بازدید 5156
توسط معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفت

تشریح جزئیات ساخت مسکن کارگری در قالب مدل‌های نه گانه

کد خبر: ۹۹۶۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵ 12 August 2020
نشست هم اندیشی ملی "بررسی برنامه عملیاتی تفاهم نامه تامین 200 هزار واحد مسکونی کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی" به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ابراهیم صادقی فر، معاون فرهنگی،اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در این نشست گفت: بی‌تردید ارتقاء وضعیت معیشتی، تامین رفاه و برنامه ریزی در حوزه های مسکن، سهام و کاهش آسیب های اجتماعی کارگران از مهمترین برنامه‌هایی است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهتمام ویژه ای در عملیاتی شدن آن دارد.

وی افزود: عطف به مستندات قانونی به ویژه اصل ٣١ قانون اساسی و نیز ماده ١٤٩ قانون کار و آیین نامه اجرایی آن در موضوع مسکن کارگری و همچنین تاکید رئیس جمهور و اهتمام ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، تفاهم نامه مشترک میان  وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی با هدف ایجاد ٢٠٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در دی  ١٣٩٨ منعقد شد.

وی خاطرنشان کرد: این معاونت، مسئولیت راهبری، هماهنگی، انسجام بخشی و تنظیم بخش های متعدد و پیشبرد تفاهم نامه را بر عهده دارد.

صادقی فر  بر جلب مشارکت همه جانبه شرکای اجتماعی حوزه کار و تعیین ساز و کار اجرایی طرح‌هایی مانند تامین مسکن کارگران و بازنشستگان تاکید کرد. 

معاون فرهنگی - اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با تشریح مدل های نه گانه این معاونت در تامین مسکن کارگران و سایر اقشار جامعه هدف  ، هدفمند کردن مساعدت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای ارتقای شاخص دستیابی به مسکن و عدالت اجتماعی را ضروری دانست.

اعضای کارگروه مسکن کارگری و مدیران اموراجتماعی استان های سراسرکشور نیز در این نشست حضورداشتند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر