بازدید 11537

مشکل آب چند روستای گناوه برطرف شد

بخشدار مرکزی گناوه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مشکل تامین آب آشامیدنی چند روستای بخش مرکزی این شهرستان برطرف شد و وضعیت آنها نسبت به گذشته بهبود یافت.
کد خبر: ۹۸۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸ 24 June 2020

به گزارش «تابناک»، خدیجه دشتی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای حل مشکلات آب روستاهای این بخش به همراه معاون اداره آب و فاضلاب با حضور در روستاهای چاهک، قلعه حیدر، شول و احمدحسین و دیدار رو در رو با روستاییان وضعیت آب شرب آنان بررسی و راهکارهایی ارائه شد.

وی اظهارداشت: آبرسانی موقت با تانکر، نوبت بندی آب، بررسی و تعمیر شبکه و مسیر انتقال، تعمیر پمپ‌های موجود در مسیر و در برخی موارد قراردادن پمپ جدید برای پمپاژ بهتر آب درون شبکه از عمده راهکارهای ارایه شده در این بازدید بود و تصمیم‌هایی نیز اتخاذ شد.

وی گفت: در نتیجه این تصمیم‌ها آب رسانی به روستای احمدحسین که نزدیک به یک ماه در مضیقه بودند با اجرای نوبت بندی برطرف، روستای گودری نیز بدین منوال انجام خواهد شد و چاهک بصورت پمپاژ با فشار دارای آب شد.

بخشدارمرکزی گناوه افزود: مشکل آب مردم روستای عباسی حل و حتی ذخیره دارند و در روستای محمدصالحی نیز وضعبت بهتر شده و تنها قسمت بالای این روستا خوب نیست و درصورت مصرف بهینه پایین دست، مشکلی نخواهد داشت.
دشتی گفت: مصرف بهینه و رعایت الگوی صحیح مصرف آب توسط روستاییان کمک به بهتر شدن وضعیت آب در این مناطق خواهد کرد.

با فرارسیدن فصل تابستان روستاهای بخش مرکزی گناوه برای تامین آب با مشکل مواجه شدند.

کم‌آبی در این روستاها در این فصل از سال مشکلات زیادی برای ساکنان آن ایجاد می‌کند و مردم این مناطق انتظار دارند این مشکل برای همیشه حل شود.

آب آشامیدنی شهرستان گناوه از سدخط کوثر تامین و تعداد مشترکان آب این منطقه ۳۲ هزار مشترک است.

بیش از ۲۰ درصد از جمعیت ۱۰۵ هزار نفری گناوه در شمال استان بوشهر در روستاها سکونت دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی