بازدید 10235
۱

بررسی مجدد لایحه تجارت در اولویت مجلس یازدهم است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه بررسی مجدد لایحه تجارت در اولویت مجلس یازدهم است، گفت: لایحه تجارت به دلیل تاثیر مستقیمی که بر فعالیت بازرگانی و تجاری دارد، دارای اهمیت است.
کد خبر: ۹۸۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹ 07 July 2020

احمد امیرآبادی فراهانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره ایرادات شورای نگهبان بر لایحه تجارت گفت: لایحه تجارت در مجلس دهم بررسی و به شورای نگهبان، جهت تایید نهایی ارسال شد. شورای نگهبان ایرادات زیادی را به طرح مذکور گرفته است و طرح مذکور مجددا به مجلس بازگشت داده شد.

وی ادامه داد: لایحه مذکور در کمیسیون‌های تخصصی مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت و دوباره به صحن خواهد آمد.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه مجلس از بررسی دوباره لایحه تجارت استقبال می‌کند، گفت: مجلس نسبت به نظر شورای نگهبان احترام قائل است و از بررسی دوباره لایحه مذکور استقبال می‌کند. لایحه تجارت به دلیل تاثیر مستقیمی که بر فعالیت بازرگانی و تجاری دارد، دارای اهمیت است.

وی در پایان تصریح کرد: بررسی مجدد لایحه تجارت در اولویت مجلس یازدهم است و در این زمینه سعی خواهیم کرد به بهترین شکل ممکن عمل کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بنظرم کامل باید بررسی شود توسط افرادمتخصص و اتحادیه ها و استفاده از تجربه سایر کشورها و اصلاح قانون اساسی در بعد. متاسفانه برخی افراد برای مطالعه و نوشتن نظرات خود وقت کافی نمی گذارند مثل فرانسه فرد باید وقت اختصاصی خود را درج کند و سپس دستمزد داده شود.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی