بازدید 15594
۴

اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای در کلانشهر تهران

دبیر و جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرداری تهران از اعمال یک هفته‌ای محدودیت‌ها در کلانشهر تهران به علت شیوع مجدد کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۹۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۷ 14 July 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رضا کرمی محمدی گفت: با توجه به نامه مورخ ۹۹/۴/۲۲ ارسالی از ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اعمال محدودیت‌ها (تعطیلی و تردد نداشتن) به مدت یک هفته در کلانشهر تهران شامل مصادیق زیر می‌باشد:

دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمی، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، زبان سرا‌ها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه ها.

سینما، تئاتر و مراکز مشابه.

موزه و باغ موزه ها.

تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی.

مساجد و مصلی ها، برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها.

باشگاه‌های ورزشی، ورزش‌های پربرخورد.

کافه، قهوه خانه و چایخانه.

باغ وحش و شهر بازی ها، مراکز تفریحی، آبی، استخر‌های سرپوشیده، باشگاه‌های بدنسازی.

دبیر و جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرداری تهران همچنین از تمام واحد‌های تابعه شهرداری تهران خواست با نظارت و اجرای دقیق بر محدودیت‌های ذکر شده، گزارش اقدامات را به این سازمان ارسال کنند.

وی افزود: همچنین مطابق مصوبه ستاد ملی ضروری است استفاده از فضای مجازی برای خرید مایحتاج عمومی و خدمات شهرداری، جدی در دستور کار قرار گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۴
در مشهد هم باید محدودیت ها سریع اعمال شود
دانشگاه علوم پزشکی تهران که تعطیل نیست و به کارمندان اعلام کردند در محل کار حضور داشته باشند. ما نفهمیدیم که تصمیم گیرنده اصلی کیه؟
این محدودیت ها را برای جاهایی باید بگذارید که خیلی شلوغ تر هست ضمنا بخشنامه دورکاری در هیچ سازمانی اجرا نمی شود فقط فروردین ماه اجرا شد که قرار بود یک سوم کارمندان دورکار باشند الان اصلا موافق دورکاری نیستند و حجم زیادی از تردد مربوط به کارمندان می شود.
مساجد،جلسات کارمندان،ازدحام بانکها،ازدحام مطبهای دکتر....نادیده گرفته شده،توی فروشگاهها باید التماس مردم بکنید تا فاصله را رعایت کنند،
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار