بازدید 22059
۳

قتل دندانپزشک خرم آبادی در مطب

کد خبر: ۹۹۰۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹ 13 July 2020

مردان ناشناس که با حمله به مطب دندانپزشک خرم آبادی وی را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده بودند از سوی پلیس تحت تعقیب قرار گرفتند.

به گزارش ایران، عصر شنبه در حالی که دکتر رضا طولابی متخصص دندانپزشکی قصد ورود به مطب خودش در خیابان علوی خرم آباد را داشت از سوی دو مرد ناشناس مورد حمله قرار گرفت و به قتل رسید.

سرهنگ شیراوژن، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان لرستان با تأیید این خبر گفت: قتل رضا طولابی دندانپزشک خرم آبادی هنگام کار در مطبش حوالی هتل شقایق در خیابان علوی خرم آباد با ضربات چاقو اتفاق افتاده است. قاتل یا قاتلان تحت تعقیب پلیس هستند اما هنوز علت این جنایت مشخص نشده است.

یکی از بستگان مقتول گفت: دکتر طولابی اهل کوهدشت بود اما در خرم آباد کار می‌کرد. وی هنگام ورود به مطب مورد حمله قرار گرفت این در حالی بود که منشی او از ساعت حدود ۵ عصر در طبقه فوقانی محل جنایت حضور داشته و در طبقه زیرین نیز مطب یکی دیگر از پزشکان قرار دارد. همسر مقتول هم از دندانپزشکان حاذق شهر خرم آباد است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
عوضش امنیت داریم!!
اهل كوهدشت؟؟!!
شاید به این واقعه ربطی نداشته باشد ولی این روزها مطب های دندانپزشکی خطرناکترین محل برای انتقال ویروس کرونا هستند چون شما نمیتونی با ماسک زیر دست دندانپزشک بشینی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار