بازدید 11648

مدارک مثبت شدن تست کرونای استقلال و فولاد کجاست؟

جلسه ارایه مدارک استقلال و فولاد هنوز تشکیل نشده که من حضور داشته باشم و اسناد را بررسی کنم. امروز بعدازظهر این جلسه تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۹۸۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ 04 July 2020

زهره هراتیان عضو کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در واکنش به اخبار ابتلای بازیکنان زیادی از استقلال و فولادخوزستان به ویروس کرونا در گفتگویی با شبکه خبر گفت: از تاریخ ۴/۴/۹۹ پروتکل ابلاغ شده به ما می‌گوید، در صورتی که ۲۵ درصد بازیکنان و کادر تیم به بیماری کرونا مبتلا شده باشند، در این مورد قرنطینه اعمال خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، هراتیان ادامه داد:، چیزی که مدنظر است اینکه اینطور نیست که اسناد و مدراک شان را به یک فرد بدهند و آن فرد بگوید باشد، شما ۲۵ درصد تیم تان به کرونا مبتلا شده و مسابقات تان لغو می‌شود.

هراتیان در این مورد توضیح داد: تمام این مدارک وارد ستادی می‌شوند که اعضای کمیته مسابقات، کمیته نقل و انتقالات، اعضای ستاد مبارزه با کرونا و .. وجود دارند. در این ستاد تمام دغدغه‌ها اعلام می‌شود و خروجی یک نظر کارشناسی خواهد بود که در اختیار مسئولان سازمان لیگ قرار خواهد گرفت.

او در مورد ابتلای ۱۶ نفر از اعضای باشگاه فولاد خوزستان و اینکه این آمار تایید می‌شود یا خیر؟ عنوان کرد: این جلسه هنوز تشکیل نشده که من حضور داشته باشم و اسناد را بررسی کنم. امروز بعدازظهر این جلسه تشکیل می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر