بازدید 7230
از سوی معاون دفتر رئیس جمهور اعلام شد

جزییات حضور روز سه شنبه نخست وزیر عراق در تهران

"مصطفی الکاظمی" نخست وزیر عراق به منظور دیدار و گفتگو با مقام‌های کشورمان، روز سه شنبه و در صدر یک هیات عالیرتبه سیاسی – اقتصادی وارد تهران می‌شود.
کد خبر: ۹۹۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵ 20 July 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور، گفت: نخست وزیر عراق در بدو ورود به تهران و در فرودگاه مهرآباد از سوی رضا اردکانیان وزیر نیرو مورد استقبال قرار می‌گیرد.

"علیرضا معزی" افزود: پس از مراسم استقبال رسمی از رئیس دولت عراق از سوی حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی بلافاصله هیات‌های رسمی دو کشور مذاکرات دو جانبه را آغاز می‌کنند. نخست وزیر عراق همچنین ملاقاتی خصوصی با رئیس جمهور کشورمان خواهد داشت. پس از مذاکرات دو جانبه هیات‌های دو کشور و ملاقات خصوصی نخست وزیر عراق با دکتر روحانی، مذاکرات مشترک هیات‌های عالیرتبه دو کشور با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و مصطفی الکاظمی برگزار می‌شود.

به گفته معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور، نخست وزیر عراق در سفر دو روزه خود به ایران همچنین به دیدار رهبرمعظم انقلاب اسلامی خواهد رفت و با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو می‌کند.

مصطفی الکاظمی را در سفر به تهران، وزیران امور خارجه، نفت، برق، دارایی، دفاع، بهداشت و مشاور امنیتی ملی عراق همراهی می‌کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان