بازدید 105436
با صدور اطلاعیه‌ای؛

واکنش سازمان سنجش به حاشیه‌های کنکور ارشد۹۹

سازمان سنجش آموزش کشور به حاشیه های برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ که در فضای مجازی ایجاد شده است، پاسخ داد.
کد خبر: ۹۹۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 08 August 2020

 

به گزارش تابناک ،سازمان سنجش درباره برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ و حاشیه های آن اطلاعیه ای منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «با تشکر از تمامی دستگاه های کشوری و لشکری که در امر برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال جاری به این سازمان کمک کرده اند به استحضار مردم و داوطلبان می‌رساند، در شرایط بیماری کووید ۱۹ که محدودیت­ های ناشی از آن هماهنگی و مشارکت نهادها و دستگاه ­های متعدد را برای اجرای برنامه­ های ملی می ­طلبد، اجرای آزمون سراسری ورود به دوره ­های کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ با تعداد ۳۲۱ هزار و ۵۰۴ شرکت کننده، در ۸۰ شهر و ۱ یک هزار و ۲۳۲ حوزه آزمونی، به صورت هم زمان برگزار شد.

در اولین روز برگزاری این آزمون، صحنه­ ای از همدلی ملی را به نمایش گذاشت. اجرای آزمون سراسری ورود به دوره­ه ای کارشناسی ارشد که نمادی از استمرار جریان علمی کشور است، به تأیید ناظران رسمی با رعایت حداکثری الزامات بهداشتی برگزار شد.

در تمام برنامه ­ریزی ­های اجرایی برای آزمون، مبنا دستورالعمل­ ها، الزامات ستاد ملی مقابله با کرونا و مصوبات وزارت بهداشت بود و اصل اساسی آن رعایت اصول بهداشتی و حفاظت از سلامت شرکت­ کنندگان و مجریان، در عین حال حفظ کیفیت آزمون بود.»

سازمان سنجش آموزش کشور برای تنویر افکار عمومی و اطمینان مردم و برای شفاف سازی و کمک به حفظ سلامت روانی جامعه ضرورت دید که موارد زیر را به اطلاع مردم برساند:

بخش اول: نظر سنجی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۹۹؛

بلافاصله پس از اتمام آزمون با نظارت معاونت بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ساعت ۱۳:۳۰ برای ۲۶۰ هزار نفر داوطلبانی که کارت ورود به جلسه آزمون را برای صبح پنجشنبه ۱۶ مرداد ۹۹ دریافت کرده بودند و در سر جلسه حاضر بودند پیامک نظر سنجی با سه سوال زیر ارسال کرد:

سوال ۱: آیا اصول بهداشتی در برگزاری آزمون در حوزه رعایت شده بود؟ سوال ۲: فاصله صندلی ها حداقل ۱.۲ متر رعایت شده بود ؟ سوال ۳: الزامات بهداشتی توسط عوامل اجرایی ( ماسک، رعایت فاصله از یکدیگر و داوطلبان ) رعایت شده بود؟

تا ساعت ۱۷ روز پنجشنبه حدود ۸۳ هزار نفر پاسخ دادند و پس از استخراج نتایج ۹۱ درصد گفتند که اصول بهداشتی در حوزه رعایت شده بود. ۸۷.۵ درصد داوطلبان اظهار داشتند که فاصله صندلی ها رعایت شده بود. ۹۳ درصد هم اظهار داشتند که الزامات بهداشتی توسط عوامل اجرایی رعایت شده بود.

بخش دوم: توضیحاتی در ارتباط به مطالب و عکس های منتشر شده در شبکه های اجتماعی

سازمان سنجش در بخش دوم با اشاره به عکس های منتشر شده از سوی برخی خبرگزاری ها و مطالبی که در مورد عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ اشاره کرده است و یادآور شده است:

«عکس هایی از یکی از خبرگزاری ها از تالار افضل دانشگاه شهید باهنر کرمان جزو اولین عکس هایی بود که در فضای مجازی بازتاب وسیعی پیدا کرد که حتی مشاور رسانه ای وزیر بهداشت آن را در شبکه های اجتماعی پخش کرد و مطالب غیر واقعی به مجریان و ناظران آزمون که شامل وزارت علوم و بهداشت می­ شود نسبت داد.

بلافاصله پس از انتشار این عکس ها سازمان سنجش آموزش کشور با دانشگاه شهید باهنر تماس گرفت و توضیح خواست و مسئولان دانشگاه اظهار داشتند این عکس ها با تکنیک های عکاسی از قبیل زاویه و ... گرفته شده است و غیر واقعی است و با توجه به حضور ناظر بهداشت و نمایندگان ناظر از آنها خواسته شد عکس ­های واقعی برای سازمان ارسال شود.

پس از مسجل شدن غیر واقعی بودن عکس ها با مسئولان خبرگزاری مربوطه تماس گرفته شد و از خبرگزاری مربوطه خواسته شد به جای اینکه عکس ها را حذف کند توضیح دهند.

عکس مورد اشاره مربوط به تالار افضل دانشگاه شهید باهنر کرمان بوده و تعداد حاضران این حوزه ۳۹۲ نفر در اولین روز آزمون بوده است. باتوجه به نظرسنجی پیامکی انجام شده با نظارت وزارت بهداشت تعداد ۱۵۷ نفر از داوطلبان حاضر در جلسه تالار فوق در نظرسنجی شرکت کرده و پاسخ سؤالات یاد شده را ارسال کردند که میزان رضایتمندی از اصول بهداشتی در برگزاری آزمون به میزان ۹۶.۲ درصد رعایت فاصله صندلی ، ۸۲ درصد و رعایت الزامات بهداشتی توسط عوامل اجرایی ۹۴.۳ درصد بوده است.

سازمان سنجش آموزش کشور با قاطعیت اعلام می دارد که فاصله صندلی ها و پروتکل های بهداشتی در این حوزه بصورت کامل رعایت شده است.

تصاویر دیگری که در فضای رسانه ایی بازتاب وسیعی پیدا کرد تصاویری بود که بصورت استوری توسط یکی از اساتید دانشگاه تهران در شبکه های مجازی پخش شده است، مربوط به شهرک آزمایش شهر تبریز بوده و اصولا سازمان سنجش آموزش کشور در آن منطقه آزمونی نداشته است و با توجه به توضیحات همکاران دانشگاه تبریز مربوط به امتحانات کتبی رانندگی بوده است و ارتباطی به آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ نداشته است.

لذا مطالب گفته شده توسط این فرد کذب و جعلی بوده که در راستای تشویش اذهان عمومی و مشوش کردن جامعه و پروژه بی ­اعتمادسازی و بی ­اعتبار سازمان­ های مورد اعتماد مردم طراحی شده و می­ شود.

سازمان سنجش آموزش کشور از ایشان به صورت قانونی در خصوص مطالب و تصاویر کذب ایشان در آزمون دکتری شکایت کرده است و در این مورد هم بصورت جدی و حقوقی پیگیری خواهد کرد.

همچنین یک تعدادی عکس منتسب به ورودی حوزه ها منتشر شده است که برای سازمان سنجش آموزش کشور صحت یا سقم این عکس ها مشخص نیست و پس از رسیدن گزارش های رسمی ناظران سازمان و وزارت بهداشت در صورت ضرورت توضیح داده خواهد شد.»

سازمان سنجش در ادامه توضیحات خود اعلام کرده است: «در فضای مجازی بعضاً از فاصله ۲ متری و ضرورت اشغال تنها ۲۰ درصد فضای سالن ها گفته می شود و مبنای زیر سوال بردن پروتکل های بهداشتی شده است.

به اطلاع می رساند آزمون کارشناسی ارشد بر مبنای پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت انجام می شود و در آزمون تحصیلات تکمیلی مبنا فاصله های قبلی ابلاغی حداقل ۱.۲ متر تا ۱.۶ متر می باشد و توافقات نمایندگان مجلس شورای اسلامی و وزاری علوم و بهداشت مربوط به آزمون سراسری بوده و شامل آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ نمی شود. (هرچند که تاکنون ابلاغیه ­ای برای برگزاری آزمون سراسری به این سازمان بصورت رسمی ارسال نشده است).

بدیهی است موارد مورد توافق و ابلاغی برای آزمون سراسری در اواخر مرداد ماه براساس پروتکل های ابلاغی اجرایی خواهد شد.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷۱
شما به دلت بد راه نده . اینایی که عکس گرفتن از زاویه عکس گرفتن وگرنه همه چی خوب بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
اره بابا ۹۰ درصد هم راضی نبودن، ۱۰۰ درصد راضی بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
منتظر موج سوم کرونا باشید- البته دیگه نمیشه موج بهش گفت- احتمالا سونامی هست- 300000 نفر در اماکن سر پوشیده؟؟؟
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
من در دانشگاه فرهنیان تبریز کنکور دادم. احساس می کردم در بخش ریه بیمارستان هستم . بشدت موارد بهداستی رعایت شده بود.
آقای خدایی اخبارصداوسیماهم درگزارشاتش ازعدم رعایت پروتکلهای بهداشتی درمصاحبه ها گفت پس صداوسیماهم دروغ میگویدمردم میدانند به خاطر سیاسی بازی ومنافع مالی ازمونها رابرگزار کردید وسلامتی تعدادزیادی ازمردم رابه خطر انداختی بدان که درصورت ابتلای یک نفر درپیشگاه خداوند ومردم باید پاسخگو باشی .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
شما نیز بدان که نخواده بودی .. و اگر برگزار نمی شود امسال جناب‌عالی در روز قیامت در مقابل چون منی پاسخ گو خواهی بود
ایشون جز وظیفه اش کار دیگه ای نکردند
عالی بود همه چیز بدون کاستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
برادرم دیروز امیرکبیر امتحان داد خیلی هم راضی بود
ممنون که تلاش میکنید .کسانی که امتحان دادند راضی بودند .ما قدردان شما هستیم و درک میکنیم در این شرایط سخت تمام تلاش خود را میکنید. احترام با خدا .
خیلی ممنون از شما..کنکور سراسریرباید برگزار بشه ما خیلی زحمت کشیدیم ویک سال وبعضی ها حتی بیشتر تو خونه اند ودیگه درس خواندن برامون مقدور نیست ودیگه نمیتونیم تحمل کنیم ..به خدا خیلی از مخالفان دشمنان اسلامند ومیخواهند این آزمون برگزار نشه .به خدا حق ما نیست که جواب زحمتهامون رو نگیریم .به خدا همه چی رعایت میشه تو آزمون ها چون برای مسئولان برگزاراری مسئولیت دارد وباید جواب پس بدهند.. خواهشا جلوی این خبرگزاری فارس رو بگیرید نمیدونم چه کسی پشت پرده است که هی نظر مخالف میده و میخواد کنکور برگزار نشه واز اطلاعات میخواهم که پیگیرش باشد چون دارد مخاطبین خود را از امثال اقای قالیباف وخانم الهیان برای اینکه بگه نظر این افراد هست استفاده میکنه وکارخود رو پیش میبره..نمیدنم چه قول گنده ای گرفته که این کارا رو باسرنوشت ما دانش آموزان میکنه...ما عمرمون رو درس خوندیم که به هدفمون برسیم وبتونیم به جامعه مون خدمت کنیم ...ونزارید که حق دانش آموزان درس خون ضایع بشه..وکسانی که لیاقت کار رو ندارن مسئولیت بگیرن با پارتی بازی...پس تعویق کنکور خیلی اشتباهه .اگه تعویق بیفته دیگه کنکور برگزار نمیشه مطمئن باشین...کنکور سراسری باید برگزار بشه ما خیلی زحمت کشیدیم
باتشکر از عوامل برگزارکنندگان آزمون کارشناسی ارشد بویزه جناب خدایی عزیزکدرصحت و سلامتی کامل بارعایت تمامی پروتکلهای بهداشتی انجام شد
خواهشمندم در سواحل دریا وهتلهای و عروسیها و نیز در فروشگاههای زنجیره ای مواظب سرایت کوید۱۹به مردم بدبخت باشید
دست سازمان سنجش درد نکنه فقط تورو خدا انعکاس بدید تا این مردم بیکار و تنبل که یک سال خوردن و خوابیدن الان میگن کنکور نباشه از رو برن ما که دخترم چند ساله زحمت کشیده منتظر آزمونه به خدا دیگه خسته شدیم کنکور رو حتما برگزار کنید حتما حتما
ما که از امتحان و شرایط برگزاریش در تهران راضی بودیم ،خدایی همه چیز رعایت شده بود،فاصله، تب سنجی و ضد عفونی کردن دستها، دادن ماسک و حتی کسی اگر یه لحظه هم ماسکش رو پایین میاورد بهش تذکر میدادن. خدا خیرتون بده،از این همه استرس چند ماهه راحت شدیم.
من خودم روز جمعه آزمون داشتم دانشکده نساجی طبقه ۴ دانشگاه امیرکبیر.
اصلا رعایت نشد فاصله و تهویه مکان آزمون .
اعتراض کردیم ولی هیچ کس جوابگو نبود.
چرا از رو نمیرین؟؟؟ خجالت نمیکشین؟ زاویه عکس بد بوده؟ از نصف سوالا عکس گرفتن پخش کردن زاویه عکس گرفتن مشکل داره؟؟؟ لطفا سازمان سنجش یه کلاس اموزش گرفتن عکس با زاویه درست بزاره تا بفهمیم زاویه درست چیه
با سلام ؛ لطفا کنکور رو عقب بیاندازید تا همه گیری ویروس کرونا کمتر بشود. الان ۲۷ استان ما به گفته وزارت بهداشت در وضعییت هشدار و قرمز قرار دارند. انشالله نمایندگان مجلس طرح تعویق ۴۰ روزه کنکور سراسری را تصویب خواهند کرد.
من خودم ازمون دادم انصافا" تمام پروتکل های بهداشتی رعایت شده بود و همه چی عالی بود و بنده با خیالی اسوده و درشرایط خیلی خوب ازمون دادم از تمام عوامل اجرایی ازمون قدردانی میکنم.
جمع کنید این مزخرافتتونو تو رو خدا،دارید جوونای مردم رو به کشتن میدین بخاطر منفعت خودتون دیگه این همه شرو ور چیه تحویل ما میدید
من امرور امتحان دادم و خدایش همه چی خوب بود و مشکلی پیش نیومد.
من گروه حقوق بودم دانشکده ورزش دانشگاه شهید رجایی . فاصله ها که از آزمونهای دیگه حتی کمتر هم بود زیر ۱ متر و بسیار فضای بدی بود . و این آمار و که سنجش میگه نمیدونم از کجا میاره، که همه چی خوب بوده. ازمون طوری بود که فقط میخواستم انجام بشه و از سر باز کنن . خودشون هم می دونن. بی کفایتی و دروغ گویی مدیران کشور در همه رده ها سالهاست که ثابت شده . البته خوب ظاهرا زور مافیای کنکور هم زیاده و اگر انجام نمی شد احتمالا منافع شون به خطر میوفتاد .
اصلا فاصله رعایت نشده بود توی کلاس من با بغل دستیم جلوییم ب اندازه یک موزاییک فاصله داشتم نمیدونم چجوری میگید رعایت شده
آقای خدایی عالی کار می کنید اما در کنکور سراسری بک پارامتر بسیار بد به اسم تقلب در فضای مجازی وجود ددرد که میتواند تمامی زحمات شما را هدر دهد . یکی از نماینده های مجلس در صحن علنی از قطع اینترنت گفتن که بسیار عالی است اما اگر اینترنت قطع نشود همه هجمه ها بسوی شما و ممکن است کمپین بطلان کنکور راه بندازند پس بفکر قطع کردن اینترنت باشید آن هم کنکور تجربی
شرم بر شما ک امار دروغ منتشر میکنید
با این حساب از حدود ۸۰۰ هزار نفری که برای کارشناسی ارشد ثبت نام کردند فقط ۳۲۰ هزار نفر در جلسه آزمون حاضر شدند. یعنی تقریبا یک سوم حاضر شدند به سازمان سنجش در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی اعتماد کنند . و این یعنی حق دو سوم از افرادی که ثبت نام کرده بودند ضایع شد
ماخواهان تعویق سراسری هستیم،درخیلی شهرهااصلاپرتکول رعایت نشده شمافقط پایتخت رادرنظرگرفته اید وعکسایی که پروتکل رعایت شده مربوط به تهران وشهرهایی که خودتان انتخاب کرده اید ،لطفاتعویق کنکورتاهواکمی خنک ودرفضای بازبرگزارشود
با سلام
همین که کنکورها تو این شرایط بحرانی برگزار شد جای شکر داره، از حق نگذریم مسئولان از هیچ کوششی دریغ نکردن، به نظر بنده عدم برگزاری کنکور ظلم بزرگی به جوانان خصوصا بچه های کنکور سراسری هست. تو شهر ما هم به بهترین نحو برگزار شد. خیلی ممنون
من خودم ارشد امتحان دادم رعایت پروتکل ها با اون شدتی که سازمان سنجش میگفت نبود،
جان کنکوری عزیز است . تعویق کنکور سراسری با بیش از یک میلیون شرکت کننده.
در آزمون دکتری، کسانی که به بیماری کرونا مبتلا شده بودند مثل من ؛ نتوانستیم در ازمون شرکت کنیم و با ان حالت مریضی بایستی کلی فایل و مستند ضمیمه میکردیم که مریض هستیم و دیگر اینکه اگر تا یک هفته مانده به امتحان مریض شده بودی قبول بود و برای من که سه روز مانده به امتحان مبتلا شدم جایی برای ثبت وجود نداشت. ای گور بابای اون کسی که این کنکور مسخره و این شکل ازمون گرفتن ها رارابداع کرد. جزدهزینه رو دست خانواده ها ، هیچ عایدی نداره و فقط سودی که اقای خدایی و دوستانش به جیب میزنند...
سلام
من خودم جزو شرکت کنندگان بودم
با توجه به شاغل بودن بنده در کادر درمان
رعایت اصول بهداشتی را تایید میکنم.
اگر در همه حوزه ها همینطور رعایت شدخ باشد
بسیار عالی بوده است
حالا ۳۱ مرداد که ازمون کارشناسیه معلوم میشه چقدر رعایت میشه . و امار مبتلایان بعدی هم نشون میدن پروتکل چقدر موثر بوده .
اگه خوب پیش بره که فبها وگرنه خدا جوابشو بده .....
انشاالله که جواب این کارا را پس میدید
اره سوالات ساعت 8صیح اومده بیرون ما آزمون ساعت 8/5نیم شروع شد
اینهایی که نتونستم بیان چی میشن ما خبر نداشتیم کی امتحانه
دست مریزاد آقای خدایی و دست اندر کاران دیگر که نمیگذارین زحمات بچه ها بازیچه سود جویان و فالوور طلب ها بشه
اصلا رعایت نمیکردن بهداشت و فاصله رو و تو کلاس های کوچیک دانشگاه تهران جنوب 18 نفر و 20 نفر بودن با فاصله صندلی کم و بودن کسایی ک ماسک نمیزدن فک نکنم ازاون حوزه کسی راضی باشه تعداد کمی هم نبودن چجوری 90درصد رضایت داشتن بااین حساب وقتی تهران رعایت نمیشه فک نکنم استان های دیگ بهتر باشه وضعیتشون
از زحمات وزیر بهداشت وسازمان سنجش تشکر میکنیم به پاس زحمات وبهتر است خودمان پروتکل ها را رعایت نموده چرا چشممان سفرها و گردشهاوپارک رفتنهای بی وقفه مان بدون ماسک را کسی ایراد نمی گیره وفقط منتظر پیدا کردن ایراد از این زحمت کشان هستیم واقعا خسته نباشیدموفق باشید اجرتان با خدا
دلاور مردان خسته نباشید خدا کمکتان کند
تشکر از زحماتتان
اقای خدایی بسه دیگه چرا به این وضوح دروغ میگی؟من خودم اولین روز ازمون داشتم خیلیارو تب سنجی نکردند.باخودم متر سر جلسه نبردم ولی مطمعنم فاصله ها زیر ۱۲۰سانت بود.داوطلب پشت سریم مدام سرفه میزد ماسکم نداشت مراقبم اونجا بود ولی انگار نه انگار.به مراقب بهش گفتم تذکر بده مراقب بهش گفت ولی ایشون گفت من عینکیم بدون عینک نمیبینم ماسک بزنم سریع عینکم بخار میکنه.حرفش منطقیه ولی این مشکل شمایید به دلایل نامشخص اصرار دارید ازمون برگزار کنید الان اگه من گرفته باشم‌مقصرش شمایید اقای خدایی شما که توانایی اجرای پروتکل هارا ندارید پس چرا اصرار به برگزاری ازمون دارید؟ثانیا در جلسه یکی از داوطلبان ماسک خواست که مراقب رفت و واسش یکی اورد اصلا معلوم نیست ایا این ماسک الوده بوده یانه.اگه میگفتید پروتکل هارا رعایت نمیکنید من شرکت نمیکردم
بیایید خودمان هم پروتکل ها را رعایت کنیم وانتظار بی خودی ازکسانیکه واقعا زحمت می کشند نداشته باشیم وزارت بهداشت دستتان درد نکنه
یعنی این عکسایی که گرفتن نشون میده تهویه هوا خوب بوده یا نه؟؟یاعکس میزان صدارو نشون میده؟
سلام در گزارشی که به طور اتفاقی از رادیو شنیدم تنها یکنفر گفت خیلی رضایت ندارد و اما تمامی شرکت کنندگان از آزمون راضی بودند
برادر حودم در یک شهر و ۵ نفر از دوستان در شهرهای مختلف کشور هم واقعا از رعایت پروتکل ها و فضای آزمون راضی بودند.دست عزیزان درد نکند و ممنون
سلام نه به تعویق کنکور
سازمان سنجش لطفا لطفا کنکور سراسری رو برگزار کنید تعویق هیچ سودی نداره نه کرونا تموم میشه و نه امکانات کشور تغییری میکنه فقط به استرس بچه ها اضافه میشه پس خواهش میکنیم با شرایط خوب برگزار کنید
ممنون که دغدغه بچه ها درک میکنید و تا بیش از این استرس و خستگی رو تحمل نکنن ممنون
براتون متاسفم که امارو برعکس جلوه میدید .
این نظرات مثبت پایین متن رو هم از خودتون میذارید وگرنه از ۱۰۰ درصد ۹۱ درصد راضی نبودن
من شرکت کردم همه چیز خوب بود فاصله ها رعایت شده بود و همه ماسک داشتن.دیگه باید برگزار میشد و خداروشکر خوب هم برگزار شد پس دیگه دنبال حاشیه نباشین کلا کشور ما واسه همه چیز فقط مانور میده روی حاشیه.
من امروز امتحان نداشتم ولی برادرم شرکت کرده بود گفت اصلا رعایت نشده بود جلوی در ازدحام خانوادهها بود دستگاه تهویه هم نبود و کلا راضی نبود تور به خدا ما نمیدونیم حرف کی رو باور کنیم خواهشی که دارم شفاف سازی کنید فکر کنید بچه های خودتون امتحان میدند
سلام تور خدا برای برگزاری آزمون شفاف سازی کنید خیلی ها راضی نبودند ما نمی وونبم حرف کی رو باور کنیم برادرم امروز َشرکت کرده بود اصلا راضی نبود و رعایت نشده بود فکر کنید بچه های خودتون هستند درست تصمیم بگیرید چون حق الناس اگه خدای نکرده یکی از بچه ها بگیر
منم آزمون ارشد داشتم و همه چی رعایت شده بود و واقعا راضی بودم،
به دوستان داوطلب کنکور کارشناسی هم توصیه میکنم اصلا نگران نباشید ، اول خدا و بعد پروتکل هایی که انجام شده جای هیچ خطری را برای شما باقی نمیذاره
گفته بودن ماسک هست ولی خانمی ماسک نداشت و مسئولین اونجا هم ماسک نداشتن که بهش بدن.یکی از مراقبین از کیف خودش ماسک درآورد و به داوطلب داد.
اصلا فکری هم برای تحویل کیف و موبایل نکرده بودن آخرش هم بدون رعایت فاصله موبایل ها رو به یه نفر دادن.
موقع اتمام گفتن می تونید برید اما وقتی رفتیم پایین گفتن دوباره برید بالا تا برگه ها چک بشه و کلی ازدحام شد
آره خوب بود دستتون طلا پروتکل های بهداشتی خوب رعایت شد ولی چرا محتوای آزمون ارشد خیلی وسخت ومفهومی کردید. تو این شرایط با اینکه خوب خوندم ولی نفس کشیدن باماسک برام سخت بود واز جهت دیگه امتحان خیلی مفهومی بود متاسفانه خوب جواب ندادم
سلام رفیق.
بهتره ی نگاه هم از اون زاویه داشته باشیم.
خیلی از دوستان می گفتن که همه چیز عالی بود.
من روز جمعه تو دانشکده علوم شیراز امتحان دادم.
صندلی من تو ورودی ساختمون بود، کل جمعیت سه طبقه از رو من رد شدن.
با هر بار اعتراض می گفتن باید منتظر شروع آزمون باشی و بعد جابه جایی.
همونجا هزار بار مردم و زنده شدم.
آخه اگه من مریض بشم کدوم یکی از این مسئولین سنجش و بقیه داوطلبا طوریشون میشه و میان توضیح میدن.
تمام صندلی ها فاصله بینشون مثل روزای عادی بود، انگار ن انگار که اوضاع قرمزه.
خواهش میکنم جون مردم براتون ارزون نباشه.
به نظر من سازمان سنجش باید قبل از برگزاری از همه داوطلبا نظرسنجی میکرد برای برگزاری یا عدم برگزاری.
سلام خسته نباشید ما که شرکت کردیم همه چیز عالی بود و قشنگ رعایت شده بود ادم با آرامش ب سوالات جواب میداد
چرا همه چیزو خوب نشون میدیدمن دانشگاه یزد ساختمان مهتاب امتحان دادم تمام پروتکلش فقط پد الکلی بود نه از فاصله خبری بود نه از تهویه فقط همه ماسک داشتن
آقای خدایی تو برنامه تلویزیونی ترسید کم بیاره نیومد اگه اتفاقی برای یکی از بچه ها بیوفته شما ودوستاتون که برنامه ریزی حساب شده برای رسیدن به مقاصدتون کردین مسولین منتظر جوابش باشین
از چند نفر از همکاران که آزمون دادند سوال کردم. خیلی از برگزاری راضی بودند. تشکر از زحمات همه مجریان و همچنین ناظرین محترم.
من خودم تو دانشگاه تبریز کنکور کارشناسی ارشد دادم.واقعا هیچ پروتکل بهداشتی رعایت نشده بود فاصله صندلی ها مثل سال قبل بود.کسی نظارت نمیکرد که داوطلب ها ماسک زدن یا نه
با سلام و عرض ادب
از اینکه با برگزاری آزمونها نگرانی و تشویش را از خانواده ها جمع کردید سپاسگزارم
در مورد رعایت پروتکل ها نگران نباشید شک نکنید از خیلی جاها مثل بازار روز ،اماکن مذهبی ، مراسم ترحیم، مالها و مراکز خرید و.... بهتر بود
من با کرونا و پروتکل بهداشتی کار ندارم ! ولی گله دارم ..این چه طرز سوال دادنه؟؟ همینطوری اعلام کنید که همه بروید سراغ دانشگاهها ومراکز غیر انتفاعی ! همه رو از درس خواندن وآزمون ناامید میکنید . از مرداد پارسال مطالعه کردم و آزمونهای مدرسان شریف رو شرکت کردم ...ولی دریغ از 5تا سوال خوب که بشه جواب داد!! شعر از محمدبن وصیف سگزستانی میدین که چی بشه؟؟؟؟
واقعا دلم برای خودم و هرچی خوش بین وخوش خیاله سوخت..
من در آزمون شرکت کردم و معتقدم به قدری سالن آزمون امن وسالم بود که جای هیچ نگرانی ای وجود نداشت حتی من که خودم اینقدر وسواس داشتم با خیال راحت آزمون دادم. از زحمات همه ی مسئولان سپاسگزارم
کنکورو به تعویق بندازین اگه اتفاقی برای بچه ها بیوفته تو اون دنیا باید همتون پاسخگو باشین
خوب برگزارشد
ممنون
فاصله من با کناریم نیم مترم نبود تازه یک پنکه گذاشتن ک جاتون خالی مثلا تهویه بود پروتکل اگ نمره داشت دو هم زیادیش بود با چه رویی دروغ میگین شما
پروتکل ها اصلا رعایت نشده بود. گزارشاتشون کذبه
هرکی میترسه سال بعد کنکور بده. مگه اجباره.ما میخوایم برگزارشه زندگی مون به این آزمون بسته ست.اگه قبول نشدیم حداقل کمتر عقب بیوفتیم و به فکر یه لقمه نون باشیم.ماکه نمی تونیم وایسیم تاهی ماه ماه عقب بیوفته شاید دوسال دیگه این کرونا تموم نشه.
درضمن خیلی از خبر های کرونا کذب بوده و دولت به نفع خود ان را زیاد و کم میکند.مثلا همین محرم میگن همه شهر ها از قرمزی به سفید دراومدن مگه میشه تو دوروز بعد محرم میگن کرونا شدید شده.
پروتکل بهداشتی رعایت شده بود
اونایی که یک سال زحمت کشیدن دلشون میخواد امتحان بدن
من کنکوری مهم نیستم
اگه برگردم خونه با ابتلا و به مادر پیرم انتقال بدم چی ؟؟؟؟
فکر اینم کردین
ما نسل سوخته‌ایم مهم نیس
اطرافیانمون رو چیکار کنیم
واقعا من از تمام مسئولین برای این فرایند مخصوصا کارشناسی ارشد .کمال تشکر دارم .عالی تمام مراحل و پروتکلها. هایت شده بود .مخصوصا دانشگاه علامه در میدان ورزش دهکده المپیک
الان دکتری شرکت کردیم بدلیل رعایت نکردم پروتکل کرونا گرفتیم کی الان پاسخگو هست؟؟؟؟ کنکور کارشناسی که خدا مبدونه چی بشه
مثلا طرف ماسک نداشت یا فاصله رعایت نشده بود با چه زاویه ای گرفته شده که می گوید کذب هست؟
من توی کنکور ارشد اردبیل شرکت کردم و فاصله صندلی ها رعایت شده بود همینطور مراقبین ماسک و دست کش داشتن پنجره هاهم برای تهویه هوا باز بودن.
در کل همه چی اوکی بود بالاخره کنکور شتریه که در خونه همه میخابه چه کورونا باشه چه نباشه. خخ
اگر پاچه خاری کنن بگن اصول بهداشتی رعایت شده تاثیری هم تو قبولی کنکور داره؟
با سلام اینا با اصل کنکور مخالفند می خواهند با انحلال کنکور یه رانت جدید برا خودشان در گزینش دانشجو ایجاد کنند و باانحلال کنکور جوانانی که از خانواده های کم در آمد که می توانستند امیدوار باشند شاید بتوانند در دانشگاه های خوب دولتی ثبت نام کنند دیگر نتوانند به اینگونه دانشکاه ها راه پیدا کنند وگرنه برا یه برگزاری کنکور که همیشه با رعایت فاصله برگزار میشده این همه غوغا سالاری شک بر انگیزه . چطور درسالن سینما ها کنار هم می نشینند یا نمایندگان مجلس ساعتها کنار هم جلسه می گیرنند یا در مجالس مذهبی در کنار مشغول عبادت می شوند و یا در بازار ها کنار هم می لولندهیچ کس اعتراض نمی کنه
بیشترین چیزی که باید ر۵ایت شود فاصله و جریان داشتن هوا در سالن ومحل امتحان است که تهویه درست داشته باشد و با توجه به این که داوطلبین کنکور سراسرس میانگین سنی پایین تری و تعداد بیشتری نیز هستند و با توجه به استرس بچه ها نظارت و تهویه ووسایل خنک کننده بیشتری لاز م هست تا بچه ها بتوانند با اون اضطرابی که دارندماسک رو تحمل کنند وان شا الله به سلامت امتحان بدهند
از شما مسولان ملتمسانه خواهش می کنیم نسبت به سلامت بچه ها دقت کافی داشته باشید
خداوند کمک همه کنه
من دیروز امتحان ارشد داشتم، تو یک کلاس 30 نفره، تقریبا 10 نفر جاگذاری کرده بودن،بنظرم خیلی خوب بود، فقط بعضی بچه ها ماسکاشونو درست استفاده نمی کردن که خب تذکر هم داده میشد ولی چه فایده هی از رو دماغشون میکشیدن پایین
هه چ خوب همه چی جمع شد
از زحمات برگزار کنندگان سپاسگزارم انشالله توفیقات بیشتر
خیلی خجالت داره این همه دروغ گفتن متاسفم که آموزش کشورم در دست چنین انسانهای دروغ گو وخدانشناسی هست امیدوارم خود خدا به همین روز عزیز وبزرگ عید غدیر جواب تک تک همه کسانی رو که به منافع خوشون هستن و ادای دلسوزی برای مردم کشور رو میکنن بده وهمه ببینیم فرقی هم نمیکنه سازمان سنجش وبهداشت باشه یا کسه دیگه ایی
سلام من خودم دانشگاه فردوسی مشهد ازمون ارشد دادم،کیفیت برگزاری ازمون ارشد با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی انجام شد، اصلا فک نمیکردم اینقدر سختگیرانه اجرا کنند. توی کلاسی که من بودم ۴، ۵ نفر بیشتر نبودن و فاصله دو نفر حداقل ۲ متر میشد،
از تمام عوامل اجرایی کمال تشکر رو دارم.
نماینده های محترم. خیلی استرس به بچه ها وارد کردید. چرا نمیگذارید بچه ها آرامش داشته باشند. و کنکور را بدهند. واقعا" دلسوز هستید بیایید طرح دوفوریتی برای اقتصاد بدهید. وزارت علوم و وزارت بهداشت خودشون بلد هستند کنکور را برگزار کنند. اگر دلسوز بودید سالیان سال سهمیه های نا بحق را حذف کرده بودید. پس بجای این حرفها کمک کنید تا با رعایت اصول بهداشتی برگزار شود. اگر زمانی که خودتان کنکور داشتید این به ظاهر دلسوزی‌ها را برایتان می‌کردند چه می‌کردید. حق بچه ها را ضایع نکنید که هم در این دنیا و هم در آخرت باید جوابگو باشید. چی شده که فقط برای کنکور اینقدر به فکر جان مردم افتادید. خداوند گذشت نخواهد کرد.
حالا انگار ما به آمارو ارقام آب دوغ خیاری شما اعتماد داریم!!! البته انتظاری نیست از نظر شما تهران ملاکه فقط
سلام. اونایی که میدونستن رعایت نمیشه شک داشتن بهتر بود نرن بعدا هم حرف درنیارن. خیلیم خوب بود دستشون درد نکنه تو این شرایط سخت
متاسفانه صدا و سیما خودش هم مافیای کنکوره!
فرمون هم که دستشه!
بعضیا هم تو مجلس دارن شیرین بازی در میارن و چالش ایجاد میکنن!
ولی خوب تونستن همه رو به حاشیه بکشونن که طلای گرمی یک میلیون و دویست رو فراموش کنیم.
خدا عاقبت مارو با این همه فساد به خیر کنه!
هم اصلاح طلب هم اصولگرا برای دور کردن ذهن مردم از واقعیت! مثل همین حاشیه های کنکور
بالاخره باید یکی باشه همه چیز رو بندازن نوبتی گردنش!
باشه شما خوبید
بخاطر جدیت و تلاشتون ممنونم .پسرم یکساله داره درس میخونه برگزار نشدن کنکور ظلم در حقشونه .درسته که سلامتی از همه چیز مهم تره ولی چشم اندازی هم برای رهایی از این بیماری وجود ندارد و تا کی میشه به تعویق انداخت .
سلام و عرض ادب
از نظر پروتکل های بهداشتی تقریبا بالای ۹۵درصد همه چیز اوکی بود .... حتی قسمت امانات هم با صد درصد پروتکل بهداشتی کارشونو به نحو احسنت انجام دادن...
لیلا اراک
تو دانشگاه خوارزمی چیدمان صندلی در کلاس ها مثه حالت قبل بود نه شرایط فعلی کرونا خواهشا پیگیری کنید خیلییییی بد بود
ممنون از وزارت بهداشت وسازمان سنجش ووزارت علوم که همیشه در خط مقدم حضور دارند واین همه از خود گذشتگی وتلاش برای آینده ایران عزیز می کنند ،خداوند پاداش خوب مقدر تان کند
درود اینجانب در آزمون ارشد شرکت کردم و باید بگویم که انصافا بطور مطلوب برگزار شد
والا ما ک سر جلسه کنکور رفتیم و امتحانمونو دادیم،،، همه چی رعایت شده بود ،، واقعا خسته نباشن تمامی افرادی که زحمت کشیدن برای اینکه همه چی درست انجام بشه،،، بقیه چیزا هم دروغ و فضاسازیه
خدا لعنتتون کنه ک منو مریض کردید مجبور شدم بیام و افتادم رو تخت منافع طلبای .... بی انصافا
من در حد مرگ نگران خودمم من آسم دارم به هر کسی میگم میگن کنکور اختیاریه آخه من وقتمو گذاشتم تلاش کردم واسه کنکور الان من چجوری باید شرکت کنم ؟؟ لطفا حداقل راه حلی واسه منو امثال من ارائه کنید
آره آزمون ها با سلامت برگزار شد
و با کیفیت بالا
هم دکترا و هم ارشد
کنکور سراسری را برگزار کنید حتما
ظاهرا موضوع سیاسی است تا رعایت پروتکل ها
مجلس اگر نگران کرونا است به کنکور که چند ساعت است گیر ندهد به مترو اتوبوس بازار طرح ترافیک که هر روز مشکل ایجاد می کند اهمیت بدهد .
زاویه از دید حسن شاید گل و بلبل باشه ، با اون فاصله ایی که از وزراش داره معلومه ، ما چهل نفر تو یک کلاس بودیم ، حیف گوشی بردن ممنوع بود ،....
خواهش می کنم کنکور را برگزار نمایید تا جوان ها از دغدغه آن بیرون بیایند و از نظر روحی آرامش پیدا کنند
بیان نظر مخالف بدن تو نظرسنجی که قبول نمیشن مرد!!!

مجبورن بگن گل و بلبل بود که!!!

از مردم خجالت نمیکشین از خدا خجالت بکشین.
کنکور ارشد نسبت ب دکترا بسیار بهتر بود نظارت تهویه سالن و برخورد مراقبین،تنها اندکی فاصله صندلیها زیر سوال بود البته کمی،ولی خود اوضاع حاکم و این ویروس استرس آور بود و تمرکز رو از بین برده بود
بسیار عالی در بابل دانشگاه نوشیروانی برگزار شد و خیلی حرفه ای انجام دادن از سازمان سنجش تشکر می کنم چرا بجای تشکر و قدردانی از برگزار کنندگان سیاسی بازی می کنید بجای این کارها راه ورود به استانها برای خوشگذرانی رو بگیرید دست سازمان سنجش درد نکنه اجرکم عندالله
سلام همه چی خوب بود رعایت شده بود. ولی جالب بود نه اثر انگشت گرفتن نه چهره ها رو دیدن بخاطر ماسک!
قشنگ میشد یکی دیگه جات امتحان بده!!
ممنون از اینکه کنکورها رو برگزار کردید چون تعویق ازمونها باعث استرس بیشتر میشود
ممنون خدایی ممنون سنجس به امید سربلندی شما در سراسری
میخواستم از سازمان سنجش جهت برگزاری بسیار عالی آزمون ورعایت نکات بهداشتی به نحو احسنت تشکر کنم خداقوت وپایدار باشید
دردانشگاه خوارزمی تهران هم چی عالی بود فاصلها رعایت شده بود وهمه عوامل وداوطلبان ماسک زده بودند وفقط طبق دستورالعمل زمان تطبیق عکس برای شناسایی چهره داوطلبان ماسکها برای چند لحظ برداشت میشد
لطفا تحت هر شرایطی کنکور سراسری رو برگزار کنید .آسیبی که تعویق کنکور داره به جسم و روح بچه های ما میزنه هزار بار از کرونا بدتره.اگه نظرسنجی کنید اکثر کنکوریها همین رو میگن .حالا چند نماینده مجلس میخوان خودشون رو نشون بدن چرا دارن با جسم و روح و روان بچه های ما بازی میکنن .مجلس کار مهمتری نداره؟مگه بهداشت مملکت بی صاحابه که چند نماینده مجلس برا جمع کردن فالوور و نشون دادن خودشون هر روز یه حرف مفت و یه شعار تازه میدن.بسه دیگه برن خجالت بکشن و اجازه بدن سنجش وستاد کرونا کارشو بکنه.
فقط فقط شانتاژ هست اون حاده چالوس مسدود شده که من دیدم ده برابر کنکور عامل شیوع هست
چقدر این ویروس فهمیده و با شعور شده تو ایران
تجمع برای مهمونی و سفر کشنده میشه
برای امتحانات نهایی و آزمون های سراسری کاملا بی خطر و متواضع
خدا یا شکرت
سلام.
اولا چطور از زاویه عکس گرفتن که جوری افتاده که انگار پروتوکل ها رعایت نشده؟؟؟!!!!
دوماً تو کنکور دکتری هم گفتید ۹۰درصد رضایت داشتند که بعد معلوم شد که ساعت ۱:۳۰ نتیجه نظرسنجی اعلام شده در حالی که ساعت ۲:۰۰ پیامک نظر سنجی ارسال شده!!
سوما خود مجلس میگه نتوانستید پروتوکل هارو رعایت کنید.
چهارما سازمان سنجش به دلیل برگزاری کنکور آزمایشی خودش مثل گاج و قلمچی ذینفع برگزاری کنکور اصلا نمیتونه نظر بده.
چرا دارید تو جمهوری اسلامی مثل دولت های لیبرال رفتار میکنید به خدا جون ما هم واسه خودمون عزیزه لطفاً با برگزاری کنکور کارشناسی مارو نکشید.
لطفاً اگه خبر گزاری حرفه‌ای هستید درج کنید
دروغگوها .... ! فاصله صندلی ها کمتر از نیم متر بود و یک نفر در کلاس مرتب سرفه میکرد.آزمون فوق العاده سخت و مفهومی بود
اصلا بدرد نمیخورد فاصله ها 20 سانتم نبود دروغگووووووو
من روز جمعه ازمون داشتم در دانشگاه خوارزمی واقع در حصارک کرج . فاصله صندلی من با نفر جلویی به زور به نیم متر میرسید وفقط هم من نبودم بعد از ازمون بچه ها می گفتند فاصله ها اصلا رعایت نشده .
برادرم ازمون داد گفت اصلا پروتکل هارو رعایت نشده.اقای خدایی چه حاشیه ای؟حاشیه خود شمایی چرا واقعیت نمیخوای بپذیری خب نتونستید بدرستی پروتکل هارو رعایت کنید دیگه بپذیرید و به مردم دروغ نگید
خدایی خوب بود..محل آزمون من خوارزمی کرج بود..هم فاصله رعایت شده بود هم پروتکل های بهداشتی...از مواد ضدعفونی استفاده میکردن ماسک هم به عزیزان بی خیال که نداشتن دادن
من نیم ساعت دیر رسیدم به جلسه راهم ندادن چون از شهرستان میومدم و کسی رو هم نداشتم داخل شهر که یک روز قبلش اونجا باشم خلاصه تا رسیدم و ماشینم دربست کردم دیر رسیدم فقط نیم ساعت بعد تازه بعدشم تا نیم ساعتم التماس که تورو خدا راهم بدین آخر ندادن خلاصه بعد از نا امیدی اومدم بیام بیرون دیدم یکی که از من دیرتر رسیده داره میره تو بهش گفتم نرو راهت نمیدن گفت چکار داری حالاببین راهم میدن و واقعا راهش دادن فرق بین افراد با پارتی و کسایی مثل ما شهرستانی ها تو اینه من واگذارتون کردم به خدا
من خودم کنکور ارشد دادم فاصله ها زیر یک متر بود و کلا هیچی نسبت به ۴سال پیش که کارشناسی دادم تفاوت نکرده بود فقط ماسک زده بودند اگثرا! همچنان شلوغی و صف و... برای ورود و یا تحویل گوشی ها بود
مثل اینکه این بزرگواران یه کشور دیگه امتحاناتو برگزار کردن که نتایج نظر سنجی این شده :))))
اره
در محل آزمون که ما بودیم تمام پروتکلهای بهداشتی اجرا شده بود
کجاش خوب بوذ
آیا تونستید جلو ورود موبایل و تقلب را هم بگیرید این که از کرونا بدتره؟ چرا نظارت بر فروش سوال و تقلب ارسال کلید در سرجلسه با تلفن همراه و فروش صندلی کم هستش؟؟؟ ؟؟
من کنکور دادم در جمعه ۱۷ ام،دانشگاه علامه در دهکده المپیک،هم جای من خوب بود .هم دانشگاه خوب برگزار کردند و فاصله هم ۲ متر بود و اطرافم هم اصلا صندلی خالی بود و در و پنجره ها باز بود ولی این یک مورده....و من واقعا شانس آوردم جای خوبی افتاده بودم،غرب تهران و مرکز کشور ولی بچه ها از شهرهای دیگه همگی راضی نبودن و می گفتن فاصله حفظ نشده و اون طور که باید پنجره ها باز نبوده و غیره....یعنی شرایط درست تقسیم نشده برای همه.با وجود همه اینا من با برگزار نکردن کنکور مخالفم و کنکور رو درست ترین معیار برای قبولی به دانشگاه میدونم.سوای معدل گذشته و رشته گذشته شما برای همه سوالها یکی هست.این عادلانه است.در هر صورت از بابت حوضه ای که خودم توش بودم تشکر میکنم که خیلی تمیز و مرتب بودن و با احتیاط بودن.
فاصله گذاری اصلا رعایت نشده بود.مثل هر کنکور دیگه ای که سال های قبل برگذار میشد بود.
لطفا کنکور رابه تعویق بیندازید جان بچه های را به خطر نندازید
من خودم ازمون رو شرکت کردم و اصلا هم موقع ورود و خروج فاصله گذاری ها رعایت نشد
آمفی تئاتر در امیرآباد روبروی کوی دانشگاه
فاصله ها یک متر هم نبود
نکنه چشم ما هم تکنیکی عکس میگرفت؟
من امسال ارشد شرکت کردم.استان اصفهان با رعایت کااامل پروتکل ها بود.
واقعا فکر نمیکردم اینقدر دقیق رعایت بشه باخیال راحت ازمون دادیم.تعداد داوطلبای روز پنجشنبه هم 321هزار نفر بود یعنی تعدادمونم خیلی کم نبود.
خداقوت میگم به همه عوامل #دانشگاه_اصفهان
بچه های کارشناسی خیالتون راحت باشه این اخبارای کذب فقط برا تضعیف روحیتونه
والله من که آزمون ارشد دادم خبری از رعایت های پروتکل های بهداشتی توسط سازمان سنجش نبود حتی اندازه ی سر سوزن
من تو تبريز آزمون ارشد دادم همه بروتكل هاى بهداشتى از قبيل ضد عفونى فاصله بين افراد الزام ماسك و... رعايت شده بود و اخبار واصله در خصوص اين استان كذب محض هستش
متاسفانه شرایط ما طوری شده که سوار برموج افرادی میشویم به حرف کسانی گوش میدهیم که اصلا در حوزه های آزمون ارشد حضور نداشتند.
من که کاملا از شرایط حوزه ی خودم راضی بودم و واقعا پروتکل ها به خوبی و با وسواس رعایت شد.
احمقانه است
‌من در ازمون اهواز شرکت کردم
همه ما در مدرسه دکتر حسابی در یک کلاس بودیم و صندلی ها فاصله کمتر از نیم متر داشتند درست مثل یک کلاس شلوغ و همه پر بودند. نه شناسنامه ای چک شد و نه کارتی. فقط یک تب سنج استفاده شد
برگزاری امتحان ها در دانشگاه چمران اصولی تر بود ولی برگزاری انهایی که درمدارس بود افتضاح بود. از نظر فاصله گذاری اجتماعی و چپاندن ۲۵ نفر در یک کلاس.
۱۴۰ نظر در انتظار بررسی، مگه میخواین هسته اتمو بشکافین!!!!!!!
کنکور ارشد به خوبی برگزار شد
همون اردیبهشت برگزار میشد بهتر بود
اینا رسماً دارن چیزایی که با چشم خودمون میبینیم هم انکار میکنن
سازمان سنجش نشان داد که تسلیم پوپولیسم ها نمی شود و با اقتدار راه درست را بدور از هیاهو طی می کند موفق و سربلند باشید
جوابش کی میاد ؟
فاصله گذاری اجتماعی کشک بود
این حرف ها چیه
من دانشگاه قم امتحان ارشد دادم
اصلا از دستگاه تب سنج استفاده نشد
امتحان بافاصه هرساله برگذار شد
همه میدونن که در محیط بسته امکان انتقال زیاد هست
اگه واقعا سازمان دلسوز بود به راحتی میتوانست برگزاری امتحان رو در فضای باز دانشگاه و زیر سازه موقتی با سقف چون داربست و سقف پارچه برزنتی اجرا کنه
میتوانست ساعت امتحان رو از ساعت 8 به ساعت 6 صبح انتقال بده که حد اقل 3 ساعت تا زمان تابش قوی افتاب فاصله داشت
حتی نخواستن به خودشون زحمت فکر کردن بدن که با اقدامی به این سادگی میتونن از گسترش بیماری جلو گیری کنند
من خودم جرعت نکردم بیش از نیم ساعت بشینم
و استرس گرفتم و اجازه خروج نمیدادن
من دانشگاه امير کبير آزمون دادم فاصله صندلى ها خيلى نزديک هم بود و يکى از مسئولين خودش هم ماسک نزده بود.تقلب هم که خيلى زياد بود
مرگ بر شاگردان تنبل ... همشون مسافرت میرن مهمونی میرن کافی شاپ میرن ولگردی میکنن هزار تا کار دیگه میکنن اون وقت موقع کنکور میگن باید عقب بیفته ما مریض میشیم
بعضی کلا با خودشون مشکل دارند .
تا آرنج عسل بذاری دهنشون بازم گاز میگیرند.
همه چی عالی بود .
بهتره به فکر رعایت پروتکل های بهداشتی در جاهایی مثل ادارات و بانکها و رستوران و اتوبوس و مغازه ها و نانوایی و... بودید.
کنکور خیلیم عالی برگزار شد .
دم سازمان سنجش گرم .
بسیار عالی.ازمونها حتما باید برگزار بشن.چون بعضیا خیلی زحمت کشیدن درس خوندن.بعد یه عده که درس خون نیسن میان میگن حذف بشه.واقعا نفهمن.ازمونها باید سر وقت برگزار شه تا زحمت کش ها به هدف خود برسند.
اگر تعداد شهر های برگزار کننده ازمون ارشد ودکترا رو توی شهر سکونت داوطلب میگذاشتن مثل ازمون سراسری
بله تو تهران همه چیه اوکی بود تشریف میاوردی بندرلنگه میدی چه وضعی بود تو اون گرما و بدون ماسک شیلد
چرا اینقدر دروغ چرا؟؟؟؟منم داوطلب بودم مگه نگفتن حوزه موظفه ماسک و دستکش بده؟؟؟مگه نگفتن تهویه مناسب از گرما هلاک شدیم نفس نبود ساعت شروع رو زده بودن 8 صبح 8و نیم شروع کردن 100 بار مراقبا ساعت اعلام کردن تو این همه استرس و وحشت زحمت کشیدن ی آب معدنی گرم بهمون دادن از تشنگی نمیریم فقط
آقایون سازمان سنجش یروز خیلی هم دیر نیست باید در محضر خدا پاسخگو باشید جایی که هیچ عملی پنهان نیست وعده ی خدا حق است بترسید از خدا این همه دروغ
امتحان دادم همه چی خوب بود اقایون مجلس چند روز پیش صدا سیما بودن واسه روزخبرنگار همه چفت هم هیچ فاصله ای رعیت نشده بود اول یک سوزن به خودتون بعد یک جوال روز به بقیه
والا با پارسال هیچ فرقی نداشت ، تنها تفاوتش ماسکی بود که داوطلبان را مجبور کردند با خودشون از خونه بیاورند .
پروووتکلللللل ،،،،،
هرچه دیگران میگویند کذب است و هر چه شما میفرمائید درست است خدا به دادمان برسد بچه های مردمو به فنا ندهید
والاه ما دانشگاه امیر کبیر بود محل ازمونمون فاصله اجتماعی که وجود نداشت موقع ازمون صندلیا نیم متر هم کمتر فاصله داشتن یه سریاهم ماسک نداشتن کلاسی که ماتوش ازمون دادیم همکوچیک بود هم جمعیت زیاد
لطفا یه فکری به حال اینایی که با بچه هاشون میان سر جلسه وبیهوده تجمع مکنن بکنین اگه مثل هرسال بشه خیلی خطرناکه
چرا دروغ میگین شما
اصلا هیچ اصولی رعایت نشد شما با جون مردم بازی میکنین
فاصله ها از بقل دعایت شده بود ولی از جلو و عقب با من نیم متر فاصله داشت بابل نوشیروانی خدا رو شکر مازندران خنک بود هوا این که بعضی ارگان ها ذینفع هستن تو اجرا شدن کنکور ها هیچ شکی نیست ..... چطوری گروه ماهان شماره منو گرفته واسه تبلیعات واقعا باید یه مرجعی باشه واسه پاسخ گویی تا کجا باید پول تو آموزش ما حرف اول رو بزنه....
چیکار با استاد دانشگاه دارید بروید خود را اصلاح کنید
ما که نمیخوایم کنکور برگزار نشه خیلی بی سوادن کسایی که میگن یه عده درس نخوندن حالا میخوان کنکور عقب بیوفته...کسی که درس نخونده پس بقیه روزاهم که بهش فرصت بدن نمیخونه چون هدف نداره ما فقط میخوایم کنکور زمانی برگزار شه که استرس کرونا به حداقل ممکن برسه لااقل ماها که تو مناطق فوق العاده گرم زندگی میکنیم بتونیم 4 ساعت ماسک رو نگهداریم رو صورتمون اتفاقا کنکور بااید برگزار شه
فاصله گذاری که نگو از جلو وعقب وطرفین درمحاصره بودیم...
بعد دوماه مسخره بازی و توبوق وکرنا کردن همون ماسکه جون میدادین می‌گفتید بزنیم این همه هم اطوار درننیاوردین...
سلام تقریبا بستگی به مکان امتحان داشت پروتکل ها،دانشگاه اصفهان که من امتحان دادم فاصله صندلی ها خوب بود و ضد عفونی ها انجام می شد، اب و کیک هم بعد از زدن اسپری تحویل میدادن.یکم گرم بود اما فن روشن،بود
افتضاح بد بود من نمی‌دونم چرا بعضی ها میگن خوب بود
بنده جمعه آزمون دادم در مدرسه امین تهران چهار دیواری... بسیار بی نظمی بود و اول بدر ورود همه را بیرون کردند و دم در ازدهام جمعیت جلوی درب مدرسه شد و برای ورود از همه برگه سلامت میخواستند درصورتی که 80 درصد خبر نداشتند که باید چنین برگه ای باشد و بعد همه با موبایل اقدام به گرفتن تاییده سلامت کردند که بسیار بی معنی بود و همه جواب سالم هستند رو میزدند و وارد میشدند و سپس صندلی هایی که بسیار نزدیک به هم بود از جلو و عقب.در کل اگر مدرسه ای توان و تعداد افراد کافی را برای برگزاری ندارد نباید اجازه بدهند که آزمون در آنجا برگزار شود.
والا من کرج ازمون دادم فاصله ی صندلی ها ۵۰ سانت بود راحت میشد از روی دست بغلی کپی کرد ، و ما رو تا اخر تایم ازمون نگه داشتن و گفتن باید ده دقیقه هم اضافه وایستید تا سرشماری کنیم پاسخنامه ها رو اخر سر با دعوا و فحاشی همه با هجوم به در از سالن خارج شدن
درود بر دوستان
نه خوشم اومد دغدغه همتون شده پروتکل بهداشتی ؟
فک کنم یکم بهتره ذهنتون رو باز کنید
#گوسفند نباشیم . که هر وری هل دادنمون اون وری نریم.
کنکورروبه تعویق بیندازید ودراین فاصله 85درصدندلیهای کنکورکه خالیست واقای منادی دربرنامه تیترامشب شبکه 6 گفتن اعلام کنید تاهمه ی یک میلیون سیصد هزاربرای 15 درصد صندلیهابرای من مادر که همسرم مشکل ریه دارد سلامتی خانواده ازدرس ودانشگاه مهمتراست هرچند مسئولان بی کفایت به خاطر منافع حرام مالی این رانمی خواهند مااولیا درروزازمون ناطرهستیم ودصورت کوچکترین کوتاهی ستادکرونا باید پاسخگو باشد
سلام در جواب اقا جواد باید بگم که ..اقای محترم شما جوری حرفذمیزنید ک انگار فقط خودتون درس خوندین ..بابا بقران ما هم خوندیم منم خسته ام منم خرج کردم ولی میدونی بابات آسم داشته باشه وو کرونا بگیره ینی چی؟..نه نمیدونی چون نکشیدی
میدونی بابات تو این اوضاع مجبور باشه واسه شغلش همش تو ی شهر وضعیت قرمز باشه وو تو همش نگران ینی چی....من بابام آسم داشت و کرونا گرفت حالش خیلی بو بود....خدا نجاتش داد ...دکترا گفتند ...اگر باز بگیرد امکان مرگ هست ...اقا جواد و همه عزیزانی ک فکر میکنند فقط خودشان هستند و درس خواندند منم درس خواندم ولی ب فکر بابامم ...فقط بابام .........درضمن پشت پرده خبرگزاری فارسم هیچی نیست .....ی کمپین تعویقه همین ...مردم حق اعتراض و انتقاد دارند
بنظرم تو اگه تجربی هستی پزشک بشی اصن ب فکر مردم نیستی و اگه انسانی هیتی قاضی بشی اصلا ادم خوبی نمیشی چون انتقاد پذیر نیستی
خیلیییییییی بد بود داشتم خفه میشدم از گرما واقعا طاقت فرسا بود.تمرکزم از گرما به هم ریخته بود به زور خودم رو جمع وجور کردم.انگار دشت کربلا بااون اب معدنی های گرمشون همونا ادمم رو کرونایی میکرد یه دف.خدا روز بعد نصیب تون نشه افتضاح بود اوضاع جلسه
گاهی رعایت کردن ها نمادین میشه. چیزی رو که در دیده رعایت میکنن و پشت اون تصویر رها شده است.
الان از وروس کرونا بدتر بردن گوشی توسط افرادوهماهنگی باافراوبیرون ازازمون ونوشتن جوابهاست این ظلم تاکی ادامه داردچراسازماندسنجش ازقطع اینترنت استفاده نکرد وفقط حرفش بود الان خیلی هاقراره درکنکور سراسری هم همین کار رو بکنند واین ضعف سازمان سنجش است
لطفا آنقدر دروغ نگید بس کنید هیچ پروتکل رعایت نشده بود صندلی ها با فاصله کم مراقبان دستکش نزده،ورودی با فاصله کم وازدحام جمعیت اعتراض کردیم کسی پاسخگو نبود همه چی نمادین آنقدر هم دروغ تحویل مردم ندید همه چیز رو آقایون به شوخی گرفتن هیچ رعایت نشده بود
انسان باید خودش عاقل باشه.
پاشدین تو این شرایط رفتین کنکور دادین شکایتم میکنین؟
من خودم دوتا رشته ثبت نام کردم ولی به خاطر سلامتی خونوادم نرفتم.
کسی اینجا فکر ما نیست که شما افسار زندگیتونو دادین دستشون.
من روز جمعه صبح در شیراز دبیرستان علوم پزشکی پسرانه واقع در بلوار چمران آزمون ارشد دادم افتضاح بود جای من واقع در یک کلاس دوازده متری که چهار ردیف صندلی گذاشته بودند شانزده نفر داوطلب جا داده بودند اعتراض هم کردم که رییس حوزه حق رو به خودش داد ، ماسک هم یه آقایی بدون دستکش بدون نایلون گرفته تو دستش میگه کی ماسک میخواد! واقعا کنکور سراسری هم به همین شکل میخواد برگزار بشه جون آدم ها آخه کجای این مملکته ؟؟؟؟؟
همینه دیگه، وقتی یه عده میگن آقابرگزارکنیدبرگزارکنیدهمین میشه دیگه
ازخونواده ما ۵ نفر ارشد آزمون دادیم واقعا هیچکس راضی نبود من پارسال آزمون دادم دقیقا مثه پارسال بود واقعا هیچی رعایت نشده بود فقط خودمون رو گول میزنیم
مسئولین سازمان سنجش چرا دروغ می گویند. ترس از عودت وجوهی که هزینه حقوق و مزایای پرسنل و.. شده است باعث این شده که باجان مردم بازی کنند. همه می دانیم که نتیجه این نظرسنجی اعتباری ندارد و واقعا مقررات بهداشتی رعایت نشده بود.
سلام دانشکده مهندسی شیراز امتحان دادم هیچ چیزی رعایت نشد عادیه عادی فقط هر داوطلب ماسک زده بود اگه برا اینجور برگزاری بود همون روز اول ازمون میگرفتین چ کاری بود
آقا کنکور سراسری باید برگزار بشه ولی دانش آموزان کرونایی چی میشن بالای ۷۰۰نفرمیشن اونا قراره که کجا کنکور بدن تکلیف اونارو مشخص کردین
این قد با روح وروان کنکوریه ها بازی نکنید خدا لعنت کنه ....
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی