بازدید 7663

پیش‌بینی وضعیت جوی در سه روز آینده

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش دما در سواحل دریای خزر و وزش باد شدید در شرق کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۹۵۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷ 06 August 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، صادق ضیائیان با تشریح وضعیت هوا گفت: بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های آینده‌نگری در سه روز آینده در استانهای ساحلی دریای خزر، برخی نقاط خراسان شمالی، ارتفاعات سمنان و در روز پنجشنبه امروز ۱۶ مرداد در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان این که از اواخر وقت فردا جمعه تا یکشنبه ۱۹ مرداد در جنوب شرق سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد، گفت: دریای عمان نیز در این مدت مواج است و دریای خزر و نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس نیز در روزهای پنج‌شنبه و جمعه مواج است.

ضیائیان با بیان این که دمای هوا نیز از روز جمعه تا دوشنبه هفته آینده ۲۰ مرداد ماه در سواحل دریای خزر بین ۴ تا ۸ درجه افزایش می‌یابد، گفت: پدیده قالب در شرق کشور به ویژه منطقه زابل در شمال سیستان و بلوچستان تا ۵ روز آینده وزش باد شدید همراه با گرد و خاک خواهد بود.

وی در مورد وضعیت تهران نیز با بیان این که تهران تا روز شنبه آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری و گاهی وزش باد خواهد داشت، اظهار کرد: بیشینه هوای تهران تا روز شنبه ۱۸ مرداد ۳۲ و کمینه آن نیز از ۲۲ در روز پنجشنبه به ۲۵ در روز شنبه می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل