بازدید 10549

تقدیر وزیر بهداشت لبنان از رهبری، دولت و ملت ایران

وزیر بهداشت در تماس تلفنی با همتای لبنانی خود ضمن ابراز سلام و تسلیت به مردم و دولت لبنان، از آمادگی ایران برای کمک به این کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۹۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰ 05 August 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، دکتر سعید نمکی در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر بهداشت لبنان با بیان اینکه ضایعه انفجار شب گذشته بیروت برای مردم و دولت لبنان ضایعه بسیار سختی بود و ما را داغدار کرد، گفت: در همه زمینه‌ها آمادگی داریم تا به مردم و دولت لبنان در این حادثه غم اگیز کمک کنیم.

وی افزود: امروز با همکاری هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، مرحله اول کمک‌های انسان دوستانه شامل امکانات، دارو و تجهیزات را به لبنان ارسال کردیم و آمادگی داریم که در این مصیبت در همه لحظه‌ها در کنار شما و ملت عزیز لبنان باشیم.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: امیدوارم که از این مرحله سخت با سرافرازی و صبوری عبور کنید، اما همیشه دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران را در کنار خود بدانید. ما منتظریم تا هر کمکی که نیاز داشته باشید به سرعت برای خدمت به مردم لبنان، بسیج کنیم.

نمکی اضافه کرد: به شما و خانواده‌های داغدار این حادثه تسلیت می‌گویم. در تمام سال‌های بعد از انقلاب اسلامی، خودمان را از مردم لبنان جدا ندیدیم و همواره تلاش می‌کنیم که در کنار شما باشیم تا شاید قسمتی از مشکلات و درد‌های ملت و دولت لبنان را بکاهیم.

وی افزود: از شما تقاضا دارم که بعد از دریافت اولین مرحله کمک‌های انسان دوستانه جمهوری اسلامی ایران، موارد اورژانسی و مورد نیاز شامل نیروی انسانی، تجهیزات، امکانات و دارو را سریعا اعلام کنید. اطمینان داریم که به سرعت این بحران را سپری می‌کنید و دوباره با شما در کمال آرامش دیدار و گفتگو خواهم کرد.

حمد حسن وزیر بهداشت لبنان نیز ضمن تشکر از اعلام آمادگی وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران برای کمک به لبنان، گفت: کشور ایران همیشه در شرایط سخت با دولت و ملت لبنان همراه بوده و ما را همراهی کرده و در این زمینه نیز اطمینان داریم که ایران در کنار ما خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: از ایران بابت ارسال مرحله اول تجهیزات و امکانات به لبنان تشکر می‌کنیم و در ایمیلی که به وزارت بهداشت ایران ارسال خواهیم کرد، موارد مورد نیاز خودمان را اعلام می‌کنیم و حتما دولت دوست و برادر خودمان یعنی ایران را در جریان نیازمندی‌ها می‌گذاریم.

حمد حسن همچنین از مقام معظم رهبری، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران به صورت ویژه تقدیر کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی