بازدید 5731

ماشین سازی یک - پارس جم یک؛ برد برای افاضلی رویا شد

افاضلی که در تیم پارس جم با نتایج بسیار ضعیف، این تیم را مثل سایر باشگاه های تحت هدایتش گزینه سقوط کرده بود، در ماشین سازی هم موفق نشد تیم سابقش را مغلوب کند. ماشین سازی با این تساوی ۲۸ امتیازی شد و در رده دوازدهم باقی ماند. پارس جنوبی هم با ۲۶ امتیاز موقتا در رده چهاردهم باقی ماند.
کد خبر: ۹۹۵۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸ 10 August 2020

دیدار تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی و پارس جنوبی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام بازی حساس تیمهای قعرجدولی پیگیری شد. در این مسابقه تیم‌های ماشین سازی و پارس جنوبی جم از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم رفتند. این بازی که تا دقیقه آخر وقت های تلف شده با برد میزبان همراه بود، در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. گل‌های این مسابقه را شاهین ثاقبی در دقیقه ۴۹ برای ماشین سازی و ایمان باصفا در دقیقه ۹۵ برای پارس جنوبی به ثمر رساندند.

در صحنه گل ماشین سازی فرید کریمی با جا گذاشتن مدافع حریف در محوطه جریمه یک پاس عرضی و زمینی ارسال کرد و ثاقبی هم توپ را با یک بغل پای ساده وارد دروازه پارس جنوبی کرد. تیم فوتبال پارس جنوبی که نمی‌خواست با باخت در این مسابقه به سقوط نزدیک‌تر شود سرانجام در دقیقه ۹۵ و از روی ضربه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

ماشین سازی با این تساوی ۲۸ امتیازی شد و در رده دوازدهم باقی ماند. پارس جنوبی هم با ۲۶ امتیاز موقتا در رده چهاردهم باقی ماند. رقابت در پایین جدول در هفته‌های پایانی بسیار حساس شده است و تیم‌ها با کوچک‌ترین اشتباهی به سقوط نزدیک‌تر می‌شوند. افاضلی که در تیم پارس جم با نتایج بسیار ضعیف، این تیم را مثل سایر باشگاه های تحت هدایتش گزینه سقوط کرده بود، در ماشین سازی هم موفق نشد تیم سابقش را مغلوب کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار