بازدید 68742

کریستیانو رونالدو در بارسلونا !

مندس به برخی از باشگاه‌های دنیا رونالدو را پیشنهاد داده است. این شخص کریستیانو را به رئال مادرید پیشنهاد داده که این تیم گفت به هیچ وجه! فروش رونالدو به این سادگی نیست. باید بگویم در این بین رونالدو حتی به باشگاه بارسلونا نیز پیشنهاد شده
کد خبر: ۹۹۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 13 August 2020

خبرنگار مشهور اسپانیایی مدعی شده که یوونتوس در تلاش برای فروش رونالدو است و این بازیکن حتی به باشگاه بارسلونا نیز پیشنهاد شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، گیلم بالاگه، خبرنگار مشهور اسپانیایی در آخرین مصاحبه خود با رادیو BBC در خصوص آینده رونالدو حرف زد. وی در اشاره به اینکه چرا رونالدو به باشگاه پاری سن ژرمن لینک شده است گفت: دلیل اینکه کریستیانو به باشگاه فرانسوی پیشنهاد شده است این نیست که PSG به دنبال اوست بلکه خورخه مندس می‌خواهد به یک دستورالعمل برای پیدا کردن تیمی برای رونالدو برسد.

کریستیانو رونالدو در بارسلونا !

بالاگه گفت: ما در ۶ ماه اخیر دیده‌ایم که خورخه مندس به برخی از باشگاه‌های دنیا رونالدو را پیشنهاد داده است. این شخص کریستیانو را به رئال مادرید پیشنهاد داده که این تیم گفت به هیچ وجه! رونالدو به باشگاه‌های آمریکایی هم پیشنهاد شده است و همچنین تیم‌های دیگر. تمام این اتفاقات و فروش رونالدو نیز به خاطر این است که یوونتوس می‌خواهد از شر دستمزد بالای کریستیانو راحت شود.

خبرنگار مشهور اسپانیایی تصریح کرد: باشگاه یوونتوس به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلات بزرگ اقتصادی روبه‌رو شده است و رونالدو در این بین سالی ۲۳ میلیون یورو دریافت می‌کند. البته فروش رونالدو به این سادگی نیست. باید بگویم در این بین رونالدو حتی به باشگاه بارسلونا نیز پیشنهاد شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
رونالدو پیر شده دیگه باید آویز کنه
خداوکیلی برا اولین باره میبینم رونالدو یه لباس تنشه که بهش میاد، باقیش همش چرت و پرته
خیره ایشالا
فکروشو بکن رونالدو و مسی در کنار هم بازی کنند. چه شود؟
بیاد باشگاه ایرانی!
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
بشین تا بیاد
اگه بره بارسا عالیه
بیا سایپا علی دایی هم مربی باشه عالیه بیا پول تو ایرانه کریس
اخه کدوم باشگاه حاضر میشه برا یه بازیکن ۳۶ساله همچین دستمزدی پرداخت کنه یووه هم دید که این همه هزینه رو بیخود انجام داده و به هدفش که قهرمانیه اروپا بود نرسید وگرنه یووه با همون هزینه های سابق همیشه قهرمان سری آ بوده و خواهد شد
بابا مسعود بخواد همه چیز امکان پذیره
سلام اگه رونالدو بیاد در بارسلونا عالیه لطا یارینش فکر کنم ومده اگه بره با روال مادرید بد میشه بیاد با بارسا بهتره
ای کاش اینطور بود اتیش میکردند با مسی گ
اگه رونالدو بیاد بارسا عالیه
خدا بخیر کنه مسی رونالدو کنار هم
بیادقطر باالدحیل یاالسدایناپول دارن
الهلال میگرتش
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی