بازدید 69961
دو هزار و هشتاد و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

مراجع احمدی‌نژاد را نپذیرفتند / واکنش سعید حدادیان به انتقادات از اظهاراتش در مورد برگزاری مراسم محرم: سخنانم تقطیع شده است! / بسیج دانشجویی، خواستار شفاف سازی عضویت دختر روحانی در هیات علمی دانشگاه شد

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند منابع طبیعی: دو پلاک کوه دماوند همچنان وقف هستند / سردار حاجی زاده: برای اولین بار در دنیا، شلیک موشک‌های بالستیک از اعماق زمین انجام شده / باشگاه پرسپولیس: ارتباط ما با تلویزیون همچنان قطع خواهد بود و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۹۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶ 29 July 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

منابع طبیعی: دو پلاک کوه دماوند همچنان وقف هستند
در پی انتشار اخباری مبنی بر صدور سندی به نام دولت برای کل اراضی قله دماوند، معاون حفاظت و امور اراضی اداره منابع طبیعی مازندران گفت: اختلاف‌ها بر سر دو پلاک ۶۸ و ۶۹ حل شده است؛ اما همچنان دو پلاک دیگر سابقه وقفیت دارند که پیگیر حل مشکل این دو پلاک نیز هستیم. موسی مقیمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: خوشبختانه برای پلاک‌های ۶۸ و ۶۹ کوه دماوند که پیش از این اختلافاتی بر سر آن با سازمان اوقاف داشتیم، سندی به اسم سازمان جنگل‌ها صادر شد. برای بقیه پلاک‌ها نیز جانمایی صورت گرفته است و پیگیر صدور سند برای آن‌ها هستیم. وی در پاسخ به این پرسش که آیا مالکیت سازمان جنگل‌ها بر سایر پلاک‌های دماوند اثبات شده است، گفت: در حال حاضر اختلافاتی روی پلاک‌های ۳۵ و ۳۷ وجود دارد که آن‌ها نیز سابقه وقفیت داشته اند. امیدواریم بتوانیم برای این دو پلاک نیز سندی به اسم دولت بگیریم. معاون حفاظت و امور اراضی اداره منابع طبیعی استان مازندران در پایان گفت: اعتقاد ما این است که کوه دماوند جزو انفال است و باید تحت مالکیت سازمان جنگل‌ها باشد. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز اعلام کرده است که با تلاش یک تیم ویژه کل اراضی قله دماوند به نام دولت سند دار شده است.

سردار حاجی زاده: برای اولین بار در دنیا، شلیک موشک‌های بالستیک از اعماق زمین انجام شده
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توئیتی درباره موشک های بالستیک شلیک شده در رزمایش پیامبر اعظم(ص) توضیح داد. فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در توئیتی نوشت: رویش موشک های بالستیک دفن شده در اعماق زمین در رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۴؛ تام و مشخصات این موشک محرمانه است. این توئیت با هشتگ مزرعه موشکی منتشر شده است. سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه برگزاری چهاردهمین رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج فارس و غرب تنگه هرمز، اظهار داشت: برای اولین بار در دنیا شلیک موشک‌های بالستیک از اعماق زمین انجام شده است. وی افزود: این پرتاب‌ها بدون داشتن سکو و تجهیزات مرسوم انجام شده است و موشک‌های مدفون شده یکباره زمین را می‌شکافند و اهداف خود را مورد اصابت قرار می‌دهند.

واکنش سعید حدادیان به انتقادات از اظهاراتش در مورد برگزاری مراسم محرم: سخنانم تقطیع شده است!
سعید حدادیان، مداح اهل بیت (ع) با اشاره به سخنان اخیر خود در مجلس عزاداری شهادت امام باقر (ع) در مهدیه امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: این سخنان بنده تقطیع شده است. زیربنا و اصل حرف من این اساس بود که جلسات عزاداری ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید برگزار شود که این امر نیز مورد نظر و وفاق همگان است. وی افزود: در این جلسه مبنای بحث این قاعده فقهی بود: «الجمع مهما امکن اولی من الطرح» که بیانگر لزوم جمع دلالی بین دو دلیل متعارض، در صورت امکان است. معنایش آن است که متضمن عمل به هر دو دلیل تا حدامکان، است، زیرا عمل به هر دو دلیل، از کنار گذاشتن و عمل نکردن به آن‌ها بهتر است. حدادیان تصریح کرد: بنابراین، کنار گذاشتن جلسات محرم نباید مطرح شود، زیرا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان برگزاری هست. این مداح اهل بیت (ع) تصریح کرد: بارها اعلام کرده‌ام که مسئولین وزارت بهداشت کشور، خود اهل جلسات امام حسین (ع) و مجالس عبادی هستند، اما دشمنان در ایام منتهی به محرم تلاش دارند ما را در جبهه مقابل آن‌ها قرار دهند. وی افزود: در خصوص برپایی دسته عزاداری نیز من گفتم اگر لازم باشد این گونه عزاداری کنیم که دسته در فضای باز تشکیل شود، با فاصله سه متری میان هر نفر از میدان آزادی تا انقلاب عزاداری می‌کنیم که این حرف نیز تقطیع شد. حدادیان در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی میان همه مسئولین و هیأتی‌ها متفق‌القول است.

محیط زیست: هرگونه واگذاری کوه دماوند، توجیه قانونی ندارد
معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: کوه دماوند در سال ۱۳۸۱ و از ارتفاع بیش از ۴۵۰۰ متر، به عنوان اثر ملی ثبت و این موضوع در روزنامه رسمی منتشر شد و هرگونه واگذاری و تغییر مدیریت آن فاقد توجیه قانونی است. کیومرث کلانتری تاکید کرد: دماوند امانتی است که باید به نسل‌های آینده تحویل دهیم. وی با بیان اینکه پشتوانه حفظ محیط‌ زیست، مردم و افکار عمومی هستند، گفت: از حساسیت مردم در خصوص کوه دماوند، به عنوان نماد ملی کشور و مهم‌ترین اثر طبیعی ثبت شده ملی صمیمانه تشکر می کنم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست کلانتری ابراز امیدواری کرد که با حضور بیش از پیش مردم در عرصه حفظ محیط زیست‌ کشور، شاهد تحقق روزافزون شعار هشتاد میلیون محیط بان، برای توسعه پایدار ایران باشیم.

باشگاه پرسپولیس: ارتباط‌ ما با تلویزیون همچنان قطع خواهد بود
باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: ارتباط کلیه مسئولان، مربیان و بازیکنان پرسپولیس با تلویزیون قطع خواهد بود تا تکلیف مجری این سازمان و اظهارات دور از واقعیتش مشخص شود. باشگاه پرسپولیس در آخرین واکنش خود نسبت به صحبت های یکی از مجریان تلویزیون اعلام کرد: در پی حواشی به وجود آمده پس از اظهارات عجیب یک مجری در تلویزیون، مسئولان باشگاه، اعضای تیم و هواداران پرسپولیس در درخواستی، خواستار عذرخواهی رسمی این فرد شدند. این مجری روز گذشته در همان برنامه قصد عذرخواهی داشت اما باز هم صحبت‌هایی مطرح کرد که باعث شد تا باشگاه پرسپولیس در راستای استیفای حقوق معنوی خود، از این مجری به صورت رسمی شکایت کند. اظهارات دور از منطق و صحبت‌های عجیب این مجری در تلویزیون که قصد زیر سوال بردن زحمات اعضای تیم پرسپولیس در راه پوکر قهرمانی را داشت، ناراحتی شدید کادرفتی، مدیر تیم و بازیکنان را در پی داشته است. با تصمیم مسئولان باشگاه، همچنان ارتباط کلیه مسئولان، مربیان و بازیکنان پرسپولیس با تلویزیون قطع خواهد بود تا تکلیف اظهارات دور از واقعیت این مجری مشخص شود. گفتنی است، یکی از مجریان سازمان صدا و سیما روز دوشنبه در برنامه زنده تلویزیونی اظهاراتی را علیه پرسپولیس عنوان کرد که باعث ایجاد حواشی شد.

بسیج دانشجویی خواستار شفاف سازی عضویت دختر روحانی در هیات علمی دانشگاه شد
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در نامه ای به زالی، رئیس این دانشگاه، خواستار شفاف سازی پرونده مریم روحانی، فرزند رئیس جمهور در جذب هیات علمی این دانشگاه شد.
متن نامه به شرح زیر است؛
«استاد ارجمند جناب آقای دکتر زالی
رئیس محترم دانشگاه
سلام علیکم
با صلوات بر محمد (ص) و آل پاکش، ضمن تشکر از زحمات جنابعالی در عرصه مقابله با کرونا، احتراماً با توجه به شایعات و شائبه‌هایی که در خصوص انتخاب خانم دکتر مریم روحانی، فرزند ریاست محترم جمهوری، به عنوان عضو هیئت علمی گروه مهندسی بافت و علوم سلولی کاربردی دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بدون طی شدن روال قانونی ایجاد شده است، من جمله عدم درخواست گروه مربوطه و تأیید رئیس دانشکده و نیز عدم ارتباط رشته تحصیلی ایشان (بیوتکنولوژی پزشکی) با گروه مذبور، از جنابعالی به عنوان رئیس دانشگاه و رئیس هیئت اجرایی جذب دانشگاه، تقاضا می‌گردد همچون همیشه که دأب جنابعالی بر شفافیت بودن است، در این خصوص روشنگری‌های لازم را مبذول فرمایید. بسیج دانشجویی طبق وظیفه شرعی خود مبنی بر عدالتخواهی در حیطه آموزش، مطالبه‌گری در این موضوع را تا حصول نتیجه ادامه خواهد داد.
پیشاپیش از توجه جنابعالی متشکریم؛ و من الله التوفیق
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

مشاور مدیر شبکه یک: برکناری رضا امیراحمدی به خاطر کُری‌خوانی برای پرسپولیسی‌ها
محسن سوهانی مشاور مدیر شبکه یک سیما، از برکناری رضا امیراحمدی مجری برنامه صبحگاهی شبکه یک سیما خبر داد. امیراحمدی در روزهای گذشته در این برنامه با اظهارات خود درباره قهرمانی تیم پرسپولیس، باعث جریحه دار شدن افکار عمومی و طرفداران پرسپولیس شده بود.

مراجع احمدی‌نژاد را نپذیرفتند/واکنش سعید حدادیان به انتقادات از اظهاراتش در مورد برگزاری مراسم محرم: سخنانم تقطیع شده است!/بسیج دانشجویی خواستار شفاف سازی عضویت دختر روحانی در هیئت علمی دانشگاه شد

مراجع احمدی‌نژاد را نپذیرفتند
احمد کریمی اصفهانی، چهره شاخص اصولگرا که در طیف سنتی تعریف می شود از خیانت ها و رویکردهای اشتباه احمدی نژاد در دوره ریاست جمهوری می گوید؛ از اینکه باید محاکمه شود و البته خبر از نپذیرفتن او از سوی مراجع طی حضور اخیرش در قم می دهد. او در گفت‌وگو با خبرآنلاین گفت: در مملکت حتما باید تشویق و تنبیه باشد و زمانی که تشویق نباشد تنبیه هم نیست و آقای احمدی نژاد نباید جرات کند که امروز از منزل بیرون آید، ایشان چند روز پیش به قم رفته اند و ملاقاتی داشته اند اما خدا را شکر بزرگان ما و مراجع ما هیچ کدام ایشان را راه نداده اند و فقط یکی از مراجع ایشان را پذیرفته است. مراجع به دلیل اینکه از خباثت او خبر داشتند او را راه ندادند. او یک تعدادی را به استخدام خود درآورده است و هر زمانی که جایی می رود مردم فکر می کنند که آنها طرفداران او هستند، در صورتی که اینها کسانی هستند که احمدی نژاد به استخدام خود درآورده است تا دور او را شلوغ کنند. این کاری است که عمروعاص هم کرد. به نظر می رسد که ما قبل از این که هزینه ای برای مملکت درست کنیم باید به مردم آگاهی بدهیم که هزینه جدید را برای ریاست جمهوری ندهیم و رئیس جمهوری که به مردم خیانت کرده است را به مردم نشان دهیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۴
در انتظار بررسی: ۶۶
انتشار یافته: ۲۳۴
افرادی امثال آقای سعید حدادیان در همین دو ماه محرم وصفر خرج کل سال خود را درمیاورند وطبیعیست از برگذاری چنین مراسمی تحت هر شرایطی دفاع کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
هزار لایک
پورمحمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
خجالت بکش قبر و قیامتی هم هست
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
همین که احمدی نژاد برای کاندیدشدن و گرفتن پست سیاسی با مراجع رایزنی میکند من بهش رای نمیدم . دلیلم این هست که ببیند مردم اکثریت چه خواسته ای دارند . آیا مشکل مردم‌مشکل مراجع هست
عباسعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
خرج کل سالشون از سود پس اندازهاشون تامین میشه این درامدا قاقالیلیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
23:26
کاملا درست گفته...شما سرت را از زیربرف درآور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
درجواب پورمحمد
خودت خجالت بکش
امثال تو اینقدر ثروت کسب کردینه و برای هم صفرهایت رگ گردن کلفت میکین
یه نفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
امثال حدادیان چکار هان که میان و اظهار نظر کنن؟
پست و مقامشون چیه؟
سطح سواد و علمشون چقدره؟
این جماعت توی همون کار به اصطلاح تخصصیشون هم لنگ میزنند بعد میان درمباحث فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و گاها اقتصادی نظر هم میدن و براش یه داستان و روضه هم در میارن
ناشناس
| Singapore |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
اگر جوون مردم برا مداحان از جیبشون مهمتره امسال مداحی نکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
البته ماه رمضان را فراموش کردی !!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
فقط همین مانده بود تا حدادیان هم مدعی شود
که پیامش!؟
را تقطیع کرده اند !؟
جل الخالق !!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدایا آخر و عاقبت مردم و کشور ما را ختم به خیر گردان
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
کاملا درست است برای برخی اقتصاد عزاداری اهمیت دارد و لاغیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
من یادم هست حضرت امام فرموده بودند که حکومت اسلامی در صورت صلاحدید می تواند حج و نماز را هم تعطیل کند. حالا عزاداری محرم که یک امر مستحب است را نمیگذارند تعطیل شود. مشخص است که منافع سرشار مادی مانع این کار است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
دوستان من منتقد جریان های مداحان هستم. یکی از منتقدان جدی آقای حدادیان هم هستم. سال ها قبل از دوستداران ایشون بودم و مجالسشون میرفتم. ولی بعد از سیاست زده شدن جلساتشون دیگه سالهاست نمیرم.


ولی


اما


واقعا ایشون اهل پول نیست. میدونم خیلی مداحان پولکی هستن شدید و چه رقم هایی میگیرن. ولی ایشون جزو گروه اندک مداحانی هستن که واقعا با قلب و باورشون برای اهل بیت فعالیت میکنند و اصلا اهل پول و مادیات نیستن. نقد بزرگ به ایشون پول نیست بلکه سیاست زدگی شدید و افراطی در مجالسشون هست.

به قول دوستمون، واقعا قبر و قیامتی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
هشتاد میلیون لایک
احمدی نژاد در دل مردم جا داره.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
بعید نیست که سیستم بخاطر کشاندن مردم پای صندوق رای، احمدی نژاد را تایید صلاحیت کند
سیدحسنی3نیک
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
حتما ارباباش با اومدنش باز ۱۵۰ دلار میکنند تا دستش باز باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
چندش شدم
مشکاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Germany |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
خجالت بکش
فریبرز
| Canada |
۰۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
همین مراجع نبودند که خواب میدیدند امام زمان پشت احمدی نژاد است
ناشناس
| Germany |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
تمام رهبران سیاسی نه در دل مردم بلکه به خاطر عملکرد خوب ویا بدشان در حافظه تاریخی مردم میمانند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
احمدي نژاد ادم خوبي هست ولي رياست جمهوري شرايط خاص خودش روداردخداياماچقدرساده ايم تايه شكلات مي بينيم ازدهانمون اب مي ريزه .
ناشناس
| Germany |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
جراید: شناسایی خانه های خالی برای اخذمالیات اغازشد
درتهران بطورمیانگین ماهی دومیلیون تومان داره میره روی قیمت مسکن حالاشمادنبال خانه های خالی بگردید تاصیح دولت تدبیروامیدتان بدمد !!! البته خود شماهم میدانید اینکارجز درامدزایی برای دولت نتیجه دیگری نداره
اگرمیخواهید واقعا نقدینگی وتورم بیسابقه راکنترل کنید جلوی رشد بی دلیل ومسخره روزانه ۵ درصد بورس رابگیرید تازمانیکه بورس اینچنین افسارگسیخته رشد میکنه باید منتظر عکس العمل بازارهای رقیب ان باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
هاله نور در 8 سال عملکرد اصول گرایان تمام زیر ساخت های این مملکت را در هم کوبید. الان هم روحانی کل کشور را با خاک یکسان کرد. زمین خواران هم در حال
حراج غنائم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
مصاحبه احمدی نژا با خبرنگاری مرد و مسن در آمریکا داشت پخش میشد رئیس جمهور ما دست به سینه نشسته بود و اون خبرنگار با کمال بی ادبی مقابل مقام ایرانی پا روی پا گذاشته بود و کم مونده بود دراز کش شود .واقعا تاسف خوردم از مسئولی که در داخل با صدای باند بر ضد آمریکا حرف میزد و اونجا اینقدر ایران را ضعیف نشان داد
در پانزده سال گذشته هر زمان نارضایتی مردم در بین جامعه به اوج خود میرسد دولت تحت عناوین بی ربطی " مانند تسهیات کرونا / طرف یکماه قبل کارگاه راه انداخته است و موظف است کارکنان خود را فقط سه ماه بیمه کند تا بتواند بابت هر نفر 16 میلیون تومان وام 12 درصد بگیرد "شروع به پول پاشی از طریق تسهیلات بانکی میکند حال آنکه همین تسهیلات و ورود پول بدون پشتوانه به بازار خود سرمنشا تورم دیگریست تا کی این غضنفر بازیها ادامه داشته باشد والله اعلم
حواستان باشد که برگهای تاریخ دارد نوشته میشود و خواهند گفت در یک دوره ای کوه دماوند و جنگلهای شمال را خوردند و بردند. در اینده ایران باشد یا نباشد تاریخ این دوره و این منطقه مایه شرمساری خواهد بود. اجازه میخواهم یک جمله تاریخی را اینگونه تعویض نمایم که تاریخ را دیگر "فاتحان"نمینویسند. تاریخ در صفات اجتماعی و توسط مردم نوشته خواهد شد و انچه اینروزها در حال نوشته شدن است اصلا جالب نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
در عجبم همه صحبت از کوه می کنند در حالیکه ریاست اوقاف دو روز قبل صریح اشاره کرد به وقف مراتع اطراف کوه و نه خود کوه دماوند که البته همان هم جای بسی تاسف دارد و نشان از طمع اوقاف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
عزیز جان وقتی می‌گویند کوه، یعنی آن قسمتهای کوه که پولساز است و کاربری دارد یا می‌شود برایش کاربری تعریف کرد، خود کوه که به درد آقایان نمی‌خورد. آقایان ملک‌الشعرا که نیستند!!!
ناشناس
| Singapore |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
تاریخ کیلو چند.فعلا سوار اسب مراد بتاز.آیندگان هم هر چه خواهند بگویند وبنویسند.
صعود کننده قله دماوند در دو مرتبه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
اعلام کردند که از ارتفاع ۴۵۰۰ متر تا قله ملی ست !؟
و سندش را هم دیروز بنام دولت زدند !؟
عزیز برادر مگر قله کوه که اکسیژن ندارد
و گاز گوگرد خفه ات میکند و سرد است
به درد زمین خواران میخورد ؟
اگر میتوانید کوهپایه دماوند را که محل طمع
و دست اندازی بوده و هست را از چنگال طمع کاران
بیرون بیاورید
چرا با مردم و الفاظ بازی میکنید !!!!؟؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
چیزی که وجود ندارد شرمندگیست
اقا طرف دیگه خودکشی کرده دیگه شلوغش چرا میکنید موی سرشم تازه پیداست تو عکسا اقای ...تبرئه شدنتون مبارک
کیهان:بیچاره گی وبدبختی مردم ربطی به ما ندارد ناشی از عملکرد دولت ها بوده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
ورق پاره ای که بیت المال مملکت را حیف و میل میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
اونشو دیگه مردم تصمیم میگیرن به کی ربط دارد به کی ندارد
ناشناس
| Germany |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
چرا شریعتمداری ساکت شده است!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
اتفاقا اصل تقصیرها به گردن کیهان و همفکرانشان است
و کاملا اکثریت مردم می دانند و تایید میکنند
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
کیهان واقعا فکر می کنی خدمت می کنی و حقوقت حلال است
نون امثال حدادیان تو محرمه
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
خوابی.حالا فهمیدی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
درود بر شرافتت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
میلیون ها نفر هم خرج می‌کنند
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
البته محرم تنها نیست مزایای این مشاغل بیش از اصل شغل است
مگه کوه دماوند مالک خصوصی داشته که وقف شده باشد؟ سند حتما جعلی است.

اگه دختر روحانی عضو هییت علمی نشه این همه جوان دکترای بیکار بشوند!!!!!!!!!!.برای همینه چهار چنگولی چسبیده اند به صندلی های ریاست. چند سال عضو هیت علمی میشه بعد تشریف میبره امریکا و کانادا و اروپا و اونجا استاد یک دانشگاه میشه.

جالبه برخی خود را علی می پندارند و مخالفانی که از دل همین خودی ها بیرون آمده اند را خوارج و عمروعاص می پندارند.واقعا فکر کرده اید مردم اینقدر هالو هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
وقتی ، قالیباف بدون سابقه نمایندگی رئیس مجلس
و بذرپاش بدون سابقه واقعی رئیس دیوان محاسبات
میشوند !!!؟؟؟؟
خوب دختر روحانی هم عضو هیئت علمی میشوند !؟
کیهان:کی گفتیم نه شرقی.
فقط گفتیم نه غربی نه غربی جمهوری اسلامی
پاسخ ها
چشم کف پات
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
حضرت مستطاب اجل اکرم افخم عالی جناب شریعت مداری
نطق فرمودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
معلومه کیهان کارش درسته که امثال شماها اینجور جلز ولز میکنید !!!!!
کیهان:ما 41 سال است هر روز پیروز تر از روز قبل شده ایم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
به زندانها سری بزنید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
شما نه
چون جبهه تون اونور آبیه.پیروزی هم لاشکم سیری واسارت فرق داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
کیهان کاملا درست گفته !!!؟؟؟
منظورش پیشرفت خودشان و همفکرانشان بوده است
واقعا پیشرفت کرده اند
محاسبه و تفکر کنید ، ، قطعا درست گفتند
کیهان:زغال سفید است ماست سیاه است.
پاسخ ها
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
شما گلابی های برجامتونو بخور
اگه این اقا فهم و درک سیاسی داشت با این ادبیات صحبت نمیکرد
نان نداریم بخوریم عوضش ... مچکریم
احمدی نژاد از دل ما هرگز بیرون نمی روی برادر جان هر چند روزگار بر وفق مراد نباشد. مردمی بودن هزینه دارد .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
در میان مردم جایی ندارد
درباره دختر آقای روحانی شفافیتی لازم نیست. مگر ایشان از این خوان یغما سهمی ندارند؟ چطور همه و همه از آن سهم دارند، ایشان نداشته باشند؟ مگر جز عوام هستند که دور بایستند و فقط نگاه کنند؟ یعنی نباید میان دختر رئیس جمهور و من آسمان جل یک لا قبا فرقی وجود داشته باشد؟ بالاخره در دوره پدر ایشان دلار از چهار و پانصد به بیشتر از بیست تومان رسیده است، چرا ایشان باید مثل من حسرت به دل همه چیز باشند؟ بگذارید یک استاد دانشگاه خوش از گلویشان پایین برود، ثواب دارد!!
احمدی نژاد بهترین و پاک ترین و پر برکت ترین رئیس جمهور برای ملت ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
چقدر گرفتی این حرف هارو بزنی؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
دلت برای بدو کردن دنبال ماشین احمدی نژاد تنگ شده ؟ یا نه برای نصیحت کردن و سخنرانی های سیاسی بی مصرف ایشان ؟ هوای تازه کجاست ؟ دمکراسی در نگاه و بینش سیاسی شماها چگونه معنی داره ؟ ها ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
کیک و ساندیس سالانه میرسه به دستت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
با این نفت صدو پنجاه داری که میفروخت هزار برابر باید کار انجام میشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
بخاطر همین رای های مثبت باید از دموکراسی ترسید
علی
| Spain |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
از ساعت چند اومدید اینجا ؟
ساعت ده؟
ساعت نه؟
ساعت هشت؟
درود بر احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
بیست تا دیگه هم کامنت کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
تحريم نمندي؟!!!
ناشناس
| Germany |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
احمدی نژاد ها از ژن سنک پا سهم دارند
اشکو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
اشتباهی مثبت دادم
تمام رانتخواران و مفسدان اقتصادی از چپ و راست دشمن احمدی نژاد هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
ایندیگه نوبر است!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
بیشتر رقیبشن
تنها رئیس جمهور مردمی و خادم واقعی ملت
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
کدامشان نبودند!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
والا گوجه فروش سر کوچه‌شون بیشتر به مردم خدمت کرد
یا احمدی نژاد یا رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
قصد اعصاب خورد کنی داری!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
یا مرگ یا شهادت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
کلا رای بی رای بابا دیگه خسته شدیم
اقی کریمی تودیگر از کجا امدی
فکر میکنید فریب جنگ زرگری بین احمدی نژاد و بقیه را میخوریم !؟!؟!؟

اکثریت ۸۵ درصدی تصمیم به تحریم انتخابات گرفته ایم

رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
دقیقا،احمدی نژاد و طرفداراش دارند بازی با مردم را ادامه می دهند،اون ممه را لولو خورد!
ناامید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
این آمارتو از کجا آوردی
آقای احمد کریمی اصفهانی اگر استخدام این همه آدم توو شهر و روستا اینقدر راحته که عینا مشکل بیکاری حل شده ! شما معمای بزرگی را حل کردی ! چقدر امام سجاد ع قشنگ فرمودند که ....
اگر احمدی نژاد خیانت کرده و مراجع هم می داندند چطور است که ایشان همه جا آزاد می روند به کشور های دیگر پیام می فرستند و مهمتر از همه چرا این مراجع بجای روشنگری در مورد تخلفات او سکوت کرده اند؟ موسوی که در حصر بسر می بر د (زندان خانگی) که هشدار داد که احمدی نژاد و دستگاه فکری ایشون که مردم را خس و خاشاک می نامید- مملکت را به نابودی خواهد کشاند پس چرا لااقل آزاد نیست؟
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
اژه ای سال قبل در پاسخ این سوال خبرنگار که چرااحمدی نژاد آزاد برای خودش می چرخد گفت: معذوریم از جواب فعلا اما دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد
ناشناس
| Germany |
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
بازی است!
ناامید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
منظورش از خس و خاشاک امثال شما بود
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
پاسخ برای نسیم:
اگه ازش چیزی تو چنته داشتن رو میکردن. چیزی نمیتونن بهش نسبت بدن برا همین .
شکایت پرسپولیس از مجری به نتیجه خواهد رسید چون وزیر پشت این شکایت است و رییس صدا و سیما هم که قبلاً برادرزاده اش در تیم پرسپولیس بازی می کرد بنابراین این مجری حقیقت گو احتمالا سرانجام خوبی نخواهد داشت
پاسخ ها
احسان
| United States of America |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
چنانچه عدالت باشه بایستی تمام مجریان کری خوان پرسپولیس از تلویزیون اخراج شوند آقای امیراحمدی فقط یه کری خونده بایستی اخراج بشه؟ اصلا انصاف نیست
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
شرمنده اشتباهی منفی دادم.
بله دیگه کاش اون دلار هایی رو که حیف و میل کردن رو مطالبه کنن و به مردم جواب پس بدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
بابت کری خونی کسی را اخراج نمی کنن. ایشون اتهام سنگینی وارد کرده که اثباتش نمی تونه بکنه. بعد هم حاضر مشده عذرخواهی کنه. بقیه در رسانه ملی کری نمی خونن. تو فضای مجازی اینکارو می کنن. به دیگران تهمت فساد نمی زنن و هنگام عذرخواهی عذرخواهی می کنن
خب من بعنوان یک غیر فوتبالی عرض میکنم مجری آقای احمدی حرف حقی زد چرا برکنارش کردند خب همین دلیل برکناری کفایت میکنه وانگهی چرا سپاهان پرسپولیسو 3بر0به نفع پرسپولیس کردند ولی بازی استقلال وپارس جم 3بر 0 نشد یعنی حق تمام شهرستانیها درتمام سالها جلوی این 2 تیم پایمال شد ه است پس پوکر فوکر سوکر کررررررررررررررررررکررررررررررررر مفت نمی ارزه خدا بیامرزه گالیله رو اگه توآسیا به جائی رسیدید اون حساب چون ازپاپا خبری نیست با عرض معذرت از طرفداران این دو تیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
خوش به حالت که اینقدر ساده لوحانه به همه جی نگاه میکنی و تصمیم میگیری...پرسپولیس ۳_۰ برنده علام شد مقابل سپاهان چون سپاهان به عنوان تیم میزبان ۴۵ دقیقه دیر اومد تو زمین،پارس جم برنده اعلام نشد چون طبق قانون فدراسیون تعداد زیادی از استقلالیا تست کروناشون مثبت شد،واقعا سختتونه بفهمید؟پرسپولیس شاید قهرمان آسیا نشده باشه ولی اگه چشماتو باز کنی میبینی دقیقا تو این چند سال که قهرمان ایرانه دو بار نیمه نهایی اسیا بوده یه بارم فینال رفته،این چیو نشون میده بهت؟؟میدونم بیداری چشماتو باز کن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
بخاطر بی عرضگی پارس جم 3 بر 0 نشد
پارس جنوبی جم نبایدقبول میکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
آقای تیخانف با چه سندی میگی مجری حرف حق زد؟ اثبات چنین اتهام سنگینی با حدس و گمان و نهایتاً چند قرینه که این احتمال رو تقویت کنه قابل اثبات نیست. چون چیزهایی هم هست که خلاف اینو ثابت می کنه. پرسپولیس در این فصل فقط 9 گل در جریان بازی خورده و این رمز موفقیتشه و بعید وزیر بتونه چنین معجزه ای ایجاد کنه و باید قبول کرد چنین نتیجه ای حاصل تلاش بازیکنان اون تیم هست. لطفاً در هنگام اتهام زنی (یا مثبت دادن به یک اتهام) گوشه چشمی هم به قبر و قیامتتون داشته باشین.
اگر اصولگرایان احمدی‌نژاد را نپذیرفتند پس من شخصاً نظرم راجع به ایشان تغییر خواهد کرد و ایشان را انسان خوبی خواهم پنداشت
سوال اين است اگر احمدي نژاد اينهمه تخلف داشته است كه دارد چرا ايشان ممنوع ال تصوير نميشود چرا كسي به تخلفات ايشان رسيدگي نميكند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
اگه تخلف داشت که الان تابلو تیر حضرات نبود. که بهش تهمت بزنند . محاکمه میشد.مدرکی ندارند وفقط تخطئه میکنند
آیا اگر این خانم دختر رئیس جمهور نبود بسیج دانشجویی اینگونه سینه چاک می شد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
فقط تو سازمان تحقیقات و آموزش کشاورزی زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی از 20 سال پیش ببینین چه اجحاف هایی در حق اعضای غیر هیات علمی و محققین قدیمی شده و چه افرادی بدون طی کردن روند فراخوان جدب هیات علمی وزارت علوم با پارتی هیات علمی شده اند و همین الان دارن هیات علمی میشن؟ اونوقت چسبیدین به دختر روحانی؟ البته که درسته و ایشون هم نباید خارج از روند قانونی هیات علمی بشه ولی سالی هزار نفر از این اقراد دارن هیات علمی میشن، بدون داشتن تخصص و لیاقت استخدام میشن، پست میگیرن و با عدم مدیریت صحیح خودشون مملکت رو از هم میپاشن. بسیج دانشجویی تا حالا کجا بوده؟ یه ادرس بدین اسامی افرادی رو که بی قانون هیات علمی شدن رو خدمت بسیج دانشجویی بفرستیم پی گیری کنن. ببینیم واقعا پی گیری میکنن؟ آ
بسیج دانشجویی دیگه چی.اشخاصی که بدون کنکوردانشگاه رفتن یاباسهمیه!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
همانهاییکه دکترا دارند ولی سواد ندارند!
یک قلم خیانت احمدی نژاد تصویب دادن ماهی(یارانه)بجای یاد دادن ماهیگیری(ایجاد اشتغال پایدار)بود. در واقع احمدی نژاد با پولی که در ان سالها و این سالها بابت پرداخت یارانه به مردم صرف شد میتوانست بهترین کارخانجات دنیا از بهترین برندها مثل بنز و تویوتا و بی ام و و ال جی و سامسونگ و اپل و هواوی و گپ و زارا و گوچی و شانن و بوش و .... را به ایران اورده هم باعث تولید این محصولات در کشور شود و هم جوانان برای همیشه کار داشته باشند و به یارانه احتیاج نداشته باشند. حداقل خود حقیر در ان مقطع چندین بار این مطلب را برای جراید و دفاتر ایشان ارسال کردم و میدانم که میدانست باید چکار کند اما نخواست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
اون کلک را اکنون با سهام عدالت در بورس ،یعنی حراج ثروت ملی بود که روحانی دارد به تنور میچسباند!
ناشناس
| Germany |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
اگر کاری را که احمدینژاد نکرده ویا نتوانسته انجام بده چرا الان انجام نمیشه.پس مشکل جایی دیگر است.واقعیت این است که سهم دولت در ایران اصلا تناسبی با میزان مسیولیتش ندارد.البته این حرفها نه برای دفاع از روحانی ست ونه برای دفاع از احمدی نزاد.مثلا اگرپرداخت یارانه یک کار پوپولیستی ومخرب اقتصادی بود چرا بعداز ایشان متوقف نشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
درود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
پول تو ایران به حد کافی هست که بشود به قول شما بهترین کارخانجات را زد . لطفا شما در این زمینه اظهار نظر نکن چون به این پول نیاز نداری ولی خیلی ها چشمشان به این پول دوخته شده .
ناشناس
| France |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
۱۰:۱۰
چرت و پرت گفتنم حدی داره با اون یارانه قاقا لیلیم بهت نمیدن چه کمک خرجی میشه؟
هرکی توی این مملکلت 8سال رئیس جمهور میشه، بعدش میگین فلان بود و چلان بود، اگه اینطوری بود چرا به عنوان کاندیدا تایید میشن، چرا هرکدوم دور دوم هم انتخاب میشن، چرا استیزاه نمیشن،چرا سرنوشت یه مملکت میوفته دستشون، اگه احمدی نژاد خائنه چرا راست راست میچرخه، اگه روحانی نالایقه چرا هنوز رئیس جمهوره، بابا شما دیگه کی هستین! ایران و مردمش شدن موش آزمایشگاهی، منم که حتما میرم 1400 رای میدم که یکی دیگه بیاد آزمایشمون کنه!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
با سلام و ادب و احترام
لطفاً خودتان را ازیت نکنید
شما راحت باشید
آنهایی میخواهند کاری بکنند انجام میدهند نیازی به من و شما و 80 میلیون بقیه ندارند
برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و سیاسی و بی عدالتی و تورم دعای عرفه بخوانید .
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
همرو بی دین کردین
جاده روستایی که در سال ۶۴ توسط دولت موسوی ساخته شد تا حالا آسفالت نشده . حالا نمیشه پروژه های رایگان عراق و سوریه و لبنان و یمن و آنگولا و سودان را کم کنید . چون فرسایش خاک توسط باران به ضرر محیط زیست هست . هر سال میلیاردها تن خاک توسط سیل از جاده ها جابجا میشود.
احمدی نژاد با ساختن ۵ میلیون مسکن مهر به مردم خیانت کرد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
دقیقا. باعث رکود در بخش مسکن در اینروزها شد. مثل گوجه فرنگی که وقتی زیاد کاشته میشه و ارزون میشه دور بعد نمیکارن و خیلی گرون و کمیاب میشه. در مسکن مهر فقط عده ای مدیران تعاونیها به نان و نوایی رسیدن. چاپ پول باعث شروع تورم شد که تا الان ادامه داره. شغل مقطعی ایجاد شد و کلی ادم رفتن توی کار بنایی و نقاشی و برقکاری و لوله کشی و کاشی کاری و در و پنجره و .... مربوط به ساختمان. با شروع رکود در ساختمان اینها به بیکاران اضافه شدند و ساختمانی دیگه ساخته نشد و جهش قیمت انجام شد. واقعا چنین کاری خیانت بزرگ ایشون به کشور بود
ناشناس
| Germany |
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
منظورت این اسمانخراش هایی است که مثل عول بی سر و دم در بیابانها ساخته شده است و خالی هستند چون آب و برق ندارند و کامل نشده اند و یا به خواص فروخته شده اند!
مسولان سانسور خبرگزاری خواب تان برده است یا برق رفته است چرا نظرات را منتشر نمی کنید
چرا وقتی سیاست وارد فضای اخلاق میشود گاهی بی رحم میشود ؟ یادم هست دو سال بعد از انقلاب اصولگرایان برای اینکه بتوانند با روش هایی که خودشان فقط وارد هستند جوانان جامعه را از نظر اندیشه سیاسی و فکری و عقیدتی و حتی شکل رفتاری و ......تحت کنترل خود در بیارن وقتی کسی در مدرسه لباس جین میپوشید از مدرسه اخراج میکردند . یا یادم هست وقتی مدارس قبل از انقلاب صبح و بعد از ظهری بود وقتی دانش اموزان دختر و پسر ساعت ۵ از مدرسه تعطیل میشدند مجبور بودند بخاطر راه مال رو و عدم جاده در جایی جمع میشدند و چون دختر و پسر از یک روستا بودند دسته جمعی بعد از طی دو ساعت راه به منزل میرسیدیم ولی در بین راه اصولگرایان به یکباره جلوی جمعیت دانش اموزان در راه سده میکردند و دو نفر دو نفر از دختران و پسران را محاکمه خیابانی و توراهی میکردند که شما حق ندارید بصورت نامحرم به روستا بروید . شما حق ندارید از نظر شرعی دختران و پسران به روستا بروید و برگردید . هر چه توجیه میاوردیم که برادر ؟ صبح زود اگر میخواهیم برگردیم دخترها نمیتوانند . این افراد با هم آشنا و فامیل هستند و موقع برگشت هم برایشان سخت هست و تا حالا هیچکدام از این حرف های که میزنی مشکلی نداشتند . این افراد روستایی همه با هم نسبت دارند و در بین همین دانش آموزان بعضی خوا۶ر و برادر هستند ...............خلاصه اینکه تعهد بدهید که دیگر با هم به شهر نیایید . وقتی موضوع را به بزرگترهای خودمان گفتیم انها در جواب ما گفتند که چه کسی بود کی این حرف را زد . گفتیم پسر فلانی . در جواب گفت پدر ایشان که قبلا ........‌؟؟؟؟
اقای حدادیان ! شما مگر نظر همگان را پرسیده اید که از نظر همگان‌صحبت می کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
ایول
این روزها حال و روز بورس چندان خوب نیست البته برای تازه واردها قدیمی ترها که سود خوبی کرده اند فکر کنم بهترین کمک به رونق بورس در این روزها توزیع سهام دارا دوم است ظاهرا دولت قرار است از اول شهریور پذیره نویسی کند اما تا آن زمان خیلی ها ضرر میکنند و از بورس میروند ای کاش دولت دو هفته زودتر مثلا از ۱۵ مرداد دارا دوم را نام نویسی میکرد
با اینکه طرفدار و علاقه مند به احمدی نژاد نیستم ولی برایم خیلی عجیب و جالب است که خیلی ها با ایشان مسئله دارند و سایه اش را با تیر می زنند . حالا چرا به این شدت از احمدی نژاد متنفر هستند را خدا میداند .
دختر روحانی عضو هیت علمی شده است که در آن رشته تخصص ندارد . سوال ؟ اتفاقا تمام اصولگرایان در کل ادارات و مشاغل دولتی در درجه مدیریتی هستند حتی درس مدیریت نخواندند فقط به زور و اجبار در این هیت های علمی و فرهنگی موقع رای گیری دست بلند میکردند و تخریب آرا روشنفکران دیگر را ناکارمد میکردند و دوم اینکه دانشحویان بسیجی در جاهای دیگری چنین‌مشکلی را ندیدند ؟ آبا این افراد نمیدانند که در هیت های علمی تعهد مقدم بر تخصص هست ؟
در رابطه با اون مجری بنده خدا، باشگاه پرسپولیس به جای برخورد قهری و سرکوب گرانه منطقی و بدون هیچ تعصبی ادعای مجری رو جواب بدن نه شکایت و قطع ارتباط...این شکلی به نظر میاد واقعا موردی بوده!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
متاسفانه انتقاد به جا هم برای بعضیا خوش نمیاد. کلا انتقاد پذیر نیستیم
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
این ملت زود فراموش میکنن. کافیه یه سری به اسناد حسابداری و بدهایی که برای مردم به بار آوردن رو یه نگاه بکنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
باشگاه پرسپولیس سرکوبگرانه عمل نکرده، در رابطه با افترای سنگینی که روی آنتن رسانه ملی بهش وارد شده شکایت کرده تا اگر ایشون اسنادی داره در دادگاه ارائه کنه و اگر اسنادی نداره همه متوجه بشن که این تهمت بی پایه و اساس است.
اقای سوهانی ! اتفاقاً برخلاف نظر شما بیان واقعیت افکار عمومی را جریحه دار نمی کند بلکه تبعیض بین تیم‌ ها و حمایت از تیم حکومتی است که باعث ناراحتی افکار عمومی می شود.
چطور اقازاده ها همشون ژن خوب از اب دراومدن؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
بعد گفته میشه که در آمریکا برده داری موجود است!!
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
وقتی دو نوزاد یکی از پدر سید و دیگری از پدر غیرسید به دنیا می آیند چه فرقی با هم دارند ؟ ژن خوب از سال ها قبل برای مردم اجرا شده ولی کسی حواسش نیست
با توجه به سکوت مراجع نسبت به عملکرد منفی روحانی نگرانی تورم لجام گسیخته تعجبی ندارد که دکتر احمدی نژاد را نپذیرند هر چند همین خبر هم در هاله ابهام است ،ولی با توجه به اضافه کردن بودجه های بالای صد در صدی روحانی و اضافه نکردن بودجه حوزه ها توسط دکتر احمدی نژاد مایه تاسف است که حوزه ها هم درگیر سیاست زدگی ومادیات وروز مرگی شدند و مردم هم که اصلا به حساب نمی آیند ،پس نمره قبولی حوزه ها از مردم زیر ۴۰ در صد است ،بهتر است آنها به مردم بازگردند
صحبت های اقای کریمی ادم را یاد زمان انقلاب اسلامی می اندازد جایی بدروغ راهپیمایی و شعار های مردم را بختیاربعنوان صدای َضبط صوت اعلام میکرد بابا لزگوار ایشان 8 ساله رفته و خیال تو و دوستان گرمابه و گلستانت راحت دیگر هم برنمی گردد جان عزیزت بیخال شو بفکر مردم باش و راستی
بهترین گزینه برای مریم روحانی دانشگاه اکسفورد لندن میباشد راهنمائی کنید تشریف ببرند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
ژنش نمی خورد ،چون بابا هم نتونست !
بسیج اقلیت دانشجویی
گالیله از شبکه یک اخراج شد
پاسخ ها
علی
| Spain |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
اونم میره خارج جذب میشه
عجب پس این همه طرفدار احمدی نژاد که ما اطرافمون میبینیم استخدام شده اند؟!
احمدی نژاد ؟؟؟؟؟؟؟؟حرف تورو گوش کنیم یا حرف اون مدعی که میگفت نظر امام زمان هم احمدی نژاد است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بسیج دانشجوئی همون نیروهای فشار تعبیه شده دردانشگاهها هستند بسیجی را جنگ میشناسد وکبوتر را آسمان همین احمدی نژاد صاحاب هاله با شهید باکری دعوا داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احمدی نژاد مرد بزرگیه.مطمنم بالای ۱۵ میلیون رای خالص داره.بدون تبلیغات
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
اینکه شد ضد تبلیغ...اگر واجدین شرایط رای دهنده در ایران بین 50 تا 60 میلیون باشند که ایشان در اقلیت هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
کاش آرای ناخالصش رو جمع میزدی سرجمع می‌گفتی
درسته روحانی عملکرد خوبی نداشته و مردم واقعا دلخور از اوضاع کشور هستند اما حضور یک بیوتکنولوژیست در گروه مهندسی بافت درصورتیکه دیگر پروسه جذب آن دارای تخلف نباشه بی راه نیست .
همه میدونند نگرانی امثال حدادیان از تعطیلی مراسم محرم چیه، بالاخره این قشر زحمت کش مداحان هم همین محرم و صفر رو دند و باید امورات زندگیشون رو بگذرونند، امثال این آقا با رعایت فاصله فیزیکی چند متری با عزاداران پروتکل های بهداشتی رو به خوبی رعایت میکنند، و حالا این وسط مردم بیچاره که مجبورند زیر منبر ایشان توی هم بلولند هم کرونا گرفتند گه گرفتند،
جریحه دار کردن افکار عمومی؟؟؟ بابا خجالت هم چیز خوبیه .
احمدي تژاد صداي مردم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
صدای شما شاید باشد صدای مردم‌را چه عرض کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
صداي خوبي داره ولي دلنشين نيست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
احمدی‌تژاد رو نمی‌دونم ولی احمدی‌نژاد هیچ‌چیز مردم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
می‌خوام ۱۰۰ سال سیاه صدای ما نباشه. بدبختی ما از زمان ایشون شروع شد
چی شده مگه؟ چرا مراجع احمدی نژاد رو نمیپذیرن؟ مگه احمدی نژاد همونی نبود که مراجع خواب می‌دیدم و تعریف میکردن که الهام شده به احمدی نژاد رای بدن؟ مگه همون نبود که هاله نور دور صورت توی سازمان ملل بود ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
بازیه،فکر می کنند مردم فراموشکارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
روحانی ورفسنجانی هم یک موقع مبغ.ض شما بودند رای نیاوردند الان منتخب شماها در دو دوره شد
اقایانی که الان احدی نزاد را به توپ و تشر می بندید وقتش گذشته است زمانیکه ایشان کشور را به مرحله سقوط رساند کجا بودید در زمان ریاست ایشان انرا تا حد خایی بالا ولی این را بدانید الان اکثر یاران ایشان در راس کار هستند کسی به احمدی نزاد حرفی نزد اگر ان بلایی که ایشان بر سر کشور اوردند شخص دیگر این کار را می کرد خیلی وقت پیش از صحنه رانده شده بود بیش این مردم را سر گرم نکنید مردم بهتر از شما می دانند در کشور چه خبر است شما می خواهید اوضاع کشور را گل و بلبل نشان دهید ولی زهی خیل باطل تابناک یک ذره از واقعیت را گفتم حالا می خواهی منتشر کن و یا سانسور کن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
بازیه ،دارند آماده اش می کنند برای انتخابات!!!
امید
| Germany |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
دوران احمدی نژاد یک دوره به یاد ماندی از ریاست جمهوری بود خدا حفظش کند اگر روحانی سیاستهای احمدی نژاد را ادامه میداد الان وضع کشور بمراتب بهتر از وضع فعلی بود خدا خیرش دهد
اقای سعید خان حدادیان ، توجه داشته باشید که جایگاه شما مداحی است نه فقاهت . شما هنوز جایگاه خود را نتونستی برای خودت تعریف کنی و خطای رفتاری و گفتاری شما در همین نکته نهفته است. اگر فقاهت شما بتونه عین سیاستتان باشد انوقت خیلی چیزها بنا به شرایط سیاسی باید متغییر باشد ایا شما میتوانید عامل این تغییرات باشید یا فقط حامل ان هستید ؟ لطفا در شرایطی واقع میشوید که احساسات و هیجانات مداحی بر شما چیره میشود مواظب گفتار و رفتارتان باشید .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
ایشان مقصر نیست
کوه دماوند هم جلوی تصمیمات آقایان کم آورد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
زبان دار ها کم اوردند تا چه رسد به کوه بی زبان!
روسای جمهور همه کلید داشتن. منتهی یه فرقی بود که "محمود کلیدش رو از خاتمی گرفت ولی حسن کلیدش رو از محمود گرفت". در واقع محمود کلید سوپر مارکت پر و پیمون تحویل گرفت ولی حسن کلید یک سوپر مارکت با قفسه های خالی رو تحویل گرفت. برای همین تحریم رو دولت روحانی بیشتر اثر گذاشت. احمدی نژاد موقعی که جیک جیک مستونش بود و در امد نفتی رو براه بود فکر زمستونش و تحریمها نبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
اتفاقا فقط هم احمدی نژاد فکر بود چون صندوق توسعه ی ملی در دوران ایشون تشکیل شد و سالانه 20% پول نفت داخلش جمع شد که اونم روحانی تو این چند سال با برداشت . هاش تقریبا خالیش کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
اقا خسته نشدی تنهایی 200 کامنت گذاشتی
چرا احمدی نژاد دوباره میخواد با سیاست و سخنان تکراری مردم را بسمت خودش جذب کند . آقای احمدی نژاد . ایران ما فقط با عبور از اندیشه خسته کننده اصولگرایان و رسیدن به دمکراسی و خصوصی سازی اقتصاد و خروج دولت و شبه دولت از تولید و اقتصاد محقق میشود . مجلس و دولت در ایران هیچکاره هستند . پس وقتی دولت و مجلس کاره ای نیستند . زحمت کشیده روی اعصاب و روان مردم بازی نکنید . واقعا شما نواصولگرایان کدام کتاب سیاسی را خواندید که اینچنین مردم را به تمسخر میگیرید . چهل سال وعده اصلاحات خسته نشدید . مطالبات بحق سیاسی مردم را چنان سقوط دادید که به مردم صبح که بیدار شوند به گرانی و تنش و بیکاری و رانت و پارتی بازی ....... کلافه کننده هست
دلیل این همه خبر منفی از سوی خبرگزاری ها درباره اقای احمدی نژاد چیه?
بعد از انتخابات مجلس همه خبرگزاری ها بخصوص تابناک به شدت در حال تخریب ایشون هستند. از برگشت ایشون میترسین?
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
تابناک نظر خواهی را به مردم واگذار کرده . مگر کابران تابناک هموطنان شما نیستند ؟
ناشناس
| Germany |
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
ترس از خراب تر کردن کشور از طریق ایشان است!!!!
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
پاسخ به ناشناس 23:46
به مردم واگذار کرده اما چیزی که در کوچه و خیابان و ادارات و گفتگوهای بین مردمی به نظر میرسه خلاف این نظرات جهت دار هست. نظر منطقی خوبه اما یکطرفه بودن نه. خودم هم حامی ایشون نبودم و نیستم اما اینجور رفتار کردن اصلا حرفه ای نیست.
بله دختر رئیس جمهور مملکت هیئت علمی میشه ،برادرشم که ...،چه مملکتی داریم به خدا
کار به کجا ها کشیده که یک متوهم به خودش اجازه میده برای سال بعد برنامه ریزی کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
متوهم تویی که نمی بینی مردم ستم دیده از احمدی نژاد و یارانش دفاع می کنند
پرسپولیس خط قرمز همه است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
پیروزی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
دوست بداری مسئولینه
در این یک مورد (محاکمه احمدی نژاد) با احمد کریمی موافقم. بلاهایی که احمدی نژاد در دوران رئیس جمهوری به سر این مملکت آورده چنگیز مغول هم نیاورده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
دمت گرم
دلیل این همه هجمه ای که از این چند وقت اخیر علیه احمدی نژاد راه افتاده چیه واقعا!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
سرگرم سازی ملت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
دارن آماده میکنن برای انتخابات
ماجرای کوه دماوند و عرصه جنگلها نامش وقف نیست بلکه دزدی از جیب ملت است!مگر منابع طبیعی مالک شخصی دارد؟! باید ریشه یابی وتحویل مراجع قضایی شود.
امثال آقای حدادیان غصه مال و جیب خود را میخورند نه غصه جان ملت!
دلیل مخالفت با سخنان احمدی نژاد بخاطر این هست که دلسوزی میکند اما درمان برای رفع فقر از گفتمان اصولگرایی با نگرش سوسیالیستی هست . در صورتی همان کشورهای سوسیالیستی اندکی پیشرفت کردند از آن اندیشه عقب نشینی کردند . اندیشه احمدی نژاد در باب سیاست و اقتصاد و مردم و حاکم و مجلس همان روش اصولگرایی هست نه عقل و علم . یعنی اکثریتی که رای ندادند از اصولگرایان عبور کرده اند و دنبال اندیشه ای هستند که از مشکلات تلنبار شده چهل ساله عبور کنند . شکل سوم قدرت اجازه فعالیت ندارد حتی با نگرش ملی و مدهبیون را اصولگرایان بنام غربی بودن از قدرت به بیرون پرتاب کردند . احمدی نژاد برای اکثریت آب گرم نمیشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
احمدی نژاد رقمی نیست!
دلیل تنفر آقایون از احمدی نژاد فقط اینه که اجازه نداد الیگارشی تجدید نسل کنه اول اصلاح طلبا با او دشمن شدند زیرا پر یکی یکی آقازاده های اونا رو چید اصولگراها خوشحال شدن که حالا جا برای بچه های ما باز شد ولی احمدی نژاد بال یکی یکی آقازاده های اونا رو هم چید نذاشت الیگارش ها زاد و ولد کنند و این کفر آنها را درآورد و با او دشمن شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
چرت گویی هم حد دارد
جناب آقای دکتر بلادیان
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
مشکلات دکتر زالی و عدم تمکین به قانون فقط مربوط به خانم مریم روحانی نیست. همانگونه که اطلاع دارید و نامه نگاری مرتب خدمت شما انجام شده است. آقای دکتر زالی از حق قانونی خانم دکتر پریسا عظیمی جهت ادامه تحصیل در فلوشیپ استریوتاکسی جلوگیری به عمل آورد. و همچنین در حال حاضر مانع جذب قانونی ایشان در هیات علمی است. در صورتی که بصورت غیر قانونی آقای دکتر محسنی کبیر را وارد فلوشیپ ستون فقرات کرد و با توجه به رانت دکتر زالی در وزارت بهداشت کارهای جذب ایشان در شهید بهشتی را تسریع کرده در حال انجام است. نامه نگاری های دکتر پریسا عظیمی و شکایت از دیوان عدالت اداری از دکتر زتالی دردی را درمان نکرده است. چرا که ایشان بصورت رانتی عمل می کند. حتی دکتر ملک زاده معاون تحقیقات وزارت بهداشت نیز توانایی اجرای قانون در برابر دکتر زالی را ندارد. تمام مدارک موجود است. تابناک هر زمانی بخواهد در اختیارش قرار می گیرد.
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
شرمتان باد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
خوب که چی ، هر روز میایی و می‌نویسی درود بر احمدی نژاد و یارانش ؟ هیچ کس تو این دور و زمونه الکی نمیاد هر روز بشینه بنویسه و مجیز یکی و بنویسه که قاطبه مردم میدونن خیانت کرده به تک تک مردم ایران .مردم فهم دارند و دوران ایشان و دوران حتی رییس جمهور امروز ایران که هدیه ای جز گرانی افسار گسیخته و فقر بیشمار را داشته اند ،در تاریخ توسط تاریخ نگاران با شرف و راستگو ذکر میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
در میان این همه سخنان مکتوب، بین خود وخدایتان چه کسی می تواند در برابر دادگاه الهی بایستد و از یکایک کلماتی که نوشته با دلیل و برهان دفاع کند؟
وقفوهم انهم مسوولون
اقایان بسیج دانشجویی در کشور انقدر مشکل است که مسله دختر روحانی در برابر انها عددی نیست شما در مورد روحانی جناحی عمل می کنید البته بنده مخالف ایشان هستم و از عملکردش ناراضی می باشم واینهم دلیل نمی شود که عمل شما را قابل قبول بدانم اگر شما واقعا دلسوز نظام و کشور هستید در کل مشکلات کشور موضع گیری کنید که فساد و ..کشور توسط عده ای انجام می گیرد چرا در مورد احمدی نزاد و بذرپاش موضع گیری نمی کنید شما مدافع جریان خاصی می باشد نه مردم و کشور شما ها تا حالا در افشا کردن کدام فساد نقشی ایفا کردید که جناحی نباشد شما ها تا حالا خواستار کدام عملکرد شفافیت شده اید اعم از انتخابی و انتصابی
بسیج دانشجویی پیگیری کنه اینهمه دکترا از کجا میاد ایا معیار قبولی اینها درسته بوده با توجه به اینکه سلطان مدر ک سازی دستگیر هم شده
عملکرد احمدی نژاد در طی 8 سال ریاست جمهوریش تحت نظارت دستگاههای مختلف نظام ج.ا (مجلس، قوه قضاییه، دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی، مقام رهبری و ...) بوده است و بعد از ریاست جمهوری هم به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام در آمده است. طی تمام این مدت نه مجلس از او سوال می کند و نه در قوه قضاییه برایش پرونده ای تشکیل می شود حالا چرا عزیزان مراجع احمدی نژاد را با این سابقه شفاف را نمی پذیرند جای سوال است. اگر او مجرم بود قوه قضاییه رسیدگی می کرد اگر او خائن بود مجلس او را استیضاح می کرد و رهبری حکم برکناریش را امضا می کرد اگر او انحرافات فکری داشت متفکران و اندیشمدان حوزه و دانشگاه می توانستند با ایشان مناظره کنند (اما هیچکدام اینها اتفاق نیفتاده و صرفا بدون هیچ سند متقنی و با شایعه سازی به او حمله کرده اند)
بازی کردن مراجع در زمین شایعه سازان به هیچ وجه با خصوصیات اخلاقی مراجع همخوانی ندارد.
انتصاب دختر جناب روحانی به این پست اگر درست بوده و واقعیت داشته باشد موضوع تعجب آوری نیست . رسیدن به مقام و منصب و استخدام و داشتن رابطه و برخورداری از امتیازات ویژه و رانت امری طبیعی شده است . فرزندان ما سن استخدام را هم ردکرده اند و پا به پیری میگذارند به زمین و زمان هم نامه زدیم ماحصل این شد که باید در آزمون سراسری استخدامی شرکت کنند و قبول شوند . دراین ویرانه هرکس آشنایی نداشته باشد و به جایی وصل نباشد باید فکر استخدام دولتی را از سر بدر کند . میز متعلق به خودی هاست .
درختی که پرثمر باش سنگ بیشتری سمتش پرتاب میشه، احمدی نژاد حکم‌درخت پرثمر ، هر کار میخوان انجام بدن ،مردم دوستش دارن، چون خالصانه مردم رو دوست داره
آقای احمدی نژاد، انسان مومن وعاقل هرگزازیک سوراخ دوبارگزیده نمیشودوثانیا آزموده راآزمودن خطاست لطفا بروپی کارت اینقدرپایین وبالانپرخبری نیست!!.
آقای تابناک چرا اصل واقعیت مملکت رو منعکس نمیکنی؟ورا میخوای به مردم بقبولوتی که همه چی امن و امانه؟چرا فکر میکنی مردم چیزی حالیشون نیست و نمیدونند بالای مملکت چه خبره؟چرا فکر میکنی که مردم نمیدونند جان و مال هشتاد میلیون انسان گرو عقیده ۲۰۰نفرهو زندگی رو سخت زنده اند و اون عده اندک و بچه هاشون توی کشور جنایتکاران دارند حال میکنند؟
جناب آقای روحانی بنده را با دکتری مهندسی و همچمین دو دوره ی فوق دکتری در دانشگاه های با رتبه ی جهانی زیر ۲۰۰ اروپای غربی و همچنین عضویت هیات علمی در دانشگاه با رتبه ی جهانی زیر ۴۰۰ و چاپ چندین مقاله در معتبرترین ژورنال رشته خودم و داشتن شرایط مذهبی و اجتماعی لازم حتی برای عضویت در هیات علمی دانشگاه تربیت معلم هم نپذیرفتند. بنیاد ملی نخبگان حتی مرا شایسته ی حمایت برای عضویت در هیات علمی دانشگاه های ایران نشناخت. آنوقت چطور دختر شما در دانشگاه شهید بهشتی به عضویت هیات علمی در آمده؟ ما این درد را کجا ببریم؟ خدایا تو خودت شاهد باش چکار می کنند.
یکی لازمه به پرونده این بسیج دانشجویی ها رسیدگی کنه . البته حرفشون در مورد دختررییس جمهورهم حقه و بایدرسیدگی بشه ....
جناب حدادیان مراسم محرم تابع قانون سیاسی وحکومت نیست شیعیان راستین در طول تاریخ حتی به قیمت شدیدترین کشتارها و شکنجه های دژخیمان حکومتی مخفیانه یا علنی برگزار شد.مردم نه تنها مالکه جانشان را در این راه دا ده اند.
احمدی نژاد روزبروز خواستنی تر میشه
احمدی نژاد تنها رییس جمهور مستقل و مردمی بود اگر بیاد کار خیلی‌ها که ریا کار هستن رو می شود
اصلا این حدادیان مگه کیه که ازش خبر میزارید؟
این گروه فشار وقتی بذر پاش لیسانس وفوق لیسانس و بعد دکترای رانتی در دقایق اخر ریاست جمهوری احمدی نژاد میگرفت ،زبون نداشتن یا تلکیف براشون شده بود
این دانشگاه در تبعیض تابلوی همه دانشگاهها است.
سال گذشته از طرف وزارت علوم نامه آمد که پسرم رتبه قبولی در رشته مهندسی برق را آورده به دانشگاه شهید بهشتی مراجعه و ثبت نام کند. هنوز پانزده روز از مهر نگذشته بود که بهانه کردند ثبت نام تمام شده و ورودش به آن دانشگاه غیر ممکن است، نامه های متعددبه دفتر آقای سالمکار، خانم عنادی، ارشدی بیفایده بود. به رئیس دانشگاه نامه نوشتیم ، دستور داد پیگیری شود اما مافیای آن بخش خبره تر از رئس دانشگاه بود و با طراری و زبان بازی از پذیرش بچه های رزمنده سرباز می زد اما در همان حین فرزندان بی سواد خودشان را بعنوان فرزندان هیات علمی از دانشگاه های دارغوز آباد به آن دانشگاه منتقل کردند...
مراجع خیلی دیر عمل کردند!!
از ماست که برماست
امیرکبیر میگه:اول فکر می کردم که برای اصلاح مملکت شاه خوب لازمست،امیرناصر دین شاه ،پادشاه خوبی بود ول یمملکت اصلاح نشد.بعد فکر کردم مملکت وزیر خوب میخواهد تا اینکه خودم وزیر شدم ،اما مملکت اصلاح نشد..ولی فهمیدم برای اصلاح یک مملکت مردم خوب و فهیم لازمست....همه از هم بدترن
«ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»
خدا آن ملتی را سروری داد/که تقدیرش بدست خویش بنوشت
میشه اسامی مراجعی را که احمدی نژاد را نپذیرفته اند بگویید
احمدی نژاد وقتی نصف شی اینقدر دیس لایک میخوره زمانی که ایرانی ها خوابن یعنی بچه های امریکای شمالی کانادا بدجور از احمدی نزاد متنفرن. اما ملت ایران عاشق محمودن
مگه امیر احمدی به پرسپولیس توهین کرده که محروم میشه؟ اینهمه مجری تو برنامه علنا به تیم استقلال و لوگو این تیم توهین میکنن با یه عذرخواهی ساده همه چی ماست مالی میشه میره معلومه پرسپولیس فقط رنگش قرمز نیست کلا خط قرمزشونه #فوتبال پاکم آرزوست
بسیج دانشجویی چرا موقع که دختر معاون وزیر علوم احمدی نژاد با فوق لیسانس هیات علمی علم و صنعت شد چیزی نگفت
چطو به او گیر ندادن
من تا حالا از مخالفین آقای احمدی نژاد بودم ولی بعد از این جریان اگر کاندیدا بشه خودم و خانواده ام به ایشان رای خواهیم داد.
ریاست محترم بسیج دانشگاه علوم پزشگی شهید بهشتی
با سلام
به آگاهی می رساند ورود مریم روحانی به هیات علمی شهید بهشتی تنها تخلف دکتر زالی نیست. شما اگر پرونده گروه جراحی اعصاب دانشگاه شهید بهشتی را ورق بزنید تخلفات دکتر زالی نمایانتر می شود. به آگاهی می رساند ایشان خود را فراتر از قانون می پندارد. و متاسفانه وزاراتخانه هم در دستان ایشان می چرخد. لطفا بررسی کنید. دکتر بلادیان ریاست بازرسی دانشگاه کاملا در جریان تخلفات دکتر زالی هستند. اما چرا اقدام نمی کند خدا می داند.
احمدی نژاد از جنس مردم است.مثل مردم زندگی کرده نه مثل سرمایه داران.او نماینده ی مردم مستضعف است.اگر هر رئیس جمهوری اینقدر آپارتمان
آقای احمدینژاد خوب میدونه چه کار هاو خرابکاریهای وچه دزدیهاو چه زمین خواریها که انجام نشد در دوران ریاست جمهوریش و این مردم ساده دل و بی اطلاع از اوضاع هستند که گول شعار هاش رو میخورند . این به معنی تایید دوست گلمون ( حسن) علی برکت الله نیست .
انشا الله در این دوره مردم کسی را انتخاب کنند که نه از چب باشه و از راست و به فکر هم حزبیهاش نباشه فقط برای مردم و ایران و اسلام کار کنه اگر کسی باشد صد البته .
#برای انتخواب چشمهایمان را باز کنیم
ببین پول چکار میکنه؟ یه روز معجزه هزاره سومی و روز بعد...؟ هیچی. روشونو اونطرف می چرخونن
همه ميدانند كه اسم اسراييل در آمريكا در اثر تبليغات صهيونيستي چنان است كه هيچ مسئولي وغير مسئولي جرأت كمترين انتقادي را از اين رژيم ندارد اگر كسي هركه باشد انتقاد كوچكي بكند فورأ حد اقل مجبور عذر خواهي ميشود حالا حكايت ماست وتيم پرسپوليس نبايد گفت بالاي چشمت ابرو وگرنه بركنار ميشوي
مداح باید صدای دلنشینی داشته باشد و ایشان فاقد این ویژگی هستند.
همین مراجع به سرش قسم میخوردن...الان چی شده؟
تابناک هم فقط نظرات موافق خودشو تاييد کرده. خخخ موفق باشي تابي(نظرات من پس کو چرا به رسالتت عمل نميکني تابناک)
اقای کریمیتو یه ادم گمنام اگه جایی کاندید بشی به اندازه یه انگشت دست رای نداری چه کاره هستی در مورد محبو ب ترین رییس جمهور ایران نظر می دی اول خود تو تو ایینه نگاه کن بعد اظهار نظر کن تو در حد اندازه این نیستی
عشقم احمدی نژاد صد بار هم انتخابات بشود او تایید نشه من به او رای می دهم
احمدی نژاد تنها کسیه که میتونه ایران رو از شر دو جناح راست و چپ که مردم ایران رو به گروگان گرفته اند نجات بده
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی