بازدید 7041

هشدار نتانیاهو نسبت به افزایش شمار مبتلایان به کرونا

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که با توجه به نرخ بالا و هشداردهنده مبتلایان جدید به ویروس کووید -۱۹، سرزمینهای اشغالی هم اکنون در «وضعیت اضطراری» قرار دارد.
کد خبر: ۹۸۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۴ 06 July 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از راشاتودی، با تأیید ابتلای حدود ۳۰،۰۰۰ نفر به ویروس کووید -۱۹ در سرزمینهای اشغالی و رشد روز افزون شمار مبتلایان، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حال حاضر در سرزمینهای اشغالی «وضعیت اضطراری» حاکم است.

نتانیاهو روز یکشنبه در نشست هفتگی اعضای کابینه رژیم صهیونیستی از قانونگذاران این رژیم خواست تا هرچه سریعتر بسته جدیدی از تدابیر لازم را برای مقابله با ویروس کرونا تهیه و ارائه کنند.

نتانیاهو با اشاره به افزایش شمار مبتلایان گفت: «ما در وضعیت اضطراری هستیم. و نمی توانیم این قانون را به تأخیر بیاندازیم. ما باید شیوع این بیماری را متوقف کنیم. ما در میانه هجوم مجدد ویروس کرونا هستیم. همانگونه که پیشتر هشدار دادم، شاهد هستیم که شیوع این بیماری با افزایش موارد ابتلای جدید همراه خواهد بود و وزارت بهداشت را به چالش خواهد کشید».

گفتنی است که روز جمعه، شمار موارد ابتلا به کووید -۱۹ در سرزمینهای اشغالی برای نخستین بار از زمان آغاز این بیماری همه گیر به ۳۰،۰۰۰ تن نزدیک شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان