بازدید 10953

خروج صیادمنش از فنرباغچه با آمدن دو بازیکن بارسا

باشگاه فنرباغچه ترکیه اخیرا مذاکراتی با مدیران باشگاه بارسلونا برای جذب ژان کلر تودیبو و موسی واگه با کاتالان‌ها داشته است. به این ترتیب خروج الهیار صیادمنش در پایان فصل بسیار محتمل و قطعی به نظر می رسد.
کد خبر: ۹۸۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵ 06 July 2020

باشگاه فنرباغچه که مهاجم جوان ایرانی را در اختیار دارد و هیچ بازی به او نمی رسد، برای خرید دو بازیکن بارسلونا با این باشگاه وارد مذاکره شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه فنرباغچه ترکیه اخیرا مذاکراتی با مدیران باشگاه بارسلونا برای جذب ژان کلر تودیبو و موسی واگه با کاتالان‌ها داشته است. به این ترتیب خروج الهیار صیادمنش در پایان فصل بسیار محتمل و قطعی به نظر می رسد. رویاهای این مهاجم مستعد ایرانی در تیم پرستاره ترکیه، رنگ باخت و او حالا باید در تیمی دیگر در پی پیشرفت باشد و شاید به استقلال برگردد.

این باشگاه ترکیه‌ای مشتاق است که برای فصل آینده هر دو بازیکن را در ترکیبش داشته باشد. البته پیشنهاد فنرباغچه جذب قرضی این دو بازیکن از بارسا است. موردی که احتمالا آبی‌اناری‌ها با آن موافقت می‌کنند.

با شرایط موجود در بارسلونا به نظر می‌رسد فعلا تودیبو و واگه جایی در ترکیب اصلی بارسلونا ندارند و بدون شک حضور در تیم‌های سطح پایین‌تری مثل فنرباغچه می‌تواند به پیشرفت آن‌ها کمک کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر