بازدید 6595
۲

باشگاه تراکتور دو رسانه ورزشی را تحریم کرد!

کد خبر: ۹۹۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۸ 13 July 2020

باشگاه پرستاره تبریزی دو رسانه ورزشی کشور را تحریم کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتور، این باشگاه درباره ممنوعیت مصاحبه ارکان باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی با ۲ رسانه‌ ورزشی بیانیه ای صادر کرد.

"باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی همواره احترام خاصی برای اصحاب محترم رسانه قائل بوده و هست و خود را ملزم به تعامل دوجانبه با این قشر زحمتکش می‌داند. با اینحال اندک رسانه‌هایی هستند که در این میان رویه نادرستی در پیش گرفته و خبر‌ها و گزارش‌های غیر واقعی و غیر مستند منتشر کرده و همین موضوع باعث تکدر خاطر هواداران عزیز تراکتور و ماشین‌سازی شده است.

به دلیل احترام به خواسته‌ قلبی هواداران پرشمار تراکتور و ماشین‌سازی که از این موضوع گلایه‌مند بوده و هستند اعلام می‌دارد از این پس تمام عوامل مجموعه تراکتور و همچنین ماشین‌سازی (اعم از مدیران و مسئولان، مربیان، بازیکنان، اعضای کادر و ...) حق صحبت با یک سایت و یک روزنامه‌ی ورزشی را ندارند.

با توجه به بررسی‌های انجام شده از سوی این دو باشگاه و ارسال چندین مطلب مستند از سوی هواداران عزیز تیم‌های آذربایجانی، سایت اینترنتی ورزش‌سه و روزنامه‌ گل به عناوین مختلف به ناحق با درج اخبار و گزارش‌های خارج از عرف و واقعیت باعث دل‌آزردگی مجموعه باشگاه‌ها و هواداران شده‌اند.

تنها دلیل این اطلاعیه، اول به دلیل تکریم هواداران و علت نام بردن از این دو رسانه تنها ارج نهادن به زحمات سایر رسانه‌ها و خبرنگاران است.

بدیهی است که باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی همچنان خود را در کنار خبرنگاران و عکاسان شریف و بدون غرض می‌بینند و حفظ احترام آن‌ها را ضروری می‌دانند."

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
باید یک مرکز مدیریت حاشیه پردازی در ایران تاسیس کنند و یک نفر را هم که نام نمیبرم، مدیرعامل این مرکز کنند.
با توجه به تخصص آن مدیرعامل، بی شک مرکز موفقی خواهد شد!!!
آقا من فقط روزنامه گل رو دنبال میکنم. هنوز بازی فینال برگزار نشده؟ خخخخ. روزنامه گل چیزی ننوشته منتظرم.هههههه. روزنامه سوزش شده اسمش
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار