بازدید 14607
۲
سعادتمند اعلام کرد

فرهاد مجیدی در استقلال ابقا شد

کد خبر: ۹۸۶۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹ 27 June 2020

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت که با تمام وجود از کادر فنی و بازیکنان استقلال حمایت می‌کند تا شایعه تغییر در کادرفنی فعلا منتفی باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، احمد سعادتمند در گفتگو با روابط عمومی باشگاه استقلال اظهار داشت: با همه توان مدیریتی‌ام از بازیکنان و کادر فنی حمایت می‌کنم. متاسفانه دشمنان استقلال که از هر فرصتی برای لطمه زدن به آرامش و همدلی این تیم استفاده می‌کنند، بعد از بازی با فولاد دست به انتشار شایعات منفی زدند که این موضوع را قویاً تکذیب کنم.

او افزود: با تمام وجود از کادر فنی استقلال و بازیکنان باتعصب این تیم حمایت می‌کنم. هنوز چیزی تمام نشده و درست است که کار در لیگ برتر سخت‌تر شده، اما فراموش نکنیم ما دو جام دیگر یعنی حذفی و آسیایی را هم در پیش داریم. ایجاد جو منفی ناشی از انتشار شایعات نه تنها مانع موفقیت ما در لیگ، بلکه مانع موفقیت ما در دو جام دیگر هم می‌شود.

احمد سعادتمند , تیم فوتبال استقلال , فرهاد مجیدی ,

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فرهاد مجیدی قدر موقعیت طلایی سرمربیگری استقلال را نمی داند و با رفتارهای بچه گانه و غیر حرفه ای و مدام کل کل کردن با افراد مختلف در فضای مجازی صرفا موقعیت خودش را روزبه روز متزلزل تر میکند و باید بداند با ادامه رفتارهای فعلی اش سرنوشت منصوریان در انتظار اوست و با حذف در جام حذفی و بدست نیاوردن سهمیه باشگاههای آسیا وداع زودهنگامی با استقلال خواهد داشت و بعد از آن هم دیگر پیشنهاد خوبی از تیم های لیگ برتری دریافت نخواهد کرد و پرونده مربیگریش به همین زودی بسته خواهد شد .
فرهاد درحد استقلال نیست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس