بازدید 4120
۱

سرقت از منازل شهروندان در پوشش نظافتچی

کد خبر: ۹۹۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳ 05 August 2020

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۲ عضو باند ۴ نفره سارقان بعنف منزل خبر داد که در پوشش نظافتچی از منازل سرقت می‌کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گفت: سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت بعنف یک منزل ویلایی در کلانتری عباس آباد تشکیل و با دستور بازپرس دادسرای ناحیه ۳۴ تهران برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: شاکیان که یک زوج مسن بودند در تحقیقات اولیه اظهار داشتند، حدود ساعت ۸ شب سه مرد ناشناس درب خانه ما را زدند و گفتند از طرف فرزندانمان که در خارج از کشور هستند بسته‌ای آورده‌اند که پس از باز کردن درب با زور وارد منزل شدند و با بستن دست و پای من و همسرم از داخل گاو صندوق مقداری طلا و ارز به ارزش یک میلیارد ریال سرقت کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه به دلیل حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ویژه تیم مبارزه با سرقت بعنف پایگاه سوم قرار گرفت، گفت: برای تکمیل تحقیقات پلیسی مجددا شاکیان دعوت و این بار اظهار داشتند، یکی از سارقان شباهت زیادی به همسر نظافتچی دارد که قبلا در منزل آن‌ها کار می‌کرده و نامش رحیم است.

وی افزود: با اولین سرنخ به دست آمده کارآگاهان مخفیگاه خانم نظافتچی سابق را شناسایی کردند و به دست آوردند که یکی از سارقان همسر نظافتچی و سارق دیگر برادر وی به نام سعید و سارق سوم یکی از بستگانشان به نام ابراهیم است.

این مقام پلیسی، تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه سعید و ابراهیم نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس شد و هر دو متهم در دو عملیات جداگانه و مستقل موفق شدند هر دو سارق را دستگیر کنند و آن‌ها را به پلیس آگاهی انتقال دادند.

سرهنگ دستخال افزود: متهمان در بازجویی اولیه به جرم ارتکابی و همدستی با رحیم و همسرش معترف و اظهار داشتند تا کنون سه فقره سرقت به همین شیوه مرتکب شده اند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی گفت: هر دو متهم با صدور قرار مناسب از سوی مقام قضایی در این پایگاه تحت نظر بوده و تحقیقات پلیسی برای دستگیری ۲ سارق دیگر و شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
واقعا پیشگیری از سرقتهای به عنف که وقتی خونه هستیم خودمون درب را برای سارقین باز میکنیم هیچ راهی نداره، پس بهترین کار اینه که یک گاوصندوق ضد دیلم که مجهز به قفل ضد زورگیری هست تو خونه داشته باشیم و تمام اموال ارزشمند قابل حمل را داخل اون نگه داریم که در همچین مواقعی بتونه معجزه کنه و نه اجازه بده اموالمون سرقت بشه و نه سارقین خشن بتونن اذیتمون کنند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر