بازدید 8137

دستگیری ۴ سارق خودر و منزل در تهران

کد خبر: ۹۹۰۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ 15 July 2020

۴ سارق خودرو و منزل در گشت زنی‌های پلیس دستگیر شدند.

به گزارش میزان، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت گفت : هفتم تیر ماه سال جاری پرونده اي با lموضوع دستگيري 3 نفر به اسامی وحید، امیر و سامان مظنون به سرقت منزل از کلانتری 146 حکیمیه برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پليس آگاهي ارجاع شد .

وی افزود: گزارش کلانتری حاکی از آن بود 3 مظنون دستگیر شده با یک دستگاه خودروی پراید هاچ بک در حال تردد بوده اند که ماموران به آن ها مظنون می شوند و از کیف همراهشان تعدادی ابزار که از آن ها در سرقت منزل استفاده می شود و مقداری طلاجات و ساعت به ارزش 2 میلیارد ریال کشف و پرونده با دستور بازپرس دادسراي ناحيه15 تهران با قرار صادره به مدت يک هفته در اختيار کارآگاهان پایگاه چهارم قرار می گیرد .

این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان با بررسی سوابق متهمان متوجه می شوند وحید از سارقان سابقه دار بوده و پیشتر به جرم سرقت منزل دستگیر و پس از آزادی از زندان مجددا شروع به سرقت کرده است.

سرهنگ نثاری توضیح داد: وحید در تحقیقات مقدمات معترف شد، هر سه بچه محل باشیم و در قهوه خانه ای با يکديگر آشنا شديم و شب دستگيري به اتفاق هم برای سرقت منزل به محله حکيميه رفتیم و پس از شناسایی منزلی خالی از سکنه از طريق پنجره و بالکن وارد آنها شدیم و اموال با ارزش طلا و ساعت و ادکلن را سرقت کردیم .

این مقام پلیسی گفت: با اعتراف صریح وحید به 3 فقره سرقت با همکاری سایر همدستنش کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل موفق به شناسايي محل هاي سرقت و شناسایی مال باختگان شدند

رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان با اشاره به اینکه با تکمیل پرونده هر سه متهم در اختیر مرجع قضائی قرار گرفتند، افزود: متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند .

شناسایی سارق خودرو در گشت زنی های انتظامی

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافیرییس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران گفت : ساعت 10 صبح هفدهم تیر ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین انجام ماموریت و گشت زني در محدوده نظام آباد به يکدستگاه خودرو پرايد که در حال حرکت بوده مظنون می شوند .

وی افزود : کارآگاهان با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی متوجه می شوند خودرو ساعات اولیه روز در محدوده کلانتري 127 نارمک به سرقت رفته است و در ادامه به راننده خودرو مسروقه دستور ایست می دهند که راننده بلافاصله پس از شنيدن دستور با افزايش سرعت و لايي کشي در بين خودروهاي عبوري فرار می کند.

سرهنگ گزافی توضیح داد : حرکات مخاطره آمیز راننده پراید باعث رعب و وحشت شهروندان مي گردد که کارآگاهان مجدد دستور توقف به وی می دهند ليکن وي توجهي به اخطارهاي مکرر واحد گشت ننموده و به صورت خلاف جهت وارد خيابان وحيديه مي شود .

وی افزود: راننده خودروي متواري پس از طي مسافتي به علت ترافيک ايجاد شده در خيابان خودرو را رها کرده و به صورت پياده می گریزد که افسراکیپ به تعقيب وي می پردازد.

این مقام انتظامی در پایان گفت : متهم که حین فرار با 2 قبضه سلاح سردی که همراه داشته به قدرت نمایی و حمله کردن به ماموران موجب رعب و وحشت بین شهروندان می شود که افسراکیپ برای مهار متهم و دستگیری وی اقدام و در یک عملیات پلیسی دستگیر و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان