بازدید 15233
۳

مانور نظامی مشترک ترکیه- آذربایجان

رزمایش های نظامی مشترک که از روز ۲۹ ژوئیه با شرکت نیروهای زمینی و هوایی ارتش ترکیه و جمهوری آذربایجان آغاز شد، تا دهم آگوست ادامه می یابد.
کد خبر: ۹۹۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۲ 03 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از آناتولی، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان روز یکشنبه اعلام کرد که «مرحله دیگری از رزمایشهای تاکتیکی مشترک در مقیاس بزرگ ترکیه- جمهوری آذربایجان که در کشور ما مطابق با توافقنامه همکاری نظامی برگزار شد، به اجرا درآمد».

وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در ادامه این بیانیه اعلام کرد که «عده تفنگداران موتورسوار و یگانهای زرهی وظایف مقرر خود را تکمیل کردند».

از سوی دیگر، وزارت دفاع ملی ترکیه با به اشتراک گذاردن یک ویدئوی دو دقیقه ای از این رزمایش، در زیرنویس این فیلم ویدئویی آورده است: «رزمایش عقاب TurAz 2020 که بطور مشترک توسط نیروهای مسلح ترکیه و آذربایجان همانگونه که برنامه ریزی شده بود، با موفقیت اجرا شد».

گفتنی است که رزمایشهای نبرد هوایی مشتمل بر بکارگیری جتها و بالگردها در شهرهای باکو، نخجوان، گنجه، کوردمیر و یولاخ آذربایجان تا دهم آگوست ادامه خواهد یافت.

پیش از این از یکم تا پنجم ماه آگوست در شهرهای باکو و نخجوان رزمایش نیروهای زمینی ترکیه و جمهوری آذربایجان برگزار شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۳
خخخخخ

از دشمن فرضی شکست می خورن!!
چنان دچار توهم امریکا هراسی شده اید که بکل ترکیه را فراموش کرده اید که دور تا دور ایران را با پایگاه های نظامیش که وابسته به ناتو هستند محاصره کرده است. اگر فکر می کنید بدون اجازه ناتو این پایگاهها احداث می شوند سخت در اشتباهید و.در واقع این ناتو است که به ایران هر روز نزدیکتر می شود.
در سال های اخیر اردوغان نیروی نظامی خود را به هر منطقه ی بحرانی در شمال سوریه و عراق و لیبی به بهانه ی کمک و یا دفع تهدید روانه کرده و پس از مدتی در آنجا ماندگار شدند. آیا این اتفاق برای نخجوان هم در سکوت کرونایی رخ داد ؟ تصور من این است که نخجوان بدون شلیک یک گلوله، به بهانه ی کمک در مقابل ارمنستان، مطابق برنامه ی دهه ی ۳۰ میثاق ملی حزب ترک های جوان (ژون ترک ها) اشغال شد. اسناد قابل اعتمادی در مورد میثاق ملی نئوعثمانی ها در اینترنت موجود است‌.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها