بازدید 14214

دزد عروسک‌ها دستگیر شد

کد خبر: ۹۸۸۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴ 02 July 2020

سارقی که اقدام به سرقت تعداد زیادی عروسک از یک ساختمان کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، در تاریخ پانزدهم اردیبهشت ماه امسال پرونده ای با موضوع سرقت از یک ساختمان مسکونی از سوی فردی 40 ساله و با هویت معلوم که توسط ماموران کلانتری بی سیم دستگیر شده بود، به پلیس آگاهی ارجاع شد و شاکی با حضور در مقر انتظامی به ماموران گفت: مدتی قبل متوجه شدم که سارق یا سارقانی با ورود به پارکینگ ساختمان یک کارتن را که حاوی تعدادی زیادی عروسک بود، به سرقت برده و متواری شده است. درپی این اقدام نیز با مرکز 110 تماس گرفتم و آنان در تحقیقات اولیه خود با بررسی شواهد و تصاویر موجود سارق را که مرد میانسالی بود شناسایی و مدتی بعد دستگیر کردند.

متهم در بازجویی اعتراف کرد که قبلا هم با ورود به پارکینگ ساختمان اقدام به سرقت دوچرخه و دیگر اموال واقع در مشاعات کرده است. این فرد همچنین اعتراف کرد که عروسک‌های سرقت شده را به دلیل زیبایی که داشتند به یک مالخر فروخته است.

در همین راستا مالخر نیز از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شد و این فرد نیز در جریان بازجویی‌های انجام شده به خرید و فروش اموال مسروقه اقرار کرد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلس پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد که با اعتراف صریح دو متهم دستگیر شده پرونده‌ای برای آنان تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر