کنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
رژیم آمریکا بدون تحریم داره فرو می پاشه
ایران خوب مقاوت کرده منتهی بدی از خود ما مردم است که به هم رحم نمی کنیم و گردن انقلاب و ... می اندازیم
وقتی هاشمی به وزیرش توصیه کرد کمتر مصاحبه کند) آخه بشارتی کلا منفعله
عباس عبدی در خواب بیند پنبه دانه
.......

خدایا
ما با چه کسانی شدیم ۸۰ میلیون
پاسخ ها
مرتضی
| Netherlands |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
تو نهایتش با بقیتون میشین 10% که برا همتون ساندیس به اندازه کافی گذاشتن کنار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
مرتضی جان شما هم سعی کن جزء بیگ مگ خورها نباشی. بیگ مگ خورهایی که پای سفره رسانه های غربی نشسته و بیگ مگ سیاسی میل می کنند. به هر تعداد هم که بخوان موجوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
از آقای عباس عبدی فقط سوال کنید ارتفاع دیوار سفارت که از رفتی بالا چند متر بود؟!! بعدش هم سوال کنید کی برات قلاب گرفت که تونستی بری؟!!
اقای میر سلیم بیشتر از این خودت را خراب نکن و همه فهمیدن دنبال چی هستی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
درود بر میرسلیم.فقط تسلیم فشارها و جو سازیها نشو
رضا صدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
.من که رای ندادم ولی از میرسلیم راضیم
جالبه کشورهای زیر پونز و تاریخ پنجاه شصت ساله، را مسخره می کنید در حالیکه سه تا دلال سر چهار راه فردوسی،سرفه میکنند،اقتصاد ایران چو بید بر سر ایمان خویش می لرزد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
شما که قبلا کشورهای کوچک گه با ما بودن را مسخره می کردین
در ضمن این ها هیچ کاره هستند و خود دولت و بانک مرکزی پشت ماجرا هستند
سیستم پارلمانی و نخست وزیری نسبت به سیستم ریاستی از انعطاف و چالاکی بیشتری برخوردار است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
توی این مملکت رئیس جمهور به اعتبار رای مردم هر از گاهی دوتا تشر به نهاد های دیگه میزنه اینم میخوان نباشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
روسها از ویتنام و فیلیپین هم وسایلی را که خودشون نمی سازن میخرن. ضمنا بد نیست بدونی ایران ۶۰سال پیش یخچال خانگی به روسیه صادر میکرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
دولت آنقدر قدرت داره که با یک اشاره انگشت قیمت دلار و سکه و آهن رو بالا می بره و کسی غیر از خودش نمیتونه پایین بیاره
گفتگوی پشت پرده شین جین پنگ و پوتین با ترامپ قبل از جلسه شورای امنیت:
الو، سلام دونالدجان، خوبی داداش؟ میگم چطوره ما دوتا توی جلسه به این قطع نامه رای منفی بدیم، آخه ایران که از غریبه نمیخواد سلاح بخره، از خودمون میخره، بالاخره تو این اوضاع اقتصادی بعد کرونا یه پولی هم توجیب ما بره، کمیسیون خودت هم محفوظه، محل اختفا و سیستمهای نگهداریشون رو هم که خودمون در جریان هستیم، بعد از اینکه سلاح ها رو تو انبارهاشون دپو کردند هه اطلاعات رو به شما و داداش نتانیاهو میدیم تا با یه حمله سایبری مثل نطنز یا بیروت،همه سلاحمها رو بفرستید رو هوا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
ایران الان برخی تجهیزات الکترونیکی نظامی به روسیه می فروشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
پولش رو میگیرن بعد چند سال دووندن سلاح هم نمیدن وقتی از رده خارج شدن با منت و به صورت تکه تکه بهمون میدنش،مثل اس سیصد
اصلاح طلبا به این دلیل متحد نیستن که یه هدفو دنبال نمیکنن و به چن دسته تقسیم میشن:
یه گروه واقعا دنبال براندازی هستن و به اصول اولیه قانون اساسی اصلا اعتقاد ندارن. این گروه تعدادشون زیاده و متاسفانه توی این گروه نفوذی زیاد هست
یه گروه مخالف داخلی هستن، افرادی که زمانی قدرت توی دستای خودشون بوده و به دلایلی از جرگه قدرت فاصله گرفتن و فقط دوست دارن یه جایی حضور داشته باشن
یه گروه هم منتقد هستن و واقعا دنبال اصلاحات هستن ولی افکارشون منسجم نیست. بعضی حرفاشون درسته ولی در کل نمی بینن که با چه گروهی هم قطار شدن. شاید برا کسب رای و محبوبیت حاضر شدن به افرادی که صد و هشتاد درجه اختلاف عقیده دارن همراه بشن. تعداد این افراد خیلی کمه
حال چطور اینا بتونن با هم متحد بشن؟
بستری محمدرضا شجریان در مراقبت‌های ویژه) خدایا مرغ سحرت را برای ما نگهدار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
امین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
شجریان=شبکه من وتو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
23:27 شجریان در تاریخ هنر ایران ابدی شده است و افراد متوهمی چون تو به تفکرات عهد بوقی ناشی از شستشوی مغزی چسبیده ای.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
استاد شجریان خسرو آواز ایران همیشه در دل ایرانی ها جا دارد
تو هم از حسادت بسوز
در ضمن من و تو هر چی هست چند برابر صدا و سیمای میلی شما مخاطب داره
می دونم داری می سوزی
پس بسوز
واقعاً این چه رفتاری است که برخی از مسئولان ما دارند؟ چرا باید به یک کشور بخاطر کوچکی توهین کرد و گفت زیر پونز بوده؟؟؟ یا مثلاً به چه اجازه ای کیهانِ شریعتمداری امارات را تهدید می کند؟ به ما چه ارتباطی دارد که امارات با اسرائیل رابطه برقرار کرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
همان گونه که 8 سال پیش مسخره می کردین یادت نمی اید نه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
همین کوچولوهه تمام مملکت مارو میخره و ازاد میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
مدیر روزنامه کیهان به تنها چیزی که نمی اندیشد مصالح یک کشور است..
به ما چه ربطی دارد در امور دیگران دخالت کنیم . هر کشوری به منافع وپیشرفت خودش می اندیشد.
باز این کیهان حرف زد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
حاج حسین حرف حق میزنه و برای خیلی ها که بی بی سی ملکه رو می‌بینند سنگینه
حالا که دسستان به ریاست جمهوری نمیرسد آن را حذف میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
عمو جون اولین بار در زمان احمدی نژاد حذف انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب او توسط مجلس را رهبر انقلاب مطرح فرمود
در ایران ، نه رییس جمهور نه رییس مجلس هیچ قدرتی ندارند. تصمیم گیرنده حسین شریعتمداری، علم الهدی، احمد خاتمی، مداحان، و دوستان هستند. بهتر این که هیچکدام چه مجلس و چه ریاست جمهوری وجود نداشته باشند. سیستم هر کی هر کی مثل زمان احمدی نژاد که هیچ حساب و کتابی در کار نبود بهترین گزینه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
اتفاقا قدرت داره یک روز دلار میشه بیست شیش یه روز بیست یه روز بورس سبز یه روز قرمز خیلی ساده اید نداشت که خودشون برای این صندلی نمی کشتند
با سلام و احترام،
باعث تعجب است !، یعنی واقعا آقای عبدی اطلاع چندانی از قانون اساسی ایران ندارند ،بهتر بود قبل از اعلام نظر و پیشنهاد مطالعه ای در این خصوص می داشتند، فصل نهم ‎: قوه مجریه ، تاکید و تایید ریاست جمهوری ایران است و حذف این سمت نیاز به تغییر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دارد که تنها با تاسیس مجلس موسسان امکان پذیر است. این عوابق سیاسی و ...، بسیار سنگینی به همراه دارد!!!!.
بهتر است عزیزان قبل از اعلام نظر ابتدا مطالعه دقیقی در خصوص حقوق اساسی و نظام پارلمانی داشته باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
خب منظورش تغییر قانون اساسی بوده پروفسور جان
حمایت اصلاح طلبان از آقای روحانی بواسطه حمایت مرحوم هاشمی از ایشان بود و پس از درگذشت مرحوم هاشمی شهامت وجرائت آقای روحانی هم فروکش نمود وتغییر مسیر داد. اصلاح طلبان در حال حاضر انگیزه ای برای شرکت در انتخابات نمیبینند چه آنکه حضور آنها در انتخابات بمنزله قبول شرایط سیاسی واجتماعی موجود است " چگونه کسی که شرایط سیاسی واجتماعی موجود را قبول ندارد با شرکت در انتخابات مهر تائید بر شرایط موجود بزند ؟؟؟
خیلی هنر دارید وضعیت مملکتو درست کنید به ما کی چیکار میکنه
یادش بخیر در سال ۶۱ یادم هست اصولگرایان گروهای دسته جمعی جلوی مدارس شهر و ادرات و سینماها و مارک ها یک دستشان پونیز بود و دست دیگرشان گزنه و کمرشان کلت . اول یک برانداز به عابر پیاده میکردند سر . صورت . یقه . کلاه . ریش و سیبل . شلوار . کفش و جوراب . وقتی تفتیش ظاهری تمام میشد تفتیش عقیده شروع میشد . کدام‌گروهی ......کدام جناحی . پسر کی هستی . چرا دماغت سربالایه . چرا آنروز به ان دختر نگاه کردی ؟ بنابراین اگر در انموقع دوربین های مغازه ها یا موبایل بود و تلگرام و واتساپ بود یک فاجعه و مشمیز کننده بود . فاجعه ای که واقعا نمیشد حتی با سانسور تاریخی جمعش کرد . متاسفانه هنز هم بعد از چهل سال فکر میکنند که کسی محاسن ظاهری اصولگرایان را داشته باشد خیلی متشخص هست . اما وفتی با اصولگرایلن مصاحبت میکنی خصوثا سیاسی باشد فقط تهمت میزنتد و دروغ نسبت میدهند . شاخص های ظاهری اصولگرایلن دیگر حتی مصرف و کارکرد سیاسی هم ندارد چه برسد به احلاق . نماز و روزه مربوط به خودش هست ربطی به مردم ندارد .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
اون موقع اصولگرا و اصلاح طلبی در کار نبود همه با هم یک حزب و آنهم حزب الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
یادش نخیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
اکبر گنجی) و این کارها سفارت گرفتن و تندروی که کار گروهی بود که امروزه اصلاح طلب هستند اون موقع اصولگرا و اصلاح طلب وجود نداشت ولی چیزاییی که گفتی را افرادی انجام میدادند که الان در گروه اصلاح طلب هستند
به نظر من علاوه بر حذف رییس جمهوری نمایندگان مجلس را حذف کنیم ویک سال آزمایشی بدون رئیس جمهور ومجلس زندگی کنیم بنظرم جواب میده اگر هم جواب نداد وضعیتمان از اینی که هست بدتر نخواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
به جای اینا شورای نگهبان را حذف کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
شواری نگهباتن حذف شود کی میخواهد مراقبت کند ان وقت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
آزادی و مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
23:59
قانون
عباس عبدی سعید حجاریان مثال بارز نون به نرخ روز خور واقعی
وقتی سبزها قرمز شدند
همیشه پیش خودم فکر میکردم چطور ممکنه یه بازار توی ایران باشه که روزی ۵ درصد سود مکه بده چطور ممکنه تو پولت رو میذاری تو بانک سالی ۱۵ درصد میگیری سهام همون بانک رو میخری سه روزی ۱۵ درصد میگیری اینکه بازار و کاسبی نیست یه جور قماره یه جور بخت آزماییه هیچ وقت جواب این سوالو پیدا نکردم تا اینکه رنگ سبز نمادهای اون بازار که بهش میگفتن بازار بورس قرمز شد اون وقت یه چیزی به ذهنم رسید چرا سبزا دارن سرخ میشن اون سبزای قدرتمند اون سبزای استوار کجا رفتن اینطوری بود که قمارخونه یا کازینو تهران هر روز خرابتر شد و دیگه هیچ وقت لباس سبز نپوشید و یه تکه قرمز پوش شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
بهتره قبل از فکرکردن بیخود یه کم مطالعه کنید
یکی پیدا نمیشه این کیهان رو از برق بکشه
حالمون بد میشه از این نظرات صدمن یه غاز
که به جز ضرر چیزی برای کشور نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
شما که طرفدار ازادی بیان خب نخون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
پریزش در دسترس نیست در جای قدرتنمدی کارگذاری شده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
23:42 آزادی بیان و بعد از بیان فقط برای کیهانی هاست .
ریاست جمهوری یک فرایند کار اشتباه که کشوری مثل امریکا را نابود کرد
رسما و با صدای بلند اعلام میکنم که این آبادی هیچ چیزش به آبادی های دیگه نرفته نه بورسش نه سینماش نه تیاترش نه آدماش
من نظات سیاسی و غیر کارشناسی کیهان را با سواد ابتدایی رد میکنم . یا تاریخ دو هزار سال پیش،خاورمیانه نخوانده . قوم یهود در عربستان و شام و .....‌...هم زندگی میکردند و به دلایل زیاد ی که اتفاق افتاد زن و بچه خودشان را برداشتند و به اورشلیم و بیت االمقدس فرار کردند اما دوباره امپراطوری عثمانی انجا را تصرف کرد و ...........لذا عرب ها هم میدانند که چه اتفاقی افتاده و مشکل عرب ها به خود عرب ها مربوط هست . اگر اسرایبل در انجا شکل گرفته بیشتر سایت میگویند چون سرزمین پدریشان بوده . و حالا هم اگر خیلی خیلی ناراحتی سرزمین خودمان را از شوروی پس بگیریم . چرا ادرس غلط و گمراه کننده میدی . ده تا جمهوریهای روسیه مال ایران هست . تابی شما جواب بده آیا افغانستان و جدیدا بحرین مال ایران نبود ؟ پس چرا حالا مطالبه نمیکنید . مگر آدربایجان نفت خیز شوروی مال ایران نبود ؟
رئیس جمهور که بود ونابود مهم نیست بجز نیروی انتظامی شهرداری،آتش‌نشانی وبیمارستانها همه جا تاکیدمیکنم همه جا تعطیل بشه اتفاقی که نمیفته هیچ حتی احتمال بهترشدن اوضاع وجود داره
عبدی و اصلاح طلبان با سر کار آوردن چند رئیس جمهور و سرکار گذاشتن مردم، حالا که دستشون رو شده میگه پست ریاست جمهوری حذف بشه! کاش سال 76 این هرف رو میزد و کمتر به نظام هزینه تحمیل می کردند!
نقدی بر سخنان عبدی ....عبدی جون ؟ انتخابات به سبک عدبی یا اسلامی ؟ سبک عربی یعنی تعدد احزاب واقعی و مردمی . آزادی عقاید . آزادی اندیشه و عدم تفتیش عقیده . .لذا اگر رییس جمهور حدف شود و مجلس هم حدف شود و به دوره محمدعلی شاه برگردیم ؟ مگر قرار نبود به عقب برنگردید ؟. دوزاری سیاسیت یا گیر کرده یا کجه ها ؟ اصلاحات ساختاری به اینصورت که قدرا انتصابی از انتخابابی بیشتر باشد باید اصلاح شود . به شما میگن سیاستمدار ؟ چند کلاس و چه درسی شماها خواندید ؟ چرا دعوا سر قدرت مردم نیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
اینها سیاستمدار نیستند چون یک سیاستمدار واقعی برای منافع مردمش از سیاست استفاده می کند
اساتید محترم تاریخ بخوانید نادر شاه واحد پول ایران را تغییر داد و یک واحد من درآوردی به نام الف ساخت که ۵۰۰ برابر پول قبلی بود و بر همان اساس از ملت بیچاره ایران مالیات میگرفت و طرح هایش مثل طرح های دولت فعلی بود
تحقیر دیگران به دلیل کوچکی کم جمعیتی ویا...از سر کبر وغرور خلاف اموزه های دینی است.اگر دین ندارید لااقل ازاده باشید
پاسخ ها
شوقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
اطریش،و بلژیک و چند کشور اروپایی دیگر از امارات کوچکتر است ضمنا نسبت مساحت و جمعیت امارات به ایران با ایران با چین برابر است
پیشنهاد اقای عبدی معقولانه است.نمیشود تمام قدرت و پول و اسلحه دست دیگران باشد و انتظار پیشرفت کشور از رییس جمهوری داشت که حتی قدرت برگرداندن یک مجری ورزشی محبوب به تلویزیون را ندارد. بهتر است تمام مسئولیت در اختیار انهایی باشد که قدرت دارند ولی طوری صحبت میکنند که گویا اپوزیسیون هستند و از کم کاری ها و از دست رفتن فرصتها گلایه میکنند. در اینصورت هر کسی در مسیر کشور سنگ اندازی کرد و چوب لای چرخ دولت گداشت بنوبه خود تنبیه میشود ولی در شرایط فعلی رییس جمهور کسی است که حرف بارش کنند و تقصیرها را گردن او بیاندازند
ناصر قوامی گفت . چون ساختار حزبی در کارهای سیاسی کشور در بعد از انقلاب برسمیت شناخته نشده است فقط در چند روز مانده به انتخابات چند نفر را انتخاب میکنند و به مردم میگوین به این افراد رای بدهید . در صورتی خود اصلاح طلبان هم میدانند که اگر چه مردم دنبال اصلاحات بدون هزینه و تنش هستند اما اصلاحاتی انجام نمیگیرد چون سیاست ها بالاتر از جناح سیاسی شکل میگیرد و این معنیش میرساند که قدرت رای مردم حتی اینقدر قدرت چانه زنی و مطالبه گری را ندارد . پس من که اصلاح طلب هستم در خواست دارم به هیچ‌وجه در انتخابلت نه کاندید شوید نه رای دهید تا مردم تکلیف خودشان را بدانند .
دیشب بارسا تو پرتغال 2-8 باخت و آمریکا تونیویورک 2-13 باخت . امیدوارم این پیروزی برای ایران همیشگی باشه و تبعاتی برای کشورعزیزمون نداشته باشه . به امید خدا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
ولی آن ده رای ممتنع معنا دار بودند و ایران حتما پیامشان را گرفته
تا وقتی نظارت استصوابی وجود داره و نامزدها گزینش و چینس میشن هیچ نهاد انتخابی و مشتقه آن کارایی نداره
مگه غیر اینه که تو سیستم پارلمانتاریست مجلس صدر اعظم رو انتخاب میکنه؟ مشروعیت مجلس فعلی خودش زیر سئواله چه برسه به نخست وزیر منتسب و منصوبش
با اوضاع فعلی بهترین سیستم خلافت و امارت اسلامیه
کاملا ناامیدم
مثل شاخه درختی که باد گرم
تو گوشش میخونه
اینجا هیچ وقت شکوفه نمیدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
جوجه رو اخر پاییز می شمارند
شجریان هم میرود و رو سیاهی به ذغال میماند
بهتر است مجلس هم تعطیل شود. نخست وزیر هم انتصابی باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
بهترین کار جمع کردن صندوقها است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
بهترین کار وحدت است و توکل بر خدا
دلم مثل یه بوته خار تو این بیابون گرفته
نه بارونی نه ابری نه نسیمی
که ازش بپرسم
به کجا چنین شتابان
بهم بگه به هر آن کجا که باشد
به جز این سرا سرایم
منم بهش بگم
چو از این کویر وحشت
به سلامتی گذشتی
به هر کجا رسیدی
برسون سلام ما را
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
فان مع العسریسرا نگران نباش قول خدا ردخورندارد
کیهان: امارات خود را به یک هدف مشروع و ساده برای مقاومت تبدیل کرد!!!!!


کسی نیست که جلوی مطالبی که کیهان به عمد منتشر می کند تا هزینه های کشور را بالا ببرد بگیرد؟ یعنی درک این موضوع که کیهان تعمدا می خواهد برای کشور مشکل درست کند سخت است؟این تیتر تهدید امارات است و در همه جای دنیا جرم تلقی می شود اگر امروز اسراییل در امارات سفارتش را بازگشایی می کند دقیقا به خاطر تفکر کیهان است مهم این نیست که چه ظاهری داشته باشند یا چه ادعایی بکنند مهم نتیجه ای است که از کارهایشان به دست می آید؟؟؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
عشق است حاج حسین شریعتمداری راستگو
آقای عبدی با لباس عوض کردن که یک آدم عوض نمی شود!!!!!
نخست وزیری با توجه به اینکه ساختار حزبی نداریم اصلا فکر خوبی نیست همین الان در زمان انتخابات مشخص نیست چه گرایشی دارند
اگر بنا بر حذف باشد مجلس باید حذف شود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
قسم میخورم زدی بهدف
مشکل کشور بی اعتنایی به قانون است بهترین ساختارها و دچار بی قانونی شوند به بدترینها تبدیل میشوند
نماینده ای که بطور متوسط 10% آرا را دارد حتما نخست وزیر 5% رای دارد میخواد با این پشتوانه چکار کند
خدایا
ما با چه کسانی شدیم ۸۰ میلیون
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
باآدم خودپسندوازخودراضی چون جنابعالی
تابناک تیتر یکت شده چند وقته همش انتخاباتی شده
خبریه؟
الان چند هفته است که می گویند از هفته آینده یا همین هفته این دارو وارد بازار می شود. این هفته کی میاد؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
دولت بعدی
طلای ابشده مثقالی ۲۰۰ هزار تومان حباب منفی داره چنین شرابطی رو سرمایه گذاران از دست ندهید ، پارسال وقتی طلا گرمی ۴۲۰هزار تومان بود گفتم طلا بزودی یک میلیون خواهد شد و همه منفی دادن ، بزودی انس جهانی ۲۳۰۰دلار خواهد شد و جنگ خاورمیانه اجتناب ناپذیر شده بخصوص با حماقت امارات عربی
آقای عبدی، بهتر است شما در کنار آقای عبدی فیلم طنز کار کنید و سیاست را به اهلش بسپارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
به یک هنرمند توهین نکن
از همین حالا جلیلی رو ریییس جمهور ۱۴۰۰بدونید
سناریو اقایان رییسی ، قالیباف و جلیلی داره تکمیل میشه ؟؟ البته با مشارکت حداکثر ۱۴ میلیون رای؟؟ البته اگه از جنگ اتی کشور سربلند بیرون بیاد ؟؟ چون دیگه روحانی نمیتونه به تنهایی جلوی جنگ رو بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
اینجا مملکت امام زمان عج هست نه مملکت اصلاع طلبان
حالبه تو یکساله اخیر بورس حدود ۳۰۰روز صعودی بوده ولی چند روزی داره اصلاح قیمت میخوره همه نگران شدند ؟؟ سهام بانکی که پارسال ۸۵ تومان بوده جطوری ۶۳۰ تومان شده ؟؟؟ وقتی دلار از مراد۹۷ از ۱۹ هزار تومان این اواخر شده ۲۲ هزار تومان یعنی ۲۰ دزصد رشد طی دوسال ؟؟ولی بورس افسار پاره کرده ، به هر حال تا روزی ۱۰۰ هزار واحد سقوط نکنه نمیشه اسمش رو سقوط گذاشت این ربزشها اصلاح قیمته ؟؟ جالبتر اینکه سهام پدیده رو هم تو عرابورس ۱۰۰برابر کردن طی چند وقت اخیر چرا ملت دزس نمیگیرن واقعا ملت طمعکاری هستیم و میخواهیم یک شبه پولدار بشین
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
تویکسال نیست عزیزم. از سال 92سرمایه خیلیها در بورس ثابت مانده بود در حالیکه اکثر بازارها مثل دلار و سکه چند برابر شده بود.بورس الانش هم ارزش واقعی سرمایه مردم را برابری نمی کند با سکه و دلار و سایر....
برخلاف نظر آقای عبدی، عده ای معتقدند نخست وزیر لازم نیست و صدراعظم کافی است. مجلس هم لازم نیست و مجلس شیوخ کافی است. بجای مطبوعات هم اعلامیه کافی است. هزینه های این موارد هم صرف امور خیریه گردد.
پیشنهادآقای عبدی بسیارخوب است که اگربجای ریاست جمهوری نخست وزیرانتخاب شودآنهم برای دوسال ومجلس شورای اسلامی هم دوره دوساله داشته باشدبسیاربهتراست چون اگراحیانانماینده ای اشتباها انتخاب شدمردم مجبوربه تحمل چهارسال نمایندگیش نباشندشبیه مجلس نمایندگان آمریکا نخست وزیرهم بهمین صورت وشوراهای اسلامی شهرهاهم بهمین منوال ماازدهه هاتجربه خودمان درانتخابات که بسیار موکلین فریب وعده های نشدنی کاندیداهارامیخوردن باید پندگرفته باشیم آنوقت دیگرفرصت برای رانت وفساد وخطاکمترخواهدبودچراماهراشتباهی میکنیم ویادرقانون اساسی مانست فکرمیکنیم آیه قرآن است خداهرگزخطانمیکندمخلوق خداالی ماشااله درهرحال این پیشنهادچون بضرراکثر مدیران محترم وبنفع تمام مردم هست گمان نکنم مورداعتناقرارگیردوقبول افتد
دوستان نابغه من اگه میخواید تیتر کیهانی بزنید حداقل قبلش به یک اهل فن نشان بدید
سیلیکون ولی یا سیلیکون، ولی ..ویرگول معنای جمله کاملا تغییر داده..

مثلا ما کنکور برگزار نمیکنیم؟ مراسمات مذهبی و غیرمذهبی حذف شده اند که شما از قطب علمی دنیا اینطور مینویسید اما نمیگویید همین کامپیوتر و اینترنت و..که شما در بستر آن نشر ذهنیات می فرمایید محصول همین دره سیلیونی است..
آقای میرسلیم دعای رای دهندگان وآنانیکه رای ندادندبدرقه راهتان که انشاالله بالطف خدادراحقاق حق مردم وشهروندان تهرانی که دستشان بجائی نمیرسیدونمیرسد موفق باشیدومطمئن باشیداگردردفاع ازحق کوتاه نیائیدوبیاری خدادراحقاق حق پیروز شویدوانتخابات دیگری سربگیردکهدکاندیدشویدبارای اکثریت حتی خاموش جامعه موفق و پیروزخواهیدبود
تویکسال نیست عزیزم. از سال 92سرمایه خیلیها در بورس ثابت مانده بود در حالیکه اکثر بازارها مثل دلار و سکه چند برابر شده بود.بورس الانش هم ارزش واقعی سرمایه مردم را برابری نمی کند با سکه و دلار و سایر
بدبختی ما از زمانی شروع شده که امثال عبدی تو این مملکت ظهور کردند نمیشه یه گوشه بشینی و حرف نزنی
مملکتی که رهبر داره ، نیازی به نخست وزیر و رئیس جمهور نداره
سلام استاد شجریان، از دوران نوجوانی با نواهای سحر انگیز شما در عرصه های بی کران معنویت و عرفان ایرانی و اسلامی، پرواز و لذتی وصف ناشدنی را تجربه کردم که شبیه آن لذت را تنها در جبهه های دفاع مقدس، در میان خنیاگران عشق، مرغان خونین بال بی ادعا، تجربه کردم.
استاد، ای کاش وسوسه های پوچ خناسان بیمقدار شما را مجذوب نمیکرد.
آرزوی سلامتی و شفای کامل برای شما دارم. شما سرمایه وطنم هستی.
با سلام
دوستان در صحنه و روابط بین الملل کشورها فارغ از وسعت و جمعیت دارای حاکمیت برابر هستند عباراتی مثل کشور زیر پونز و کوچک و بی اهمیت که در سخنان رییس جمهور هم شنیدیم درست نیست و بیشتر به وجهه خود ما اسیب می زند و دیگران را علیه ما تحریک می کند. در فرهنگ دینی ما هم تحقیر ظاهر افراد مثل رنگ پوست و جثه و قد و . ... مذموم است.
سیستم نخست وزیری خوب است. غیر از مورد بنی صدر که طرفدارانش جنگ مسلخانه پیش گرفتند درچهل سال گذشته دولتها هر اشتباهی که کردند با توجیه اینکه استیضاح دومین فرد نظام به نظام لطمه می زند با عملکرد بد دولتها برخوردی نشده است و به نظر می رسد که این روند ادامه خواهد داشت و کسی که رییس جمهور می شود چهار سالش تضمین شده است حتی اگر به همه امور کشور گند بزند. اگر سیستم نخست وزیری باشد البته همراه رییس جمهور انوقت استیضاح دولت استیضاح نفر دوم کشور نیست و هزینههیا محتلف برگزاری انتحابات زود هنگام را هم ندارد و مجلس می تواند دولت ضعیف را برکنار کند.
کیهان می خواهد به تندروهای داخلی روحیه دهد.
عباس عبدی بیشتر تحلیل هایش را از روی کامنت های من کپی برداری می کند البته چون من بدون نام نظرم را اعلام می کنم ایشان هم منبع را ذکر نکند اشکالی ندارد
آقای عبدی چرا این پیشنهاد را بعد از احمدی نژاد ندادی . حالا که روحانی کارتش سوخت و می دانی اصلاح طلبان رایی ندارند پیشنهاد می دهی . چرا شما ها از اصول گرا و اصلاح طلب فقط به فکر منافع جناحی تان هستید . می خواهید بگویید قحط الرجال شده یا چون دیدی روحانی این بلا را سر مملکت در آورد این جور گفتی یا روسای جمهور به مرور خود رای می شوند .‌ در هر صورت یادت باشد که در زمان یکی از اصلاح طلبان به جستجوی راهکار بر آمده ای و این چیزی جز ناتوانی دولت روحانی نیست ولی هنوز شما شهامت عذر خواهی از مروم را برای این موضوع ندارید .
عضو ارشد حزب مؤتلفه اسلامی درباره شکایت معاونت حقوقی مجلس از سه خبرنگار در همین‌ باره هم گفت: شکایت مجلس از خبرنگار خارج از صلاحیت مجلس است، زیرا آنچه را خبرنگاران مطرح کرده‌اند به مجلس برنمی‌گردد بلکه به افرادی برمی‌گردد که یا در مجلس قبل نماینده بوده‌اند و یا اقداماتی مرتکب شده‌اند که به دوران نمایندگی‌شان در مجلس برنمی‌گردد و بنابراین استفاده ابزاری از مجلس برای فشار آوردن بر خبرنگاران و شکایت علیه آنها در مورد موضوعی که در شهرداری رخ داده، درست نیست و به نظر من قابل پیگیری است.
درود برشرفت
لطفاً این تبلیغات مسخره را از روی سایت بردارید راز زیبایی فلان هنر پیشه چه دردی از من را دوا می کند ؟؟؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی