بازدید 21156
۱

احتمال تعطیلی این پاساژها در تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران از احتمال تعطیلی پاساژهای پرترددی خبر داد که در آن‌ها پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل رعایت نمی‌شوند.
کد خبر: ۹۹۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳ 05 August 2020

به گزارش تابناک، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران گفت: با توجه به شیوع موج دوم ویروس کرونا تعطیلی مجدد برخی از صنوف در دو هفته اخیر، متاسفانه در برخی از اماکن مانند پاساژها، پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل و جامع رعایت نمی‌شود که این امر موجب افزایش نگرانی مردم شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته پاساژ "علاالدین" و پاساژ "ارگ" که از اماکن صنفی پرتردد هستند بر اساس مشاهدات و بررسی‌های صورت گرفته پروتکل‌های بهداشتی را به درستی رعایت نکرده که این امر احتمال افزایش شیوع این بیماری را در مردم افزایش می‌دهد.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه تذکرات لازم درجلسه با روسای اتحادیه به آن‌ها ابلاغ شده است، تصریح کرد: مسئولان این پاساژها و سایر پاساژها دقت کنند اگر اصول بهداشتی از قبیل پاکسازی محیط، رعایت فاصله فیزیکی و ماسک زدن رعایت نشود، احتمال تعطیلی آن‌ها برابر دستور ستاد ملی مقابله با کرونا وجود دارد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز باید در خصوص مسأله‌ای به این مهمی آگاهی لازم را داشته و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی از شیوع گسترده‌تر این بیماری جلوگیری و سلامتی خود و جامعه پیرامون خود را حفظ کنند.

 

جوابیه مرکز خرید ارگ تجاری به اخبار منتشره درباره «عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی»

پیرو خبری که روز چهارشنبه مورخ 15 مردادماه در خبر ساعت 14  شبکه یک سیما و برخی خبرگزاری‌ها مبنی بر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجتمع ارگ تجاری منتشرشده است نکاتی را به اطلاع عزیزان می‌رساند :

مجتمع ارگ تجاری یکی از مدرن‌ترین مراکز تفریحی و خرید در شهر تهران است که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تمهیدات جدی و گسترده‌ای برای حفاظت از شهروندان گرامی و کارکنان خود اندیشیده است. برخی از این اقدامات عبارت‌اند از: تهیه و نصب دستگاه‌های ضدعفونی‌کننده دست در مبادی ورودی و فودکورت مجتمع، طراحی و نصب اطلاعیه‌های راهنمایی برای رعایت فاصله اجتماعی، الزام همه کارکنان و بازدیدکنندگان به استفاده از ماسک، تب سنجی و سایر مواردی که در مقررات پیش‌بینی‌ شده است.

فراتر از این اقدامات مجتمع ارگ تجاری در راستای مسئولیت اجتماعی در مواجه با بیماری کووید 19 ایستگاه سلامت مستقر کرده است و برای اولین بار در میان مراکز تجاری بازدیدکنندگانی که علاقه‌مند باشند را در سامانه سلامت (salamat.gov.ir) ثبت‌نام می‌کند. همچنین اقدامات دیگری نظیر تب سنجی، سنجش سطح اکسیژن خون، آموزش نحوه استفاده صحیح از ماسک و ارائه رایگان ماسک به کودکان در این ایستگاه انجام می‌شود.

اشکال در اطلاع‌رسانی ظاهراً مربوط به مصاحبه‌ای است که آقای قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران با خبرگزاری فارس انجام داده است و در روز سه‌شنبه 14 به این صورت منتشر شده است: «پاساژ علاءالدین و بازار رضا میدان ارگ از اماکن صنفی بسیار پرتردد هستند که بر اساس بررسی‌ها و مشاهدات انجام شده پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز به درستی رعایت نمی‌شود». همان‌طور که مشخص است منظور رئیس محترم اتاق اصناف تهران به‌هیچ‌وجه مجتمع تجاری ارگ تجریش نیست و شباهت لفظی میان «پاساژ رضا میدان ارگ» و «مجتمع ارگ تجاری» در مصاحبه‌های بعدی منجر به سوءبرداشت و شکل‌گیری این خبر خلاف واقع گردیده است.

ازآنجاکه پخش چنین خبر و یا اخبار مشابهی، موجب لطمه و خدشه به اعتباری است که با بذل تلاش، وقت و هزینه بسیار برای مرکز خرید ارگ اکتساب شده است شایسته است نسبت به زدودن این نوع اثر منفی از اذهان عمومی از همان طریقی که منتشر و پخش شده، مانع ورود هرگونه خسارت و خدشه‌ای به اعتبار مادی و معنوی مرکز خرید ارگ، کسب‌وکار آن، فعالان و کسبه، دست‌اندرکاران و مسئولان آن شوند.

مجتمع ارگ تجاری آمادگی دارد با دعوت از دستگاه‌های نظارتی و خبری، آن‌ها را در جریان اقدامات انجام‌شده فراتر از پروتکل‌های ابلاغی قرار دهد.

مدیریت مجتمع ارگ تجاری تجریش

 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تعطیل کنید اینا رو. همش هشدار که نمیشه.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی