بازدید 18671

پردرآمدترین بازیگر مرد جهان کیست؟

با انتشار جدیدترین فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد جهان توسط مجله «فوربس»، «دواین جانسون» بازیگر آمریکایی – کانادایی در رتبه نخست این فهرست قرار گرفت.
کد خبر: ۹۹۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱ 13 August 2020


به گزارش تابناک و به نقل از ورایتی، بر اساس گزارش جدید مجله «فوربس»، «دواین جانسون» در فاصله ژوئن ۲۰۱۹ تا ژوئن ۲۰۲۰، ۸۷.۵ میلیون دلار درآمد کسب کرده که ۲۳.۵ میلیون دلار آن حاصل بازی در پروژه «اعلان قرمز» نتفلکیس بوده است.

به این ترتیب «جانسون» برای دومین‌سال پیاپی عنوان پردرآمدترین بازیگر مرد جهان را از آن خود کرد. این بازیگر برای نخستین‌بار در سال ۲۰۱۶ با درآمد ۶۴.۵ میلیون دلاری در رتبه نخست این فهرست قرار گرفت.

«رایان رینولدرز» دیگر همبازی «جانسون» در «اعلان قرمز» با ۷۱.۵ میلیون دلار در رتبه دوم فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد جهان قرار گرفت.

«مارک والبرگ» با ۵۸ میلیون دلار، «بن افلک» با ۵۵ میلیون دلار، «وین دیزل» با ۵۴ میلیون دلار نیز رتبه‌های سوم تا پنجم این فهرست را به خود اختصاص دادند.

در این بین «آکشی کومار» بازیگر مطرح بالیوود نیز در رتبه ششم این فهرست قرار گرفت.

«لین مانوئل میرندا»، «ویل اسمیت»، «آدام سندلر» و «جکی چان» نیز به ترتیب جایگاه هفتم تا دهم فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد جهان را کسب کردند.

با اینکه فهرست پردرآمدترین بازیگران زن جهان هنوز توسط مجله «فوربس» به چاپ نرسیده، اما مجموع درآمد ۱۰ بازیگر زن پردرآمد فقط به ۳۱۴.۶ میلیون دلار رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی