بازدید 86095
دو هزار و صد و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

توضیحاتِ تازهِ حیاتی از دلیل اخراجش از تلویزیون / کنایه زیباکلام به توقیف روزنامه جهان صنعت / توصیه هاشمی به سید حسن نصرالله در ۲۷ سال پیش

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: دفاع توئیتری علی مطهری از اظهارات جنجالی پرویز فتاح / سعید حجاریان: اصلاحات ساختاری کلید نخورد، شاید خیلی زود دیر شود و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۹۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷ 12 August 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
دفاع توئیتری علی مطهری از اظهارات جنجالی پرویز فتاح

علی مطهری، نماینده سابق مجلس در توئیتی در واکنش به اظهارات رئیس بنیاد مستضعفان، نوشت: سخنان آقای فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در احقاق حقوق ملت از افراد و نهاد‌های قدرتمند سیاسی و نظامی که حتی شامل سپاه، ولی امر نیز می‌شد قابل تقدیر و گامی است برای اصلاح امور. نیت خوانی و مرتبط کردن آن با انتخابات ۱۴۰۰ درست نیست، با شخصیت ایشان هم نمی‌سازد.

توضیحاتِ تازهِ محمدرضا حیاتی از دلیل اخراجش از تلویزیون

پس از کنار گذاشتن محمدرضا حیاتی، گوینده اخبار از تلویزیون، او به فضای مجازی و فعالیت در حوزه وب روی آورد. در چند ماه گذشته و پس از تعریف و تمجید او از صدای ابراهیم حامدی، خواننده خارج از کشور، حواشی و شایعات زیادی پیرامون این مجری باسابقه شکل گرفت.او پس از مدتی سکوت، در یک مصاحبه، درباره بخشی از ماجرا‌ها و شایعات چند ماه گذشته، توضیحاتی را ارائه کرده است. حیاتی درباره قطع همکاری‌اش با تلویزیون گفته است: «الان ۵ سال است که بازنشسته شده‌ام، اما همکاری‌ام را با بخش خبر در صدا و سیما ادامه دادم. این اتفاق به دستور مسئولان صدا و سیما و علاقه خودم بود، چون به کار گویندگی خبر و این مدل ارتباط مردمی علاقه زیادی دارم. این اواخر در مصاحبه با یک شبکه اینترنتی، مطالبی عنوان شد که شاید از نظر عده‌ای جالب نبود و باعث شد همکاری‌ام با صدا و سیما مدتی قطع شود. از طرف مدیران، با من تماس گرفتند و گفتند شما نباشید، من هم گفتم چشم. من پنج سال پیش بازنشسته شدم و حالا اگر شما می‌گویید نباشم می‌پذیرم.»
 
این مجری درباره نام بردن از ابی (ابراهیم حامدی) هم توضیح داده است: «آن مطلبی هم که عنوان کردم از این جهت که ترانه‌های آن خواننده را دوست دارم و با آن خاطره دارم، از نظر حرفه‌ای و هنری عرض کردم. وقتی آدم کار هنری را مثال می‌زند کاری ندارد که آن هنرمند از نظر عقیدتی و اخلاقی چگونه است. من یک نمونه را بار‌ها مثال زدم. آنتونی کویین یک هنرپیشه مسیحی بود که از نظر اخلاقی شاید خصوصیاتش مورد پسند ما نبود، اما ایشان نقش‌های بسیار شایسته و خوبی بازی کرده از جمله نقش حمزه سید الشهدا در فیلم محمد رسول الله است. اگر من بگویم آنتونی کویین بازیگر خوبی است کار بدی کردم؟! من از هنر این بازیگر استفاده و از او تقدیر کردم. درباره خواننده مدنظر هم در مصاحبه موضوع عملکرد فنی و هنری شخص اهمیت داشت.»
 
حیاتی درباره شایعه مهاجرت از کشور هم گفته است: «من اگر می‌خواستم از ایران بروم سال‌های قبل این کار را می‌کردم. مثلا زمانی که بچه‌های من کوچک‌تر بودند و می‌توانستم راحت‌تر مهاجرت کنم. البته مهاجرت به تنهایی اشکالی ندارد؛ مهاجرت نه یک فضیلت است نه جرم. مهاجرت در قرآن هم آمده است که اگر می‌توانید در جایی بهتر زندگی کنید، مهاجرت کنید. اما من کشورم و زندگی در ایران را دوست دارم. علاقه دارم که بین همین مردم و همین خاک زندگی کنم و نفس بکشم. البته منظورم این نیست که خارج از کشور زندگی بد یا خوب است، اما هر کسی خودش می‌تواند انتخاب کند که هر جای دنیا زندگی کند. من دوست دارم اینجا باشم.»

سعید حجاریان: اصلاحات ساختاری کلید نخورد، شاید خیلی زود دیر شود

سعید حجاریان، طی یادداشتی نوشت: واقعیت آن است که سیاست خارجی ما، الگویی مشابه سیاست داخلی‌مان دارد. نتیجه آنکه می‌بینیم چه در خارج و چه در داخل با نوعی تعلیق مواجه هستیم. در بخشی از این یادداشت آمده است: در وضعیت «نه انقلاب نه اصلاحات» اساسا عنصر زمان به ضرر سازوکار‌های اصلاحی است، زیرا جامعه به سوی تعلیق و فرسایش هر چه بیشتر می‌رود. یکی از مهم‌ترین آثار اجتماعی چنین وضعیتی که کمتر به آن توجه می‌شود، افزایش مجرمان فاقد سابقه کیفری است. افرادی که نان‌آور بوده و بی‌کار شده‌اند و حال به هر روشی دست به تأمین مالی می‌زنند و جرائمی از قبیل سرقت، خفت‌گیری و... را مرتکب می‌شوند. جامعه‌ای با این مشخصات به بی‌اخلاقی هر چه بیشتر میل می‌کند که آثاری سوء بر آن مترتب است. در ادامه این وضعیت، افق و چشم‌انداز و سیاست‌گذاری بلندمدت از بین خواهد رفت و کشور هر چه بیشتر در معرض تصمیم‌های یک‌شبه و تک‌بعدی قرار می‌گیرد تا نهایتا در کنار مشروعیت، کارآمدی از بین برود تا جایی که جمهوریت و اسلامیت و ایرانیت توأمان تحت‌الشعاع قرار گرفته است. اما در این وضعیت چه راه‌حلی متصور است؟ طرفداران نیمه پایین نمودار معتقدند باید به ایران فشار وارد کرد تا حدی که سرانجام تغییر رژیم صورت بگیرد. این نگاه برآمده از تحلیلی است مبنی بر اینکه در زمانه فشار اقتصادی استعداد جنبشی‌شدن افزایش پیدا می‌کند. درحالی‌که آن‌ها التفات ندارند که جامعه مدنی ضعیف و مردم فرسوده شده‌اند و اساسا میل به خروج از منزل از بین رفته است چه رسد به خروج از حاکمیت! بنابراین باید گفت آمریکا و همفکران آن به اشتباه تحلیلی دچار شده‌اند، ولی همچنان بر آن اصرار می‌کنند. از طرفی بخشی در داخل معتقد است که نباید از سطح اصلاحات نمایشی فراتر رفت. غافل از آنکه چنانکه گفته شد، زمان به ضرر کشور در حال سپری‌ شدن است و چنانچه اصلاحات ساختاری کلید نخورد، شاید خیلی زود دیر شود!

قالیباف: ستاد مقابله با کرونا مصلحت ندید رئیس جمهور در جلسه مجلس حضور یابد

رئیس مجلس گفت که ستاد ملی مقابله با کرونا در پاسخ به استعلام رئیس جمهور برای حضور در مجلس حضور ایشان را از جهت شرایط کرونایی به مصلحت ندیده بود. محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس و در پاسخ به تذکر علیرضا سلیمی درباره عدم حضور رئیس جمهور در جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت گفت: هم آقای امیری معاون امور مجلس ریاست جمهوری به من نامه نوشتند که این را متذکر شوم و هم چند روز قبل نامه دفتر ریاست جمهور به من ارسال شده بود که رئیس جمهور از ستاد مبارزه با کرونا برای حضور در مجلس استعلام کرده و آن‌ها از جهت کرونایی، حضور ایشان را به مصلحت ندیده بودند. این نامه مکتوب است و معاون رئیس جمهور هم نامه کتبی دادند که آن را به اطلاع دوستان در جلسه برسانم.
 
عمران خان: شیعیان پاکستانی عزاداری محرم را با الگوی هیات‌های ایران برگزار کنند

نخست وزیر پاکستان در سخنانی اعلام کرد: مراجع تقلید در ایران رعایت توصیه‌های بهداشتی حین عزاداری را واجب اعلام کرده‌اند و توقع داریم شیعیان پاکستانی نیز پیرو این الگو باشند. «عمران خان» نخست وزیر پاکستان ضمن یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد: من به برادران شیعه خود می گویم که برای مبارزه با ویروس کرونا به همکاری آنها نیاز فراوانی داریم.وی تصریح کرد: من آمارهای رسمی تعداد مبتلایان به کرونا را دیدم و خدا را شکر می کنم که تعداد مبتلایان به این بیماری بسیار کم شده است.نخست وزیر پاکستان گفت: چرا باز هم بی احتیاطی کنیم و این عذاب را برای جامعه خود به همراه بیاوریم. این کار اشتباهی است و ما نباید چنین اقدامی انجام دهیم. عمران خان اظهار داشت: همه مردم باید در اجتماعات از ماسک استفاده کنند تا مانع شیوع بیماری کرونا شوند.
 
رهبر حزب تحریک انصاف افزود: محرم نزدیک است و ما می دانیم که شیعیان در این ماه قصد عزاداری دارند ولی باید جوانب بهداشتی حتما رعایت شود.عمران خان اضافه کرد: من مشاهده کرده‌ام که مراجع در ایران فتوا داده‌اند که عزاداری سالار شهیدان مانند سال های گذشته نخواهد بود و حتما باید تدابیر بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا رعایت شود.نخست وزیر پاکستان تاکید کرد: توقع داریم شیعیان پاکستانی نیز از این الگو پیروی کنند و امیدواریم زمانی که ویروس کرونا از بین رفت، باز هم مجالس عزاداری مانند سال های گذشته برگزار شود.
 
توضیح القحطانی درباره بیانیه ضدایرانی شورای همکاری خلیج فارس

مطلق بن ماجد القحطانی، نماینده ویژه وزیر خارجه قطر در امور مبارزه با تروریسم و میانجیگری در حل اختلافات تاکید کرد که مواضع توافق شده شورای همکاری خلیج فارس معمولا از طریق مصوبات نشست های وزرای خارجه کشورهای عضو این شورا صادر می‌شود، نه از طریق بیانیه‌های دبیرکل که صرفا نشانگر دیدگاه دبیرخانه این شوراست. القحطانی در واکنش به بیانیه دبیرخانه شورای همکاری که خواستار تمدید تحریم بین المللی تسلیحاتی ایران شده بود، افزود: ما در قطر معتقدیم تحریم های کنونی علیه ایران منتج به نتایج مثبتی و موجب حل بحران‌ها نمی شود و حل بحران‌ها باید فقط از طریق گفت‌وگو صورت پذیرد. وی در گفت‌وگو با شبکه الجزیره گفت که ایران کشوری همسایه است و ما روابطی مبتنی بر حسن هجواری و همسایگی با یکدیگر داریم و موضع ایران به خصوص در خلال محاصره ظالمانه کنونی علیه قطر مورد تقدیر دولت و مردم قطر می‌باشد. القحطانی افزود: در حالی که کشورهای محاصره کننده اقدام به اتخاذ اقدامات یکجانبه می کنند، دولت قطر گفت‌وگو را برگزیده و این سیاست دائمی ماست و ما به دنبال روابطی خوب با همه و بین همه کشورها هستیم.
 
تصمیم حزب اتحاد ملت برای انتخابات ۱۴۰۰

سخنگوی حزب اتحاد ملت گفت: هنوز برای کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مصداقی پیدا نکرده‌ایم؛ اما به دنبال کاندیدای درون حزبی خواهیم بود.حسین نورانی نژاد در گفتگو با ایسنا، با اشاره به اظهارات اخیر سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر توصیه به رد صلاحیت شدگان دوره‌های قبل برای ثبت نام نکردن در انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: سخنان آقای کدخدایی را با استناد به عملکرد گذشته شورای نگهبان می‌شود به چالش کشید، چون بار‌ها در دوره‌ای فردی را رد و در دوره دیگر آن فرد را تایید می‌کردند. وی در ادامه چنین ابراز عقیده کرد: عموما تایید و رد شورای نگهبان به شرایط عمومی کشور بستگی داشته است. حالا این سوال پیش می‌آید که آیا تاکنون این عملکرد مبتنی بر رد صلاحیت نیرو‌های طیف‌های مختلف عایدی مثبتی داشته که کماکان بر آن اصرار می‌ورزند؟ نورانی نژاد گفت: از این پیشنهاد به نظر می‌رسد که می‌خواهند نیرو‌های سیاسی را هم متقاعد کنند تا با این روند حذفی همراه شوند در واقع خود نیرو‌ها بدون در نظر گرفتن حق شان حذف شوند.
 
کنایه زیباکلام به توقیف روزنامه جهان صنعت
 
صادق زیباکلام، فعال سیاسی و استاد دانشگاه به توقیف روزنامه جهان صنعت واکنشی کنایه‌آمیز نشان داد.او در توئیتر خود نوشت:توقیف جهان صنعت به واسطه بیان آمار مخدوش دولتی پیرامون کرونا، یادآور دوران تلخ قلع و قمع مطبوعات توسط قاضی مرتضوی است. حاصل آن سوق دادن رسانه ها به "خودسانسوری"بیشتر است. چگونه انتظار داریم با آن صدا و سیما مردم به رسانه های فارسی زبان روی نیاورند؟
 
آشنا: ‌غرور قربانی گرفت

مشاور روحانی به عدم اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت واکنش نشان داد.«حسام‌الدین آشنا»، مشاور رئیس جمهور، در حساب کاربری خود در توئیتر در واکنش به عدم اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت نوشت: «‌غرور قربانی گرفت.»
 
توصیه هاشمی رفسنجانی به سید حسن نصرالله در ۲۷ سال پیش

در خاطرات سال ۷۲ هاشمی رفسنجانی از دیدار با سید حسن نصرالله نوشته که در آن دیدار توصیه‌هایی برای حزب الله داشته است. در قسمتی از خاطرات هاشمی رفسنجانی در ۲۱ مرداد ماه آمده است:آقاى سید حسن نصرالله، رهبر حزب‌الله لبنان و همراهان آمدند. گزارش درگیرى‌هاى اخیر لبنان و مقدار خرابى‌ها و تلفات را داد و تحلیلى از اسراییل ارایه کرد؛ این حمله را ناکام مى‌دانند و نگران درگیرى با ارتش لبنان و ضدیت امل و شخص نبیه‌برى هستند و امیدشان به سوریه است. خواستند با سوریه، روابط گرم بماند. نیاز به پول و سلاح دارند. گفتم مواظب باشند که مقروض نشوند و کارى بیش از حد قدرتشان شروع نکنند و مواظب باشند با امل درگیر نشوند.

وزیر ارتباطات: قهر نکردم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مدتی بیمار بودم و برای رعایت مسائل بهداشتی در جلسات دولت حضور پیدا نکردم.محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران در جمع خبرنگاران در واکنش به طرح موضوع قهر وی در فضای مجازی و برخی رسانه ها، گفت: قهر کار بچه هاست؛ قهر نکردم. من مدتی بیمار بودم و برای رعایت مسائل بهداشتی در جلسات دولت حضور پیدا نکردم، اما کارها را پیگیری می‌کردم.
 
مهاجری: تندروهای مجلس عطش عزل روحانی را با ردصلاحیت مدرس خیابانی التیام دادند

یک فعال رسانه‌ای نوشت: تندروهای مجلس یازدهم، عطش آرزوی دست نایافته‌اش برای عزل روحانی را التیام دادند!محمد مهاجری فعال رسانه‌ای در واکنش به عدم رای اعتماد مجلس یازدهم به حسین مدرس خیابانی، وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت صمت عنوان کرد: تندروهای مجلس یازدهم، عطش آرزوی دست نایافته اش برای عزل روحانی را (که با اظهارنظر صریح مقام معظم رهبری بر باد رفت) با رای منفی به مدرس خیابانی برای وزارت صمت التیام دادند!به گزارش اعتمادآنلاین، او در ادامه تاکید کرد: تجربه نشان داده مجبورند به فردی به مراتب ضعیف‌تر رای بدهند؛
هر که گریزد ز خراجات شهر/ بارکش غول بیابان شود
 
آخوندی: هیچ‌ یک از کاندیداهای مطرح ۱۴۰۰ چنگی به دل نمی‌زنند

یک فعال سیاسی بیان کرد: کاندیداهایی که نامشان برای انتخابات ۱۴۰۰ مطرح است، هیچ یک چنگی به دل نمی‌زنند چون هیچ ایده‌ای برای اداره حکومت در این شرایط ندارند و قاعدتا اگر بخواهد در ۱۴۰۰ اتفاقی رخ دهد باید اجازه دهند که یک ایده‌ جدید بیاید.
 
رئیس جمهور برای معرفی سرپرست جدید وزارت صمت باید حکم حکومتی بگیرد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور برای معرفی سرپرست جدید وزارت صمت باید حکم حکومتی بگیرد. به دلیل آنکه قانون اجازه بیش از سه ماه را نمی‌دهد.احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره عدم رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی صمت، گفت: متاسفانه رئیس جمهور فرصت سه ماه را از دست داد چرا که هر وزارتخانه سه ماه می‌تواند با سرپرست اداره شود؛ بنابراین او (رئیس جمهور) باید امروز از رهبر انقلاب برای معرفی سرپرست جدید این وزارتخانه اجازه حکم حکومتی بگیرد. به دلیل آنکه قانون اجازه بیش از سه ماه را نمی‌دهد.وی گفت: حکم حکومتی بیشتر برای معضل استفاده می‌شود به همین جهت بهتر است، رئیس جمهور گزینه جدید وزارت صمت را سریع‌تر معرفی و از ظرفیت مجلس استفاده کند.
 
نسخه بانوی اصلاح‌طلب برای حضور مردم در انتخابات

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم اعتمادسازی است؛ یعنی حتی شرایط اقتصادی هم بهبود پیدا کند اما مردم احساس نکنند که اثرگذار هستند، پای صندوق نمی‌آیند. «اشرف بروجردی»، فعال سیاسی اصلاح طلب، درباره آغاز فعالیت سیاسی احزاب به ویژه احزابی چون حزب کارگزاران و اتحاد ملت و اعلام آمادگی آنها برای حضور در انتخابات 1400 به برنا گفت: فعالیت سیاسی احزاب به آن معنا که به یک تصمیم گیری برسند، نیست بلکه یک آسیب شناسی است که در حال انجام است. بنابراین شرایط جامعه، اقبال مردم به انتخابات و یا اجبار و بازگرداندن آنها به صحنه انتخابات، به این بستگی دارد که چه شرایطی را می‌خواهیم فراهم کنیم که رضایت عمومی در مردم ایجاد شود. او افزود: نکته مهم این است که مردم احساس کنند رأی آنها نافذ است و اگر این احساس را داشته باشند، یقینا مشارکت خواهند کرد. نفود رأی مردم در جایی است که احساس کنند که هم صندوق ها سلامت و هم سیر و روند انتخاب کاندیدا در برگیرنده همه دیدگاه ها و تفکرات متفاوت است و این گونه نباشد که فقط یک طیف خاصی از آمدن کاندیداها به پای صندوق انتخابات احساس رضایت کنند برای اینکه انتخاب شوند.
 
انتقاد روسیه از تلاش آمریکا برای "دست بردن در قطعنامه ۲۲۳۱"

نماینده روسیه در سازمان ملل در توییتی تلاش آمریکا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران را "غیرسازنده" خواند.میخائیل اولیانوف روز چهارشنبه در توییتی نوشت: تلاش‌های آمریکا برای اصلاح کردن مفاد قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل در خصوص محدودیت‌های دادوستد تسلیحات با ایران غیرسازنده و غیرقابل توجیه است.
وی افزود: راه حقیقی تقویت ثبات در خلیج فارس این است که مذاکرات مستقیمی با هدف تثبیت امنیت جمعی در منطقه انجام گیرد.
 
توضیحات مرکز پژوهش‌های مجلس درخصوص اظهارات فتاح

روابط عمومی مرکز پژوهش مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را درخصوص اظهارات رئیس بنیاد مستضعفان درباره ساختمان این مرکز ارائه داد. روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، پیرو مطالبی که اخیرا پیرامون بهره برداری مرکز پژوهش های مجلس از ساختمان متعلق به بنیاد مستضعفان واقع در محله نیاوران توسط پرویز فتاح در برنامه نگاه یک سیما در تاریخ ۱۸ مرداد ۹۹ مطرح شد، توضیحاتی را به شرح زیر منتشر کرد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

به اطلاع عموم می رساند پیرامون نحوه بهره برداری از ساختمانهای در اختیار مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام، فرایندی از تعاملات و مذاکرات در سال ۱۳۹۶ بین ذینفعان مربوطه انجام گردید و نهایتا مقرر شد ساختمان مجلس قدیم در اختیار مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گیرد و متعاقب آن با دستور مقام معظم رهبری (حفظه الله) در تاریخ ۱۴ شهریور ۹۶ ساختمان مورد بهره برداری توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام در نیاوران در اختیار مرکز پژوهشهای مجلس قرار گرفت.همچنین پیرو دستورات مذکور، سازمان اموال و املاک استان تهران بنیاد مستضعفان در تاریخ ۱۹ اسفند ۹۸ مکتوبه ای را به این مرکز ارسال نموده است که طی آن بر مبنای دستور ریاست محترم بنیاد (جناب آقای مهندس فتاح)، به مجوز بهره‌ برداری رایگان مرکز از ساختمان نیاوران تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ اشاره شده است. لذا با مرور فرآیند طی شده و مستندات مربوطه، طرح نادرست موضوع و با شکلی که در رسانه ملی انجام شد برای این مرکز تعجب برانگیز بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۱۳
کاش یکی هم به هاشمی رفسنجانی توصیه هایی میکرد
پاسخ ها
مشیری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
دولت برای قشر خاصی نقدینگی رانتی درست کرد.
حالا که بلای جانش و باعث گرانی گسترده شدند دارد باز برای همانها رانت جدید درست میکند تا نقدینگی را برگردانند.
قطعا ژن خوبها مشتری مفت فروشی نفت در بورس هستند نه مردم عادی.
پس این طرح‌قطعا فساد‌ زا است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
الان اظهار نظر علی مطهری نادرست است وفقط می خواهد خودش را نشان دهد وبنازم جنتی کهدمثل شیر رد صلاحیتش کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
الاندمحسن هاشمی وعلی مطهری که جزو آقا زاده هاهستند با همکاری روحانی مملکت را نابود کردند وهاشمی هم تهران را همدخراب خواهدکرد
بهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
تابناک! این تبلیغاتی که میگذاری و توش عکسهای چندش آور یک کله کچل خال مخالی شده پیوند مو توشه چیه آخه؟! هر صفحای که باز میکنم حالت تهوع میگرم.چقد پول بابتش میگیری؟ بگو خودم بهت بدم ولی این چندشها را نگذار.حالا فقط بنویسند کاشت مو
هم کافیه.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
طرح های اصولگرایان برای افزایش و تشویق مردم برای فرزند اوری ...... توزیع روغن نباتی جامد با ترکیبات سخت گلسترولی با ترانس بالا . و بعد از سی سال بیماریهای عروقی ...‌‌.‌‌...و حالا طرح دادن بنزین به اعضای خانوار ...... واقعا فکری به حال پوشاک و شیر خشک و درمان بچه و تحصیل انها دارید ؟ اصلا میدنید هزینه درمانی چقدر هست ؟ .....
سوشیانس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
داداش بهروز رو عشقه!!!!!!!
تابناک جون حداقل یه تبلیغ دیگه بزارید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
حجاریان بهترین تحلیل سیاسی اخیر را کرده است
ایکاش گوش شنوایی بود
و دارد زود دیر میشود !!؟؟؟
چرا افرادی که سهام عدالتشون را فروختن فرضا ۵تومن ماهی ۵۰هزار تومان برای آنها واریز می شود؟آیا دولت و بانک ها به همین راحتی سهام عدالت مردم را بالا کشیدند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
ما که فروختیم خرد خرد تا الان 3 تومن ریختند
ملت را مسخره خودشون کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
من یه ماهه کل پول و گرفتم
جرم اصلی آقایان حیاتی و فردوسی پور در صدا وسیما نگذاشتن ریش بود وبس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
زدن کامل ریش حرام است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
بکم تیزبین باش الان شیش تیغها ویترینتر هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
الان بقیه همه ریش دارن دیگه؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
فردوسی پور تقصیر خودشه. برنامه ورزشی چه ربطی به ظریف داشت و ظریف چه نقشی در پیشرفت کشور؟
جوگیر شده بود موج سواری هم حدی داره
حالا تو این دو دهه برنامش چه گلی به فوتبال زده؟ فساد کمتر شده یا رده بندی جهانی صعود داشتیم یا جام جهانی رفتیم بالا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
ناشناس عزيز ٢٢:٥١
از سال ١٣٨٣ وزارت رفاه داريم كاري به ادغامش در سال ١٣٩٠ هم نداريم 
آبه نظر شما آيا الان واقعا رفاه داريم ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
حلقه خودی ها توسط تند روها آنقدر کوچک و تنگ شده که دیگر تقریبا ، کسی باقی نمانده است
و جالبه که با این تنگ نظری ها و فراری دادن نیرو ها، قصد داریم تا در سخت ترین شرایط تاریخی ۴۲ ساله گذشته
انتطار داریم موفق و پیروز هم بشویم !!!!؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
با ما باش ولی ریش نداشته باش
آقای حیاتی 700 ساله خبر میگی دیگه باید جایت را به جوان ها بدهی. شما مانند مسئولین پیر و فرتوت و چسبیده به میز و خسارت مطلق نباش
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
چه ربطی داشت عزیزم؟! خودش گفت که بازنشت شده ولی اونها ازش خواستند که بیاد برای خبر. خود طرف که بازنشسته بشه که نمیتونه سرش رو بندازه پایین بره پشت میز خبر بگه !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
جوانها را هم دیدیم که خوب راه رو از پدرانشان یاد گرفتند
فرمایشات آقای حجاریان بسیار بجا ودرست است و همینطور گوهر مفقوده ایکه خانم اشرف بروجردی عنوان فرموده اند " اعتماد مردم به مسئولین " کاش در ایزان هم نظر سنجیهای محبوبیت اشخاص دولتی در جامعه برقرار بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
بعله خیلی درست می گویند منتهی همین اقایان با دو قطبی و چند قطبی سازی در کشور فرع را بر اصل جا می زنند
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
نه حرف ایشان را رد میکنم . چطور مردم امریکا و اسرایبل و المان و لبنان و عراق در شرایط کرونای به مسئولان کشورشان اعتراض میکنند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
کار دیگر از کار گذشته است !؟
آخرین جمله روحانی به ملت ایران هر کاری دلم خواست کردم و هیچ کاری نتونستید بکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
حرف مفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
مفت تر از مفت!
حیاتی فکر کرده بود شغلش ابدی است .
این میز و صندلی ها به کسی وفا نکرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
ولی به جنتی تا الان وفا کرده
ناشناس
| Japan |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
شاهنامه آخرش خوشه
جوجه راهم آخرپاییزمیشمرند
اینایی که در بورس فعالیت میکنند آدمای جالبی هستند امروز داشتم در یک شبکه مجازی گفتگوی دو نفرشون رو میخوندم یکیشون گفته بود امروز من در بورس ۲۰ میلیون صود کردم اون یکی گفت خوش به حالت من که ۳۰ تومان ضرل کردم از اینا جالبتر تحلیلگران بورس هستند هیچی بارشون نیست اسم خودشون رو گذاشتن تحلیلگر کودن ترین و ضعیف ترین دانشجوی رشته اقتصاد و حسابداری از اینا بیشتر میفهمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
ببین سود و زیان در بورس ایران تابع سواد افراد نیست فقط تابع تصمیمات سیاسی دولت است برای دولت فقط پر کردن جیب خود مهم است الان دیگر قرار است با فروش نفت سود به جیب بزند و بورسی ها ورشکست شوند هیچ اهمیتی برای آنها ندارد
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
حالا که شما از بی سواد دانشجویان اقتصاد و حسابداری بیشتر میفهمی چند سود کردی امروز عزیزم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
تو مثلا خیلی میفهمی، صود و ضرل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
ظاهرا تو که خیلی جالب تر هستی عسل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
سود
ضرر
کاش یه نفر میتونست این جمله رو به روحانی بفهمونه ما آمده ایم قیمتی بمانیم نه به هر قیمتی بمانیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
حالا باز خداپدرشو بیامرزه به هرقیمتی اومده سال دیگه میره برخی مسئولان وللللکن نیستن
تابناک هرچند خارج از موضوعه ولی من طبق عادت اینجا مینویسم پس از حذف سپاهان آقایان حمید درخشان وافشین پیروانی به قول خودشون برای دبل جام حذفی یاپوکر موکر حرفائی زدن که ازچشمم افتادن خواستم همینوبگم که مردم مرحوم تختی وحجازی وپورحیدری و.....وجوانمردان طالقانی و رضاحسن زاده وکریم باقری ووریای غفوری و عباس سرخاب ومهدوی کیا وعلی کریمی وحسن محبی رو نه براساس جام و مدال که بخاطر انسانیت وشرف پهلوانی دوست دارند من به حرمت هواداران پرسپولیس کری نمیخوانم ولی اینو نوشتم که خودشونو همبازی و هم اطاقی بزرگان هم ندانند
پاسخ ها
درویش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
آره حالا انگار قهرمان آسیا شدن بردن گل گهر سیرجان و نفت مسجد سلیمان وجم کردن ی مشت لگنو اسمشو گذاشتن پوکر بابا طرف 4 فینال آسیائی رفته 2تا جام قهرمانی گرفته سومین تیم قرن آسیا شده اینقد کری نمیخونه اینا خبرندارن هزارتا فنجون آب ی حوض نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
آقای درویش
لطفاً آب را بریز آنجا که میسوزه
جناب اقای حیاتی ان بازیگر معروف نمی اید علیه اسلام حرف بزند بر عکس این اقای خواننده نما هم علیه ایران حرف می زند و هم برای ضربه زدن به نظام با دشمنان خوش رقصی می کند
یعنی می خواهی بچه گول بزنی با این توجیهات؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
خواننده نما؟
خدا عقلت بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
خواننده نما؟؟؟نکنه از نظر شما تتلو و این افراد خواننده هستند؟؟؟نکنه استاد شجریان هم خواننده نیست؟؟؟؟

شما بهتره بری و ببینی اصول خوانندگی و تکنیک صدا و تسلط روی خواندن و خواننده حرفه ای تو سبک های پاپ و سنتی چیه، بعد بیایی نظر بدی. آقای ابی، آقای صداست در حوزه پاپ. استاد شجریان هم خسرو آواز هستند در حوزه موسیقی اصیل. هر دو استاد و صاحب سبک و صاحب تکنیک اند
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
آقای حیاتی نفرموده اند این فرد انسان خوبیست یا بد گفته اند صدای خوبی دارند لطفا مطلب را متوجه شوید بعد نظر بدهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
کسی که با خوانندگی معروف می شود ولی در اصل کار ضد ایرانی انجام میدهد اسمش هست خوانندگی نما!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
پرچم امریکا اول متن اقای حیاتی را بخوانید تا سوتی ندهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
باید مثل این اقا ساندیسی باشی تا اخر عمر بیمه ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
خواننده نما؟؟؟؟ مشخص هست یا واقعا هیچی بارت نیست و نمی فهمی خواننده کیست. یا از افرادی هستی که ماهی صد تومن بهتون می دن فقط کامنت بزارین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
اگر در ارتش امریکا برود و بیاید با ایران بجنگد عده ای ساندیس خور امریکایی می ایند می گویند به به خوب کاری کرد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
توبنده خدا که ظاهرا"گول دونیت پرشده خبرنداری
تندرویی قیمت ها در این چند ماهی که سرپرست بودن را چگونه می بینید؟!!!!!!!!!
به به جناب اخوندی
شما خودت اصل بودی!!
صدا وسیما دورازجون چن نفر نون به نرخ روز خوری شده ریشای قلابی وحفظ چندتا شاه آیه وشاه حدیث تا باهمانها وارد شوند آخه فردوسی پور کجا ....
آنتونی کویین یهودی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
یهودی، مسلمان یا مسیحی. مهم اینه که در تخصص کاریش بسیار تبحر داشت. دوست عزیز منظور آقای حیاتی جدا بودن بحث اعتقاد افراد از تخصصشونه. اعتقاد یک مسأله قلبیه و ربطی به احدی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
بود که بود ! تفتیش عقاید ممنوع ، موسی به دین خویش و عبسی به دین خویش
طلبکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
خوب حالا من و تو که مسلمون زاده ایم چه گلی به سر خودمون و بقیه زدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمایندگان ۱۵ درصدی اب رو بریزن اونجایی که.... . چه اهمیتی داره رای اعتماد بدن یا ندن. مجلس هیچ کاره است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
ان وقت 15 درصد را از کجا اوردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
ناشناس ۲۲:۱۹ شما درست میگی ۱۵ درصد نبود و دقیقا ۷ درصد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
تا جائیکه همه می دونیم این نمایندگاه بیست درصدی هستند. چطور شما پنج درصد کم کردین؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
دوستانشون در مجلس نیستند میخواهند امار 42 درصدی را کم کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
فعلا که با همین درصدها میتونن وزیر عزل کنن.
یادم میاد سال ها قبل تئاتری از تلویزیون پخش شد به نام سوزن بان ها نصیریان و رشیدی و یه نفر دیگه در اون بازی میکردند داستان دو پیرمرد سوزن بان قطار بود بعد یه جوونی هم بهشون اضافه شد پیرمردها سر ساعت که مثلا قطار رد میشد تمام وظایف سوزن بان ها رو انجام میدادند با دقت و سر ساعت بعدا جوان اطراف ایستگاه قطار میگشت کم کم متوجه شد ایستگاه متروکه هست و سال هاست هیچ قطاری از اونجا رد نشده پیرمردها هم فقط برای اینکه از راه آهن حقوق بگیرند وانمود میکردن ایستگاه هنوز فعاله پیرمردها وقتی فهمیدن جوون متوجه کلک اونا شده سر به نیستش کردن
جناب حجاریان اعتماد مردم از دست رفته و چشم انداز بهبود وضعیت مردم و روابط با دنیا چندان مثبت نیست. درست است که مردم اینروزها حال خروج از خانه ندارند فساد از بین برود و با دنیا تعامل شود و اقتصاد بهبود پیدا کند مردم قاعدتا چیزی بجز زندگی در ارامش و یک رفاه حداقلی چیز اضافی از حکومت نمیخواهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
وقتی در دو روز ۱۵۰۰ نفر !؟
حیاتی آدم ساده وضعیه هیچ وقت هم فرد مهمی نبود منتها اینا حرفش رو جدی گرفتن آخه کدوم آدم عاقلی بعد از چهل سال کار در صدا و سیما میگه من ابی رو دوست دارم بابا ابی و داریوش و بهروز وثوقی از نظر خیلی ها نماد دوران طاغوت هستن تو گفتی من ابی رو دوست دارم؟ چهل سال فیلم بازی میکردی؟
آنتونی کویین با ابی فرق میکنه ابی نقطه مقابل فرهنگ امروزه اگه بشه اسم این رو گذاشت فرهنگ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
لابد تتلو خود فرهنگه!؟
حرف مفت مالیات نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
اتفاقا خود فرهنگ است و بخاطر همین مردم دوستش دارند !! نه اختلاس کرده و نه آقازاده است ! نون صدای زیبایش را خورده یک عمر و مردمی بوده ، مردم دوستش دارند !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
مردمی یا ضد مردمی که حتی به شهدایمان هم رحم نمی کند
همان برود برای خاندان عربستان بخواند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
چه خبر از پول هایی که از مردم گرفت برای کنسرت هایی که لغو شد و گفت پس نمی دهم؟
تو این مملکت مردم و از جمله جناب حیاتی با واقعیت زندگی میکنند !! یک عده قلیلی سرشان را زیر برف کرده اند که واقعیات جامعه را نبینند و میخواهند مردم هم به همین صورت مبک گونه زندگی کنند به قول کیهان که در عالم هپروت هستند ۹۵ درصد جامعه را بیگانگان و عوامل دشمن تشکیل میدهند و ۵ درصدی هم در زیر برف !!!
خداوکیلی حرفهای حیاتی بسیارعاقلانه و مدبرانه است
مجلس چکاره هست که به وزیر پیشنهادی رای بدهد یا ندهد . مگر مجلس اقلیت میتواند در راس امور باشد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
میخواستی بیای رای بدی بهت فشار نیاد الان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
فعلا که هست
از لبنان خبری نیست نه در سایت های داخل نه در تحلیل های خبری تلویزیون . چرا ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
فعلا سیاست ایران سکوت است.نگران نباش خبراش میاد
حیاتی باید میدونست زبان سرخ گاهی سر سبز به باد می‌دهد. آخه تو چکار به این حرفها؟ و هر چه شهرت داری از اونجاست این چه حرفی بود زدی؟
چرا آخوندی نظر هم میدهد. با اون افتضاحات
ایشون وضعیت مسکن 80 میلیون نفر را نابود کرد. چرا دستگاه قضا به وضعیت فرزندایشونسیدگی نمی‌کند؟
ما خواستار محاکمه علنی ایشون هستیم.
خانم بروجردی لطفا از طرف خودتون حرف بزنید ما مردم عادی که فکر کنم جمعا ۸۰ میلیون میشویم دیگه در هیچ انتخاباتی شرکت نخواهیم کرد ابدا. رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
دقت کن شما فقط یک نفری!!!
تابناک این عکس کله خونی رو از روی صفحه اولت بردار خداوکیلی تبلیغم میگیری یک عکسی بذار که آدم نگاهش میفته حالش بد نشه این چیه آخه سه دفعه اومدم خبر بخونم بخاطر این عکسه پیج رو بستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
آره منم‌چند بار بهشون گفتم و چاپ کردن ولی در عمل انگار نه انگار
کله خونی. سوسک مرده.زن کچل. اه اه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
دهها بار این درخواست شده اما مرغ تابناک یک پا دارد لابد این تبلیغ یک آقازاده پشت سر دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
تابناک خیلی بد سلیقه است
یک رییس جمهور استخدام کنید نه که بگویید مدیر جوان اونهم لابد بذر پاشی بروید بگردید بدون سیاسی کاری بدون باند بازی یک رییس جمهور استخدام کنید هر کی مدرک قلابی داره را عزل کنید هر کی فساد کرده را عزل کنید کشور را اداره کنید مصرف نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
باید از ژاپن هزار تا مدیر ارشد استخدام کنید
و ده سال به تمام دستورات آنها گوش کنید
و بخدا مملکت گلستان میشود
نااشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
کشور به رییس جمهور احتیاج ندارد چون با توجه مراکز قدرت بیشمار این پست حذف بهشه در کارایی مملکت موثر تره
واقعیت اینه که من از یکی از آشنایان آقای حیاتی پرسیدم خودشان به این عزیز فرمودند کار خبر خیلی استرس زا بود و من هم واقعا از وقت نامتعارف آن خسته شده بودم و مدتی بودم به یک راه فرار فکر میکردم...بقیه اش خودتون حدس بزنید...
مرگ خاشقچی فراموش نشه
درود بر سید حسن نصرالله
رئیس جمهور از مردم می خواد برن سر کار و در جامعه باشن و کنکور برگزار بشه اونوقت برای رفتن خودش به مجلس از ستاد کرونا استعلام می گیره!!!!
اونها هم گفتن نرو !!!!
چقدر مسئولین ما جان بر کف هستند
عین زمان جنگ که جوانان ما خون می دادن مسئولین در منزل شعار جنگ جنگ تا پیروزی
آقای حیاتی مفسر قرآن هم شده و در مورد هجرت نظر میدهد. به ایشان دوستانه پیشنهاد میکنم قبل از اظهار نظر در این موارد با متخصصش مشورت کند. در مورد هجرت خلاصه عرض کنم که طبق آیات قرآن، باید به جایی هجرت کرد که ظلم و ظالم نباشند نه این که مرکز ظلم علیه ملتهای ستمدیده باشند.
می توان به جرعت بگویم اینهای که انتقاد می کنند از دولت نه اهل عمل نه اهل کار و نمی توانند یک تخم مرغ نیمرو یا یک چای در خانه خودشان درست کنند فقط انتقاد می کنند و آقای فتاح بدون رودرواسی صحبت می کند واین بنیاد جای بود که هرکسی می توانست از ان می برد یک مثل آقای فتاح سر سامان می دهد و تابه حال همچون مسول ندیده است
حالا این رای که بهتون دادیم را به اخربرسونید
به اون وعده هاکه دادید عمل کنید
وبعدبه فکرانتخابات هزاروچهارصدباشید
خانم اشرف بروجردی مردم از دست اصلاح طلبها خسته شدند قبل از انتخابات با قلدری در برابر قانون همش مردم رو از شرکت در انتخابات با حرف وعمل منع میکنند بعد از اتنخابات شیون سر میدن وای اعتماد از دست رفته باید اعتماد سازی کنیم !!!!!!
به نظر مدت هاست که دیر شده! فقط بزرگواری و صبر این ملت باعث شده که تا حالا مشخص نشه که دیر شده!!
آقای حیاطی شما انگار توی مملکت ما زندگی نمی کنی، طرف رفته 10تا مدرک و تخصص گرفته بخواد بره یه جا استخدام بشه اول ازش میپرسن چند وقت سابقه ی بسیج داری، دوم ازش میپرسن چندبار نماز جمعه رفتی، سوم میگن الان همین جا جلوی من چند رکعت نماز با صدای بلند بخون ببینم بلدی و..... ولی دریغ از یه سوال درمورد تخصص، مسوئولیت پذیری، کاربلدی! بعد شما توقع داری ابی خواننده رو به صداش و تخصصش نگاه کنن و یا شما رو به تخصص و تجربه ی اجراهات نگاه کنن!!!؟؟؟ الان برعکسش هم دقیقا عملی شده، طرف نه تخصص داره، نه تحصیلات، نه تجربه، نه حتی ذره ای وجدان و صداقت، میره از ریا عضو بسیج میشه، فعال میشه، ریش میذاره، نماز میره، پیشونیشو داغ میکنه، درمورد دلخواه آقایون مطالعه میکنه، دراین بین چندتا پارتی پیدا میکنه، راحت استخدامش میکنن، چندسال بعد میشه مسئول، بعدم کاندید میشه واسه شورای شهر، بعد مجلس، بعد .... در آخر سر هم اروپا یا کانادا!
خدارا شکر که بورس سقوط کرده و میکند و سهامداران با سکته و استرس میمیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
خودت بمیری ایشالا
اقایحیاتی بس است
ای کاش سایرین هم حداقل به اندازه هاشمی برای کشور و انقلاب زحمت می کشیدند ضمن اینکه تفکر هاشمی و کرباسچی تهران را از ویرانه نجات داد آقایانی که دهه 60 تهران را دیدند نظر بدهند به مطهری و هاشمی که فرزندان خلف این مرز وبوم هستند اعتراض نکنند تعصبی نظر ندهید مطالعه کنید
جایی که مردم از مسیولان شب و روزنادرست بشنوند فاتحه لا صلوات
قطرونماینده ویژه ضدتروریسم!!؟؟این کشورخودش ازاخوان المسلمین وطالبان حمایت میکنه واین راهمه میدانند
ابي اصل فرهنگ است. هر فردي خوشش نمي آيد جمع كند از ايران برود.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی