بازدید 19112
۴

وضعیت خاص رستورانی در بیروت

انفجار مهیب در بیروت، درست است که از نظروسعت و شدت ویرانی، بسیار خاص بود؛ اما بیروت خیلی چیز‌های دیگر هم دارد که از این انفجار جان سالم به در بردند. البته عروس خاورمیانه این تجربه را هم از سر گذرانده که چند دهه پیش در شرایط جنگی با خاک یکسان شده و پس از چند سال دوباره برخاسته است. این بار هم در خبر‌ها کم گفته نشد که صدا و لرزش انفجار هرچند تا فلان ناحیه رسید، اما به آن اسیبی نرساند.
کد خبر: ۹۹۵۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 09 August 2020

یکی از این نقطه‌های خاص بیروت که در خبر‌های یاد شده، مجموعه الساحه در جنوب بیروت، پایتخت لبنان است.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، در مسیر فرودگاه لبنان، در منطقه‌ای جنوب شهری که محله‌های فقیرنشین آوارگان فلسطینی نیز در اطراف قرار دارد، سازه‌ای با معماری خاص، مانند نگینی می‌درخشد که پس از انفجار بزرگ هم هنوز پابرجاست و حیاتش بدون کاستی ادامه دارد. مجموعه‌ای که خود را دهکده سنتی الساحه می‌نامد و رستورانی است که برای دستیابی به غذا‌های اصیل لبنانی توصیه می‌شود، سال ۲۰۰۲ میلادی در جاده اصلی فرودگاه بین‌المللی رفیق حریری بیروت ساخته شد. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
چقدر زیباست.
از اعتراضات لبنان چه خبر
خرابی بیروت را ببینیم یا آبادی شو؟
میشه دست از سر کچل بیروت بردارید ؟
چه خبر بی موقعی !
این ساختمان ها را با پول ملت ایران ساخته اند . آنوقت سی و دو سال از پایان جنگ میگذرد هنوز خرمشهر و آبادان ویرانه هستند بعد چهارده شهردار کلان شهرها و پاچه خوار نامه امضاء می کنند که ما بیروت را بازسازی میکنیم شما اگر عرضه دارید شهرهای خودتان بسازید پانزده سال است پل هوایی میدان چهار شیر اهواز در دست ساخت است هنوز به اتمام نرسیده است آنوقت شهردار پاچه خوار می خواهد بیروت را آباد کند ؟ !!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر