بازدید 9337
۱

کل موجودی فدراسیون تنیس؛ ۱۲ میلیون تومان

در حال حاضر هیچ مجموعه‌ای در اختیار ما نیست و خانه قهرمانی نداریم. طبق ماده ۸۸ قانون ورزش، اماکنی که مازاد بر نیاز وزارت ورزش و فدراسیون‌ها باشند می‌توانند واگذار شوند و ما هم از طریق همین بند پیگیر هستیم
کد خبر: ۹۸۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 04 July 2020

سرپرست دبیری فدراسیون تنیس اعلام کرد، زمانی که فدراسیون را تحویل گرفته اند موجودی حساب آن فقط ۱۲میلیون تومان بوده است.

به گزارش تاناک ورزشی، فرزین ضیا آذری درباره اینکه گفته می‌شود، موجودی حساب فدراسیون تنیس در زمانی که تحویل گرفته اند بسیار اندک بوده است، تصریح کرد: زمانی که فدراسیون از دوره سرپرستی تحویل گرفته شد، موجودی حساب آن ۱۲ میلیون تومان بود. البته آقای عزیزی رییس فدراسیون به صورت فشرده پیگیر وضعیت مالی فدراسیون است تا در صورت امکان وزارت ورزش پرداختی بیشتری به تنیس داشته باشد. با تدابیری که اندیشیده شده وضعیت مالی فدراسیون تا چند روز آینده مناسب می‌شود.

ضیا آذری در پاسخ به این پرسش که مشخص است برای چه مواردی هزینه شده بوده که اکنون موجودی حساب فدراسیون به این رقم رسیده است؟ تاکید کرد: مقداری از آن برای پرداخت بدهی‌ها بوده مانند تسویه حساب با سرمربی تیم ملی. هزینه اجرای جام حذفی تنیس در کیش هم بوده است. صورتحساب‌های مالی در حال تحویل به خزانه دار جدید است و بررسی می‌شود.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه در صورت برگزاری ادامه جام حذفی تنیس، فدراسیون امکان پرداخت جوایز را دارد یا خیر؟ گفت: قطعا اگر منابع مالی نداشته باشیم، آن را تامین می‌کنیم و پرداخت خواهیم کرد.

سرپرست دبیری فدراسیون در مورد اینکه فدراسیون هیچ زمینی برای خود ندارد و تمام زمین‌های تنیس واگذار شده و اکنون این مسئله قرار است چگونه حل شود، تصریح کرد: در حال حاضر هیچ مجموعه‌ای در اختیار ما نیست و خانه قهرمانی نداریم. طبق ماده ۸۸ قانون ورزش، اماکنی که مازاد بر نیاز وزارت ورزش و فدراسیون‌ها باشند می‌توانند واگذار شوند و ما هم از طریق همین بند پیگیر هستیم تا خانه قهرمانی و کمپ ملی داشته باشیم. تعامل خوبی هم با وزارت ورزش داریم. با توجه به قرارداد‌هایی که هست ممکن است در این یک دو ماه اخیر اتفاقی نیفتد، اما آقای عزیزی به شدت پیگیر است و دو تا از دغدغه‌های اصلی او در زمان ورود به فدراسیون مسائل مالی و پایگاه قهرمانی بود.

ضیاآذری در مورد تعیین تکلیف سرمربی تیم‌های ملی بیان کرد: با توجیه به اینکه مسابقات تیمی تا پایان سال ۲۰۲۰ به تعویق افتاده است و تکلیف بقیه مسابقات هم تا دو ماه آینده مشخص می‌شود بنابراین فرصت مناسبی است تا کارنامه تمام افراد را بررسی کنیم و این مسئله جزو دستور جلسه هر روز ما است و می‌خواهیم این فرصت را به یک موفقیت مناسب تبدیل کنیم.

او در مورد سقوط تیم تنیس ایران به گروه چهار آسیا و کم شدن انگیزه‌ها گفت: سقوط به گروه چهار اتفاق ناراحت کننده‌ای بود، اما دارایی تنیس در آن مرحله همین بود. سقوط به گروه چهار آسیا، از لحاظ احساسی و انگیزشی به نسل جدید هم ضربه زد. شیوع ویروس کرونا هم مزید بر علت شد که سکوت خبری بیشتر شود. از این رو در تلاش هستیم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای کلیه باشگاه و مربیان کلاس آنلاین بگذاریم و اگر نتوانیم کار مثبتی انجام دهیم امکان تعطیلی مجدد اماکن تنیس وجود دارد که این تعطیلی ضربه مضاعفی خواهد زد. دغدغه ما تعطیل نشدن است از این رو موظف به آموزش‌های لازم هستیم و با فدراسیون پزشکی ورزش مکاتبه مثبت داشتیم و قرار شد این کلاس یکشنبه در کل کشور برگزار شود تا با رعایت نکات بهداشتی دچار تعطیلی نشویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
به جهنم، مردم نون ندارند بخورند شما به فکر فدراسیون لاکچری و آقازاده ها هستید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار