بازدید 31505
۸

قیمت دلار و یورو در بازار امروز دوشنبه ۲۳ تیرماه ۹۹/ قله جدید دلار در صرافی ملی

بازار ارز در سومین روز هفته با ادامه روند افزایشی قیمت ها همراه شده است. در این میان برنامه بازارساز برای نزدیک شدن به نرخ بازار آزاد همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد با بسته جدید سیاستی در خصوص نحوه برگشت ارز حاصل از صادرات به کشور، در هفته های پیش رو، شاهد تعادل در نرخ ارز در بازار باشیم.
کد خبر: ۹۹۰۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ 13 July 2020

قیمت دلار و یورو در بازار امروز دوشنبه ۲۳ تیرماه ۹۹/ دلار در صرافی‌های مچاز رکورد زد

قیمت دلار و یورو در بازار امروز دوشنبه ۲۳ تیرماه ۹۹/ دلار در صرافی‌های مچاز رکورد زدبازار ارز در سومین روز هفته با ادامه روند افزایشی قیمت ها همراه شده است. در این میان برنامه بازارساز برای نزدیک شدن به نرخ بازار آزاد همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد با بسته جدید سیاستی در خصوص نحوه برگشت ارز حاصل از صادرات به کشور، در هفته های پیش رو، شاهد تعادل در نرخ ارز در بازار باشیم.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (دوشنبه بیست و سوم تیرماه 99) بازار ارز، قیمت انواع ارز به ویژه دلار و یورو با افزایش معنادار همراه شده است. به گونه ای که نرخ دلار برای اولین بار در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور، با افزای پلکانی از ابتدای روز، به رقم 22800 تومان نزدیک شده است.

حال بر اساس جدیدترین قیمت های اعلام شده در صرافی های مجاز و بانکی سطح کشور، هر اسکناس دلار آمریکا به نرخ 22550 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به نرخ 22750 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود که نسبت به روز قبل، 200 تومان افزایش دارد. 

همچنین هر اسکناس یورو در صرافی های بانکی و مجاز، به قیمت 24850 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به قیمت 25050 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که نسبت به روز گذشته، 200 تومان گران تر شده است.

نرخ رسمی 47 ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۳ ارز افزایش و ۱۱ واحد پولی کاهش یافت. نرخ دلار و ۱۲ ارز دیگر نیز ثابت ماند.

براساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (دوشنبه بیست و سوم تیرماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با رشد ۹۸ ریال به قیمت ۵۳ هزار و ۱۴۹ ریال و هر یورو نیز با رشد ۱۱۲ ریال به قیمت ۴۷ هزار ۵۷۴ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۴ هزار و ۶۹۷ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۵۷۹ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۴۶۲ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۸۸ ریال، روپیه هند ۵۵۸ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۶ هزار و ۳۵۱ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۲۴۲ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۳۳۲ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۱۹ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۰ هزار و ۹۳۷ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر،  نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۶۰۷ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۵۰۷ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۱۱۷ ریال، روبل روسیه ۵۹۳ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۱۲ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال،  دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۲۶۹ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۲۴۸ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۳۱ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۶۱ ریال، کیات میانمار ۳۱ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۷۰۴ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۲۱ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۱۵۰ ریال، یوان چین ۶ هزار ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۴ هزار ۲۵۸ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۸۵۷ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۴ هزار و ۹۸۷ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ یال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۱۷۱ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۷۱۷ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۱۲ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۶ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷ هزار ۳۶۲ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۴ هزار و ۹۴۸ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار  و ۷۵ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
نمایندگان عزیز طرحی برای ارز و طلا ندارند برای کاهش ارزش روزانه پول ملی طرحی ندارند فقط دنبال درآمد مالیاتی برای دولت هستند
مردم ثروتمند خوشحالن چون سکه و دلار خریدن
مردم فقیر هم روز به روز بدبخت تر
کسی هم نیست
دولت مغازه گذشته دلار میفروشه
پول ما هم شد بی ارزش ترین پول دنیا مبارکه
ما از نظر ثروت ملی هفدهمیم کشور جهان
ولی مدیریت در کشور نداریم
همه چی رها شده :( در جوانی، پیر شدیم
بانک مرکزی "بازار ساز" منتظره که نرخ بازار آزاد مشخص بشه بعد خودش را برسون به آن...در این میان هم مردمی که به بیچاره گی و فلاکت می افتند خودشان مقصر هستند و گناهی متوجه مسئولین نیست.
دوشنبه ۲۳ تیر ساعت ۱۶:۱۵
دلار ۲۳۴۵۰
سکه ۱۰۸۵۰۰۰۰
دلار بی سرو صدا در حال نزدیک شدن به کانال ۳۰۰۰۰ تومان است
ارزو برجوانان عیب نیست !!
علی برکت الله
تابناک عزیز یادت هست که دلار.500000
میخواستم از این تریبون از همه مسئولین تشکر و قدردانی کنم که اینچنین کشور رو ساختن(تابناک امیدوارم این نظر دیگه قابل نشر باشه)
اسامی این صادرکنندگان تریلیارد خلاف کار باید مثل سایر مفسدین خُرده پا منتشر بشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار