بازدید 6256

چگونه از خدمات زیبایی درآمد کسب کنیم

شایع شدن بیماری کووید 19 در روزهای اخیر مردم را به‌نوعی درگیر دغدغه‌های همچون یافتن راهی برای درآمدزایی و شغل دوم نموده است. معمولاً یافتن ایده­های اقتصادی و عملیاتی کردن آن­ها نیاز به اطلاعات و مشاوره با افراد آشنا به مسیر راه­اندازی ایده دارد. در این مقاله سعی داریم ایده راه‌اندازی یک کلینیک زیبایی را برای شما شرح دهیم.
کد خبر: ۹۹۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳ 01 August 2020

شایع شدن بیماری کووید 19 در روزهای اخیر مردم را به‌نوعی درگیر دغدغه‌های همچون یافتن راهی برای درآمدزایی و شغل دوم نموده است. معمولاً یافتن ایده­های اقتصادی و عملیاتی کردن آن­ها نیاز به اطلاعات و مشاوره با افراد آشنا به مسیر راه­اندازی ایده دارد. در این مقاله سعی داریم ایده راه‌اندازی یک کلینیک زیبایی را برای شما شرح دهیم. کلینیک زیبایی کسب‌وکاری است که اگر شخصی بتواند از راه صحیح به آن دست پیدا کند می‌تواند به سود بسیار زیادی برسد.

در سال‌های اخیر به دلیل افزایش روزافزون متقاضیان خدمات زیبایی همچون لیزر موهای زائد، جوان‌سازی پوست، آب‌رسانی پوست، مزوتراپی مو، لاغری و غیره شاهد ازدیاد راه‌اندازی کلینیک‌های ارائه‌دهنده‌ی این خدمات در سراسر کشور بوده‌ایم که با یکدیگر رقابت‌های بسیاری ازنظر اقتصادی و کیفیت در ارائه خدمات دارند. بنابراین با توجه به حجم تقاضا و پیشرفت خدمات در این حوزه، فرصت هنوز هم برای راه­اندازی کلینیک­هایی ازاین‌دست و راه­اندازی راهی برای درآمد فراهم است.

چگونه از خدمات زیبایی درآمد کسب کنیم

مجوز موردنیاز برای راه‌اندازی کلینیک زیبایی

از نخستین پله برای شروع یک کلینیک زیبایی آغاز می‌کنیم. درست حدس زدید، ابتدا باید مجوزهای لازم را دریافت کنیم. برای راه‌اندازی کلینیک زیبایی داشتن مجوز رسمی موجب اعتبار بیشتر می­شود. برای تأسیس یک کلینیک زیبایی باید از وزارت بهداشت مجوز دریافت کرده و پروانه تخصصی خدمات زیبایی دریافت کنید. مجوز کلینیک زیبایی تنها به پزشک متخصص زیبایی داده می­شود و بهتر است حداقل یک پزشک متخصص زیبایی باید در آن مشغول به کار باشند. اما شما برای ارائه خدمات زیبایی نیازی به راه‌اندازی کلینیک ندارید، شما می‌توانید با کمک یک پزشک عمومی تنها با پروانه طبابت وی اقدام به راه‌اندازی یک مطب جهت ارائه خدمات زیبایی کنید.

 شما به تعدادی اپراتور آموزش‌دیده نیز نیاز دارید، اما نگران نباشید، شرکت تجهیزات زیبایی آفرودیت این مشکل را برای شما حل نموده است، شما می‌توانید آموزش‌های لازم را در افرودیت دریافت کنید یا از اپراتورهای شرکت برای انجام خدمات خود کمک دریافت کنید.

چگونه از خدمات زیبایی درآمد کسب کنیم

دستگاه­های موردنیاز برای راه ­اندازی کلینیک زیبایی

مهم‌ترین دستگاه­های موردنیاز برای راه­اندازی کلینیک زیبایی عبارت‌اند از: لیزر موهای زائد، لیفت و جوان‌سازی، خدمات لاغری و تناسب‌اندام. از این میان، لیزر موهای زائد جایگاه ویژه‌ای دارند و مورد اقبال طیف­های مختلفی از آقایان و خانم­ها هستند به‌نحوی‌که عملاً تصور یک کلینیک زیبایی بدون این دستگاه­ ها ناممکن است.

این دستگاه­ها انواع مختلفی دارند که هر یک از آن­ها ویژگی­های خاص خود را دارد.

دستگاه لیزر الکساندرایت، لیزر دایود و الکس دایود، معروف­ترین لیزرهای رفع موهای زائد هستند. هر یک از این دستگاه­ها متناسب با یک تیپ پوستی هستند. به‌عنوان‌مثال، لیزر الکساندرایت با تیپ پوست‌های با رنگدانه های روشن، بهتر عمل می‌کند. جهت خرید لیزر الکساندرایت کیلیک نمایید.

دستگاه لیزر الکس دایود که به‌تازگی جای دستگاه‌های دایود را پر کرده و ازنظر اقتصادی و کیفی بسیار به‌صرفه عمل می‌کند، این دستگاه مناسب انواع تیپ‌های پوستی خصوصاً پوست‌های آسیایی می‌باشد. دستگاه‌های لیزر الکس-دایود سه طول‌موج اصلی را ساپورت می‌کنند. جهت خرید لیزر الکس دایود کلیک نمایید.

دستگاه‌های شبه لیزر مانند دستگاه‌های SHR از نظر اقتصادی بسیار به‌صرفه هستند و برای شروع کسب‌وکار بسیار عالی به نظر می‌رسند. جهت خرید دستگاه SHR  کلیک نمایید.

پیشنهاد آفرودیت برای افرادی که می‌خواهند با سرمایه اندک شروع به فعالیت کنند همکاری با یک پزشک و خرید یکی از دستگاه‌های اقتصادی الکس دایود یا SHR می‌باشد. مزیت این دستگاه‌ها نسبت به دستگاه لیزر الکساندرایت قیمت مناسب لوازم مصرفی و سرویس قطعات است. شما می‌توانید پس از گذشت چند ماه در کنار دستگاه‌های خود، دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا را از آفرودیت به‌صورت روزانه یا هفتگی اجاره کنید و مبلغ بسیار ناچیزی پرداخت نمایید.

با افزایش درآمد و رسیدن به نقطه سود، شما می‌توانید سایر دستگاه‌های زیبایی مانند دستگاه‌های لاغری، هایفو یا جوان‌سازی پوست را نیز به کسب‌وکار خود اضافه کنید زیرا بروز بودن و حرکت همراه با بازار یکی از اصول موفقیت در این شاخه کاری است.

جهت خرید دستگاه لیزر موهای زائد و مشاوره در مورد دستگاه‌های زیبایی با شرکت مهندسی پزشکی آفرودیت تماس بگیرید. تلفن: 22879501-021 ، شماره واتس اپ : 09199595133

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار