بازدید 8892

آیا ترافیک تهران در ایام لغو طرح، ساختگی است؟

سرهنگ محمد رازقی گفت که تلاش راهنمایی و رانندگی روان سازی ترافیک است و این ادعاها در خصوص ایجاد ترافیک ساختگی موضوعیت ندارد.
کد خبر: ۹۹۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸ 10 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از برنا، طی روزهای اخیر و هم زمان با لغو طرح ترافیک در شهر تهران شاهد ترافیک های شدید در برخی نقاط شهر هستیم که به دنبال این اتفاق شائبه هایی مبنی بر ایجاد ترافیک به صورت عمدی و ساختگی ایجاد شده است که در این شائبه ها عمدتا دو مرکز پلیس راهور و شهرداری مورد انتقاد قرار گرفته و متهم می شوند که به صورت عمدی ترافیک ایجاد می کنند.

سرهنگ محمد رازقی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در این رابطه گفت: این ادعاها اساسا نمی تواند صحت داشته باشد. پرسنل راهنمایی و رانندگی از اولین لحظات صبح به صورت گسترده در سطح شهر حضور دارند تا ترافیک را در تمامی نقاط شهر برطرف کنند.

او افزود: این تلاش ها بی وقفه ادامه دارد و در پایان شب نیز تا زمانی که گره های ترافیکی برطرف نشود پرسنل راهنمایی و رانندگی به صورت گسترده در سطح شهر حضور دارند. تلاش راهنمایی و رانندگی روان سازی ترافیک است و این ادعاها موضوعیت ندارد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پرسنل راهنمایی و رانندگی در روزهای تعطیل تا پاسی از شب و حتی تا دقایق ابتدایی بامداد نیز در خیابان ها حضور دارند تا مسیرها را برای مردم باز نگه دارند. ساعت کاری ما زمانی تمام می شود که ترافیک تمام شود.

سرهنگ رازقی با رد کلیه شایعات پیرامون ترافیک ساختگی گفت: هر چقدر ترافیک بیشتر باشد پرسنل ما بیشتر در معرض گرما و آلودگی هستند و خطرات بیشتری ما را تهدید می کند. این مقوله با عقل سازگار نیست. مگر می شود خودمان ترافیک ایجاد کنیم و خودمان آن را حل کنیم.

این مقام مسئول در راهنمایی و رانندگی اذعان کرد: ایجاد ترافیک ساختگی از سوی سایر دستگاه ها در شهر تهران نیز رویت نشده است و اساسا این مطالب کذب است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰
من با این نظر که پلیس از صبح حضور دارد مخالفم . هر روز صبح سرکار می رم و جای پاری پیدا می کنم اما بعد از ساعت 9 الی 10 پارک خودروها به گونه ای می شود که عملا امکان تردد در پیاده روها سخت می شود .خودروهای بسیاری حتی در تقاطع ها ، پیچ ها و حتی دوبل پارک می کنند که این خود باعث افزایش ترافیک میشه. در تقاطعی نزدیک شرکت بنده خودرویی هست (بار اول ایشون نیست) که دائما در نبش کوچه ای که رفت و آمد زیادی داره پارک می کنه و این پارک باعث میشه خودروی عبوری با سختی بتونه گردشی به کوچه داشته باشه چه بسا این عمل ایشون دایم باعث افزایش حجم ترافیک شده است . چندین بار با نیروی انتظامی گزارش داده شده اما ترتیب اثری داده نشده است که این کار تاییدی بر بی تفاوتی راهنمایی و شهرداری و افزایش حجم ترافیک است
درشرایط طرح هم ترافیک است منتهی منبع درآمد شهرداری قطع شده وبه یک طریقی میخواهد طرح ترافیک برقرار شود این ترافیک عادی است و مشکلی ایجاد نمیکند از طرفی مدارس هم تعطیل میباشد.
من میگم ساختگیه.دو تا موقعیت رو که خودم بارها شاهد بودم رو میگم لطفا برید بررسی کنید.یکی امام علی جنوب به شمال تقاطع خاوران هر وقت پلیس اونجا باشه ترافیک صبح.اگه نباشه روان.میاند وسط بزرگراه کامیون ها رو چک میکنن.
دوم تقاطه بین شریعتی با گل نبی پاسداران.بارها دیدم میاند ماشین رو جوری پارک میکنن وسط خیابون که ترافیک به پاسداران میزنه.هر وقت نیستن روانه ترافیک.
این می تواند حقیقت داشته باشد در تعیین زمان چراغ های راهنمایی و رانندگی
بنده مسیرم اغلب میرداماد ، مدرس ، مطهری است . در بعضی اوقات مامورین در زیر پل میردادماد مدرس (ورودی به مدرس ) و خروجی مدرس به مطهری مانع ایجاد می کنند که بسیار آزار دهنده است . و باتوجه به اینکه بنده از مسیرهای متفاوت این خیابان ها عبور و مرور دارم ضروی بنظر نمی رسد . یکبار هم به ماموری گفتم نگاه کن اتوبان مدرس با ایجاد مانع بسته شده است . بنده را جریمه کرد !!
معمولا وقتی چیزی را تکذیب می کنند، یعنی رگه هایی از حقیقت در آن وجود دارد
هر کاری که ممکنه و حتی غیرممکنه، از اینا بر میاد.
هر چه بر تعداد دوربینها افزوده شد از ماموران کاسته شده و این را همه میدانند ...
در ایران هرچیزی ممکنه
ساختگی چیه؟ داخل محدوده پر میشه از خودرو های تک سرنشین. هفته پیش یک مسیری که ۲۰ًدقیقه ای طی میشد ، ۴۵ دقیقه طول کشید اخرش هم دیر رسیدم دادگاه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار