بازدید 24532
۱

اولین واکنش روحانی به برخورد نمایندگان با ظریف

حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز چهارشنبه ۱۸ تیر در جلسه هیات دولت در واکنش به حاشیه‌ها و اتفاقات حضور محمدجواد ظریف در مجلس و برخورد تند نمایندگان با وزیر خارجه گفت: وزارت خارجه سمبل قدرت سیاسی ماست و شخص وزیر هم سمبل وزارت خارجه است.
کد خبر: ۹۸۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵ 08 July 2020


به گزارش  تابناک به نقل از همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی افزود: امام اهمیت خاصی برای احترام به وزیر خارجه قائل بود. رهبری هم همیشه از دولت و وزارت خارجه حمایت کردند. در این ۷ سال کارهای بسیار بزرگی انجام شده که دشمنان هم ناچار شدند عظمت آنها را بپذیرند.

روحانی ادامه داد : کنار گذاشته شدن ۶ قطعنامه فصل ۷ شورای امنیت اقدام بی نظیری بود و یک پیروزی سیاسی دائمی در تاریخ ایران است. ۶ قطعنامه بدون اجرا شدن در یک روز لغو شد. همچنین ایران توانست پرونده پی ام دی را ببندد. همچنین ایران از لیست سیاه اف ای تی اف خارج شد. توافق با عراق برای لایروبی اروند، کنوانسیون خزر و حضور ایران در اتحادیه اوراسیا انجام گرفت. ما نگاه استراتژیک و روابط خارجی داریم که این نگاه بر اساس تعامل بسیار خوب و سازنده با کشورهای منطقه و همسایه است و روابط خوبی با همسایگان داریم به جز دو همسایه‌ای که خود نخواستند روابط داشته باشیم. همچنین رابطه خوبی با چین و هند و روسیه و حتی اروپا داریم؛ البته اروپا در مقطعی تحت فشار امریکا نتوانست خوب عمل کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
این را هم بگو . ایران را دنباله رو چین و روسیه کردید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار