بازدید 16985

معرفی انواع ترازوی دیجیتال و کاربردهای آن

کد خبر: ۹۸۷۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 02 July 2020

یک مقاله جامع با موضوع معرفی انواع ترازوی دیجیتال و کاربردهای آن ها در مشاغل مختلف میتواند همراه خوبی برای انتخاب شما و تجهیز کردن فروشگاهتان به بهترین و کاربردی ترین لوازم باشد. این روزها با هوشمند شدن سیستم های توزین بسیاری از کارها در یک فروشگاه مواد غذایی و سایر مشاغلی که با توزین سر و کار دارند با صرف کمترین زمان و بدون نیاز به نیروی انسانی صورت میگیرد. برای اینکه بدانید چه دستگاهی بزرگ ترین همیار شما در کسب و کارتان است قبل از هر تصمیمی برای خرید این مقاله را مطالعه کنید. ما در اینجا همه ی دانش چندین ساله خود را پیاده کردیم تا شما بتوانید هرآنچه ایده آل شما است را انتخاب نمایید.
برای خرید ترازوی دیجیتال این متن  کمک زیادی به شما میکنه!
برای آشنایی شما با سیستم های توزین فروشگاهی، از ارزان ترین ترازو شروع میکنیم: مقیاس های ارزان تابع قابلیت های معمولی و ساده هستند و میتوان گفت این قابلیت ها هستند که ارزش هر محصولی را تعیین میکنند. اگر برای شروع به فکر یک مقیاس معمولی هستید چند مدل از معمولی های باکیفیت را به شما معرفی میکنیم:
ترازوی کمری: این مقاس از ارزان ترین و معمولی ترین های سیستم های توزین است. وزن دقیق را به شما میدهد و قادر است بدون نیاز به برق با کمک باتری کتابی قابل شارژ عمل کند. اگربه ذخیره کالاهای زیادی در حافظه دستگاه نیاز ندارید این محصول میتواند گزینه مطلوبی باشد. تعداد حافظه در ترازوی کمری، 4 الی 7 عدد است که بستگی به نوع محصول انتخابی دارد. این دستگاه نمایشگر 2 طرفه دارد که به طور همزمان اطلاعات وزن و قیمت را به شما و مشتری نمایش میدهد. اگر برای خرید یک محصول معمولی به فروشگاهی مراجعه میکنید برند کمری را به خاطر بسپارید. کمری، یک ارزان باکیفیت است که برای کارهای روزمره و سبک همراه خوبی برای شما به حساب می آید.
مقیاس های کمری برای چه مشاغلی مناسب است؟ میوه فروشی های کوچک و یا سیار، خرده فروشی ها، فروشگاه های بسته بندی، سبزی خرد کنی ها و امثال این ها از طرفداران این دستگاه هستند.


یک مقیاس شیک و زیبا، فروشگاه شما را زیباتر میکند!
مشتریانی که برای خرید مواد غذایی و ... به فروشگاه شما مراجعه میکنند توجه زیادی به ظاهری کسب و کار شما دارند. یک فروشگاه با ظاهری مدرن و زیبا قطعا مشتریان وفاداری بیشتری را جذب خود میکند. برای خرید لوازم و تجهیزات فروشگاهی به زیبایی محصولات هم توجه کنید.
ترازوی محک: یکی از معروف ترین مقیاس های دیجیتال که در ایران تولید میشود، ترازوی محک است. شاید از هر 10 فروشگاهی که به آن ها مراجعه کنید حداقل 5 فروشگاه محصولات محک را مورد استفاده قرار داده باشند و این نشانه کیفیت محصولات این کارخانه ایرانی است. اما شاید از خودتان بپرسید دلیل این محبوبیت چیست؟ ما به شما میگوییم که تنوع بالا و تولیدات متنوع بر حسب نوع نیاز فروشگاه ها از مهم ترین محبوبیت ترازوی محک است.
ترازوی پرینتردار محک: اگر شما صاحب یکی از مشاغل سوپرمارکت، میوه فروشی، پروتئینی هستید بدون شک مشتریانی خواهید داشت که پس از اتمام خرید از شما توقع ارائه رسید خرید را خواهند داشت. جالب است بدانید در صورتیکه فروشگاه شما مستلزم به ارائه رسید توزین به مشتری باشد و بر خلاف الزامات عمل نمایید اصناف مربوطه ممکن است تذکراتی در این رابطه به شما ارائه دهد. این دستگاه اطلاعاتی از قبیل نام محصول، تعداد، وزن و قیمت کالا را در رسید کاغذی چاپ میکند و در انتها بارکد مربوط به فاکتور مذکور را تولید کرده و در فاکتور درج میکند. اطلاعات بارکد تولید شده توسط دستگاه بارکدخوان خوانده میشود.
ترازوی محک پلاس: اگر قصد خرید ترازو برای فروشگاه پروتئینی، قنادی، قصابی و هایپرمارکت را دارید این نکته را در نظر داشته باشید که مدل های قدیمی محک تنها 5 رقم از قیمت کالای شما را در نمایشگر نشان میدهد و این موضوع امروزه یکی از معایب تولیدات قبلی سیستم های توزین بشمار میرود چرا که با افزایش قیمت کالاها بسیاری از کاربران که قیمت واحد اجناسشان بالای 99000 تومان است، نارضایتی خود را از مقیاس خود اعلام کرده اند و چه بسا اقدام به تعویض آن ها با مدل های جدید تر نموده اند. همین مشکل منجر شد تا سازندگان محک به سرعت به فکر تولید دستگاهی باشند که تعداد ارقام بیشتری را در نمایشگر نشان دهد بنابراین با تولید مدل های پلاس در ظرفیت 35 کیلوگرم، 50 کیلوگرم و 70 کیلوگرم انقلابی جدید در تولیدات خود بپا کرده است. افزایش ارقام نمایشگر، اضافه شدن ال سی دی راهنمای سیستم و قابلیت هایی نظیر محاسبه مالیات، درج تخفیف و ... از دیگر ویژگی های به روز این محصولات بشمار میرود.
در ادامه شما را با چند نمونه دیگر از بهترین نوع ترازوی پرینتردار آشنا میکنیم!
ترازوی رادین: اگر از آن گروه کاربرانی هستید که از یک مقیاس دیجیتال امکانات پیشرفته ای میخواهید، رادین پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. محصولات این کارخانه در ظرفیت 40 کیلوگرم و 70 کیلوگرم قابل ارائه است. چاپ اطلاعات بر روی کاغذ، امکان محاسبه مالیات بر ارزش افزوده، امکان درج تخفیف در فاکتور، قابلیت اتصال به دستگاه لیبل پرینتر، اتصال به کارت خوان و بارکدخوان و کشوی پول از جمله امکاناتی است که رادین در اختیار شما قرار میدهد. برای مشاغلی مانند میادین میوه و تره بار، پروتئینی ها، فروشگاه های آجیل و خشکبار، قنادی ها و امسال آن ترازوی رادین انتخاب مناسبی خواهد بود.
ترازوی ویستا: این دستگاه محصولی از شزکت توزین صدر است. قیمت مناسب در کنار ویژگی های بسیار کاربردی، این دستگاه را در بین مشتریان محبوب ساخته است. جالب است بدانید ترازوی ویستا از اولین تولیداتی است که با نمایشگر 6 رقمی ارائه شد و بازده خوبی را بهمراه داشت.


اگر برای کارخانه، کارگاه و مراکز صنعتی به دنبال یک مقیاس هستید در گروه ترازوی صنعتی به جستجوی آن بپردازید:
در نظر داشته باشید که مهم ترین ویژگی یک مقیاس صنعتی دارا بودن بدنه مقاوم و طول عمر طولانی مدت است بنابراین خیلی روی مقیاس های فروشگاهی برای مصارف صنعتی حساب نکنید. ترازوی صنعتی معمولا از جنس فلز ساخته میشوند تا در برابر آسیب های محیطی مقاوم باشند. این مقیاس ها فاقد نمایشگر دوم و سوم برای درج قیمت و قیمت کل هستند و تنها قادر به نمایش وزن کالا میباشند. کارخانه پند در ایران یکی از بهترین سازندگان سیستم های توزین صنعتی بشمار میرود. طول عمر بالا، مقاومت و استحکام از ویژگی های این محصولات هستند.

ترازوی لیبل زن چیست:
همانطور که از اسم دستگاه مشخص است این ترازو قادر است اطلاعات توزین در در یک لیبل درج کرده و چاپ نماید. شاید برای شما این سوال ایجاد شود که کاربرد لیبل در این صنعت چیست؟ فرض کنید شما صاحب یک فروشگاه قنادی هستنید و مشتری از شما نیم کیلو شکلات درخواست میکند. اگر بخواهید به روش های قدیمی عمل کنید، شکلات ها را وزن میکنید و طبق وزن، هزینه آن را از مشتری دریافت میکنید. اما اگر قصد دارید یک فروشگاه مدرن و پیشرفته داشته باشید با وجود ترازوی لیبل زن میتوانید پس از توزین شکلات ها با این دستگاه آن را به صورت بسته بندی شیک تحویل مشتری دهید. در حال حاضر پر کاربردترین آن ها را میتوانیم ترازوی لیبل پرینتر LSG15A را معرفی کنیم. روش کار به این گونه است که پس از توزین شکلات، ترازو لیبلی به شما تحویل میدهد که شامل وزن، قیمت، قیمت کل و بارکد است. لیبل را بر روی نایلون شکلات ها بچسبانید و تحویل مشتری دهید.

آیا میدانید یک سیستم توزین علاوه بر وزن کشی میتواند عملکرد شمارشی نیز داشته باشد؟
جالب است بدانید یکی از کاربردی ترین ویژگی های یک مقیاس میتواند قابلیت شمارش آن باشد. اگر در فروشگاه های ابزار فروش، پیچ و مهره، بسته بندی، قطعات خودرو و از این قبیل مشاغل مشغول به کار هستید حتما با شمارش قطعات سر و کار دارید و میدانید شمارش تعداد زیادی از قطعات علاوه بر خستگی و وقت گیر بودن ممکن است با خطا و در ادامه خسارت های مالی مواجه شود. در جهان امروزی برای رفع این مشکل هم چاره ای اندیشیده اند و آن استفاده از ترازوی قطعه شمار است. این مقیاس ها قادرند وزن دقیق کالای شما را اعلام کنند و در کنار آن آنها را بشمارند. سرعت عمل در کار، میزان خطای کمتر در شمارش و نیز سهولت کار از ویژگی هایی است که این محصولات را محبوب کرده است. با ورود ترازوی شمارشگر به صنعت سیستم های توزین مشکل بسیاری از اصناف بسته بندی تا حد چشمگیری رفع گردید و این دستگاه امروزه به عضو جدایی ماپذیر فروشگاه های ابزار و قطعات تبدیل شده است.
آل اسکیل بزرگترین عرضه کننده سیستم های توزین در ایران در سالگرد 20 سالگی خود مفتخر است تا با هدفمندی طرح رضایت مشتریان، تضمین بهترین کیفیت و بهترین قیمت مشتریان وفاداری را به خود اختصاص دهد. مجموعه ما در زمینه کلیه تجهیزات آشپزخانه صنعتی خدمات بی نظیری را به فروشگاه های بزرگ و هایپرمارکت ها ارائه داده است.ما همواره محصولاتی ارائه میدهیم که کیفیت آن ها را ضمانت میکنیم. شما با خرید از آل اسکیل هیچ برنامه ای برای خرابی دستگاه نخواهید داشت چرا که ما یک همراه و یک پشتیبان خوب برای فروشگاه شما خواهیم بود.

 

انتهای رپرتاژآگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار