بازدید 63248
دو هزار و پنجاه و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

فحاشی به سلحشوری پس از آخرین نطق/ پیگرد قضایی دونالد ترامپ در ماجرای ترور سردار سلیمانی/ زیباکلام: احمدی‌نژاد در صورت تایید صلاحیت بالای ۲۰ میلیون رای دارد / روایت سردار حاجی‌زاده از کمک به خودروسازان

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: واکنش عضو مجلس خبرگان به نامه موسوی خویینی‌ها / فقط یک خائن خواستار حمله نظامی به ایران است / فرماندار تهران: گزارشی از اجاره نشینی پشت بام‌ها نداشته‌ایم و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۸۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 29 June 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

دادستان تهران از پیگرد قضایی دونالد ترامپ در ماجرای ترور سردار سلیمانی خبر داد
ادستان تهران از شناسایی ۳۶ نفر از افرادی که در ترور سردار سلیمانی نقش داشتند، خبر داد. القاصی مهر دادستان تهران در جلسه امروز مسئولان قضایی با اشاره به اقدامات انجام شده برای پیگیری پرونده ترور سردار قاسم سلیمانی اعلام کرد: ۳۶ نفر از افرادی که در ترور حاج قاسم مباشرت، مبادرت و آمریت داشتند، اعم از مسئولان سیاسی و نظامی آمریکا و دیگر دولت‎ها شناسایی شدند که توسط مقام قضایی برای آنها دستور جلب و اعلام وضعیت قرمز از طریق پلیس بین الملل صادر شده است. وی عنوان اتهامی این افراد را «قتل» و «اقدام تروریستی» اعلام کرد و افزود: در راس این فهرست دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکاست و تعقیب قضایی او حتی پس از پایان دوره مسئولیتش نیز پیگیری خواهد شد.

بازداشت سه متهم اصلی ضرب و جرح پزشک پیرانشهری
دادستان پیرانشهر از بازداشت متهمان اصلی پرونده ضرب و جرح پزشک بیمارستان امام خمینی پیرانشهر خبر داد و گفت: هم اکنون سه نفر از متهمان اصلی این پرونده در اختیار مراجع قانونی قرار گرفته‌اند. سعید خدایی ضمن ابراز ناراحتی از موضوع چند روز اخیر در بیمارستان امام خمینی پیرانشهر که منجر به مجروح شدن پزشک متخصص بیهوشی بیمارستان شده بود، اظهار داشت: در پی درگذشت یکی از شهروندان پیرانشهری در روز یک شنبه (یکم تیرماه) در بیمارستان امام خمینی(ره) پیرانشهر اعضای خانواده فرد متوفی پس از حضور در بیمارستان با حمله به یکی از پزشکان بخش ایزوله بیماران کرونایی (متخصص بیهوشی) باعث ایراد ضرب و جرح به وی شدند. وی ادامه داد: این افراد در ادامه این اقدام ناشایست خود تعدادی از دستگاه‌ها و تجهیزات درمانی را تخریب کرده و خسارات سنگینی وارد کردند. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پیرانشهر افزود: در این رابطه هم اکنون سه نفر از متهمان اصلی این پرونده در اختیار مراجع قانونی قرار گرفته‌اند.

جزئیات جدید از ماجرای هواپیمای اوکراینی
غلامعباس ترکی، دادستان نظامی استان تهران در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی و تعدادی از وکلای آنان که در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برگزار شد، گفت: از خانواده‌های محترم شهدای سانحه هوایی تشکر می‌کنم که دعوت امروز سازمان قضایی نیرو‌های مسلح را پذیرفتند؛ هرچند پرداختن به جزئیات سانحه در حضور بازماندگان و خانواده‌های شهدا سخت است. دادستان نظامی تهران با اعلام اینکه دادسرای نظامی در بررسی‌ها به یکسری از خطا‌ها رسیده است، یکی از خطا‌های تاثیرگذار و عمده در این سانحه را چنین عنوان کرد: سامانه سیاری که موشک شلیک کرده پس از راه اندازی مجدد به دلیل شرایط میدانی، شمال واقعی را دقیق تعیین نمی‌کند و همین اشتباه فاحش موجب می‌شود که سمت اهداف شناسایی شده توسط سامانه با اختلافی حدود ۱۰۵ درجه توسط اپراتور مشاهده شود و این خطا، مبنای یک سلسله اشتباهات دیگر قرار می‌گیرد و در نتیجه سامانه پدافندی دچار اشتباه می‌شود. کاربر سامانه پدافندی، مشخصات هدف شناسایی شده را به مرکز هماهنگی مربوط اعلام می‌کند، ولی پاسخی دریافت نمی‌کند و اطلاعات ثبت شده نشان می‌دهد که پیام سامانه دفاعی با مرکز هماهنگی مبادله نشده و قبل از مبادله پیام و دریافت پاسخ، متأسفانه کاربر اقدام به شلیک کرده در حالی‌که این قطع ارتباط تنها در حد چند ثانیه بود.

صادق زیباکلام: احمدی‌نژاد در صورت تایید صلاحیت بالای ۲۰ میلیون رای دارد
صادق زیباکلام: «همان‌گونه که اکنون مجلس در اختیار تندروها، جبهه پایداری و طرفداران احمدی‌نژاد قرار گرفت، اکنون انتظار این است که یک شخص تندرو در ۱۴۰۰ رئیس‌جمهور شود. البته باید توجه داشت که این انتخاب احتمالا با مشارکت ۲۰ تا ۳۰ درصد مردم محقق خواهد شد، اما مساله مهم این است که بعد از این رخداد، آن‌ها ناچار خواهند بود پاسخ‌گوی اقداما‌شان باشند. واقعیت امر این است که نمی‌شود یک جناح تمامی سیاست‌های کلان را تعیین کند و متعاقب آن انگشت اتهام را به سوی حسن روحانی و اصلاح‌طلبان بکشند و بگویند چرا وضعیت مملکت این گونه است.» زیباکلام در بخشی دیگر از گفته‌های خود پیرامون شانس پیروزی احمدی‌نژاد یا جریان پیرو او در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تاکید کرد: «مساله این است که در ارتباط با احمدی‌نژاد و آینده حضور او در انتخابات بباید برخی نهاد‌ها تصمیم‌گیری کنند. در صورت تایید صلاحت او از سوی شورای نگهبان، احمدی‌نژاد با بالای ۲۰ رای رئیس‌جمهور آینده خواهند شد.»

واکنش پلیس به خبر حضور یک ایرانی در هتل محل اقامت قاضی منصوری
سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی در خصوص اینکه چرا منصوری در رومانی در بازداشت نماند، اینگونه توضیح داده بود: «زمانی که برای یک متهم اعلان قرمز صادر شود، دادگاه کشوری که متهم در آن حضور دارد، بر اساس مستندات کشور درخواست‌کننده اعلان قرمز، برای محاکمه وی زمانی را تعیین می‌کند، نوبت دادگاه آقای غلامرضا منصوری نیز در تاریخ ۲۲ تیر تعیین شده بود، متهمی که برایش اعلان قرمز صادر شده، تحت نظر پلیس و قوه قضائیه آن کشور قرار خواهد داشت. همچنین متهم یا باید بازداشت شود و به زندان برود یا اینکه تحت‌الحفظ و ممنوع‌الخروج باشد، درباره آقای منصوری با توجه به شرایط کرونایی، حکم قاضی رومانی مبنی بر بازداشت وی در زندان نبود و برای ما نیز در نامه‌ای اعلام کردند که تا تاریخ برگزاری دادگاه، زیرنظر پلیس و قوه‌قضائیه خواهد بود و ممنوع‌الخروج است.» وی در خصوص خبر‌های مطرح شده در خصوص حضور یک ایرانی، لحظاتی قبل از مرگ منصوری در هتل محل اقامت او، با تکذیب این دست از اخبار، تاکید کرد: هیچ پیام رسمی از سوی اینترپل در خصوص این موضوع ارسال نشده و بحث‌های مطرح در رسانه با توجه به اینکه پیامی از سوی پلیس بخارست ارسال نشده مورد تایید نیست. رئیس پلیس بین‌الملل ناجا در خاتمه در مورد دیگر متهمان فراری، اظهار کرد: وقتی قاضی یک پرونده تصمیم به پیگیری و تحت پیگرد قرار دادن افرادی در خارج از کشور می‌گیرد، قوه قضائیه طی حکمی مشخصات فرد را به همراه جرائم ارتکابی به پلیس اعلام می‌کند و پلیس با اقدامات فنی اعلان قرمز درخواست شده از مرجع قضایی را به تایید اینترپل جهانی می‌رساند و اعلان قرمز صادر می‌شود.

واکنش احمد خاتمی به تعطیلی حج: متولیان حرمین شریفین از تجمع ایرانیان نگران هستند
سید احمد خاتمی با بیان اینکه حج ابراهیمی، اخلاص و برای خدا حرکت کردن از ارکان آن است، افزود: برائت از مشرکان هم از ارکان حج است و راز اینکه امام راحل (ره) بر حج ابراهیمی تاکید می‌کردند، به خاطر آن است که متولیان ناخلف حرمین شریفین نه تنها برائت از مشرکان ندارند، بلکه برای شرک و مشرکان میدان باز می‌کنند و با دشمنان اسلام که در رأس آن‌ها آمریکاست، همدستی دارند. عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه از دشمنان نشان‌دار امروز اسلام، رژیم صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: متأسفانه متولیان حرمین شریفین همیار و همکار رژیم صهیونیستی هستند و اهداف آن‌ها را پیاده می‌کنند. عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه افزود: راز تأکید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر استفاده از اجتماع سالانه حج برای تحقق منافع اسلام، این است که این فرصت، فرصت بزرگی است و می‌توان از آن بهره‌های زیادی برد. اما حیف که با تسلط نااهلان، این منافع اصلاً مطرح نیست، بلکه ضد آن مطرح است؛ به طوری که اکنون متولیان حرمین شریفین به جای اینکه خود پیشگام مبارزه با آمریکا باشند، از تجمع ایرانیان که هدف این حج ابراهیمی را در حج محقق سازند، نگران هستند.

علم الهدی: دشمن عدالتخواهی را نشانه گرفته تا منحرفش کند
امام جمعه مشهد گفت: عدالتخواهی را دشمن نشانه گرفته تا به نحوی منحرفش کند و متأسفانه در برخی موارد نیز موفق بوده است، عدالت برای ما نقطه آرمانی است؛ اما ذیل تقوا و ولایت موضوعیت دارد. حجت الاسلام علم الهدی گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیرشان، مساله عدالت را یک آرمان مهم نظام معرفی کردند. در نظام اسلامی، دو کار اصلی داریم؛ یکی توسعه اسلام و دیگری عدالت اجتماعی است و جز این دو مساله کار دیگری در نظام نداریم که در توسعه اسلام به مرحله استکبارستیزی و در عدالت اجتماعی نیز به مرحله مبارزه با جریان‌های قدرت و ثروت رسیدیم. وی ادامه داد: مراقب باشید جریان انحرافی به سراغ شما به ‌خصوص نیروهای جوان‌تر نیاید چون دشمن فهمیده جوانان این مملکت از رهبری دست‌بردار نیستند از این رو شگردی که الان دشمن علیه ما اجرا می‌کند، این است که برای آرمان‌های اعلام‌شده از طرف رهبری، یک جریان انحرافی می‌تراشد و آن را تبلیغ می‌کند تا نیروها را از رهبری و ولایت جدا کند.

روایت وزارت صنعت از «سند ۲۵ ساله ایران و چین»
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: آن بخشی از قرارداد همکاری ۲۵ ساله با چین که مرتبط به این وزارتخانه می‌شود، مربوط به تامین برخی کالاها، مواد اولیه، ماشین‌آلات و تجهیزات از این کشور و همچنین تامین بخشی از نیازهای کالایی چین است. «حمید زادبودم» امروز (دوشنبه) ‌در خاتمه نشست خبری در جمع خبرنگاران افزود: قرارداد همکاری ۲۵ ساله با چین، یک برنامه جامع است که برای سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف اجرایی به تفکیک تعریف شده است. زادبوم خاطرنشان کرد: همکاری در زمینه های فناوری اطلاعات، توسعه همکاری های سازمان توسعه تجارت دو کشور، تبادل رایزنان بازرگانی و ... دیگر مواردی است که در این قرارداد همکاری پیش بینی شده است.

فرماندار تهران: گزارشی از اجاره نشینی پشت بام‌ها نداشته‌ایم
رماندار تهران گفت: هیچ گزارشی مبنی بر اجاره نشینی در پشت بام ها تاکنون نداشته‌ایم. عیسی فرهادی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه تاکنون در تهران گزارشی درباره اجاره نشینی در پشت بام های تهران وجود نداشته، افزود: هیچ اثر مشهودی هم در پشت بام ها مشاهده نمی شود که دال بر اجاره نشینی افراد برای شب در بام خانه‌ها باشد. وی افزود: در یکی از روزنامه ها گزارشی همراه با عکسی از برپایی چادر در پشت بام ها به نقل از فردی به چاپ رسید که این عکس هم دال بر اجاره نشینی افراد در پشت بام ها نیست، چون ممکن است در تابستان افراد خانه بخواهند شب در پشت بام بخوابند و چادر هم برپا کنند. وی تاکید کرد: بی تردید اگر موردی از اجاره نشینی پشت بام باشد، پیگیری می‌کنیم و نتیجه را هم به اطلاع شهروندان می‌رسانیم.

ورود شهرداری به حل مشکل مسکن در تهران
پیروز حناچی: در قانون شهرداری‌ها به مسکن اجتماعی خیلی ضعیف اشاره‌ای شده است؛ اما به مانند یک مأموریت برای شهرداری به این موضوع پرداخته نشده است. طبیعتا اگر منابعی که اختصاص داده می‌شود همچون تسهیلات بانکی مربوط به مسکن، به شهرداری‌ها هم تخصیص داده شود و در کل حمایت و پشتیبانی کنند، چراکه نه. ابزارهای این موضوع مثل همه جای دنیا در اختیار شهرداری هست همچون صدور پروانه، زمین اختصاص یافته به این موضوع و حتی به جهت اجاره داری بعد از بهره برداری که معمولا توسط شهرداری‌ها صورت می‌گیرد. شهردار تهران با تاکید بر اینکه ظرفیت هایی در شهرداری وجود دارد و اگر حمایت های لازم صورت گیرد، قطعا امکان پذیر است، تصریح کرد: به عبارت دیگر، اگر پشتیبانی و حمایت هایی که معمولا از الگوی مسکن اجتماعی و مسکن مهر با دادن تسهیلات با بهره های پایین به این موضوع اختصاص پیدا کند، انجام این مهم عملی خواهد بود.

روایت سردار حاجی‌زاده از کمک به خودروسازان
فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه بازدید از پژوهشکده خودرو دانشگاه علم و صنعت گفت: کار ساخت با خودروسازان است، ما به رفع کاستی‌هایی که عزیزانمان در صنعت خودرو دارند کمک می‌کنیم. بنای تصدی‌گری نداریم، برای رفع وابستگی کمک می‌کنیم. تمام کشورهای دنیا قائل به این هستند که ماهواره و ماهواره‌بر لبه تکنولوژی است، این فناوری را ما به کمک آمریکا و اروپا به دست نیاوردیم، بلکه به کمک طرفیت‌های داخلی به این فناوری رسیدیم. حرکت خوبی آغاز شده و این ریل‌گذاری که برای بحث خودرو شده آینده بسیار خوبی دارد./فارس

شهرداری تهران از جرائم رانندگی چقدر سهم می‌بَرَد؟
مسعود رنجبریان، مدیر کل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری درباره سهم شهرداری از جرائم رانندگی اظهار داشت: بر اساس ماده (۲۳) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، سهم شهرداری تهران از وجوه حاصل از جریمه‌های تخلفات رانندگی در داخل محدوده شهر تهران به میزان ٦٠ درصد تعیین شده است. مطابق گزارش های دریافتی از پلیس راهور ناجا در سال ١٣٩٨، جمعاً مبلغ ١.١٨٧ میلیارد تومان وصولی جرایم به خزانه کشور واریز شده که با استناد به قانون مذکور، ٧١٢ میلیارد آن سهم شهر تهران است. البته صرفاً ٣٥ میلیارد تومان تخصیص بابت این موضوع در سال ١٣٩٨ به شهرداری تهران اختصاص یافته است./فارس

صادقی: تردید دارم عارف استعفا داده باشد
محمود صادقی با بیان اینکه استعفای عارف از ریاست شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان از مسیر متعارف خود طی نشده است، اظهار کرد: این عضو هیات رئیسه شورای عالی سیاستگذاری هستم، ولی هنوز متنی از استعفای عارف به من و سایر اعضای هیات رئیسه نرسیده است. عارف منتخب شورای عالی است و استعفا را باید به همین شورا ارائه می‌داد./تسنيم

فقط یک خائن خواستار حمله نظامی به ایران است /شرافت ندارید؟
اردشیر زاهدی وزیر خارجه در دوران نخست وزیری هویدا و آخرین سفیر ایران در آمریکا در رژیم پهلوی گفت: تحریم‌های آمریکا علیه ایران بر خلاف تمامی قوانین بین‌المللی و بشری است. من به عنوان یک ایرانی به هموطنان خودم افتخار می‌کنم که سختی‌های دوران تحریم را به دوش می‌کشند. سردار سلیمانی یک ژنرال تمام عیار بود که برای وطن خود می‌جنگید و بنده تا ابد از او با احترام یاد می‌کنم. برخی از ایرانیان خارج کشور شرافت را زیر پا گذاشته‌اند و تلاش می‌کنند که از خارج کشور به ایران حمله نظامی صورت بگیرد. ایرانی‌هایی که در خارج از کشور این تفکرات را دنبال می‌کنند را می‌توان خائن نامید. برخی از افرادی که به دنبال جنگ عیله وطن مادری خود هستند، از سوی «اسرائیل»، «رژیم سعودی» و «آمریکا» تغذیه مالی می‌شوند. من از اینکه هموطنانم به دلیل تحریم‌ها در فشارند ناراحتم. تاریخ خلیج فارس مدیون ایران است و آمریکایی‌ها نمی‌توانند نام خلیج عربی را بر آن منطقه بگذارند.

نباید از اصلاح‌طلبان انتظار سقوط حاکمیت را داشت
محمدعلی ابطحی، عضو مجمع روحانیون مبارز در گفتگوی لایو اینستاگرامی با خبرآنلاین گفت: شعار «اصلاح طلب، اصولگرا، دیگه تمومه ماجرا» را آمدنیوز مطرح کرد. اصولگرایان احتیاج زیادی به رأی مردم برای ورود به عرصه قدرت ندارند و از راه‌هایی دیگر کار خود را پیش می‌برند. عملکرد برخی از اصلاح طلبان نیز در پشت کردن مردم به صندوق‌های رأی موثر بوده است. حاکمیت باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که هر اعتراضی، شکل امنیتی به خود نگیرد. هم اکنون نیز وقت مذاکره با آمریکا و فردی مانند «ترامپ» نیست. نباید از یک اصلاح طلب این انتظار را داشت تفکراتی که به دنبال «سقوط حکومت» باشد، همراهی کند. اصلاح طلبی را همانند مشروطه یک جریان می‌دانم که متصل به رهبران خود نیست.

واکنش عضو مجلس خبرگان به نامه موسوی خویینی ها/همه ما سهیمیم
آیت الله هاشم هاشم‌زاده هریسی عضو مجلس خبرگان در روزنامه اعتماد نوشت:مساله نامه آقای مـوسـوی‌خـوئـینی‌هـا به رهبری این روزها جنجال‌ساز شده است؛ اما اینجا بنا ندارم له یا علیه آن موضعی اتخاذ نمایم؛ حفظ نظام به آن نیست که کسی در آن باقی نماند، بلکه به حل مشکلات مردم و بازگشت آرامش و عزت به زندگی آنان است. اگر در جامعه ما فردی گرسنه باشد و با گرسنگی سر بر بالین بگذارد، خدا می‌داند که نه من و نه هیچ‌یک از مسئولان نظام نمی‌توانیم پاسخگو باشیم. ما همه در خوبی و بدی این نظام سهیم هستیم و از این‌ روی، از همه درخواست می‌کنم که بیاییم طرحی نو دراندازیم و باور کنیم با محکوم کردن چپ و راست راه به جایی نمی‌بریم.

بعد از نطق آخر سلحشوری عده ای در مجلس دنبالش راه افتاده بودند و فحش می‌دادند
طیبه سیاوشی، نماینده مجلس دهم گفت: یکی از ویژگی‌های اصلی اصلاح‌طلبان این است که معتقدند زنان هم موجودات انسانی‌اند که با مردان آفریده شده‌اند؛ بنابراین باید عدالت بین آن‌ها برقرار شود، اما متأسفانه من در اصلاح‌طلبان این را ندیدم. یعنی شما در حوزه سیاسی اصلاح‌طلبی می‌بینید، ولی در حوزه زنان نه. برخورد‌های غیرمحترمانه هم بود. حتی یک بار هم به دلیل فحش زشتی که از یکی از مردان نماینده شنیدم. آن هم درباره موضوعی که اصلا ربطی به او نداشت به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کردم. الان پنج ماه از آن شکایت گذشته و هیچ وقت به نتیجه‌ای نرسید. بقیه هم شکایت داشتند. بعد از نطق آخر خانم سلحشوری ما به او گفتیم از صحن خارج شود. دنبالش راه افتاده بودند و فحش می‌دادند. یک نفر می‌گفت ما می‌بینیم که بعد از مجلس، سلحشوری می‌رود آن ور آب و فلان و بیسار./شهروند

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۶۵
طرف را از شهرداری می اندازند بیرون
سر از جهاد و کشاورزی استان دیگر در میاورد .
اونجا را هم به گند می کشد پرتش می کنند بیرون
سروکله اش در روابط عمومی استانداری یک استان محروم پیدا می شود.
اونجا هم به گند می کشه و دوام نمی آورد
سر از هیئت مدیره یک پتروشیمی در می آورد.
از در بیرونش می کنند از پنجره میاد تو
از پنجره بیرونش می کنند از دودکش میاد پایین.
پدر مردم را با این ها در آوردند.کی خلاص می شیم از دست این همه پیر و پاتل و زد وبند وپارتی بازی.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
قاعده این است کسی که یک جایی را به گند می کشد صلاحیتش برای پست دیگر تایید شده است!!!!!
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
عوام فریبی و حرکات پوپولیستی احمدی نژاد در جامعه که سطح سواد مردم بالا و احزاب مردمی فعال باشند هیچ ارزش سیاسی ندارد . چون رفتارهای اصولگرایان و لیدر انها یعنی احمدی نژاد با روش های خاصی که خودش و تیمش بلد هستند عوام فریبی میکنند . اگر چه حزب حاکم هم بدش نمیاد که رییس جمهور و مسولان کشور توی خودرو بنشینند و مردم را دنبال خود در هوای گرم و سرد بدو بدهند . در صورتی پیرمردی که بخاطر فقر دنبال ماشین ایشان بدو میکند اگر در جوامع متمدن بود هیچوقت اینکار را نمیکند
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
اینا رو ول کن، بگو دلار چند شد؟ تورم و بدبختی مردم بیداد میکنه و شما چسبیدید به کجا؟
آخوند خراسانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
در زمان خلافت و زمامداری امام على (ع) در کوفه، زره آن حضرت گم شد. پس از چندى نزد مردی مسیحى (یا یهودی) پیدا شد. علی (ع) به او فرمود: این زره برای من است، ولی آن مرد انکار کرد و گفت: زره در دست من است، شما که ادعا می‌کنید باید دلیل بیاورید.

امام على (ع) او را به محضر قاضى برد و اقامه دعوى کرد که این زره از آن من است، نه آن را فروخته ام و نه به کسى بخشیده ام و اکنون آن را در نزد این مرد یافته ام . شریح، قاضى دادگاه، به آن مرد گفت: خلیفه ادعاى خود را اظهار کرد، تو چه مى گویى؟ او گفت : این زره مال خود من است و در عین حال، گفته مقام خلافت (امیر المؤمنین) را تکذیب نمى کنم [ممکن است خلیفه اشتباه کرده باشد].

قاضى رو به امام(ع) کرده و عرضه داشت: شما مدّعى هستید و این شخص منکر است، به همین جهت، ارائه شاهد بر عهده شماست.

على(ع) خندید و فرمود: قاضى راست مى گوید، اکنون باید شاهد آورم، ولى من شاهدی ندارم. [3]

قاضى روى این اصل که مدّعى شاهد ندارد، به نفع مسیحى (یا یهودی) حکم کرد و او هم زره را برداشت و روانه شد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
سه شنبه ۱۰ تیر ساعت ۱۱:۳۳
دلار (اسکناس) ۲۰۴۵۰
دلار(حواله) ۲۱۰۵۰
سکه ۹۰۰۰۰۰۰ ناقابل !!!
علی برکت الله
مجيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
احمدي نژاد عوامفريبي مي كند؟؟؟
اتفاقا يكي از ضعفهاي احمدي نژاد صداقت و رو راستي است كه در سياست ايران ضعف محسوب ميشود.
چرا باید سامانه پدافند هواپیما را به اشتباه موشک شناسایی کند؟
ایا هواپیما هک شده بود؟
ایا سامانه هک شده بود؟
یک چیزی این جا با هم نمی خواند
پاسخ ها
حیران
| United States of America |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
چند دهم‌درجه اشتباه را میشه قبول کرد، ولی ۱۰۵ درجه!!! چرا سیستم دفاعی نمیتونه شمال ‌جنوب را از هم تشخیص بده؟ و اون چه آموزشی به این‌ پرسنل دادین که همچین اشتباه مرگباری کردن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
ربطی به اموزش ندارد
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
رادار ساخت ایران هست وبرای همین رادار جشن گرفتیم که مگس پرواز کند دقیق نشان میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
ناشناس ۲۳۴۵ یکب از یک ابزاری خوب استفاده نمیکنه، دلیل نمیشه اون ابزار مشکل داره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
یعنی اگر به جای شمال، جنوب را اشتباهی نشانه گرفته بود، این اتفاق رخ نمی داد؟
ببخشید انگار با دست می خواید یک جا را متر کنید بعد بگید 105 سانت اشتباه کردیم
این توجیهات فقط وجهه این کشور را خرابتر می کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
ولی گفت از فاصله چند ده متری می توانیم ویروس کرونا را تشخیص بدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
اگه در هر کشور دیگه اتفاق افتاده بود شاهد استعفای دسته جمعی مسئولین مربوطه بودیم . اینجا هم سه تا اپراتور پایین رده رو بازداشت کردن .
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
وقتی ملاک استخدام ضریب هوشی نباشد وچیزهای دیگر ‌ ‌ باشد ! بهتر از این ازکار در نمی یاد امروزه هر اداری میزی یه مشث کارمند منگول! میبینی
تابناک چرا نظرات خاص علم الهدی را منتشر می کنی و نظراتی که چند روز قبل در مورد وضعیت اقتصادی بود را سانسور می کنی؟
چه هدفی داری؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
مگه خبر نداری که مدتهاست که تابی جون هم تمایل به ساندیس پیدا کرده؟
پیگیری قضائی ترامپ؟؟؟!!!! خخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
خخخخه ههههه خخخه
به صورت علنی اعلام کرده که من درخواست ترور را دادم وهر کجا که دادگاه می خواهد باشد محکوم می شود
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
اگه کسی تو خیابون یه کشیده سر حال بهت بزنه و بفهمی مثلا فلان مسئول گردن کلفته، میری دنبال حقت یا به بهونه اینکه پیگیریت بیفایده است همینجور خخخخخخ یا ههههههه میکنی.
ناشناس
| Austria |
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
اتفاقا این یکی از بهترین تصمیم های قضایی در چند سال اخیر است.. آنها باید بدانند که این کارها برای آنها گران تمام خواهد شد و حتی چند نفر از این 36 نفر باید از خارج از کشور دستگیر و به ایران آورده شده و محاکمه و زندانی شوند تا براحتی در آینده به این کارها مبادرت نکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
آب در هاون کوبیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
عمرا اینترپل پیگیری کنه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
بجای پی گیری ترامپ آدرس 1500 نفر در ایران را بدم البته اگر سر از اوین در نمیاورم
جناب دادستان داد ما را از تروریست های داخلی ها بگیرید
ناشناس
| France |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
پس برای اینه که تراپ مخفی شده؟
جناب آقای رئیسی مردم آنچنان بی اعتماد شده اند که
محاکمه امثال طبری و هدایتی و محتکران و اختلاس گران  هم نمی تواند این اعتماد از دست رفته باز گرداند. برای مثال
این سوال پیش می آید که چگونه یکی از مسئولان قضایی به مدت دو دهه فساد داشته و مقامات بالاتر یا پایینتر متوجه نشده اند.
یا آقای بقایی که باید در زندان باشد تصادف می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
هر موقع کل آقا زاده های که محاکمه شدند دستشان بریده و اعدام شدند . هر موقع پرونده های شهرداری تهران به سر و سامان رسید
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
این اقایان اسما زندانی هستند فقط
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
طبری مسیول قضایی نبود
طبری صرفا مسیول امور اجرایی حوزه ریاست ق ق بود
البته نفوذ زیادی داشت و امثال ایشان در همه قوا وجود دارند
احمدی نژاد اگر مانند دوره قبل رییس جمهوری خودش سرکوب ارزی نکند و افراد منحرف هم دورش نباشند بهترین رییس جمهور ایران می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
والبته نفت ۱۴۰ دلار بشود و حساب ذخیره پر تحویل او بشود تحریم هم نباشیم و رییس جمهور امریکا هم اوباما بشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
کاملا موافقم احمدی نژاد مرد بزرگ وزحمت کشی است وخیلی کار کرد وباید احمدی نژاد بیاید که مملکت درست شود روحانی خراب کرد وباید محاکمه شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
اول این که نفت کمتر از یک سال 120 دلار بود
دوم این نفت در زمان خاتمی ان قدر گران نشده و خزانه هم زیاد پر نبود ولی وقتی احمدی نژاد خزانه را تحویل داد 100 میلیارد دلار در ان بود
سوم ربطی به اوباما و یا ترامپ هم ندارد مشکلات کشور
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
احمدی نژاد بذارید تو سرکه قشنگ خوب عمل بیاد . سرکه باید ده ساله باشه . کجاست هوای سیاسی و سخن تازه . بسه دیگه چقدر از چالش های فقر و بیسوادی مردم سو استفاده میکنید . چقدر استاد و مروفسور در کشور داریم
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
اگه با فرض محال تمام شرکتت کنندگان در انتخابات به احمدی نژاد رای بدن، طبق گفته اقای زیبا کلام که فرمودن مشارکت ۲۰ تا ۳۰ درصدی خواهیم داشت، یعنی تعداد واجدان شرایط. رای دادن حدودا بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون نفر هستند،تازه اگه فرض بشه همه به اقای احمدی نژاد رای بدن
هادی پوراحمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
از اقای زیبا کلام بعید بود این حرف. شما مردم ایران را اینقدر بی حافظه می دانید که دوباره به عامل بسیاری از فسادهای دولتی رای بدهند !!!عجب
ناشناس
| France |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
آزموده را آزمودن خطاست
بورس بازها
دلالهای سکه و ارز. مسکن.خودرو.سهام.با همکاری بانک مرکزی و سایر بانک های دلال صفت به اضافه
وزارت اقتصاد و دارایی دلال پرور
همه دست در دست هم ومتحدبه جان مردم مستضعف و قشر ضعیف وفقیر افتاده اند  و برای قربانی کردن یک یک آنها هم قسم شده اند
در امریکا هم وضع همینطور است.
پس تفاوت ما با امریکای سرمایه داری جهانخوار چیست؟
لطفا آقایان  پاسخ دهند؟
آقایانی که ادعا می کنند چشم مستضعفین و پا برهنگان جهان به ماست لطفا پاسخ قانع کننده ای بدهند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
در امریکا وصع همینطوره؟ یک کارگر بدبخت امریکایی با ۲۰۰۰ دلار حقوق میتونه ۲۰۰کیلو گوشت بخره و کارگر بدبخت ایرانی با ۲ میلیون حقوق فقط بیست کیلو پس ده برابر بدبخت تر از بد بخت امریکایی هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
عزیز قدرت خرید در امریکا 2 الی 2/5 برابر ایران است ان هم میانگین کلی قیمت ها و نه فقط در یک جنس یا دوجنس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
عزیز من خودم کانادا بودم و اقوام نزدیکم امریکاست.تمام اقلام خوراکی و پوشاک و لوازم خونه قدرت خریدشون ده برابر ماست
ناشناس
| France |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
به فرض که این طور باشه از کی آمریکا مرجع تقلید ما شده؟؟؟
ناشناس
| Germany |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
درست بخون
می گه ما که به سیستم امریکا ایراد و اشکال می گیرم خودمون دقیقا مثل امریکا شدیم.
ما مردمی هستیم که تا تصدی و توان دخالت داریم مهر سکوت منفعت طلبانه بر دهان زده ایم و تا منافع و تصدی به اتمام می رسد فریاد وااااا فساد و واااا اختلاس و بردند و خوردند سر میدهیم و نقش منتقد و ناجی دلسوز بازی می کنیم.
این طور فایده ندارد سردار
شما با خودرو سازان حداقل با یکی از انها در طراحی و ساخت خودرو کمک کنید تا غرب زده ها مفهوم نیروی انقلابی را بیشتر درک کنند چون کارهایی که شما می کنید زیر پوستی است بیشتر ولی خودرو چون در دسترس مردم است بیشتر به توانایی های شما ایمان می اورند
هر چند اقازاده ها در بخش خودرو جا خشک کردن و به این راحتی هم حیات خلوت خودشان را واگذار نمی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
دانشمند گرامی لطفا جا خشک کردن را توضیح بفرمایید تا ما هم بفهمید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
نیازی به دانشمند نیست خبر رسمی بوده که در این دو خودرو سازی گماشته شدن ان هم به تعداد بالا
ان وقت فکر می کنی چی می شود هیچی به مدت30 سال پژو وپراید می سازند چون سودش در می اید به صورت کلان وبین خودشان تقسیم می کنند واگر واحد تحقیقات انها به صورت کامل فعال شود این سودشان کمتر می شود
جالبی ان هم این است که یکی مدیران قبلی ایران خودرو که الان رییس صنایع هواپیما است برای ساخت هواپیما گفته بود ما 10 پیش رفتیم شرکت بی ام و یا بنز یادم نیست کدام را کی گفت ولی این را می گفت تعجب کردیم که خط تولید ما وانها مثل هم هست واز نظر تکنولوژی یکی است وهم سطح
برای اکثریتی که با وجود مفید بودن ماسک و استفاده گسترده ان حتی در کشورهای فقیر حاضر به زدن ماسک نمی شوند اصلا بعید ندانید که باز دوباره به شخصی مانند احمدی نژاد که سمبول ناکارامدی است میلیونی رای بدهند همانطور که با وجود سابقه ناکارامدی روحانی و ظریف برای سی سال در پستهای حساس باز میلیونی رای دادند. با چینین اکثریتی همیشه مجبوریم بین بد و بدتر یکی را انتخاب کنیم و عجیب نیست که هر سال بد تر از سال گذشته باشد.
کسی می دونه چه اتفاقی در اقتصاد ما امروز افتاد که بورس 18 هزار واحد کم شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
اصلاح جزئی از بازار است.
پس بگو که قضیه این که کاربران این سایت البته برخی از انها میگفتند اصول گرا و اصلاح طلب ها تمام شد از کجا اب می خورد نگو این ها دهن بین دشمنان ایران هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
شما الان دهن بین چین و روسیه ای ما چیزی گفتیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
خوب بفرما در کجا دهن بین چین و روسیه هستیم؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
اونجاش که نفت رو ارزونتر میدی و اتو اشغال از چین و روس وارد میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
خوب قیمت بده ببینم؟
در ضمن جنس را تجار خودتان وارد می کنند وبه جنس درجه یک به شما می فروشند!
در ضمن الان چه ربطی به دهن بینی داشت؟
یک چیزی می خواهی نظرم را ببنی برو پایین تر در مورد مجلس که گفتم باید مراقبت کند که این دولت با چین می خواهد قراداد ......
یکی از بانکهای دولتی در مشهد پرسنل خود را جهت تست کرونا به آزمایشگاه پاتو بیولوژی معرفی نموده است و اساس کار را بر این مطلب گذاشته است تا از نتیجه تست خود پرسنل بانک اطلاع نداشته باشد وپاسخ آن فقط برای پزشک بانک ارسال گردد تا با توجه به حجم کاری و تعداد نیروهای شعبه تصمیم گیری شود " آنوقت بگویند چرا کرونا کنترل نمیشود "
نیازی به فحاشی به این خانم نبود چون حرفاش بیشتر بوی سیاسی می دهد و اگر 4 تا نطق و مقاله می نوشتید و جواب دندان شکنی به او میدادین دیگر برای حفظ ابروش هم که شده ساکت می شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
خانم سلحشوری یک شیرزن آزاده است که دیگه نظیرش در مجلس دیده نمیشه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
تو هم کم اطلاعتر از اون فحاش ها هستی مشکل اونا همون حر فهاست که براش جواب ندارند
ناشناس
| France |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
اگر جواب منطقی داشتند که فحاشی نمی کردند
ترامپ ، دیوانه زنجیری دستگیر کنید، محاکمه و بعدش توی میدان آزادی توی ملاعام دارش بزنید.
پاسخ ها
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
ده روز دیگه چشم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
چشم
با همین دست فرمون که داری پیش می ری
پژو 405 تا اسفند 500 میلیون تومان رو رد می کند
یک شونه تخم مرغ هم 200 هزار تومان رو رد می کنه
شاخص بورس هم 10 میلیون تومان رو رد می کند
والبته دلار هم 150 هزار تومان رو رد می کند.
فقط این وسط 80 میلیون گرسنه رو دست می مونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
شاخص بورس به تومن بیان می شه ؟؟؟؟؟؟ خوب چیزی رو که بلدنیستی نگو . مجبوری ؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
ده سال بعد پژو میشه یک و نیم میلیارد
ده سال پیش پژو ۱۲ میلیون بود الان شده بیش از ده برابر ، پس ده سال بعدی هم بیش از ده برابر میشه و خیلی هم عادی خواهد بود
خطاب به سردار حاجی زاده... برخلاف صنایع هوافضای داخلی که سقفی برای هزینه ندارند و اورت خرج میکنن. شما در خودروسازی باید با هزینه کمینه کار کنی و فاکتور اقتصاد و تامین قطعات در تیراژ بالا یکی از ارکان کار هست.... میتوانی بسم الله.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
شیر مادرت حلالت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
عزیزم خیلی از صنایع که می بینی از صنعت نظامی امده
در ضمن بودجه نظامی ها را ببین ولی همان ها ماهواره هوا می کنند و دیگر مانند هواپیما یعنی چی عزیزم یعنی با کمترین هزینه و در اوج تحریم ها ساخته شده
به جای تفکر مادی گرایانه دل به کار بدهید مانند صنعت نظامی و صنعت خودرو سازی را هم بالا ببرید نه این که بهانه بیاورید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
همچین گفت شیر مادرت حلال انگار از نظرش پیام درستی داده و کوه جابه جا شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
آمريكا 60 سال پيش ماهواره فرستاد فضا و ما امروز . يعني تو صنايع نظامي هم همانند خودرو حدود نيم قرن از اونا عقبتريم. تازه بودجه نظامي چند برابر بودجه صنعته.
بعد از نطق آخر سلحشوری عده ای در مجلس دنبالش راه افتاده بودند و فحش می‌دادند) واقعا یک عده می خواهندبا کم محلی به این انتخابهای حداقلی امثال لات های سرگذری که به یک بانو فحاشی می کنند به قدرت برسند ؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
اصولگرایان شعارهای اخلاقی که هر روز سخنرانی میکنند فقط مصرف سیاسی و عوام فریبی دارد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
روش کاری اصولگرایان فحش دادنه ، حتی به درخت کنار جاده ، یا به ویروس کرونا ( این ویروس خبیث ) دیگه من این حرفو کجای دلم بذارم؟؟؟؟ !!!!!! شما جوابش رو بدید لطفا
پیگرد قضأئی برای ترامپ؟
اصل اساسی ماجرای امروز کشور ما این است ( اگر بفهمیم ) : "واقعیت امر این است که نمی‌شود یک جناح اصوالگرا سیاست‌ها را تعیین کند و متعاقب آن انگشت اتهام را به سوی حسن روحانی و اصلاح‌طلبان بکشند و بگویند چرا وضعیت مملکت این گونه است."
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
معلوم است خیلی نشستی و فکر کردی که مثلا جواب بدهی برای فرار رو به جلو
باز هم مثل همیشه تفکر اصلاح طلب در نوشته های شما نمود پیدا کرده که کی بود کی بود ما نبودیم
خخخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
آقای ناشناس ۲۲:۲۳
روزی چقدر حقوق از کیسه خلیفه میگیری که بشینی همش همینجوری کامنت بزاری ؟
حرف حق تلخه ، اختیارات و سیاستگذاری دست شماست و مسئولیت با دولت که باید پاسخگو باشد ، البته دولت که دست شما بود به کسی پاسخگو نبودید و صدا و سیما هم فقط شده بود محل تبلیغات شما ، زبونتون هم همیشه درازه
اینترپل تکذیب کرد محض اطلاع
مشهد از لحاظ ابتلا به کرونا از مرحله قرمز هم عبور کرد!
وضعیت شهر مشهد از لحاظ ابتلای به کرونا از مرحله قرمز هم عبور کرده و "هشدار بسیار بالا" برای این کلانشهر به لحاظ بیماری کرونا اعلام شده است.
دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز دوشنبه با بیان این مطلب گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در مشهد امروز به بالاترین حد خود از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون رسیده است.
اگر 20 میلیون رای واقعی احمدی نژاد داشته باشه معلومه هرچی سرمون میاد حقمونه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
کی رای می ده دلت خوشه ، در مجلس دهم یاران احمدی نژاد هم بودند و با آرای باطله رقابت سختی داشتند
فاجعه
| United States of America |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
اینقدر بدبخت شدیم که یه عده ساده اندیش منتظرن رئیس بدترین دولت بعد از انقلاب بیاد نجاتمون بده!!
همون روز که ظریف چینی حرف زد فهمیدیم که کاسه ای زیر نیم کاسه است
ترکمن جایو ظریف آیو روحانی ....یو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
از مجلس بگیر تا مجمع باید بررسی کند که این قراداد یک طرفه نباشد چون این دولت سابقه خوبی در قراداد های بین المللی ندارد
کی 1400 برسد که اینقدر در قبال اینده کشور دیگر اینقدر نگران نباشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
این قرارداد به دستور اصولگرایان جهت دستگیری از ملت مظلوم چین صورت گرفته و کسب حق بررسی نداره
ایران کشوری که بود
آقای زیبا کلام ، همینطوری بافتن که علم و تحلیل نمیشود، طرفداری زیرکانه شما هم به احمدی نژاد کمکی نمی کند ،ایشان میتونند با پارتی بازی و رای سازی رئیس جمهور شوند ولی مگر کم داریم انواع احمدی نژاد، که چپ و راست را از هم تشخیص نمی دهند و مانند ترامپ هارت وپورت می کنند!!!
قرار بود مردم همه هکاره بشوند و مسئولین خادم .فکر میکنم امنیت برای مسئولین تعریف درستی نشده چون فقط به فکر امنیت خودشون و اطرافیان خود هستند.(مالی شغلی روانی) اکثریت یا بهتر بگم همه مردم زندگی نمیکنند با زندگی میجنگند
سردار سلیمانی یک شخصیت دیپلماتیک و یک ژنرال ایرانی بود و برای یک ماموریت دیپلماتیک به عراق رفته بود، هیچ جای دنیا ترور مقامات یک کشور پذیرفته نیست. قطعا از طریق بین المللی قابل پیگیری خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
شما هم در دادگاه شاهد خواهی بود.!!!!!!!
یه بنده خدایی میگفت
اینهایی که احساس زرنگی میکنن و کلاه سر مردم میذارن نمیدونن یه نفر پیدا میشه کلاه بزرگتری سر خودشون میذاره
ایرانیا خیلی احساس زرنگی میکردن
فقط حی حی بحال مملکت!!!
خیلی خندیدم . عالی بود. حکم جلب ترامپ. خخخخ
زیبا کلام بر اساس جمعیت واجد شرایط رای دادن یعنی حدود ۱۵۵ میلیون نفر افاضات کرده اند

رای بی رای
برو داداش بزار باد بیاد صادق
خیلی حالبه!!!! یعنی انتظار دارند مثلا پلیس اینترپل دستور جلب ترامپ رو اجرا کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چطوره یه تیم ترور انتخاب بشن و یه بودجه هم برای اونا در نظر گرفته بشه و یا مثلا میشه یه ترامپ در دادگاه انقلاب محاگمه بشه و محکوم به اعدام (قصاص) بشه و بعد هم مسئولین کشور یه سازمانی رو تاسیس کنن و برای قتل ترامپ هم یه جایزه 100 کیلیون دلاری در نظر بگیرن.
بعد از ماجرای کرونایاب حالا هم با حکم جلب ترامپ ...
علی القاصی مهر، دادستان تهران گفته بود که برای ۳۶ نفر از کسانی که به گفته او در قتل آقای سلیمانی نقش داشته‌اند، ازجمله دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا حکم جلب در ایران و " اعلام وضعیت قرمز از طریق پلیس بین‌الملل صادر شده است."

اما دفتر رسانه‌ای پلیس بین‌الملل در پاسخ به بی‌بی‌سی فارسی درباره این اظهار نظر گفت که بر اساس مقررات موجود، این سازمان "هیچ گونه دخالت یا فعالیتی با ماهیت سیاسی، نظامی، مذهبی یا نژادی ندارد."

پلیس بین‌الملل درباره اظهارات دادستان تهران گفت که اگر چنین درخواستی هم مطرح شود بر اساس قوانین این نهاد بررسی نخواهد شد.

دادستان تهران گفته بود ۳۶ نفر که در حمله منجر به مرگ قاسم سلیمانی "مباشرت، مبادرت و آمریت داشتند، اعم از مسئولان سیاسی و نظامی آمریکا و دیگر دولت‎ها" شناسایی شده‌اند
دان اولد شرامپ و باقی اشراری که در ترور سردار سلیمانی دست داشتند باید به روش خودشان که( توپاک شکور) در یکی از آهنگهایش توضیح میدهد مجازات شوند حتی اگر آخرین روز از زندگی معمولیشان باشد. اینها باید بفهمند که جواب سیلی,سیلی است و جواب خون, خون. بخشش اسلامی روش برخورد با کسانیست که لیاقتش را داشته باشند, نه هر موجودی.
این زاهدی بیاید ایران. با هموطن هایش تحریم ها و فشار اقتصادی را تحمل کند. البته اگر فردای ورود اعدام نشود
کلا اگر در این کشور کسی بگویی فلان کار شما اشتباه است میشوی عامل دشمن و خائن و غرب پرست
زیبا کلام : احمدی نژاد بیست میلیون رای دارد . میزان مشارکت مردم 20 تا 30 درصد است . بنا به فرمایشات زیبا کلام واجدین شرایط رای دادن در ایران بین 67 تا 100 میلیون است . بسیار سپاسگزار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
اخوی منظورش اینکه اگه احمدی نژاد نیاد 20 تا 30 درصد شرکت خواهند کرد اگر بیاد تا مشارکت بشدت بالا رفته و احمدی نژاد 20 میلیون رای میاره
من فقط منظورش رو گفتم حالا راست و دروغش با خداست
این مجلس شورای اسلامی است؟
یعنی شورای نگهبان مردکی فحاش (آنهم علیه یک خانم) را شایسته نمایندگی مردم دانسته است؟ کدام مردم؟
اقای زیبا کلام تحلیل شما در مورد احمدی نزاد را قبول ندارم با توجه به اینکه در انتخابات مجلس مشارکت مردم در حد خیلی پایینی بود با وجود در اینکه انتخابات مجلس قومیت و قوم گرایی و فامیل بازی دلالت دارد ولی انتخابات رییس جمهوری مانند ان نمی باشد اگر احمدی نزاد در انتخابات شرکت کند در خوشبینانه ترین حالت زیر ده میلیون رای می اورد چون مردم دیگر به هیچ مسولی اعتماد ندارند چه راست و چپ و چه اصولگرا و انهم دلیل دارد مردم وقتی در انتخابات شرکت می کنند به خاطر این است که وضع زندگیشان نسبت به گذشته تغییر کند ولی مردم متوجه هستند که شرکت در انتخابت هیچ تاثیری در زندگیشان ندارد و حاکمیت انچه را خودش دوست دارد انجام می دهد و با ارای مردم ارزشی قایل نیستند ودر ثانی مردم متوجه اینهم شده اند که مجلس و دولت از اختیارات لازم بر خورداد نیستند و احیانا اگر نماینده ای از اوضاع نابسامان کشور انتقاد کند چه بسا باان بر خورد می شود مانند خانم سلحشوری و اقای صادقی. متاسفانه مسولان کشور انهایی را دوست دارند که از نارسایی کشور انتقاد نکند و اوضاع مردم را گل و بلبل نشان دهد اول و اخر قدرت واقعی در دست نهاد های انتصابی می باشد که به احدی پاسخگو نیستند الان مجلس شروع بکار کرده است با عرض معذرت چون اکثر نمایندگان سخنی برای گفتن ندارند و نمی دانند که کشور در جه وضعی است فقط انرا بلد هستند که به دولت روحانی انتقاد کنند و بس اگر حرفی برای گفتن داشتند در عرض این بیش از یکاماه لا اقل یک حرکتی می کردند درست است که دولت روحانی نا کار امد است ولی مورد تایید حاکمیت می باشد و اینکه این نمایندگان از دولت انتقاد می کنند نشان دهند که به خاطر مشکلات مردم است ولی واقعیت چیز دیگری است اینها دعوای جناحی است نه برای کشور و مردم
آقای احمد خاتمی! حتماً از ایرانی ها می ترسند ولی نه به خاطر ان چیزی که شما می فرمایید بلکه به خاطر این که ما ایرانی ها به خاطر فشار های شما قرنطینه را رعایت نکردیم و حدود نصف جمعیت ما آلوده به کرونا هستند.
جناب آقای رئیسی
در هر اداره ای یک تعاونی مسکن درست کردند
که تبدیل به مرکز فساد و زدو بند شده
لطفا رسیدگی کنید.
وااااای ترامپ از این به بعد باید بین ۱۰۰۰۰ محافظ قایم بشه و با ویئوپ کنفرانس سخنرانی کنه و حتی جرات نداشته باشه پاشو از آمریکا بیرون بگذاره فکر کنم از این به بعد حتی شهامت نداشته باشه روبروی خبرنگاران بایسته و یا جرات نداشته باشه بدون محافظ در خیابان های نیویورک و واشنگتن قدم بزنه !!!!!! و از این به بعد از دو کیلومتری کاخ سفید هم هیچ خودرو و عابری حق نداره عبور کنه!!!!!
ترامپ الان رییس جمهور امریکاست ولی روزی که از ریاست جمهوری در بیاید یک فرد عادی خواهد بود و شاید بشود که او را توسط اینترپل دستگیر کرد.سیلی اول به ترامپ شکست در انتخابات و سیلی دوم تحت تعقیب قرار گرفتن وی برای ترور بزرگترین ژنرال فعال در مبارزه با تروریسم خواهد بود‌ و باید به فکر پشت این قضیه و دادستان مربوطه افرین گفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کاش میتونستم صاحب ایت افکار و الفاظ ناب رو از نزدیک ببینم
دویت دارم بدونم شما ها چه شکلی هستید
آیا بین ما و تو شهر و کشور ما زندگی میکنید؟
بهتر بود آقای دادستان ابتدا از وظایف پلیس بین المللی اطلاع حاصل میکرد بعد حکم میداد زیرا این نوع احکام شامل وظایف پلیس انترپول نبوده و نخواهد بود
خانم سلحشوري يكي از دلسوز ترين نمايندگان مجلس بودند كه شجاعت لازم را براي حرف زدند داشتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
ضد مردمی ترین نماینده بود
ناشناس
| Austria |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
بسیار خانم محترمی هستن
که فقط حرف دل مردم رو میزنن
نماینده
| United States of America |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کسی فحش میده که منطق نداره ‌‌فقط با زور و گردن کلفتی کارش را جلو میبره و‌ نشان دهنده ی بی شخصیتی و ‌‌تربیت نادرست اوست!
و نماینده ی ضد مردمی اونیه که به جای دفاع از حق مردم دنبال رانت و فحاشی است!
جناب آقای زیباکلام
خیلی زیاد حساب کردی
واقعا بعید می دانم کلا ۲۰ میلیون نفر رای بدهند
پاسخ ها
ع.ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
احمدی نژاد هم دوست زیاد دارد و هم دشمن . دوستانش برای ریاست جمهوری و دشمنانش برای رای نیاوردنش در انتخابات شرکت می کنند .اینها حتی بالاتر از 20 میلیون می شوند
این آقای زیبا کلام احتمالا علم ریاضی یادشان رفته است! اول خودش می گوید مشارکت حداکثر ۳۰ درصد خواهد بود و در ادامه می گوید احمدی نژاد با رای بالاتر از ۲۰ میلیون رای رییس جمهور خواهد شد!
فرض بر اینکه ۵۰ میلیون نفر واجد شرایط رای دادن باشند، ۳۰ درصد آن می شود ۱۵ میلیون نفر در کل. حال چگونه احمدی نژاد به تنهایی ۲۰ میلیون رای می آورد؟؟؟
آقای زیباکلام.
اگر از فردا بگیم امریکا تشریف بیارید، مطمئن هستید کارها حل میشه؟
این همه قرارداد پنهانی بدون اجازه مجلس بسته شد، مطابق کدام سیاست بود؟
آقاى دكتر زيبا كلام مدتى است تحليلهاى آبكى از اوضاع كشور ارائه ميدهيد .
احمدى نژاد به تاريخ پيوسته است باور كنيد .
عجالتا خاوری و خاوری ها را را بازداشت کنید تا بعد!!!!!
اقای زاهدی اینبار یا ادبیات درست بکار بردند یا تابناک رسالت روزنامه نگاریش را انجام داده و ناسزاهای وی را حذف نموده.لذا اینبار به زاهدی میگویم درود به عرق وطنپرستی و شرافت تو پیرمرد
قیمت آهن و سیمان طی همین هفته ۴۰درصد افزایش یافت بعد چطورباید انتظار کاش قیمت مسکن و اجاره داشت؟مشخص است مجلس از هر طیفی باشد قادر به کنترل تورم نیست بلکه با شدت تحریم ها رکود افزایش قیمت ها طی همین ماه در حال ثبت شدن است....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
شما خودت کارگر بگیر و یک خانه بساز قیمت تمام شده نصف این قیمت های فعلی در می اید
افتاد؟ یا بیشتر بگم
احمدی نژاد در صورت شرکت در انتخابات بالای ۲۰ میلیون رای دارد ؟ با چه حزبی میخواد رقابت کند ؟ رقیب حزبی اصولگرایان با نطارت استصوابی چگونه شکل میگیرد . بهتر نیست چون رقابت وجود ندارد و احزاب واقعی نیستند انتخابات تعطیل و احمدی نژاد از طریق همان مجلس اصولگرا انتخاب شود ؟ وقت مردم نگیرید
آقای زیبا کلام آفریبن به عقیده ات ک درمورد احمدی نژاد خیلی با مرامی ومی دانی که چه قدر برای مردم زحمت کسیده خدا اورا حفظ کند وبرای دوره های بد رییس شود روحانی وبرادرش وعلی منطهری مملکت را نابودکردند الان مدرک حسین زیر سوال است واز نماینده می خواهیمدکه پیگیری کنید ونتبجه را له مرذدم اعلام کنید
کرونا یاب در حال تکمیل شدن هست تا بتواند با ارتقا دستگاه و برد انتن ویروس کرونا را تا یک کیلومتری تشخیص دهد .
جناب علم الهدی چند قرن دیگر برای عدالتخواهی زمان میخواهید. یک جوری صحبت میکنید که انگار دیروز قدرت را به دست گرفته اید
خانم سلحشوری معتقد بود که زنان هم برابر مردان از حقوق برابر برخوردار باشند اما همین نمایندگان اصلاح طلب دنبالش راه میفتادند و بهش فحش میدادند . انها در موقع انتخابات شعار اصلاح طلبی را نمیدادند رای نداشتند بلکه همان اصولگرایلنی بودند که با عوام فریبی بر شعور سیاسی مردم هم توهین کردند . ولی اینبار رای ندادیم . باز هم رای بی رای . به حجاب اجباری و مهر و تسبیح و یقه گرد رای نخواهیم داد . چون نماز و روزه انها ربطی به مردم ندارد . فقط تخصص
علم الهدی . دو وطیفه اصلی داریم که باید انجام شود . توسعه اسلام . عدالت اجتماعی . سوال ? دمکراسی و ازادی چی ؟ مطالبات مردم‌چی ؟ آیا اصلا بدون دمکراسی و ازادی و احزاب مردمی عدالتی شکل نمیگیرد . چون بر حسب تعاریف شما اصولگرایان در باب عدالت بخش اکثریت جامعه در دایره خودی تعریف نشدند . حالا چگونه خواهید توانست بدون در نظر گرفتن علوم اقتصادی به عدالت رسید . . عدالت سیاسی . عدالت اقتصادی . عدالت قضایی و حقوقی ....
درود به شرفت اردشير خان،درود
برائت از مشرکان .......کدام مشرک ؟ اکثر کشورها که خداپرست هستند . آیا منطور چین و روسیه و کوبا و کره شمالی هست . یعنی انها مشرک هستند ؟ اگر مشرک هستند چرا قرار داد ۲۵ ساله انجام شد ؟
خاوری در کانادا به ریش ملت ایران میخنده شیخ الاسلام داره کیف میکنه بعد حکم جلب ترامپ ..
اوج آزادی در ایران حذف مثبت منفی تابناکه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
مثلا مثبت منفی باشه چی میشه؟ یک عده ربات نوشتند با همین منفی و مثبتها کارشون رو میکنند
بعدش کجای دنیا مثبت منفی نظرات نشانه ازادی است؟
من به شرف ارذشیر زاهد دورود میفرستم اودرست میگوید ایرانی های خود فروش مثل آن خا نمی کهموی سرش مثل لانه کلاغ است یا اون آقای علیرضا نوری زاده ساز گارا جمشید چالنگی اون هابه آمریکاییها مگن کجای ایران را تحریم کنند ادشیر زاهدی نمیخاد جنازش در ایران خاک بشه برای مذه چه فزق میکنه کجا چال بشه تازه اوکسی در ایران نداره بسر خاکش بره او چاپلوسی نمکند هنوز عکس شاه جلوشه وهروقت نام شاه را به زبا میاور شاه سابق را علیحضرت خطاب میکن دشمن دانا بلندت میکنه بر زمینت میزند نادان دوست
من همیشه فکر میکردم چرا تو استادیوم ها فحش میدن کسی جلوش نمیگیره. فکر میکردم مخصوص قشر خاصیه اشکال نداره. الان فهمیدم چرا جلوش نمیگیرن چون کسانی که باید جلوش بگیرن خودشون تو مجلس وقتی با نطقی مخالفن پشت طرف راه میرن فحش میدن. از استادیوم انتظاری نیست.
حذف مثبت و منفی مصداق بارز سانسور کثیف
برائت از مشرکین در مراسم حج . ....چین و کره شمالی هم جز لیست هستند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
اصولا باید باشن. مخصوصا زمانیکه دولت چین سیاست قتل عام مسلمانان ایغور رو با عقیم سازی آنها در پیش گرفته.
تا روزی که احمدی نژاد در کنار جناح اصولگرا بود ، او بهترین فرد در کره خاکی بود و اطاعت اواطاعت خدا بود ( فرمایشات مصباح) ولی وقتی به اغوش ملت برگشت شد انحرافی ؟؟؟
احمد خاتمی ؟؟؟؟؟
کلا شعارها اهداف اصولگرایان در عمل در تناقص هست . یعنی شعار معرفت و مهربان و گدشت میدهند . ولی شهروندی به امور سیاسی انها انتقاد کرد با سیلی و چماق و فحش جواب میدهند . شعار افزایش جمعیت میدهند ولی رفتار و اختلاف سیاسی شهروندان را تحمل ندارند .
اونقدر که آزادی اختلاسگران داخلی و ریختوپاشهاشون مردم رو مایوس می کنه هیچ تحریمو وتحدید نظامی این کارو نمی کنه
اتفاقا جناب زیبا کلام زیبا فرمودند
در صورت عدم استقبال احمدی نژاد رییس جمهور می شود
گرچه سابقه سه بار رییس جمهور شدن نداریم
تابناک واقعا هفت تپه اعتصاب کردن و شما هیچ خبری درج نمی کنی ؟
اونوقت مرتب انتقادات از خوئینی ها را منتشر می کنی تا بگی همه چی خوبه این آدم اشتباه کرده
آقای احمدی نژاد هیچ شانسی برای ریاست جمهوری آینده ندارد و همه این را میدانیم , آقای زیبا کل ام که مردی است هم این را به خوبی میداند. اما سعی میکند که آقای احمدی نژاد را تشویق به شرکت در انتخابات کند تا مردم در شرایط بد و بدتر قرار گرفته و ناچار باشند دوباره به اصلاح طلبان رای بدهند. مطمعنا" آقای احمدی نژاد تنها در صورتی به صحنه انتخابات وارد میشود, که آمارها نشان دهند درصد اشتراک مردم در رای گیری آینده پایین تر از حد انتظار است
از بهتریت ویژگی های تابناو سعه صدرش و عملکردش در کامنتها بود که خودش با دست خودش کارشو خراب کرد
سلام.یک عده ای به هر روشی به شعور و فهم مردم توهین می کنند و بجای اینکه دلیل و استدلال بیاورند فقط توهین می کنند و احمدی نژاد را ولایی نمی دانند در صورتی که از خیلی از کسانی که انتقاد می کنند ولای تر است من اگر احمدی نژاد را دوست دارم بخاطر ارایه برنامه های اجرایی و عملیاتی بود که اگر حمایت می شد و سنگ جلو برنامه گذاشته نمی شد و با انتقاد سازند ه و اصلاح برنامه ها پیش می رفت کارهای بزرگی انجام می شود چرا که هنوز هم برنامه های ایشان در تاریخ ماندگار است ۱_ سهیم کردن مردم در سرمایه های ملی با سهام عدالت۲_مدیریت مصرف با پرداخت یارانه۳_خانه دار کردن مردم با مسکن مهر ۴_کمک به افزایش جمعیت و کمک به آینده فرزندانمان با حساب سالیانه ۱میلیون تومانی برای نوزادان۵_حمایت از بنگاه های کوچک و مشاغل خانه گی با پرداخت وام و بیمه ۶_ اصلاح نظام بانکی و خارج کردن بانک ها از سرمایه گذاری مستقیم در ساخت و سازها و سرمایه گذاری های مستقیم ۷_ آزاد سازی سواحل ,کوه ها , حاشیه رودخانه ها و جنگلها و امکانات طبیعی و ملی از دست تصاحبگران ۸_حمایت از صادرات با ایجاد رونق تولید و هدف مند کردن واردات و گرفتم امتیاز از کشورها به جهت واردات محصولات آنها ۹_همسان سازی حقوق بازنشتگان و حمایت از منزلت آنها ۱۰_ حمایت از مستضعفان با بسته های حمایتی و مالی ۱۱_ اجرای مدیریت مصرف در سوخت با کارت سوخت که از برنامه های مهم و اساسی بود و قاچاق را کاهش داد۱۲_ حمایت از مرز نشینان با افزایش بازار چه ها و کارت های حمایتی مرزنشینان۱۳_رونق روستا نشینی با پرداخت وام های مسکن و اشتغال آسان و سهل با کاهش بورکراسی های اداری و.....
"صادق زیباکلام: احمدی‌نژاد در صورت تایید صلاحیت بالای ۲۰ میلیون رای دارد"
نه خیر آقای دکتر مطمئن باشید که حداکثر 10 میلیون بیشتر در انتخابات شرکت نخواهند کرد.
داستان لاریجانی و یزدی چه شد؟
آقای صادق خان زیباکلام!
در انتخابات آتی 20 میلیون نفر رای نخواهندد داد که بخواهند به احمدی نژاد رای بدهند
درمورد این تیتر :روایت وزارت صنعت از «سند ۲۵ ساله ایران و چین

باید عرض کنم استعمار پیر دو منطقه هنگ کنگ و ماکائو را به مدت 99سال از چین اجاره کرد و در این 99 سال حسابی خود را بست.
الان چین داره همون بلا رو سر ایران در میاره.
خلیج عربی نه، خلیج ع ر ب ی
به نظر بعد از ۵ ماه از یکطرف بگوییم رادار ۱۰۵ درجه اشتباه داشته از طرف دیگر بلا فاصله بگویند پرسنل عمل کننده خود سرانه
شلیک کرده اصلا و ابدا درست نیست و دنبال نخود سیاه فرستادن است . اوایل چیز دیگری میگفتند. اپراتور مربوطه همیشه باید از مقام بالا تر اطاعت کند از طرفی میگویند چند ثانیه رادار خاموش و روشن شده............
واکنش احمد خاتمی به تعطیلی حج: متولیان حرمین شریفین از تجمع ایرانیان نگران هستند!!!!

خدایا این همه فساد تو کشور رو می تونیم هضم کنیم ولی این حرفا رو نهههههه.
آیت الله هریسی فرموده اند، اگر یکنفرگرسنه در کشورباشد همه مقصریم. چرا اگر، مگر اطلاع دقیق ندارید که بسیار بسیار از مردم ایران به این مصیبت دچارند. بجای اگر باید گفت حال که اینهمه گرسنه ....
روی سخن من با آقای زیبا کلام است که عمدتا به واقع کمتر زیبایی در کلام ایشون قابل رویته..... آقای به اصطلاح دکتر ، شما چرا به حافظه تاریخی این مردم اهانت میکنی؟ هنوز خس و خاشاک رو از یاد نبردیم، هنوز اقدامات ایشون رو در شهرداری تهران از یاد نبردیم، هنوز یادمون هست که ایشون بنابر گزارش سازمان بازرسی پرونده های سنگین مالی دارد، هنوز یادمون هست که معاونین ایشون زندانی شدند به دلایلی مالی و ...، هنوز یادمون هست که دلار 1000 تومانی یک شبه شد 4200 تومان و هنوز یادمون هست قطار انرژی هسته ای بدون ترمز چطور حرکت کرد و هنوز های دیگه.... ما مردم عادی و طبقه پایین به هیچکدوم از کاندیداهای بعدی اعتمادی نداریم و گول بد و بدتر رو دیگه نمیخوریم... ای کاش میتونستیم کسی رو در بین شما ها پیدا کنیم که واقعا عاشق ایران باشه و دلش بحال مردمش بسوزه.... دیگه هیچ امیدی به شماها نیست... لطفا سفسطه بازی ها رو بگذارید کنار... خودتون هم برید کنار.... بیشتر ضربه های مهلک رو ما از شما به اصطلاح روشن فکرها در طول تاریخ 200 ساله خوردیم.... نظراتتون رو برای خودتون نگه دارید و بیخودی خودتون رو بیشتر از این مضحکه خاص و عام نکنید. سکوت و سکوت فقط و فقط
ما از صدر مشرطیت تاکنون حدود یک میلیون شهید وجانباز واسیر وزندانی وشکنجه دیده تقدیم کردیم تا به استقلال و آزادی وبرادری وبرابری ودریک کلام عدالت اجتماعی برسیم نه اینکه تا یک نفر حرف حقی میزنه چارتا چارتا از خدا بی خبر با توسل به قدرت هرچه ازدهنشون دراومد اهانت کنند
چندی وقتی بود که از علم الهدی خبری نداشتیم. دلمان تنگ شده بود
آقای زیبا کلام با این حرفا میخوان کاری بکنند مردم به احمدی نژاد رای ندهند اما به کوری چشم دشمنان احمدی نژاد رای میآورد
جالبترین نقد به نامه خوئینیها توسط کیهان بود ! برای نقد یه نامه کوتاه سه ساعت روده درازی کرده بعد در نقد مهمترین پاراگراف نامه نوشته بعدا جواب میدم !!!! این نشریه دیگه شیشه ها رو هم کثیف میکنه !! نظر خاصی به خوئینی ها نداریم ولی لااقل ثابت شد که کیهان نقدی نداره و فقط به این و اون فحش میده و نسبت ناروا . وضع اسفبار این روزها رو همه میدونن و اینکه مسبب اوضاع از چه گروهیه برای مردم اهمیتی نداره .
احمدی نژاد عوام فریب ترین رییس جمهور نه تنها ایران بلکه کل دنیا تنها کاری که بلد بود شعار دادن بود و مسخره کردن رقیب هاش اگه کسی تو ایران بهش رای بده ازش و رئیس جمهور بشه از ایران و ایرانی ناامید می شم
درود بر غیرت و شرف خانم سلحشوری که از خیلی از سوولین فهمیده تر و با غیرتره....‌
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی