بازدید 50777
دو هزار و شصت و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

گله روحانی در جلسه امروز هیات دولت چه بود؟ / زیباکلام: حتی اگر خاتمی کاندیدا شود، اتفاق خاصی نمی‌افتد / پالس مثبت رئیس دفتر رئیس‌جمهور به نمایندگان مجلس

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: نامه امارات به شورای امنیت سازمان ملل درباره برجام / شرط میرلوحی برای حذف شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان / هیجان اخیر فروشنده‌های آپارتمان چگونه شکل گرفت؟ / و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۸۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰ 01 July 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
فاجعه کودک آزاری در کاشان

رئیس اداره بهزیستی کاشان: بعد از دریافت تماس‌های مردمی و گزارش رفتار غیر انسانی خانواده‌ای در کاشان مبنی بر به زنجیر کشیدن کودکی خردسال، مراتب با هماهنگی با دادستان کاشان و پیگیری در دستور کار اورژانس اجتماعی قرار گرفت. با مراجعه به منزل فرد خاطی، مشخص شد کودک فوق کاملا غیر انسانی و به دور از رعایت بهداشت در محلی تاریک و کثیف زنجیر شده است. خانواده این کودک که از اتباع افغانی ساکن کاشان هستند مدعی شدند فرزند آن‌ها مبتلا به بیماری اوتیسم بوده و آن‌ها قادر به نگهداری وی در شرایط بهتری نیستند. پدر این کودک فروشنده مواد مخدر و معتاد و در حال حاضر نیز متواری بوده و مادر نیز باردار و صاحب هشت فرزند است. /ایلنا
 
سند همکاری راهبردی ۲۵ سالۀ ایران و چین چیست؟

احمد زیدآبادی، کارشناس سیاسی: برخی رسانه‌ها چنین توافقی را انتخاب نهایی جمهوری اسلامی برای "چرخش به شرق" قلمداد کرده‌اند. از نگاه من، در صورت امضای این توافق باید آن را ورود جمهوری اسلامی به قواعد بازی نظام بین‌الملل و خداحافظی با سیاست ۴۰ سال گذشته دانست! واقعیت این است که در شرایط کنونی روابط بین‌الملل چیزی به عنوان "شرق" در مقابل "غرب" وجود ندارد که بتوان از چرخش به شرق و غرب در سیاست خارجی یک کشور از آن یاد کرد.
 
پالس مثبت رئیس دفتر رئیس‌جمهور به نمایندگان مجلس

واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: همه ما با هر گرایش یا نگاه سیاسی، درون یک کشتی نشسته‌ایم. آنچه ما را بهم پیوند می‌دهد، منافع ملی و مصالح کشور است. از نظر ما، تعامل و انسجام ملی نه تنها بهترین راهکار غلبه بر مشکلات، که تنها راهکار و ضرورت اداره کشور است. دولت برای پیشبرد امور، اداره کشور و غلبه بر مشکلات، دست دوستی و یاری به سوی نمایندگان محترم مجلس دراز کرده است. این را رئیس جمهور محترم از همان روز ابتدایی مجلس جدید گفته، الان نیز قائل به همین نگاه و رویکردیم. میثاق ما در مراوده با قوای دیگر از جمله مجلس شورای اسلامی، قانون اساسی و نگاه‌مان تعامل و همکاری حداکثری است. طرح انتقاد از نگاه ما منافاتی با تعامل و همکاری برای حل مشکلات مردم ندارد. دولت هیچ وقت تلاش نکرده جلوی انتقادات را بگیرد، اتفاقاً طرح آزادانه انتقادات در فضای عمومی را یک راهکار مؤثر تحقق نظارت مدنی و نظارت عمومی بر سیاست‌گذاری‌ها و تصمیمات می‌دانیم. انتقاد و اظهارنظر حق نمایندگان محترم مجلس است، دولت هم در حد امکان در راستای پاسخ به ابهامات و سؤالات و انتقادات نمایندگان گام برداشته و برمی‌دارد. روابط دولت و مجلس از نگاه ما برادرانه است و دولت با حسن ظن مواضع و نظرات و حتی انتقادات نمایندگان را دنبال می‌کند. ما اطمینان داریم که نمایندگان محترم مجلس هم، با درک شرایط خطیر کشور، در همین راستا گام برمی‌دارند. /روزنامه ایران

ظرف سه سال، سه اخطار ایمنی برای کلینیک سینا اطهر صادر شده بود

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به بازدید خود از کلینیک سینا اطهر در خیابان شریعتی گفت: آن‌چه کارشناسان امروز گزارش دادند شواهد حاکی از آن بود در کنار درب ساختمان اتاقکی ساخته شده بود که در آن کپسول‌های اکسیژن نگهداری می‌شد که به دلیل نقص در سیستم برق به دلیل گرما موجب شروع آتش سوزی شد. پس از شروع آتش سوزی دود به سرعت به طبقه چهارم این ساختمان که اتاق جراحی بود منتقل می‌شود که متاسفانه موجب خفگی افراد می‌شود. تا پشت بام ساختمان کلینیک رفتم و آن‌چه که گزاش شد حاکی از آن بود در بخشی از مسیر راه پله نیز دپو مواد اشتعال زا انجام شده بود که کار امداد رسانی شب گذشته نیرو‌های آتش نشانی را با مشکل مواجه کرد. نکته قابل تامل درباره این ساختمان این است که در ۳ نوبت در سال‌های ۹۴، ۹۶، ۹۷ با موضوع ایمنی اخطار داده شده بود که آخرین اخطار در سال ۹۷ از بازرسی اماکن بود. مالک ساختمان در سال ۹۸ اقدام‌هایی را در جهت ایمنی ساختمان انجام داده بود که یکی از آن‌ها نصب سیستم اطفای حریق بود که فعال نبود. شهرداری مناطق لازم است تعداد سرکشی‌ها از ساختمان‌های نا ایمن موجود را افزایش دهند تا دیگر شاهد این دست از اتفاق‌ها نباشیم. /باشگاه خبرنگاران

هیجان اخیر فروشنده‌های آپارتمان چگونه شکل گرفت؟

دنیای اقتصاد نوشت: تورم بی‌سابقه توام با رکود در بازار مسکن خرداد (رشد ماهانه قیمت)، علاوه‌بر دو عامل قدیمی، یک علت جدید هم داشت. دسته‌ای از فروشنده‌ها طی هفته‌های اخیر بازدهی کوتاه‌مدت بورس را ملاک عمل تعیین «قیمت پیشنهادی» قرار داده‌اند که البته هرچند این رفتار مورد پذیرش بخشی از خریداران سرمایه‌ای قرار گرفت، مانع رشد معاملات مسکن شد. فاکتور «بازدهی بورس» در محاسبات فروشنده‌های آپارتمان بدون توجه به روند بلندمدت در شرایطی است که رابطه ۲۸ ساله بورس و مسکن، متوسط نرخ‌های رشد را مشخص می‌کند.

چرا ما نظامی را ایرانی می‌دانیم؟

احمد مسجدجامعی در روزنامه ایران نوشت: از کار‌های درخشان این سال‎های فرهنگستان هنر، چاپ نسخه نفیس خمسه شاه طهماسبی است که از شاهکار‌های هنری در جهان به شمار می‌آید و پنج مثنوی نظامی گنجوی را در خود دارد. از دیرباز گفته‌اند که زبان فارسی ۵ رکن دارد. فردوسی، مولانا، سعدی و حافظ و بالاخره نظامی. زمانی که سفری به جمهوری آذربایجان داشتم گروه‌هایی بودند که می‌پرسیدند چرا ما نظامی را ایرانی می‌دانیم، پاسخ به این سؤال دشوار نیست. نظامی در واقع تبار کسی است که خمسه او را می‌خواند و فارسی زبان اندیشه اوست و از طریق این زبان با فکر نظامی ارتباط برقرار می‌کند.

حتی اگر خاتمی کاندیدا شود، اتفاق خاصی نمی‌افتد

صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب به خبرآنلاین گفت: حتی اگر فردی همچون سید محمد خاتمی بنا به یک تکلیف «شرعی»، «ملی» و «عرفی» وارد عرصه انتخابات شود، هیچ اتفاق خاصی رخ نخواهد داد. از یک و نیم میلیون نفری که چهارسال قبل به «محمدرضا عارف» رأی داده بودند، حتی ۱۰۰ هزار نفر هم به اصلاح طلبان رأی ندادند. ورشکستگی سیاسی دامن اصلاح طلبان و اصولگرایان را گرفته است. در خردادماه سال ۱۴۰۰ تنها بخشی از جامعه ما به پای صندوق‌های رأی می‌روند که طرفدار جریانات «تندرو» در کشور هستند. رئیس جمهور بعدی نماینده جریان تندرو خواهد بود؛ یا جلیلی یا احمدی نژاد. احمدی نژاد اگر مجال حضور در انتخابات را پیدا کند، تحت عنوان نامزد «جبهه پایداری» پا به عرصه نمی‌گذارد. به احتمال زیاد شورای نگهبان احمدی نژاد را تایید صلاحیت نمی‌کند. جریان تندرو به جز احمدی نژاد یک نامزد دیگر را به عرصه انتخابات خواهد فرستاد که در آن فضا شخصی همانند آقای سعید جلیلی از بیشترین شانس برای رییس جمهور شدن برخوردار خواهد بود.

فهمیدن اینکه نماینده‌ای در تهران خانه دارد یا نه، راحت نیست

یکی از بحث‌هایی که از روز‌های ابتدای تشکیل مجلس یازدهم به آن پرداخته شد، موضوع ودیعه مسکن نمایندگان بود. البته در مجالس گذشته نیز این موضوع وجود داشت و این مبالغ به نمایندگان پرداخت می‌شد. در این باره برخی از نمایندگان به ویژه تعدادی از نمایندگان تهران کمپینی به راه انداختند که این ودیعه را دریافت نخواهند کرد، آخرین اقداماتی که در هیات‌رئیسه در این حوزه انجام شده چیست؟
 
سیدامیرحسین قاضی‌زاده، نایب‌رئیس اول مجلس گفت: ما در هر دوره مجلس نمایندگان زیادی داریم که از شهرستان رای می‌آورند و به تهران می‌آیند، ولی بحث منازل سازمانی مانند سایر دستگاه‌ها، در مجلس پیش بینی نشده است. البته این موضوع را باید در نظر گرفت که برخی از نمایندگان درست است که از شهرستان به مجلس راه پیدا کردند، اما ممکن است در تهران مسکن داشته باشند و یا مثلا از تهران به آن حوزه انتخابی رفته باشند و به مجلس راه پیدا کردند. نفس ساکن بودن یا نبودن در تهران نشانه نیازمندی نماینده به آن ودیعه نیست، مگر اینکه ما برویم و آمار کلیه نمایندگان را احصا و بررسی کنیم که این‌ها مسکن در تهران دارند یا خیر؟ که این کار هم به راحتی میسر نیست؛ بنابراین این موضوع در مجلس یازدهم مطرح شد که این ودیعه مسکن داوطلبانه باشد و نمایندگانی که مایل به استفاده نیستند این ودیعه را دریافت نکنند.
 
آشنا: ظریف نام و مرام مصدق را زنده کرد

مشاور رئیس‌جمهور با اشاره به جلسه شب گذشته شورای امنیت سازمان ملل گفت: ظریف نام و مرام مصدق را در استدلال حقوقی و بین‌المللی زنده کرد. متن توییت حسام الدین آشنا به شرح زیر است: ایران به قامت تاریخ بلندش برای دفاع از حقوق و منافع خود در شورای امنیت ایستاد. ظریف نام و مرام مصدق را در استدلال حقوقی و بین‌المللی زنده کرد. کدخدا هم حتی نتوانست رعیتش را با خود همراه کند چه برسد به روسیه و چین! استکبار حیله‌های دیگری هم در آستین دارد. هشیار باشیم.
 
شرط میرلوحی برای حذف شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان

عضو حزب اتحاد ملت گفت: کرونا مانع برگزاری جلسات شورا شده، وگرنه دلیلی وجود ندارد که در برگزاری جلسات وقفه‌ای ایجاد شود. به هر حال جریان اصلاحات به میل خودش از حضور در انتخابات کناره‌گیری نکرده است بلکه بحث رد صلاحیت‌ها و نظارت استصوابی موجب شده که اصلاح‌طلبان نتوانند در انتخابات شرکت کنند.سیدمحمود میرلوحی، عضو حزب اتحاد ملت، درباره جلسه تشکیل ندادن شورای عالی سیاستگذاری از انتخابات دوم اسفند به بعد و گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر برچیده شدن احتمالی این شورا گفت: بر این باورم که شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان جلسات خود را به روال گذشته برگزار کند و اقدامات خود را ارزیابی کرده و گزارشی را نیز به خاتمی و جریان اصلاحات ارائه دهد و نظر و پیشنهادات خود را برای حل مسائل بیان کند. به هر حال قبل از شورای عالی، شورایی به نام شورای هماهنگی احزاب وجود داشت که این شورای توان و ظرفیتی داشته ولی نتوانست در یک زمانی، پاسخ لازم را به نیاز یک جریان ارائه دهد تا اینکه شورای عالی با تغییراتی که ایجاد کرد و یکی از آن تغییرات، گسترده تر شدن احزاب بود؛ از ۱۸ حزب به ۲۸ حزب رسیدیم.
 
با این وصف، شخصیت‌های حقیقی هم در کنار این تعداد حزب قرار گرفتند. از شورای عالی استان‌ها گرفته تا شورای عالی تهران و فراکسیون امید در کنار این شورا قرار گرفتند. تقریبا جمع فراگیرتری از شورای هماهنگی تشکیل شد و جلساتی را برگزار کردند و در دو دوره قبل نیز اقداماتشان نسبتا ناموفق بوده است. به هر حال در حال حاضر هم که جلسه ای تشکیل نداده‌اند باید بیایند دلایل خود را توضیح و یا گزارش و جمع‌بندی از عملکرد خود ارائه دهند تا از گزارش‌شان مشخص شود که نواقص چه بوده تا در دوره چهارم شورا، برای انتخابات ۱۴۰۰، سازوکاری تعیین شود. به بیانی آیا همین سازوکار فعلی باقی بماند یا باید سازوکار جدید اندیشید تا پاسخگوی نیازها باشد.
 
نامه امارات به شورای امنیت سازمان ملل درباره برجام

امارات متحده عربی در نامه به شورای امنیت سازمان ملل، درباره نقض برجام توسط ایران ابراز نگرانی کرد. رسانه‌های سعودی از قبیل الشرق الاوسط و الحدث گزارش دادند، امارات متحده عربی در نامه به شورای امنیت سازمان ملل درباره آنچه «نقض توافق هسته‌ای (برجام) از سوی ایران» خوانده شده، «ابراز نگرانی» کرد. در حالی که امارات متحده عربی برای عضویت در شورای امنیت سازمان ملل به عنوان عضو غیردائم این شورا بین سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ تحرکات خودش را تشدید کرده است، این کشور حاشیه جنوبی خلیج فارس نامه‌ای با موضوع برجام و ایران به شورای امنیت ارسال کرد.

طبق گزارش رسانه‌ها، امارات متحده عربی در این نامه نگرانی خودش را درباره نقض برجام از سوی ایران ابراز کرد. ابراز نگرانی امارات متحده عربی در شرایطی مطرح شده که این کشور طی سال‌های اخیر همنوا با مواضع غیرقانونی آمریکا و عربستان سعودی درباره برجام، از خروج واشنگتن از این توافق حمایت کرده است. پیش از این نماینده عربستان سعودی در سازمان ملل اعلام کرده بود که ریاض خواستار تمدید تحریم تسلیحاتی ایران است و در این باره با روسیه و چین در ارتباط است.
 
گله روحانی در جلسه امروز هیات دولت

روحانی گفت: من در جلسه امروز از مسئولین گله کردم چرا وامی که قرار بوده به دلیل کرونا به صنایع و مشاغل آسیب دیده تعلق بگیرد، تاکنون پرداخت نشده است که قرار شد سریع این وام پرداخت شود. حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیات، با تاکید بر اینکه دولت تمام تلاش خود را برای پیشبرد اهداف اقتصادی انجام خواهد داد، گفت: علیرغم همه کوشش و تلاش ها، شرایط آسانی نیست. کشور با تحریم و همچنین بیماری کرونا رو به روست. بنابراین این مشکلات به وجود آمد اما مردم عزیز ما بدانند که تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت. روحانی افزود: من در جلسه امروز از مسئولین گله کردم چرا وامی که قرار بوده به دلیل کرونا به صنایع و مشاغل آسیب دیده تعلق بگیرد، تاکنون پرداخت نشده است که قرار شد سریعا این وام پرداخت شود.
 
توئیت ظریف پس از نشست سران آستانه

وزیر خارجه کشورمان اعلام کرد که در نشست مجازی آستانه طرفین بر ادامه همکاری‌ها برای کاهش تنش در سوریه و تسهیل کمک‌های بشردوستانه تاکید کردند. محمد جواد ظریف در حساب توئیتری خوددرباره نشست سه جانبه مجازی کشور‌های ضامن آستانه نوشت: همین الان نشست سه جانبه درباره سوریه به میزبانی دکتر حسن روحانی رئیس جمهور به پایان رسید. طرفین در این نشست بر ادامه هماهنگی‌ها میان ایران، روسیه و ترکیه به عنوان کشور‌های ضامن، تمرکز بر کاهش تنشها، روند سیاسی و تسهیل ارسال کمک‌های بشردوستانه تاکید کردند؛ صلح در سوریه در دسترس خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۳۸
اصولگرایان هیچ برنامه وراهبردی برای اداره کشور نه الان ونه در سی وچند سال گذشته نداشته وندارند.درهیچ یک از حوزه های اقتصادی.اجتماعی.سیاست خارجی.وفرهنگی هیچ حرفی برای گفتن ندارند.بیشتر حرف های که از این اردوگاه بلند می شودبیشتر در حد حرف و شعارهای تزهای خیالی و رویایی برای یک کشور خیالی است که هیچ تناسبی با زمانه ودنیای امروز و واقعیت ندارد.در دوران احمدی نژاد هر 3 قوه در اختیار اصولگرایان بود که خوب نتیجه آن بد بود
آنهاهمچنین هیچ پاسخی به سوالات اساسی وتناقض در گفتار ورفتار ندارند.برای نمونه اگر نظام سرمایه داری محکوم و مذموم است چرا کشورانقلابی  ما دقیقا کپی امریکا سرمایه دارشده است و در آن اقلیت 4 درصد و 96 درصد درست شده؟یاچرا در برابر سرکوب مسلمانان در چچن ونسل کش در ایغور چین سکوت کرده اید؟چرا هر روز حرف از اسرائیل می زنید ولی چشمتان را برروی جنایت هند و برمه و بنگلادش و سریلانکاو فیلیپین و رانده شدن مسلمانان از خانه و کاشانه اشان می بندید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
دست دوستان شما بوده در این سی سال و فقط یک دوره برای جریان مقابل
در ضمن اقلیت و اکثرینت همیشه بوده وخواهد بود ولی باید با یک سازو کاری که مالیات است از ان 4 درصدی ها گرفته شود وبه بقیه داده شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
هند واین کشورهایی که گفتی مسئله داخلی است و نه مسئله بین المللی و هر وقت جنایت کردن صدای ما در می اید همان گونه در میانمار و یا هند که کشتار کردن و با یک تشر ما فضا عوض شد
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
برنامه راهبردی شفافی داشند ،جیبشان را پر کنند!
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
احست.شعار تو خالی و جیب تو پر مشخصه این جماعت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
حالا دیگه مد شده میگن اصلا این سی سال ما نبودیم
ما تااازه اومدیم سلام علیکم سلام علیکم
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
اصولگرایان در سه حوزه نه میتوانند مسایل را حل کنند و نه اجازه میدهند دیگران که متخصص در امر کشوری و حکومتی دست به اصلاحات بزنند . در حوزه اقتصادی میخواهند با تعاریف و گفتمان کتب قدیمی ولی با ابزار جدید اداره کنند و این رفتار انها بسیار خطرناک هست . یعنی دروس دانشگاهی در اقتصاد تدریس میشود ولی در مرحله اجرا جلوی ان استادگی میکنند که مبادا کشور بسمت عربی شدن برود . دوم دمکراسی نیم بند و مدیریت شده را اجرا میکنند که مردم فقط حق رای دارند و سوم علوم انسانی هست که کلا دستاورد بشر در حوزه علوم انسانی شامل حقوق بشر . آزادیهای سیاسی و عقیده و .....را قبول ندارند . لذا سوال این هست تنها ابزار شما چیست . انها را قبول نداری . لوازم اجرا چی دارید ؟ هیچ فقط حرف .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
نه دفاعی از اصولگرا میکنم و نه از اصلاحطلب
ولی شما عملکرد یک گروه را به حساب یک گروه دیگه گذاشتی و جواب شکستها و بی تدبیریهای یک گروه را از گروه دیگه درخواست میکنید
سی و دوسال از زمان بعد از انقلاب قدرت در دست یک گروه بوده ولی الان گروه دیگری خواستار پاسخگویی هستید
دقیقا مثل کاری که در تبلیغات و مناظره های انتخاباتی انجام میگیره یا مثل نامه موسوی خوئینی ها
یا مثل حرفهای دولت فعلی که اگر کار مثبتی انجام بشه میگویند ما کردیم ولی هر کار اشتباه و یا شکستی را به گردن دیگران می اندازند و میگویند که نگذاشتند یا روی موشک شعار نوشتند یا.... اما چندوقت بعد میگویند موشکهارا ما ساختیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
حالا بالاخره ما نفهمیدیم کدوم کار خوبه کدوم بده
شما که نگران تناقضات هستید فقط در همین چند خطی که نوشتی چند تا تناقض داری
بالاخره دفاع از فلسطینیها از نظر شما خوبه یا بد .اگه خوبه و ایران از بقول شما مسلمونای چین و هند و ... هم دفاع کنه فردا خود شماها میگید مردم چین و هند و ... به ما چه ربطی داره مثل فلسطینیها که میگید به ما چه ربطی داره و اگه دفاع نکنه همین حرفای الان را میزنید
ولی کلا منطق شما دقیقا مثل منطق و استاندارد آمریکاجونه . اگه یک تروریست مردم یک کشور را سلاخی هم بکنه ولی این کشتار به نفع امریکا باشه اون تروریست خوبه ، مثل سعودیهای قصاب و یا داعش و القاعده
ولی اگه‌ مردم یک کشور بنابر حق دفاع مشروع از خودشون و کشورشون با متجاوز بجنگند از نظر اونها تروریست بحساب میاند
ملاک فقط منافع امریکا و آمریکادوستانه
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
نه داداش . سه دو سال قدرت دست اصلاح طلبان نبود . یعنی از اول اصلاح طلبی وجود و هویت خارجی نداشت بلکه امکانش هم نبود . شما اصولگرایان و نواصولگرایان با تمام جناح های همیشه در قدرت مدت ۲۰ سال کشور را دست روشنفکران سیاسی و متخصص قرار دهید خواهید فهمید که بدتر از کره جنوبی و ژاپن و آلمان که نخواهد شد . . ولی با بودن شما اصولگرایان با تیوریهای بدون ازمون کشور ثرتمند ایران را به مانند کره شمالی و ونزویلا میرسانید . با اقتصاد مقاومتی هیچ کشور به پیشرفت نرسیده . به بمب اتم رسیده ولی از اقتصاد و دمکراسی هیچ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
ناشناس۲۳:۲۳
چرا داداش
اصلاحطلب بوده ولی حالا دیگه کی بود کی بود من نبودم و دیوار حاشا هم که بلتده، خیلی بلند، اونقدر بلند که حالا دیگه اصلا حاشا میکنید که کسانی ۳۲ سال با نام و ادعای اصلاحطلب بودن به قدرت میرسیدتد
ضمنا نیازی به ۲۰ سال فرضت دیگه نیست چون قطعا توی این ۲۰ سال هم همون کسایی وزیر و وکیل شما میشند که این ۳۲ سال بودند و در واقع تمام ظرفیت شما همینایی هستند که هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
پرچم انگلیس
منظورت کدوم اقتصاد غربی و دنوکراسی و حقوق بشر و آزادی بیانه
همون اقتصادی که با ویروس کرونا و ۱ ماه تعطیلی فلج شده ؟ یا اون دموکراسی که با زور اسلحه و داعش و سعودی و ... سالهاست میخواند به افغانستان و عراق و سوریه و یمن و ایرانوگ ونزدئلا و حتی خود اروما و امریکا ببرند
حقوق کدوم بشر ؟ اون بشر که الان تو خیابونای امریکا و اروپا هستند یا اون که توی یمن ه یا توی ایران تحریم دارو و غذاست ؟
کدوم آزادی بیان ؟؟،،
کی دست از این دروغا برمیدارید
کی استانداردتون برای همه جا یکی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
پرچم انگلیس
اینقدر دروغه ژاپن و آلمان و کره جنوبی را تو سر مردم نکوبید
ژاپن و آلمان هیچوقت به دلیل اینکه زیر پرچم امریکا رفتند به پیشرفت نرسیدند . تا کی میخواید دروغ بگید؟
ژاپن و آلمان قبل از شکست در جنگ دوم و اشغال توسط امریکا هم پیشرفته بودند و هر کدومشون یک قطب صنعت دنیا بودند وگرنه کی و کجا و با تکیه بر چه توان نظامی و صنعتی میتونستند با بقیه دنیا بجنگند ؟ ژاپن و المان تمام تسلیحات نظامی مورد نیاز در جنگ دوم را خودشون میساختند از هواپیما و موشک و تانک تا کشتی و زیر دریایی
و حتی امریکا بسیاری از پیشرفتای تکنولوژیک خودش را مدیون دانشمندان المانی بوده که در خلال جنگ دوم و یا بعد از اون با تشویق یا با اسیرکردن به امریکا بردند
در مورد کره جنوبی هم پیشرفت این کشور بیشتر ازاینکه به دلیل حمایت و کمک امریکا بوده باشه به دلیل مدیریت و تلاش و همت مردم و مدیران خود کره جنوبی بوده ، دقیقا مثل مردم سختکوش ومنظم ژاپن و المان
وگرنه چرا کشورای دیگه ای که مثل کره جنوبی به زیر پرچم امریکا بودتد و هستند پیشرفت نکردند ؟ چرا مصر و سعودی و شیلی فیلیپین و پاکستان و .... پیشرفت نکردند ؟
پس دیگه از ژاپن و المان هیچوقت اسم نیار چون هیچ ربطی به امریکا نداشتند و از کره جنوبی هم هروقت اسم آوردی در کنارش از مصر و سعودی و شیلی و پاکستان و... هم نام بیار و دلیل عقب افتادگی اونهارو هم توضیح بده
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
۲۳ .۵۵ مقایسه صنعت امریکا . دمکراسی امریکا . پزشکی امریکا . ورزش امریکا . کشاورزی امریکا ......کلا این‌مقایسه با امریکا و غرب مثل مقایسه حق اعتراض در ایران در سطح مثلا یک شهر با اعتراض بخاطر کشتن یک سیاهپوست در سطح تمام ایالت امریکا .....اگر این تظاهرات در ایدان انجام‌میشد چه اتفاقی میفتاد ؟ حقوق بشر و دمکراسی مثال فقط امریکا نیست ولی باور کن اگر لوازم دمکراسی و حقوق بشر نباشد هیچوقت نمیشود کشوری و قاره ای به این بزدگی با تنوع اقوام و نژاد و دین را اداره کرد . شماها چرا همیشه از حقوق انسانی حرف میزنند یمن و غزه را مثال میزنید . یمنی ها خودشان خواستند قیام مسلحانه کنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
در سی و چندسال گذشته که اصولگراها کاره ای نبودند . احتمالا منظورتون اصلاحطلبا بوده که سی و چندسال همه کاره بودند؟
ولی حالا میشه لطف کنید یکی از برنامه ها و استراتژیهای اصلاحطلبها رو به غیر از برجام و بستن با کدخدا برای حل مشکلات نام ببرید
البته از حق نگذریم این اواخر چندتا طرح ابتکاری ارائه دادند مثل کارت سوخت که ۷سال پیش گفته بودند چنین کاری در هیچ جای دنیا انجام نشده یا ارائه کمکهای یارانه ای نقدی به بعضی از اقشار ضعیف و یا بسته کمکهای معیشتی که در جهت تحقق شعار انتخاباتی بی نیاز شدن مردم به یارانه۴۵تومانی و یا ساخت مسکن ۲۵ متری بجای قوطیهای مزخرف مسکن مهر و یا حذف۴ تا صفر از اسکناسها جهت خوشگل سازی و تسهیل محاسبات پولهای مردمی که در این چندساله میلیلردر شدند
علی برکت اللهی هستم از اصفهان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
ناشناس۲۳:۰۲
اصولگرایان نه در ۳ حوزه بلکه در هیچ حوزه ای نمیتوانندمسائل را حل کنند
ولی خداروشکر ما اصلاحطلبانی داریم که نشون دادند در تمام حوزه ها توان ایجاد مشکلات را دارند و این توان و تخصص خودشون را ۳۲ ساله که به خوبی نشون دادند و بعد از ایجاد تمام مشکلات با نوشتن یک نامه سرگشاده در مورد مشکلاتی که ایجاد کرده اند و پیامدهای اون مشکلات به همه اطلاع رسانی میکنند تا همه در جریان قراربگیرند و خدای نکرده در آینده کسی پیدا نشه که بگه شما که میدونستی چرا نگفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
پنجشنبه ۱۲ تیر ساعت ۱۳:۳۶
دلار (اسکناس) ۲۰۸۰۰
دلار(حواله) ۲۱۳۵۰
سکه ۹۸۰۰۰۰۰
ارزو برجوانان عیب نیست
علی برکت الله !!!
ناشناس
| Canada |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
همه می دانیم که دولت ومجلس در ایران دکوری وتقریبا هیچ کاره است.وتصمیمات جای دیگری گرفته می شود.
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
اصولگرایان با خودشان هم نمی توانند صحبت کنند چه رسد به اینکه بخواهند با دنیا صحبت وتعامل کنند.اتفاقا مردم بیشتر به این دلیل از اصلاحطلبی زده شده اند که معتقدند آنها مردم را فریب دادند و بعد از رسیدن به قدرت بی نهایت در برابر اصولگرای قدرتمند قلدر کوتاه آمده اند وبه نوعی به رای مردم پشت کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
تندروها فقط شعار دادند و از دیوار سفارتها بالا رفتندو مانع پیشرفت سیاسی و اقتصادی شدند
مثل تفاهم نامه هایی همچون 2030 اب و هوایی پاریس fatf و برجام معلوم است این دولت چند چند است در قبل همکاری با چین
در ضمن کل اقتصاد ایران 500 میلیارد دلار ارزش دارد ان وقت چطوری 500 میلیارد دلار قراداد می خواهید ببندین؟اسمش واگذاری اقتصاد ایران نیست؟
اول سند را بدین به همه کارشناسان و نه کارشناسان نورچشمی دولتی و اگر همه موافق بودن ان وقت ایرادی ندارد هرچنداین دولت....!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
یک خبر خوب
جزیره آشوراده را که دولت میخواست بدهد به سرمایه گذاران تا انجا را نابود کند با دستور مقام قضایی رد شده واین تفاهم های یک طرفه با چین هم باید جلوگیری شود
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
مثل خزر نشه . مثل برجام‌..... باید یک گروه کارشناس غیر از اصولگرا و اصلاح طلب این قرار داد را باز بینی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
سهم خزر قبل انقلاب 11 مایل بوده یعنی مانند خط مرزی دریاها که به همه کشورها می دهند بوده و الان ایران خواهان 20 درصد است
مصدق کجا و این اقا کجا!
مصدق نمی رفت حق وحقوق کشور را بفروشد برای این که نفت خودمان را بفروشیم بلکه خواهان داشتن هر دو می بود
در ضمن این کارها نون و اب برای ملت نمی شود وقتی تحریم هستید و دنبال رفع تحریم تسلیحاتی هستید که وابستگی نداریم ولی معیشت مردم را همین جماعت شما به خارج گره زدین و داریم درجا می زنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
مصدق نفت را ملی کرد ،
ظریف از ایرانیان خارج کشور درخواست می کند سهام انرا بخرند!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
الحق و الانصاف که جناب آقای دکتر محمد جواد ظریف در دوران معاصر دیپلماتی کار کشته وکاردان هستندو بعد از انقلاب ایران وزیر امورخارجه ای در طراز و همسنگ ایشان نیامده وبه پیچ وخم مسائل بین الملل بیشتر از هرکسی آگاه هستند و با زبان خودغرب آنها را مغلوب می کند.ما به داشتن چنین دیپلماتی افتخار می کنیم..درپاسخ به کسانی که می گویند نفت نمی توانیم بفروشیم باید این سوال را درجای دیگری پاسخ آنها را پیدا کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
تو شهر کورها آدم یک چشم پادشاه است
ایران خودش دارد قواعد جدید در دنیای بین الملل ایجاد می کند ان وقت برای این که هر جور شده این همکاری با چین را اجرایی کنید متوسل به چه حرف هایی که نمی شوید
اینقدر حرف های تکراری زیبا کلام را اینجا نیاورید ادم با بینش عمیقی تری در این جریان ندارند که پیله کردین بر این اقا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
زیبا کلام هم خراب کرد!
ناشناس
| Spain |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
اگر یک نگاه عمیقتری بیاندازیم میبینیم مسله فقط زیبا
کلام نیست
امارات کی هست کجا هست؟ که اینقدر بال بال می زند؟!!!!!!
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
عزیزم امارات یکی از قدرتهای اقتصادی دنیا شده . بسیار پیشرفته شده و مرکز و کانون همایشها و نمایشگاهها و هزاران چیز دیگر شده . اگر یک نوک پا تشریف ببرید دبی و برگردید ، در فرودگاههای ایران از پسرفت و بیچارگی ما گریه تان میگیرد . بزرگی به وسعت نیست ، به این است که ارزش پولتان کمترین در جهان نباشد ، بیمارستانتان منفجر نشود ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
این امارات شما اگر یک بمب بخورد که مثل شیشه فرو می ریزد چون از ریشه درست نشده و وارداتی است این ساختمان شیشه ای بر عکس ما که از ریشه درست شدیم
خطاب به رضا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
رضا جون
ما اگه بیمارستانمون منفجر بشه خودمون دوباره میسازیمش همونطور که ی بار خودمون ساخته بودیمش
اگه از نظر شما پیشرفت یعنی اینکه ی عده از ی جای دیگه دنیا بیاند و از زیر زمین نفت بیرون بکشند و بجاش همونها برات ساختمون بسازند و چند برابر پول نفت را ازت پس بگیرند پس همون بهتر که وقتی پات به فرودگاه ایران رسید بشینی و به حال خودت گریه کنی
این امارات پیشرفته شما تا ۵۰ سال پیش بیابون بود و ۵۰ سال دیگه هم که نفت تموم بشه و یا با انرژی های جایگزین بی ارزش بشه ، دوباره تبدیل به یک بیابون میشه
ولی ایران ما که تو براش گریت میگیره هزاران سال بدون نفت ایران بوده و ۵۰سال بعد از نفت هم ایران خواهد بود
پس بهتره از این به بعد وقتی ی توک پا رفتی اماراتجون ی کمم به حال اونجا گریه کنی چون ۵۰ سال دیگه این مگسای دور شیرینی که امروز اونجا جلسه و همایش برگزار میکنند برای دوران تبعید هم اونجا نمیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
رضا
کدوم پیشرفت ؟
اینکه ی پیچ یا سوزن هم باید از خارج بخرند کجاش پیشرفته
این ماشینای لوکس که سوار میشند را کدوم شیلنگش را خودشون میتونند بسازند و یا حتی کدوم قطعه را میتونند تعمیر که نه تعویض کنند ؟
این ساختمونای خوشگل را کدوم آجرش را خودشون ساختند یا روی هم گذاشتند ؟
این سلاحهایی که از امریکا خریدند را کدومش را خودشون میتونند راه بندازند ؟
اصلا با این هواپیماها و بمبهایی که دارند و با این سربازای اجاره ای بعد از ۵ سال توی یمن چه کاری از پیش بردند ؟
شما برای پسرفت و بیچارگی ایران گریه نکن شما به حقارت و خود کمبینی خودت کریه کن که اگر ایران پسرفت و یا بیچارگی هم داره از همین نگاهای حقیرانه به خودتونه و غاز دیدن مرغ همسایه
همونطور که بزرگی به وسعت نیست پیشرفت هم به زرق وبرق ظاهری نیست
اقای اشنا
زنده کردن یاد دکتر مصدق فقط با بردن نام ایشون محقق نمیشه بلکه بهترین راه زنده کردن نام ایشون استفاده از تجربه ایشون و بهره بردن از حوادثیست که برای ایشون اتفاق افتاده
دکتر مصدق برای حرکت در جهت منافع ملی ایران و پیشرفت کشور بعد از ایجادمشکلات بین ایران و انگلیس در جریان ملی شدن صنعت نفت دست همکاری به سمت امریکاییها دراز کرد که حواب اونها کودتا برعلیه ایشون بود و امریکا از اون تاریخ قدرت را در ایران بدست گرفتند ‌ . الان اگر کسی میخواد یاد دکتر مصدق را زتده کنه باید از کاری که امریکا با ایشون و ایران کردند درس بگیره و بدونه که نه امریکا نه اروپا نه چین و نه روسیه برای ما کاری نخواهند کرد مگر اینکه بدونند منافعشون در صورتی تامین میشه که به ایران هم منفعتی برسه
پس بجای دراز کردن دست گدایی و کمک به سمت امریکا و بقیه باید خودمون قدرتمند بشیم و به گونه ای از موضع قدرت حرف بزنیم که هر کشوری بدونه منافعش در صورت تعامل با ایران بهتر تامین میشه نه در صورت تقابل با ایران
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
شعار خودمون قدرتمند بشیم برای ما نون و اب نمیشه. عملی کردنش رو بلدی؟ شرط میبندم غیر از شعار دادن هیچ برنامه نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
ناشناس۲۲:۱۸
فقط شعار نبوده بلکه عمل هم شده
اون بخشهایی که مدیریتش در دست کسانی بوده که به این شعار باور داشتند عملیاتی هم شده که البته شما و دوستان امریکاییتون اول همه چیز را انکار میکردید بعد میگفتید فتوشاپه بعد میگید ماکته بعد میگید ساخت چینه بعد میگید به درد نمیخوره ولی معلوم نیست چرا برای محدود کردن این توانمندیهای ایران سعی در مذاکره و تحریم و فشار برای گرفتن این قدرتها میکنید
از موشک و توانمندی نظامی گرفته تا نفوذ منطقه ای انرژی هسته ای محدود کردن دانشمندان ایرانی و ....ولی از نظر شما و آمریکاجونتون ایران خوب ایرانیست که مثل عربستان باشه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
پرچم امریکا
برای شما هیچ چیزی به جز رفتن به زیر پرچم امریکا نون آب نمیشه
الان اگه گفته بود باید بریم با امریکا کنار بیایم و هرچی خواست بهش بدیم حتما میگفتی افرین این تنها راهه که داریم ولی حالا که گفته باید خودمون قوی بشیم میگی اینا شعاره
عزیزم ، حتی با زیر پرچم امریکا رفتن هم که تنها راه حل شماست هیج کمکی به ایران نخواهد شد چون امریکا بیشتر از بهره ای که میرسونه بهره برداری خواهد کرد ، تازه اونم در شرایطی هست که اصلا بخواد نفعی به ایران برسونه که قطعا چنین نفعی را نمیخواد برسونه
اینها تا اتفاقی می افته می گن ما اخطار داده بودیم مثل بسیار از موارد دیگر! چرا اقدام نکردید؟شما هم مقصر هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
صحیح میفرمایید فقط اخطار دادن علاج کار نیست باید دفعه بعد پلمپ میکردند تا این اتفاق تلخ نمی افتاد برای موارد دیگه از الان باید تمام مکانهای خطرآفرین پلمپ شوند تا فاجعه پیش نیامده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
اخطار بدون اقدام چه ارزشی دارد نظارتی وجود ندارد در هیچ بخشی
تا مسئولین دولتی در اینجور موارد محاکمه نشوند این فجایع ادامه دارد
اولا خانواده این افراد بدون دادگاه باید پدرشون بیاری جلو چشمشون کودک زنجیر نمیکنن.اقای زیبا کلام نه اخر دولت باید یه حرفایی بزنه که بعداز دولت کلاس بدنش براتدریس .اقای مرد بودن بهتر از نون به نرخ روز خوردنه
وضعیت کشور بسیار شباهت پیدا کرده به کشتی تایتانیک

مردم و فرودستان در طبقات زیرین کشتی دارن غرق میشن در حالی که ثروتمندان و مسئولان خودشان را به بی اطلاعی زده اند و مشغول نجات خود هستند

و در نهایت کشتی ...........!!!!!!!!
آقای آشنا، دولت شما با جناب ظریف و جناب روحانی نام و مرام مصدق که هیچ ، نام آقا محمدخان قاجار تا احمد شاه را هم زنده کرد
رای بی رای

انتخابات ۱۴۰۰ را تحریم خواهیم کرد همانطور که مجلس را تحریم کردیم و دیدید نه اصلاحطلبیم و نه اصولگرا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
افرین
فقط امیدوارم تا سال دیگه نظر شما و نظر نظرگردانهای شما عوض نشه
رایی که بر اساس پیشنهاد بی بی سی و منوتو و ووآ و....داده بشه همون بهتر که داده نشه
وقتی رای شما بر مبنای رنگ‌کردنتون توسط کارشناسان رنگ این تلویزیونها باشه نتیجش این میشه که ی سال سبزتون میکنند ی سال بنفشتون میکنند و ی سال هم مثل ۹۸ سیاهتون میکنند ولی ایکاش ۸۸ و ۹۲ و ۹۶ هم مثل ۹۸ سیاهتون کرده بودند تا مملکت را به این سیاهی نکشیده بودید . ولی جلوی ضررو هرجا بگیری منفعته
خداییش مرد باشید و سر حرفتون وایسید تا کاندیداهایی که به درد ایران میخورند از صندوق بیرون بیاند
در قضیه کرونا هیچ کس مانند دولت مقصر نیست. تعجیل در بازگشایی های غیرکارشناسانه یا بهتر بگوییم با کارشناسی بسیار ضعیف باعث بی آبرویی ایران در مقابله با کرونا شد. جایی که وزیر کشور و رئیس جمهور نظرات خود را به دانشمندان و اصبا تحمیل میکنند این چنین میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
من از دولتی چه ایران وچه بقیه در جهان قصد حمایت ندارم ولی خودمانیم ،جریان کرونا مشکلی جهانی است و همه کم وبیش در مقابلش مانده اند ،کمی هم انصاف خوب است!
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
بهت منفی دادم . چون خودت هم دیدی که گفتند مسایل مذهبی و اماکن مذهبی را بدین به همان کارشناسان مدهبی اظهار نظر کنند که فلان جایگاه بسته باشد یا نباشد دولت روحانی در اوایل گیر کرده بود که چگونه از سد مخالفت اکثر روحانیون و مراجع مراگز فرهنگی و مساجد را تعطبل کند و همبن چند روز پیش،چقدر ایمه جمعه به دولت فشار سیاسی و روانی وارد کردند ...... دولت نمیتواند در مقابل اقتدار گرایان مخالفت جدی کند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
خداروشکر که به عقل مسئولین ما نرسید که مثل بعضیا بگند وایتکس تزریق کنید یا ضدعفونی کننده بخورید یا مثل بعضی دیگه به بیمارستان کرونایی ها برند و با مریضا دست و روبوسی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
ناشناس۲۳:۰۹
شما داری در مورد ایران اظهار نظر میکنی یا در مورد انگلیس که زیر سایه پرچمش نشستی ؟
والا در مورد کرونا در ایران بی بی سی عزیزتون هم سکوت کرده ولی شما چرا داری این حرفارو میزنی را خدامیدونه
احتمالا جزو گروهان خط شکن باشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
2157
شما هم اگر چشمها تو باز کنی و انصاف داشته باشی می بینی دولت از این بدتر نمیتوانست عمل کند البته عجیب نیست این دولت هیچکاری را درست انجام نمیدهد
بازی با کارتهای سوخته
خاتمی ، محمود ، میرحسین ، کروبی ، جلیلی و ......حسن خمینی

بازی تمام شد
دیگه گول نمیخوریم
رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
میر حسین و کروبی را الکی قاطی نکن ،فراموش کردی در حصر هستند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
حرف دل 90 درصد ایرانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
شیر مادرت حلالت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
الیته فعلا رای بی رای
چون ممکنه برای۱۴۰۰ ی دستور جدید با ی رنگ جذاب از طرف بی بی سی و منوتو و .... صادر بشه
مثل ۸۸ که سبزتون کردند و ۹۲ و ۹۶ که بنفشتون کردند . شاید رنگ‌سال ۱۴۰۰ ی رنگ جذاب دیگه به پیشنهاد کدخدا براتون انتخاب بشه
ولی خداییش رو حرفت بمون و دیگه گول نخور . بزار خود مردم ایران ی رنگ را برای ایران بپسندند نه ی رنگ که انگلیس و امریکا دوست دارند به ایرانیا بپوشونند
اقا تکلیف ما را روشن کنید.بالاخره از دید شما مصدق خوب و ملی بود یا بد و خیانتکار؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
بستگی به دید جناحیت دارد
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
همه بد بودند بجز این اقایان!
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
نوه کاشانی سه سال پیش در شبکه چهار دعوت بود و در مناظره گفت پدر بزرگم کاشانی نفت را ملی کرد . هنوز نفهمیدم کاشانی در ان زمان چه منصب اداری و دولتی داشت که نفت را ملی کرد . میگفت مصدق کاره ای نبود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
از نظر اینا : فقط کاشانی خوب بود
درسته مثلا به خودروسازها وام بدید که توان احتکار خودرو خود را بالا ببرند
وقتی بورس اینجوری داره رشد میکنه یعنی وضعیت صنایع خیلی خیلی خوب است دیگر وام میخوان چکار کنند
وام را به مردم بدید
لطفاً اسم مصدق رونیارید که ظریف در قد و قواره هم نشینی اسم ایشان هم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
ظریف جز زدن حرفهای بچگانه چکار میکنه اروپا و امریکا متحد هستند و دارند نقش پلیس خوب و پلیس بد را بازی میکنند
.مگه خل هستیم که دوباره رای بدیم؟
دانستن حق مردم است
دلار ( اسکناس) ۲۰۷۰۰
دلار ( حواله) ۲۱۲۲۰
سکه ۹۴۰۰۰۰۰
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
همه با هم رای می دهیم تا دلار به۸۰۰۰۰تومان و سکه به ۴۰۰۰۰۰برسد برای اینکه دلار آمریکا رو پوزه ا ش به خاک بمالیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
اگر دلار و سکه واقعا به قیمتهایی که شما گفتین داره در بازار معامله میشه پس پول ما با زباله برابری میکنه
روزی که اصرار به استعفای روحانی داشتم بعنوان یک رای دهنده به وی این روزها را میدیدم.ما به تو رای دادیم تا تعامل را با دنیا برقرار کنی و همچون سید محمد عزیز راه گفتگو و تعامل برگزینی.حالا نتوانستی یا اجازه نیافتی پس بهتر است انها که مسبب اوضاع هستند را با همه این مشکلات تنها بگذاری و بنفع مردم کنار بروی. کسی که درب خانه اش قفل ندارد به سراغ نصب دزدگیر نمیرود. کسی که هزاران مشکل اقتصادی دارد با دنیا نمیجنگد و برای مفسدان و دزدان اروپا و کانادا را بعنوان راه فرار باقی نمیگذارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
طفلک روحانی که یکی مثل تو به او رای داده است با این سطح بینش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
خداییش از مردمی که مثل شما فکر میکنند منتخبی بهتر از این که انتخاب کردید در نمیاد
سایه جنگ ، دیوارکشی در پیاده روها .دلار۵۰۰۰تومانی سکه۳میلیونی پراید ۴۰میلیونی بی نیازی از یارانه
توروخدا شما دیگه تو هیچ انتخاباتی شرکت نکنید .حتی اگه دستور شخص ملکه از بی بی سی و منوتو پخش بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
طفلک روحانی داره همه چیزو را ازبین میبره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
ای نوش جون . ای گوارای وجود . با رقص و قر کمر خواستین تعامل و دلار هزاری و خیلی رویاهای دیگه . حالا با 100 برابر شدن قیمتها و جهش دقیقه به دقیقه دلار و سفره های تار عنکبوت زده و یک اقتصاد فروپاشیده تا میتونی حال کن . فقط هم بچسب به بورس تا شاخصش برسه سیصد تریلیارد گور پدر باقی اقتصاد هم کردن
ظرف مدت سه سال سه اخطار به كلينك داده اند اقايان در اين سه سال چرا هيچ اقدامي براي رفع مشكل وتعطيلي اين تشكيلات خطا كار انجام نداديد جواب داغ دل داغ ديدگان را چه كس يا كساني خواهند داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
در رابطه با انفجار بیمارستان میگن بخاطر نواقص ساختمان اخطار دادیم 5 سال مرتب اخطار دادیم اگر شما یک ساعت این کلینیک رو پلمپ کرده بودید همه مشکلاتش یک روزه حل میشد
اداره بهداشت همین رویه داره فقط اخطار میده بعد از اخطار هیچی
بجای بازداشت مدیر باید وزیر مربوطه بازداشت شود که اینهمه کوتاهی باعث این فجایع میشود
میرند مدیر ساختمان بازداشت میکنند فرداست که میلیونها اپارتمان در کشور بدون مدیر میشن ما باید با این قوانین چکار کنیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
اینو گفتن که پاسخگو نباشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
اخطار بدون اقدام یعنی کشک
تابناک
برام مهم نیست که این خبر رو نمایش میدی یا نه
ولی میخواستم بگم تا بدانید، من به نوبه خودم هیچکدام از این حرف هایی که به خورد مردم میدید باور ندارم . کل مملکت افتاده دست برخی آدم محتاج به رانت و رفاه ، که عقده قدیمی فقر دارند وفقط برای خدمت به خودشون و گرفتن حقوق های میلیونی و پاداش های میلیاردی دنبال مقام هستند به خدا مردم را بدبخت و بیچاره کردید ،هر روز ما بدتر از دیروزه... حیف این انقلاب که با اون اهداف قشنگش ..
روحانی از مسئولین گله کرد که چرا وامی که قرار بود به صنایع کوچک که در اثر کرونا آسیب دیده اند داده نشد.آخه تو مگه مثلا رئیس جمهور نیستید.؟باز هم گله کن همین.هنوز ملت دارن نفس های آخرو میکشن.هنوز تموم نکردن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
این نشان از آن است که رئیس جمهور بابا مدرسه است!
تورو خدا هرجا وهرچی رو یواشکی دارید میبخشید ومیفروشید .فقط ما رو یواشکی به جای برده به دیگر کشورها نفروشید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
چقدر بی خبری+
اصلا حتی یک سر سوزن مقایسه ظریف با دکتر مصدق خیانت به تاریخ ایران است
دیگه مهم نیست چه کسی کاندید بشه، با رویه ای که ریال داره طی می‌کنه و اوضاع اقتصادی که روز به روز داره بدتر میشه نباید انتظار داشت که مردم رای بالایی بدهند، چون مردم در درجه اول اوضاع اقتصادی براشون مهمه و ارزش ریال در قبال بقیه ارزها. وقتی اوضاع اقتصادی کشور با ورشکستگی مواجه باشد انتظار برای شرکت آحاد ملت در انتخابات، توقع بیهوده هست.
انصافاً ضریف سخنرانی بسیار منطقی و قوی و دقیق و سنجیده و پر از نکته های درست با الهام از تاریخ و گذشته انجام داد.
گرچه ممکن است آمریکا بالاخره موفق بشه. اما این‌بار مدیون ضریف هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
ظریف
واقعا نه شرقی و نه غربی ؟!!!!
مگه اون موقع که بورس می ریخت ملک و مسکن ارزون شد ؟؟؟؟ اینها به هربهانه ای قیمت ملک رو بالا می برن . یه روز مصالح یه روز دلار یه روز طلا و..... وگرنه ملک چه ربطی به بورس داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
بورس دستکاری شده بالا میرود به همین خاطر شدیدا تورم زاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
رشد صحیح بورس فقط وابسته به سودهی شرکتهاست
معلوم نیست زیبا کلام این حرف رو هرروز تکرار می کنه یا اینکه شما ذوق زده شدید و هرروز بازنشر می کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
زیباکلام یک مصاحبه می کند وتابناک هرشب دوخطش را درج می کند وگاه به منظوری خاص تکرارش
پدر معتاد، مادر 8 فرزند، باردار، بچه اوتیسمی به زنجیر ؟؟؟؟ شبیه فیلم های ترسناک شد دیگه
امروز یک کلیپی از اقای قرایتی دیدم که گفتند غربی ها هر چه ماشین و خودرو ساختند به پای شتر نمیرسه . چون بنزین نمیخواد و از علف های بیایان استفاده میکنه و صاحبش را سواری میده و محیط را الوده نمیکنه ..........سوال ؟ فکر کن ۱۴ میلیون نفر در تهران نصف جمعیت شتر داشته باشند میدونید چقدر یهن و کثافت کاری شتر در خیابانها اتفاق میفته یا علف کوهای تهران چقدر مگر ظرفیت داره ؟ میدونی کثافت کاری شتر خیلی زیاد هست شتر مال صحرا هست نه خیابان . آیا با شتر میشه مخارج زندگی فقط تهرانی را جابجا کرد ؟ آیا کسی برخی را مجبور کرده چنین برداشتی از اقتصاد و دنیا و صنعت داشته باشند ؟ چه اجباری هست .کاربران قضاوت کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
کاش برای حرف زدن هم مالیلت مقررمی شد .....1
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
نمونه ای از بینش اصول گرایی یعنی همین همین آقا با تحمیل افراد بی سواد از نهضت به عنوان معلم کلی خسارت به آموزش وپرورش به خصوص در مناطق کم برخوردار زده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
من قضاوت میکنم
آخه مگه گفته ماشینارو بدید و جاش شتر بگیرید که اینو میگی ؟
اون اقا ی مثال زده و میگند در مثل مناقشه نیست.مثلا اگه من به شما بگم بهترین دشمن موش گربه است شما فورا میشینی حساب میکنی برای از بین بردن موشهای شهرتون و خیابون و خونتون بری گربه بیاری بعدم حساب کنی گربه خرابکاری هم میکنه و کبوتراتم میخوره و خرابکاریم میکنه و بچه هم میزاره و .پس با منطق شما اون اقا به شما میتونه بگه پهن شتر آلودگیش کمتر از دود ماشینه بعنوان کود هم میشه استفاده کرد لایه ازنم سوراخ نمیکنه شتر تصادفم نمیکنه سالی یه کره هم میزاد و دیگه نیازی نیست برا بچت ی ماشین بخری و....خداییش چرا اینقدر فکراتون سطحیه بعدم از همه اینقدر توقع دارید
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
پهن شتر مثل مدفوع انسان هست . چون همه چیز خور هست .
چی ؟؟؟؟ ظریف و مصدق؟؟؟؟؟؟؟ پناه بر خدا
هیچ کشور اینقدر و به اندازه دو میلیون شهروند افغانستانی را در کشور راه نمیدهد . واقعا آیا آینده این دو میلیون افغان در ایران را کسی فکر کرده . بزه کاری . قتل . اعتیاد . عواقب پذیرفتن مهاجرینی هست که برای زندگی بهنر و ادزوهای بزدگتر در ایران جستجو میکنند در صورتی وصعیت مردم ایران بهتر از دیگر کشورهای همسایه نیست . این مهاجریم تا ۴ میلیون نشدند از ایران ابرومندانه بیرون کنید . فواید ایدولوزیک برای مردم ایران ندارد اما برای حاکمیت دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
دو میلیون
خوابی
چهار میلیون فقط کارت دارند
و8 میلیون غیر مجاز وارد شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
اینکه کشوری نمیتونه مهاجران را مدیریت کنه گناه مهاجران نیست البته ما در تمام بخش ها ضعف مدیریت داریم
علت شرکت نکردن اصلاح طلبان بخاطر این هست که جناح اصولگرا تمامیت خواه سیاست گذار هست ...
شورای نگهبان کاندیدای اصلاحات را رد صلاحیت میکنند . چرخش قدرت وجود ندارد و اگر هم دولت اصلاحات شکل بگیرد قدرت سیاسی حتی تغییریا برکناری وزرا و فرمانداران و استانداران را ندارند . سیاست های کلی کشور با انتخابات رقم نمیخورد . یعنی اصولگرایان با اندیشه نو اصولگرایی و با اندکی تعییرات در شعارها جای اصلاح طلبان را گرفتند و دیگر شعار اصلاحات با نو اصولگرایی یکسان خواهد بود . یعنی نو اصولگرایان با اندیشه قالیباف و احمدی نزاد به جای شعار و حقوق شهروندی . کرامت . به جای شعار خصوصی سازی . خصولتی . به جای آزادی بیان و عقیده شعار رفع فقر و بیکاری را جایگزین کردند . در صورتی بیکاری و فقر باید همان اوایل انقلاب حل میشد و الان مردم دنبال دیگر دستاوردهای دمکراسی میبودند ......
میگویند مجلس قالیباف و احمدی نژاد ( نو اصولگرایی ) قرار هست کمترین حقوق یعنی ماهی سه میلیون تومان دریافت کنند و مابقی را به فقرای دیگر جاهای دنیا کمک کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
درسته . قالیباف اموال و د ارایی هاش رو قبلا اعلام کرده فکر کنم 3 میلیون تومن تو حساب خودش یا پسرش بیشتر نبود .
تنها بیمارستان شهر ما با قدمت ۶۵ سال در حال فرسودگی هست . تمام سیم کشی های برق و لوه های گاز و اب از در و دیوار این بیمارستان کشیده شده . یعنی استحکام لازم را از دست داده چون اسکت ان فلزی بوده . .........این بیمارستانی که در تهران دچار حادثه شد و پزشکان و پرستاران حاصر نبودند بخاطر قسم پزشکی بیمار زن حامله را در اتاق عمل ترک کنند . تخصص و تعهد پزشکی انها اجازه نمیداد که ارزش های اخلاقی را زیر پا بگدارند . سیاسیون و ارزشیون اینقدر شعار میدهند کم یاد بگیرند که گذشت چیست . حرف کمتر بزنند . عمل کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
اخی
بمیرم واسه تو و شهرتو بیمارستانش
میخواستی اقلا اسم شهرتو بگی تا ی فکری واسه تنها بیمارستانشهرت که قدمت ۶۵ ساله داره بکنیم
ما خودمون میدونیم اوضاع مملکت چقدر روبه راهه شما دیگه اینقد جو نده به مردم شهرت
جناب آقای زیباکلام بزرگوار دیگر برای اکثریت مردم هیچ فرقی نمی کند چه کسی رییس جمهور باشند ویا نباشند چون رییس جمهور هیچ کاره ای نیستند بنا بگفته آقای خاتمی و تامشکلات مالی مردم حل نشود و نظامی ها درکار خودشان نباشند این مملکت سروسامان نخواهد رفت
این دولت رو بردارید تا شر بزرگی در مملکت درست نشده سایه تاریکی از ترس در همه جا میبینم مردم حال خوبی ندارند کرونا و دولت مردم را بیمار کرده اند
ای کاش مسولین این الیگارشی میدانستند مردم چه میکشند ولی افسوس که مثل هر اقلیت دیگری قادر به درک اکثریت نیستند تا اکثریت بر سرشان آوار بشود تاریخ بخوانید و عبرت بگیرید ببینید وقتی کار به فروش خاک به اجنبی میرسد یعنی دار و ندارت رو از دست دادی
کودک آزاری پیگیری میشه ولی مجرد آزاری نه. تا کی من مجرد در بیرون خونه زنان بدحجاب پول پرست ببینم آقا یک روز نبینیم دو روز سه روز همیشه که نمیشه ندید من مجردم حق دارم خواهان رعایت حجاب بانوان باشم اونهایی که مسخره ام می کنند خودشون می تونند پنج سال مجرد بمونند؟خدا شاهد است نمی تونند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
بمون تو خونه.میدونستی در تاریخ قبل دوره ای که زنان خانه نشین بشن مردان در خونه زندانی بودند؟؟
:)
با امدن احمدی نزاد و خاتمی هیچ اتفاقی نمیفتد . چون مردم سیاست ها مشخص نمیکنند . از بالا به اقلیت جامعه چراغ سبز نشان داده میشود که به فلانی رای دهید . چون حرف ما را گوش میکند . یعنی تو رای بده من هوای فرزندانت را دارم . تو در محلات برای من تبلیع بکن من بستگانت را سر کار ادرات بزور و اجبار بکار میگیرم.....‌
گله روحانی در جلسه امروز هیات دولت

داداش دیگه کارپرداز هم نیستی
مردم از همه کس و همه چیز عبور کرده اند جناب زیبا کلام . از همه چیز.
مهاجران باید برگردند به کشورشون چه افغانی و چه عراقی
هزینه 40 سال حضور افغانی ها در ایران، اگر سالی 8 میلیارد دلار باشد، عدد 320 میلیارد دلار می باشد
اگر کسی در سوریه جنگیده به مردم ایران چه ربطی داره!!!
طرف یک افغانی بوده و تو سوریه جنگیده، به مردم ایران چه ربطی داره!!!
اگر خدمت کردند به ایران، در مقابلش پول گرفتند و بدتر این که بسیاری از این پول ها رو از ایران خارج کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
این طرز بیان در ارتباط با مهاجران اشتباه است ایران چند برابر مهاجرانی که پذیرفته به سایر کشورها مهاجر فرستاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
مردمان کشوری که خودشون چندین میلیون مهاجر در کشورهای دیگر دارند باید با مهاجران با احترام بیشتری رفتار کنند
سلام تابناک
راجع به لایوی که دیشب با تاجگردون گذاشتید چند تا نکته بود که میخواستم بهتون یادآوری کنم.
اول این که به عنوان یه رسانه ی پویا این خیلی خوبه که درمورد مسایل روز لایو بذارید و به عنوان یه مخاطب ترجیح می دهم در زمینه محتوی چند رسانه ای فعال ترباشید اما چند تا مساله
اولین اینکه تاجگردون انگار روبروی مجری ستاد انتخاباتیش نشسته بود و نه یک خبرنگار در جایگاهی که بخواد ازش سوال بپرسه حتی بعضی اوقات به سوالای مجری هم توجهی نمی کرد و وسطش به ادامه ی حرف خودش می پرداخت. مجری هم تسلیم و مطیع بود.
دوم اینکه تاجگردون مخاطب خودش رو آدمای بی سواد و کمی می دید مثلا درباره دیوان محاسبات ازش سوال میشد و جواب می داددیوان محاسبات که زیر نظر خود من فعالیت می کنه اگه یه کم بادش میکردن شاید می گفت رییس جمهور یا وزارت اطلاعات و سپاه و.... هم زیر نظر من فعالیت می کنن البته نیازی به باد کردن نداشت و خودش داشت نزده می رقصید. اما اگه مجری یک برنامه یه کم اختیارات داشته باشه و لازم نیست طرف رو بشوره بذاره کنار فقط یه کوچولو با یه اشاره بادش میکرد، یا یه کنایه کوچک. مساله متفاوت می شد.
یا لااقل درمورد دستمال وشیشه ای که گفته بود یه اشاره ای می کرد بلاخره مسولیت حرفاش به عهده ی خودشه اما ذهن مخاطب شما براش جالب تره که این مساله به این سمت هدایت بشه.
اگه یه لایو فرهنگی با تتلو هم بذارید خیلی خوبه و یا مثلا با زاکانی
به نظر من تاجگردون در موقعیتی نیست که ارزشش رو داشته باشه از اعتبار این رسانه براش هزینه بشه حتی احترام مخاطب رو هم بلد نبود نگه داره این آدم شان نمایندگی نداره
من اصلا با نظر آقای آشنا موافق نیستم. ایران به قامت تاریخ بلندش برای دفاع از حقوق و منافع خود در شورای امنیت ایستاد. دکترمحمود احمدی نژاد نام و مرام مصدق را در استدلال حقوقی و بین‌المللی زنده کرد. ظریف پول زیادی را از جیب مردم خرج کرد تا بعنوان مصدق دوم با روحانی مطرح شوند.به نظرم سکه های زیادی را هم در این زمینه گرفت که باید به بیت المال برگردانده شوند.
احتمالا جناب روحانی صبح جمعه از خواب بلند شدن و متوجه شدن مسوولین وام کرونا را نپرداختند .اصولا ایشان صبح های جمعه هوشیارترند.
منظور آقای جهانگیری از حل مشکلات با گفتمان اینه : وقتی دولت گفت ظریف مصدق دومه شما هم بگید آره همینطوره .همچنین سکه هایی که ظریف برای برجام گرفت و پول های هنگفتی که صرف ساختن مجسمه اش شده را مطالبه نکنید.پس یادتان باشد که ما برای حل مسائل بنیادین پیش روی کشور در همه حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و حتی بین‌المللی نیازمند گفتگو هستیم تا مشکلات پیش روی کشور را برطرف کنیم.
بیچاره مصدق بزرگ
همه جای دنیا از خداشون یه کشوری بیاد سرمازه گذاری کنه ولی ایران برعکسه
پاسخ ها
جمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
سرمایه گذاری با استعمار فرق دراه!
اگر نه، تمام استعمارگران تاریخ، سرمایه گذاران در کشورها بوده اند!!!!
سرمایه گذاری خوبه، بشزطی که بجاش کشورت رو به بیگانه نفروشی
مردم به هر دو جناح رای دادن و نتیجه ای هم نگرفتن. این نشون میده که تصمیمات کلان مملکت در جای دیگه گرفته میشه. مساله دیگه این هست که 50 درصد امور مملکت در دست دولت هست. در 50 درصد دیگه از جای دیگه تصمیم گرفته میشه. پس به نظر من هر اتفاقی در مملکت بیفته 50 درصد کار نتیجه عملکرد دولت هست و 50 درصد نیز نتیجه اعمال اون جایی هست که از خارج از دولت تصمیم میگیرن
زیبا کلام هم مدت هاست تمام شده است منتهی خودش خبر ندارد گویا!
زیبا کلام هم مدت هاست تمام شده است منتهی خودش خبر ندارد گویا!
آقای دولت!
دلار رسیده به بالای بیست هزار تومان!!!
خبر داری؟
تا چند برسه می خوای ترمز قیمت دلار رو بکشی؟
50 هزار تومان؟ 100 هزار تومان؟
یا بیشتر هم جا داره؟
می دانی که بدتر از قیمت بالای دلار برای یک سرمایه گذار چی بدتره؟
نمی دونی!
من برات میگم: عدم ثبات قیمت دلار
من نمیدونم که اگر جنسم رو الان به قیمت دلاری 20 تومن فروختم، میتونم با همون قیمت چایگزین کنم، یا نه!!!!
پس حق بدید که جنس رو نگه دارم (حالا شما اسمش رو هر چیزی دوست داری بذار) تا به ثبات برسه
این حالت موجب قحطی خواهد شد!!!
بنابراین، یا اوضاع از دست دولت در رفته، یا عامدا داره خودش گرانی ایجاد میکنه (تا در برابر تحریم ها بیشتر دوام بیاره، البته با هزینه از جیب مردم ایران)
در نهایت مردم زیر تورم له خواهند شد
آقای سیدامیرحسین قاضی‌زاده، گفتی "مگر اینکه ما برویم و آمار کلیه نمایندگان را احصا و بررسی کنیم که این‌ها مسکن در تهران دارند یا خیر؟ که این کار هم به راحتی میسر نیست"

تو نیز داری سنگ خودت و همپیاله هایت را به سینه میزنی، وقتی نمی تونی آمار 290 نفر نماینده را در بیاری اونوقت می خواهی مشکلات مملکت رو حل کنی و برنامه بریزی. تو اول این سنگ کوچک رو بردار سنگهای بزرگ پیش کشت.
خدا به اورژانس اجتماعی برکت بده. واقعا ممنونیم ک پیگیر گروه های آسیب پذیر هستین
واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: همه ما با هر گرایش یا نگاه سیاسی، درون یک کشتی نشسته‌ایم. آنچه ما را بهم پیوند می‌دهد، ثروت کشور است
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی