بازدید 9124
۱

لغو نماز جماعت در مساجد تهران به مدت یک‌هفته

مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران در پی ابلاغیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی‌بر تعطیلی یک هفته‌ای مساجد کلان‌شهر تهران، طی پیامی اعلام کرد: در این مدت، مساجد، بدون برگزاری نماز جماعت، در هر سه نوبت باز است.
کد خبر: ۹۹۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۵ 15 July 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مرکز رسیدگی به امور مساجد در پی ابلاغیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی‌بر تعطیلی یک‌هفته‌ای مساجد کلان‌شهر تهران، پیامی برای ائمه جماعات استان تهران صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

باسمه‌تعالی

ائمه محترم جماعات استان تهران

سلام علیکم

با احترام، به استحضار می‌رسانیم، بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، محدودیت‌های جدید، صرفاً مربوط به مساجد کلان‌شهر تهران و شهر‌های قرمز استان است؛ لذا فعالیت مساجد در سایر شهر‌ها کما فی‌السابق ادامه خواهد داشت و در تهران هم ظرف یک هفته‌ی پیش رو، مساجد بدون برگزاری نماز جماعت، در هر سه نوبت باز و با حضور امام جماعت در خدمت مؤمنین خواهند بود.

لازم به ذکر است که گفتگو با مسئولان مرتبط وزارت بهداشت و وزارت کشور برای رفع ابهامات و شفاف کردن شرایط ادامه فعالیت مساجد ادامه دارد و نتایج حاصل متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
تا وقتی که داروی موثر این بیماری کشف و تولید نشه باید تمام محدودیتها با قدرت ادامه پیدا کنه و گرنه دوباره گسترش پیدا میکنه.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر