بازدید 20686
۲

پنج مربی کروات تیم ملی ایران از یک شهر کرواسی!

فقط از شهری که من اهلش هستم ۵ مربی به ایران آمدند که مربی تیم ملی هم بودند که می‌تواند در گینس ثبت شود. ریکا باشگاه مهمی در کرواسی است که کرانچار، برانکو، بلاژویچ، بوناچیچ و من هم از آن به فوتبال ایران آمدیم.
کد خبر: ۹۸۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶ 23 June 2020

دراگان اسکوچیچ در مصاحبه اخیرش در پاسخ به این سوال که چرا این همه مربی فوتبال کروات در دنیا وجود دارد، به نکته جالبی اشاره کرد که نشان دهنده نفوذ این مربیان به فوتبال ایران است.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی تیم ملی گفت: ظاهرا اینطور جا افتاده که بعد از بلاژویچ وقتی کسی خوب کار کند بقیه هم می‌توانند موفق عمل کنند. تصور مردم کرواسی این است که ایران لیگ خوبی دارد. فقط از شهری که من اهلش هستم ۵ مربی به ایران آمدند که مربی تیم ملی هم بودند که می‌تواند در گینس ثبت شود. ریکا باشگاه مهمی در کرواسی است که کرانچار، برانکو، بلاژویچ، بوناچیچ و من هم از آن به فوتبال ایران آمدیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص زبان فارسی اش گفت: زمانی که من به ایران آمدم در حال طی کردن زبان آنلاین بودم و نتوانستم به خوبی زبان ایرانیان را یاد بگیرم. البته بگوویچ که خوب فارسی حرف می‌زند کاملا ایرانی است، ولی من به مترجم نیاز دارم، با وجود اینکه متوجه می‌شوم دیگران چگونه صحبت می‌کنند. واقعا سعی می‌کنم فارسی را کم کم صحبت کنم. «خسته نباشید» ساده‌ترین کلمه‌ای است که می‌توانم بگویم.

پنج مربی کروات تیم ملی ایران از یک شهر کرواسی!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اونم میشه اما بیشتر میاد دلاله کم حوصله بوده! دیگه تا یه شهری دیگه نرفته!
شهر کروات را ایرانیها کشف کردند چون کراوات می زدند بهشون می گفتند کرواتی ها که اسمش موند شد کروات
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان