بازدید 61684
دو هزار و پنجاه و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

چرا تصویری از جسد قاضی منصوری منتشر نشده است؟ / واکنش اردشیر زاهدی به ماجرا‌های کتاب بولتون / قوامی: اصلاح‌طلبان فعلا فردی در قد و قواره ریاست‌جمهوری ندارند / کنایه عباس عبدی به مجلس جدید

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند موسوی: عراقچی در سمت معاونت می‌ماند / جزئیات جدید از وضعیت اعتبارنامه تاجگردون / انتقاد خباز به توهین علیه شخص دوم کشور / سپاه تا پایان امسال، یک پایگاه دائمی در اقیانوس هند ایجاد می‌کند و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۸۶۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹ 22 June 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
موسس و برخی اعضای جمعیت امام علی بازداشت شدند

حساب توییتری جمعیت امام علی (ع) که در حوزه امور خیریه داوطلبانه فعال است، در خبری با اعلام بازداشت موسس این سازمان مردم نهاد نوشت: ساعتی پیش شارمین میمندی نژاد موسس جمعیت امام علی علیه السلام بازداشت شد. در ادامه این توییت آمده است: مرتضی کی منش، مسئول رسانه‌ای جمعیت امام علی (ع) و کتایون افرازه بازرس علی‌البدل جمعیت امام علی (ع) نیز بازداشت شده‌اند. در همین خصوص برخی فعالان رسانه‌ای از پلمپ دفتر این سازمان مردم نهاد خبر داده اند. جمعیت امام علی (ع) فعال در حوزه کمک‌های داوطلبانه در مناطق محروم و مناطق تحت آسیب‌های اجتماعی، همواره مورد انتقاد اصولگرایان بوده اند.

زاکانی: طبری عضو گروهک منافقین بود

علیرضا زاکانی نماینده‌ی مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پیامی در صفحه‌ی شخصی اش در توئیتر نوشت: «ابتدای انقلاب، اکبر طبری به دلیل فعالیت در گروهک منافقین دستگیر و زندانی شد، اما بعد از آزادی با ساده انگاری عده ای، فرماندار شهرستان نور مازندران شد و سپس با رابطه وارد نهاد قضایی گردید و با زبان بازی پله‌های ترقی و خیانت را یکی بعد از دیگری طی نمود؛ امان از نفوذ و غفلت».

تاج تهدید به افشاگری کرد

هدی تاج، رییس سابق فدراسیون فوتبال گفت: در خصوص قرارداد ویلموتس از جمله مبلغ، مدت قرارداد و وجه پرداخت شده، هجمه‌های نادرستی صورت گرفته که با توجه به این که پرونده در حال رسیدگی است، بعد از حکم نهایی فیفا، ناگفته‌هایی مطرح است که جهت استحضار مردم عزیزمان اعلام خواهد شد. رییس سابق فدراسیون فوتبال گفت: در خصوص قرارداد ویلموتس از جمله مبلغ، مدت قرارداد و وجه پرداخت شده، هجمه‌های نادرستی صورت گرفته که با توجه به این که پرونده در حال رسیدگی است، بعد از حکم نهایی فیفا، ناگفته‌هایی مطرح است که جهت استحضار مردم عزیزمان اعلام خواهد شد. «مهدی تاج» امروز (دوشنبه) در گفت‌وگویی راجع به میزبانی در مسابقات آسیایی اظهار داشت: شرایط میزبانی رقابت‌های آسیایی در بخش‌های مختلف در حال تغییر است و این تغییرات در هیات رییسه AFC در حال بررسی و تصویب است. فدراسیون کشورمان در صورت تصویب و ابلاغ، باید شرایط اعلام شده را جهت میزبانی رعایت کند تا ان‌شالله فرصت‌های بیشتری در آینده حاصل شود.

امیرآبادی‌فراهانی: هیچ طرحی برای فیلتر شبکه‌های اجتماعی در مجلس مطرح نیست

احمد امیرآبادی‌فراهانی عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم در واکنش به برخی مطالب منتشره در فضای مجازی مبنی بر طرح مجلس یازدهم برای فیلتر کردن شبکه‌های اجتماعی، گفت: اصلا چنین طرح‌هایی در مجلس مطرح نشده است، قطعا مجلس از فضای کسب و کار و بستری که در فضای مجازی برای رونق آن ایجاد شده، حمایت خواهد کرد. وی افزود: از طرف دیگر، مجلس از هرگونه کسب و کاری که در فضای مجازی ایجاد شده و باعث رونق تولید و درآمد مردم و اشتغالزایی شود، حتما حمایت می‌کند، اما قاطبه نمایندگان در مقابل اشاعه فحشا و به خطر افتادن کیان خانواده و اخلاق در خانواده و نیز به خطر افتادن زندگی مردم کوتاه نمی‌آید و از مسئولان دولتی نیز می‌خواهد در این زمینه برنامه داشته و آن را به مجلس ارائه دهند. عضو هیات‌رئیسه مجلس تصریح کرد: آنچه آقای قالیباف نیز خطاب به وزیر ارتباطات مطرح کرد، این بود که اولویت مجلس اقتصاد و فرهنگ است که از وی نیز خواست که در بحث اقتصاد دیجیتالی و اقتصاد الکترونیک برنامه‌ریزی داشته باشد.

بازگشت عادل فردوسی پور به اجرا

پس از گذشت دو سال از تعطیلی برنامه «نود» فردوسی پور با یک برنامه اینترنتی به عرصه اجرا برمی‌گردد. تهیه کنندگی این برنامه بر عهده شخص فردوسی پور خواهد بود و هفتگی پخش می‌شود. فردوسی پور پس از تعطیلی برنامه «نود» ویژه برنامه «کلاسیکو» را با اجرای پژمان جمشیدی در بستر سامانه‌های VOD تهیه کرد.

دادستان کل: در صورت فساد یک دستگاه، به ما اطلاع دهید؛ در فضای مجازی منتشر نکنید

حجت الاسلام محمد جعفر منتظری، دادستان کل کشور در یک برنامه تلویزیونی گفت: درصورت فساد یک دستگاه به ما اطلاع دهید و در فضای مجازی منتشر نکنید. البته این گزارشات مستدل باشد. قطعا این گزارش‌ها دنبال می‌شود. اگر می‌خواهیم از اقدامی نتیجه بگیریم باید به قوه قضاییه مراجعه کنیم.

پول ۵ محموله بنزین صادراتی به ونزوئلا دریافت و به خزانه واریز شد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: درآمد حاصل از صادرات بنزین به کشور ونزوئلا به خزانه کشورمان واریز شده است و مشکلی وجود ندارد. علی آقا محمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به توان صادرات فرآورده‌های نفتی ایران به سایر کشور‌ها گفت: برای فروش فرآورده‌های نفتی مصداق بارز ارسال ۵ نفتکش ایرانی حامل بنزین به کشور ونزوئلاست. وی که با باشگاه خبرنگاران گفتگو می‌کرد، در پاسخ به این که با وجود تحریم‌های بانکی و تبادل مالی در جهان چطور مبلغ فروش بنزین به ونزوئلا را دریافت کرده ایم، گفت: برای دریافت پول بنزین‌های فروش رفته به ونزوئلا مشکلی نداریم و پول ۵ نفتکش ارسالی به خزانه کشور واریز شده است. این رقم تحت عنوان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و وزارت نفت در خزانه قرار می‌گیرد.

سپاه تا پایان امسال، یک پایگاه دائمی در اقیانوس هند ایجاد می‌کند

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: به دنبال ایجاد پایگاه دائمی در اقیانوس هند نیز هستیم و این مهم را تا پایان امسال عملیاتی خواهیم کرد. سردار تنگسیری گفت: این حضور در مسیر تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای تحقق ظرفیت‌های نیروی دریایی راهبردی است و ما با تأمین امنیت و ایجاد پایگاه دائمی در اقیانوس هند، بستر بهتری را برای حضور ویژه‌تر صیادان و واحد‌های صید صنعتی کشورمان در اقیانوس‌ها فراهم خواهیم کرد.
 
چرا تصویری از جسد قاضی منصوری منتشر نشده است؟

صبح امروز تصاویری تازه از غلامرضا منصوری منتشر کرد که نشان می‌دهد هیکل و درشتی اندام منتسب به آقای منصوری با تصاویر پس از مرگ او همخوانی ندارد. با وجود گذشت سه روز از حادثه مرگ قاضی متواری غلامرضا منصوری گمانه زنی‌ها درباره چگونگی وقوع این ماجرا همچنان ادامه دارد. در این میان، برخی کاربران هم در شبکه‌های اجتماعی با بازنشر تصویر اولیه حمل جسد منتسب به این قاضی سابق دستگاه قضا نوشته اند که چرا هیچ عکسی از جسد قاضی غلامرضا منصوری منتشر نشده است؟ آیا پرت شدن از پنج طبقه موجب انهدام جسد می‌شود؟ دست و پای جنازه پس کجاست؟این در حالی است که خبرگزاری میزان صبح امروز تصاویری تازه را از غلامرضا منصوری منتشر کرد که نشان می‌دهد هیکل و درشتی اندام منتسب به آقای منصوری با تصاویر پس از مرگ او همخوانی ندارد. /اعتماد آنلاین
 
همتی: نوسان‌های اخیر بازار ارز شوک‌های گذراست

رییس کل بانک مرکزی:نوسان‌های اخیر بازار ارز، شوک‌های گذرا و موقتی است. قیمت واقعی ارز در سامانه نیما قابل رصد است و امروز زیر ۱۶ هزار تومان معامله شده است. تمام تلاش خود را برای کنترل بازار ارز انجام می‌دهیم تا تعادل به این بازار بازگردد. اگر احساس شود نوسان بلندمدت خواهد بود در بازار ارز مداخله می‌کنیم.
 
کنایه عباس عبدی به مجلس جدید

عباس عبدی در خصوص اهمیت مرکز پژوهش‌های مجلس توضیحاتی ارائه کرد و گفت: متأسفانه بعید می‌دانم مجلس جدید، خود را نیازمند چنین مرکزی بداند!عباس عبدی به روزنامه شرق گفت: اگر یک مجلس استاندارد با ویژگی‌های مرسوم و معمول را در نظر بگیریم طبعا مجلسی حزبی خواهد بود و مراکز پژوهشی نیز در مقام ارائه خدمت پژوهشی به احزاب هستند، احزاب نیز ایده‌های خود را بر اساس یافته‌های این مراکز تدوین و ارائه می‌کنند. اما چون در ایران مجلس حزبی نداریم و تک‌تک نمایندگان نیز هیچ‌گاه نمی‌توانند بر همه امور مسلط باشند؛ بنابراین، مرکز پژوهش‌ها می‌تواند کمکی برای نمایندگان باشد تا تصمیم‌گیری و انتخاب‌های بهتری داشته باشند.

وی گفت: گرچه به نظر من در مجلس ایران این حد استفاده از پژوهش نیز انجام نمی‌شود و مرکز پژوهش‌های مجلس هم خیلی نمی‌تواند، آنگونه که باید و شاید بر تصمیمات نمایندگان مؤثر باشد، این را از روی مصوباتی که در مجلس تصویب می‌شود، می‌توان مشاهده کرد.به نظرم مرکز پژوهش‌های مجلس کارهای کارشناسی و گزارش‌های خوبی ارائه می‌کند و کمک‌هایی که به نمایندگان می‌کنند خوب است و باید این امر تقویت شود حتی اگر نمایندگان استفاده نکنند. البته فکر می‌کنم مرکز پژوهش‌ها در مقاطعی به ابزار سیاسی یک جناح خاص نیز تبدیل شود؛ به‌ خصوص در مقاطع اولیه تأسیس آن این اتفاق افتاد. با همه اینها امیدواریم مرکز پژوهش‌ها بتواند در اصلاح تصمیم‌گیری‌ها کمک کند، ولی متأسفانه بعید می‌دانم مجلس جدید، خود را نیازمند چنین مرکزی بداند.
 
کنایه به احمدی نژاد؛ با کاپشن ساده آمد از بوتاکس سر درآورد!

سلیمی نمین در کنایه ای به رئیس جمهور سابق گفت احمدی نژاد با یک کاپشن ساده آمد اما سر از بوتاکس درآورد.عباس سلیمی نمین کارشناس سیاسی و مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران، در مورد احمدی نژاد گفت: او که مدعی ساده زیستی بود و با کاپشن ساده ای آمد، از بوتاکس سر درآورد.وی در مورد شخصیت احمدی نژاد تصریح کرد که وی شخصیتی کاملا غیر قابل اتکا دارد. از این روی دیگر فرصتی برای ظهور احمدی نژاد دیگر نیست.
 
قوامی: اصلاح‌طلبان فعلا فردی در قد و قواره ریاست‌جمهوری ندارند

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فعلا اصلاح‌طلبان فردی در قد و قواره ریاست جمهوری ندارند، گفت: اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ پایگاه خود را به حراج نگذارند. اگر آنها از فردی غیراصلاح طلب حمایت کنند، اشتباه بزرگی مرتکب می‌شوند.حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدناصر قوامی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دلیل شکست اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس یازدهم،‌ عملکرد دولت در ضربه به پایگاه اجتماعی اصلاح‌طلبان را بی‌تاثیر ندانست و گفت: اصلاح‌طلبان زیادی هم در این انتخابات ثبت‌نام نکرده و کسانی هم که ثبت‌نام کردند، ردصلاحیت شدند.وی اضافه کرد: ۱۳۰- ۱۴۰ نفر به نام اصلاح‌طلبان وارد مجلس دهم شدند ولی حاضر نشدند در مجلس همراه اصلاح طلبان باشند. پایگاه رای اصلاح‌طلبان همچنین به دلیل عملکرد فراکسیون امید آسیب دید و نتیجه همه این عوامل، استقبال سرد این پایگاه از انتخابات مجلس یازدهم شد.

قوامی در ادامه چنین ابراز عقیده کرد: روحانی اصلاح‌طلب نبود ولی اصلاح‌طلبان از وی حمایت کردند و با این کار پایگاه اجتماعی خود را به حراج گذاشتند. مردم هم یادشان نرفته است در سال ۹۴ به افرادی رای دادند، ولی آنها عملکرد موفقی در مجلس دهم نداشتند. با این حال اگر اصلاح طلبان در انتخابات ریاست‌جمهوری پایگاه خود را به حراج نگذارند، می توانند این پایگاه را به پای صندوق رای بیاورند. اگر اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ از فردی غیراصلاح طلب حمایت کنند، اشتباه بزرگی مرتکب شده و بیشتر آبروی خود را می برند.
 
انتقاد خباز به توهین علیه شخص دوم کشور

عضو حزب اعتماد ملی گفت: فضا به نحوی شده است که افراد به خود اجازه می‌دهند به دومین شخصیت نظام با هر ادبیاتی و حتی ادبیات توهین‌آمیز، اعتراض کنند. خباز عضو حزب اعتماد ملی و معاون سابق معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور در واکنش به تخریب‌های صورت‌گرفته علیه رئیس‌جمهور گفت: طبق اصل ۸۴ و ۸۶ قانون اساسی فقط نماینده مجلس در چارچوب وظایف نمایندگی، مصونیت قضایی دارد به عبارت دیگر نماینده مجلس در ایفای نقش نمایندگی می‌تواند در همه مسائل داخلی و خارجی اظهار نظر کند و هیچ دستگاهی نمی‌تواند به دلیل اظهارنظر نماینده، وی را تحت تعقیب قرار دهد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: در قانون اساسی برای مقامات دیگر چنین موردی نیامده است البته طبق همین قانون رئیس‌جمهور دومین فرد کشور است، به عبارت دیگر بعد از رهبری رئیس‌جمهور اولین فرد کشور محسوب می‌شود. به همین دلیل در قانون اساسی برای اینکه جایگاه ریاست جمهوری حفظ شود، آمده است که برای سوال از رئیس‌جمهور حداقل یک چهارم نمایندگان باید تقاضا کنند، در صورتی که برای سوال از هر وزیر یک نماینده هم می‌تواند درخواست کند.
 
میرلوحی: اصلاحات مجانی به دست نیامده است

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت با بیان اینکه اصلاح‌طلبان نسبت به موضوعات کشور بی‌تفاوت نیستند، گفت: اصلاحات مجانی به دست نیامده است. اصلاح‌طلبان برای حضور در صحنه همیشه هزینه داده‌اند. هیچ وقت دنبال راحتی و کنار نشستن نبوده‌اند، اما بعضی وقت‌ها با وجود این هزینه‌ها نتیجه نگرفته‌اند، اما مسئولیت ملی خود را انجام می‌دهند. «سید محمود میرلوحی» روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا همچنین افزود: کسی نمی‌تواند بگوید مردم از اصلاحات عبور کرده‌اند، چون در انتخابات ۹۸ آن‌ها به سمت اصولگرایان هم نرفتند و اصولگرایان از همان رای حداقلی و ثابت خودشان استفاده کردند.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت یادآور شد: به عنوان جریانی ریشه‌دار پیروز سه انتخابات گذشته بودیم و حق داشتیم در این انتخابات با مطالعه و ارزیابی فضای سیاسی کشور تصمیم بگیریم، لذا شورای‌عالی در این دوره ارزیابی خود از فضای سیاسی کشور را صادقانه با مردم در میان گذاشت. میرلوحی گفت: در انتخابات پرشور و بسیار مهم سال ۹۶ مردم به صحنه آمدند و ۶ ماه بعد از آن اتفاقات دی ۹۶ رخ داد و به دنبال آن حوادث طبیعی و غیر طبیعی سال‌های ۹۷ و ۹۸ را شاهد بود، این مباحث تاثیر زیادی در اراده و حس مشارکت مردم داشت.وی وضعیت اصلاح‌طلبان پس از انتخابات دوم اسفندماه ۹۸ مجلس شورای اسلامی گفت: در این دوره از فرایند انتخابات مجلس، شورای‌عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح طلبان کار جدیدی انجام داد که در دوره‌های قبل انجام نداده بود. این شورا اعلام کرد فقط نامزد‌های اصلاح‌طلب را برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی معرفی می‌کند.
 
واکنش اردشیر زاهدی به ماجرا‌های کتاب بولتون

اردشیر زاهدی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: جان بولتون دلقک جایی در کتابش می‌گوید بعد از ماجرای گلوبال هاوک آماده حمله به ایران بودیم که «رای ترامپ» را زدند چه خوب شد که به ایران‌ما حمله نکردید! وگرنه سربازان ایران نسل ترامپ حرامزاده و شما آفتابه‌کش هایش را یکجا نابود می‌کردند.
 
جزئیات جدید از وضعیت اعتبارنامه تاجگردون

عضو کمیته بررسی اعتبارنامه منتخب گچساران از ارسال گزارش نهایی اعتبارنامه تاجگردون به کمیسیون تحقیق خبر داد. حجت الله فیروزی عضو کمیته پنج نفره بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون از جلسه هشت ساعته امروز کمیته به منظور بررسی پرونده غلامرضا تاجگردون و اتمام تحقیقات این کمیته خبر داد. او افزود: جلسه ما با مجموعه‌های نظارتی انجام شده و فعلا نیازی به مکاتبات کتبی برای برگزاری جلسه با شورای نگهبان نیست. فیروزی بیان کرد: ما درباره پرونده آقای تاجگردون به اطلاعات کاملی رسیدیم و امشب گزارش نهایی آماده شده و به کمیسیون تحقیق ارائه می‌شود. او ادامه داد: فردا کمیسیون تحقیق ساعت ۴ عصر جلسه خواهد داشت و برای ارائه گزارش به صحن علنی به جمع بندی خواهیم رسید. فیروزی گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده نیازی به برگزاری جلسه با شورای نگهبان نخواهد بود.
 
موسوی: عراقچی در سمت معاونت می‌ماند

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به شایعات مطرح در روز‌های اخیر درخصوص ماموریت سیدعباس عراقچی گفت: ​​​​​​​وی در سمت معاون سیاسی وزارت امور خارجه به خدمت خود ادامه خواهد داد. سید عباس موسوی دوشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران در اینباره افزود: وی قصد رفتن به ماموریت ندارد. سخنگوی وزارت امور خارجه در عین حال انتصاب خود به مقام سفارت در آینده را رد نکرد و گفت: هنوز بسیار زود است و ان شاء الله پس از طی مراحل اداری و قطعی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱۴۶
کاملا درسته. این جنازه را سه نفر هم نمی تونستند بلند کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
یک سوال: هدی تاج کیه که گفته افشاگری میکنه؟ رئیس
فدراسیون فوتبال؟؟ رئیس فدراسیون مرد بود قبلا هااااااااا
ناشناس
| Hungary |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
در مورد اینکه چرا هیکلش بعد خود کشی متناسب با عکسش نبوده چیزی نمی دونم فقط اینو میدونم که اینها همه چیز بر میاد
ناشناس
| Hungary |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
آقا مگه چی گفتم سانسور میکنید؟ خب ....اونم سانسور کن تو که بلدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
اگر از سیستم داخلی رومانی اطلاع داشتید ، متوجه می شدید که با ۲۰ هزار دلار میتوانید
هر کسی حتی یک مقام عالی رتبه دولتی را هم بخرید
چه رسد به چند پلیس و مامور حمل جسد و یک کارمند کشیک هتل ۳ ستاره را !!!؟؟؟
کسانی که خاوری و منصوری را از کشور فراری دادند
قطعا خیلی راحت و با انگیزه بسیار بالا و پر ارزشی ، میتوانستند
ترتیب اجرای یک نقشه گم و گور کردن منصوری را در اروپا داده باشند
ماه برای همیشه پشت ابر نخواهد ماند !!؟؟؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
اگر پیام منتسب به این قاضی درست باشد شرایط زمان مرگ با این تصاویر شخصی همخوانی ندارد و بسیار لاغر شده است. شاید بخاطر بیماری این اختلاف بوجود آمده باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
عباس سلیمی نمین!!!!!!تو دیگه کی هستی! واقعا که ؟ چند میگیری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
منصوری به احتمال 90 درصد زنده است.
هیکل نفر دوم حامل جسد به خود منصوری می خورد
ناشناس
| Finland |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
منصوری نمرده. دو سناریو وجود داره. یا اینکه با پول و رشوه صحنه سازی کرده که ایران باید خواستار بازگشت جسد شود و یا اینکه توسط سرویس های جاسوسی دزدیده شده تا تمام اطلاعات قوه قضاییه رو ازش بگیرند و بعد سر به نیستش کنند مثل دیپلمات ایران در عربستانکه بعد از سه روز گفتن خفه شده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
این قاضی منصوری اصلا نمرده تبانی رومانی با ایران و صحنه سازیهای مافیایی همیشه در بالای قدرت بوده / الان عکس و اسمش چیز دیگر است مابقی عمر را با خوشی در فرنگ می گذراند کسی که به لباس روحانیت که نه به دین خیانت کرد و به ایران و هر ایرانی خیانتی مضاعف ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
ولی توی عکس منتشر شده دو نفر توی کیسه نایلن براحتی بلندش کردن!!!
جعبه سیاه را به فرانسه ندهید. به کانادا بدهید و خاوری را باز گردانید.او جعبه سیاهی است که به کمکش میتوان شاه ماهیهای باند مخوف و بین المللی فساد از طبری و همدستان گرفته تا دیگران را به دام انداخت و با مصادره اموال این دزدان کشور را تا مدتی بدون نیاز به در امد نفت اداره کرد. فرصت طلایی کرونا و ناتوانی دزدان در فرار از کشور را غنیمت بدانید .جعبه سیاه را مفت از دست ندهید!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
اصلا چرا باید به این کشورها باید داد؟
همین جا بازخوانی کنند و اگر امکاناتش نیست بگویند بیاورند
دولتی که ....باشد انتظاری ازش نیست که منافع کشور را تامین کنند
هر چند در مورد مبادله با خاوری را خوب اومدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
چرا از افشا شدن جعبه سیاه هواپیما وحشت دارید که اصرار دارید در ایران بازخوانی شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
چقدر ساده تشریف دارید ؟؟!!!!؟؟؟
صمصام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
کدوم جعبه سیاه اصلا؟ نداریم که، کجا بود اونوخ؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
اگر در بحث هواپیمایی همکاری نکنی دیگر کشورهای دوست کانادا به هواپیمایی ایرانی همکاری نمیکنند . اگر چنین درخواستی داری به هواپیمایی مربوط نمیشه بلکه استرداد تابع مقررارت و پروتکل های امنیتی هست که بخاطر کشته شدن زهرا کاظمی کانادا هم درخواستی متقابل دارد یعنی استرداد مجرم و محاکمه مجرم .....مسایل را با هم یکی نکن . اگر هر کشوری با هم مشکل دارند هواپیما و مسافر را گروگان بگیرند فکر نمیکنم معقول باسه یا از اسمان همدیگر اجازه پرواز ندهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
مواظب حرف هایت در مورد خاوری باش او واسه خودش صاحب دارد و رفتنش با اطلاع بوده / به تو چه که خاوری فلان کار را کرده
واقعا علت اینکه از یک پیرمرد بی ادب و هتاک مدام مطلب میگذارید چیست؟بعنوان یک ایرانی از ادبیات این فرد که زمانی نخست وزیر در این کشور بوده احساس شرم میکنم.ادمها دو دسته اند اول قویند و عمل میکنند و دسته دوم ضعیفند و چون کاری از دستشان بر نمیاید فحاشی میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
الان شد بی ادب و هتاک خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
نخست وزیر نبود سفیر ایران در آمریکا بود
زنبورک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
زورت اومده نه؟؟؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
نخست وزیرنبودوزیرامورخارجه بودوگذشته ازآن امروزه فهشهای رکیک تردرکشورمان مدروزاست شماداغ نفرمائید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
اگر منظورت اردشیر خان زاهدی است، ایشان هیچ وقت نخست وزیر نبوده. اگرچه
پدرمرحومش در ماجرای تسلیم شیخ خزعل با رضا شاه همکاری داشت. اما بعدا در ماجرای فرار
لورنس جاسوس انگلیس از زندان قصر دست داشت و درماجرای ۲۸ مرداد هم نخست وزیر بود. همه اینها و بیشتر به ما میگوید ایشان .حسب دستور ام آی 6 وارد میدان شده واظهار نظر میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
علت فحاشی رو خوب گفتی
این بنده خدا آلزایمر گرفته گمونم
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
در جواب این ناشناس آلبانی نشین که با پرچم آمریکای جنایتکار کامنت گذاشته باید بگم حالا اگه همین پیرمرد که برخلاف شما هنوز غیرت یک ایرانی باشرف رو تو رگهاش داره مدام با جمهوری اسلامی مخالفت میکرد اونوقت دیگه از نظر شما خائنین یک پیرمرد بی ادب و هتاک نبود بلکه میشد یک ایرانی آزاده و غیرتمند آره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
نمیدونم تابناک چرا از زاهدی زیر خاکی اینقدر خوشش میاد اون زور اینو میزنه اخر عمری برگرده تو ایران بمیره وکاری باهاش نداشته باشتد ،،تو امریکا محلش هم نمیزارنند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
فکر می‌کنم همه دوست دارند فحش بدند ولی نه در داخل کشور چون مورد مواخذه عامه قرار می‌گیرند و اگر سمت اداری داشته باشند گفته خواهد شد که از چارچوب نزاکت خارج شده است. بنظر این پیرمرد چون پدرش حکومت پهلوی را در کودتای 28 مرداد بقایی دوباره بخشید از سلطنت طلب‌ها حساب نمی‌بره و آخر عمری زبانی آزاد و مبتنی بر واقعیت ذهنی خود اختیار کرده است. در هر حال از کوزه همان برون تراود که در اوست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
دسته سومی هم هست که ادمهای وطنفروش میباشند و به شدت از توهین به اربابشون احساس حقارت میکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
بفرمایید این پیرمردوطن دوست
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
این پیرمرد هتاک وزیر خارجه شاه، سفیر ایران در انگلیس و آمریکا و داماد شاه بود که هنوز شاه را با نام اعلحضرت یاد می کنه.
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
۲.۲۶
منظور افراد کم سواد و نادانی که توی چاله میدان "فهش" میدهند نیست. منظور افراد با سواد و فهیم و داناییست که بعنوان نماینده یک ملت؛ ایرانی را در دنیا معرفی میکنند و انها "فحش" نمیدهند.شما داغ نفرمایید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
خيلي هم خوب گفته
امروز روزی هست که مجلس دوره مشروطیه بخاطر خود خواهی بعضی به توپ بسته شد و جمعی از روشنفکران سیاسی جانشان را در راه دمکراسی از دست دادند . و خیلی از افراد سنت گرا هم به مشروطه خواهان خیانت کردند و حرفشان این بود که اجازه نمیدهیم ایران هم‌مثل اروپا شود ........
اقای تاج شما بفرمایید در کجای دنیا چند میلیون دلار به مربی که ۳۰ روز کنار تیم بوده و بقیه اوقات در مرخصی در سواحل قناری بسر میبرده میدهند؟؟؟.مبلغ قرار داد شما برای ۳۰ روز کار ویلموتس در تمام دنیا بیسابقه است و گرانترین مربیان جهان نیز اینقدر مزد نگرفته اند.
اگه احمدی نژادبود زنده می آوردش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
احمدی نژاد اگر زرنگ بود
جلوی معاونانش را می گرفت که
همگی در زندان اوین سکونت نداشته باشند
درود بر کسی که بدون توجه به منافع خودش ، حرف حق میزنه(مصداق الان اردشیر زاهدی )
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
اون الان مصالحش تو زدن همین حرفهاس. وگرنه این 40 سال کجا بود؟ احتمالا ملک مصادره ای یا چیزی دیگه داره که دنبال پس گرفتنشه
بعله مجانی به دست نیامده وقتی اسم این حزب هم امریکایی است و از کشور امریکا می اید!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
اصلاحطلبی از امریکا اومده؟
اصلاحات براحتی بدست نیامده است . اگر چه در سه انتخابات گذشته پیردز مبارزه انتخاباتی بودیم اما در انتخابلت اخیر با اینکه اصلاح طلبان کاندید نداشتند ولی مردم بطرف اصولگرایان نرفتند بلکه اصولگرایان با همان رای سنتی خود پیروز شدند ...... پیروز نشدند بلکه رقیب نداشتند . کلا انتخابات در ایران کم کم ارزش سیاسی خود را از دست میدهد . چون سازکار دمکراسی و لوازم اجرای آن مربوط به جهان متمدن جدید نیست یگبلکه ملزومات ان مربوط به قرن های سال پیش هست . هر کس با ما نیست بر علیه ماست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
پر رویی به زبان ساده:
اصلاح طلبان وقتی با کاندیدای اجاره ای و با نقاب اعتدال نه اصلاح طلبی با یک درصد رای بیشتر پیروز میشوند اسمش را می گذارند حماسه اما وقتی لیست میدهند و نفر اول لیست شان 90 هزار رای بیشتر نمی آورد میگویند کاندیدا نداشتیم تا رای بیاورد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
هیچ طرفدار تیمی پس از باخت هم تیم خود را رها نمی کند.
با فرافکنی حرفهای دلخوش کنک می زند.
دلار میشه بیست تومن دغدغه مجلس انقلابی فیلتر اینستاگرامه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
لابد این وسط بانک مرکزی و دولت هم هیچ نقشی ندارند؟ عجب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
و دستگیری مسولان بنیاد خیریه ای که در بدترین شرایط اقصادی
بهترین و بیشترین کمکهای مردمی را بدست مستمندان و فقرا در فقیر ترین نقاط کشور رسانده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
و تغییرنام فلان فرودگاه !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
در این مملکت همه از تحریم سود می برند. شرکت میزنند و تحریم را به نفع جیب خود دور می زنند.
اقای زاکانی جریان طبری را الان متوجه شدی یا از قبل میدانستی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
اگر از قبل می دانست و نمی گفت نشان از خیانت خودش به نظام است
اگر طبری جزو سازمان منافقین است اعدامش کنید شما که منافق را اعدام کردید اینم روش
چه تاریخی شود این تاریخ طبری !
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
اگر سانسور نشود و اجازه نشر كاملش رو بدهند
موسسین خیریه دستگیر شدند چون اصولگرایان میگویند این امور میتوانند با ماها کار موازی انجام دهند و باید جلوی انها گرفته شود چون انها دنبال ترویج اخلاقی و ایدولوژیکی که ما دنبال میکنیم نیستند . شاید انها دنبال و اهداف سیاسی دارند . پس بهتر هست که کلا تعطیل کنیم . منظور این هست خیریه باید شبه دولتی باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
هنوز نفهمیدی این سایت از عمد اصول گرا نام برد تا تو را جوگیر کند؟
برو علت دستگیرشان را جستجو کن و نه اطلاعات ناقص این سایت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
آیا واقعا امور خیریه به فقرا و مستمندان در کشور هم باید از کانال یکسویه
و با نظارت استصوابی !!؟؟؟
اداره و اجرا گردد !!!؟؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
در زلزله های سال های گذشته یادتان نیست اصولگرایان ناراحت بودند که چرا مردم پول های خود را به نهادهای حاکمیت نمیسپارند و به افرادسلبریتی تحویل میدهند تا به نیازمندان برسانند بنابراین اصولگرایان همیشه از محبوبیت افراد در هراس هستند . دلیلش را باید خودشان بیان کنند
کسی که نمرده که جسدی نداره
مرگش رو صحنه سازی کرد تا خودش رو با هویت جعلی گم و گور کنه و با پول های ملت بیچاره بره عشق و حال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
کشور خارجی گفته مرده پس مرده
احمدی نژاد با کابشن ساده به قدرت رسید ولی با صورت بوتاکس رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
دقیقا احمدی نژاد در ۸ سال
هم چاقتر شد
هم خوش تیپ تر
هم جوانتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
روحانی و خاتمی با بوتاکس و هزار آرایش مردانه آمدند و رفتند تو نفهمیدی، بعد بوتاکس احمدی نژاد را فهمیدی. موهای سیاهش که بعد از چند سال سفید شد هم دید ی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
احمدی نژادهرچه که بود ولی دزد نبود سهام عدالت ویارانه ومسکن مهر هم خیرماندگاری بود که ازایشان به ملت رسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
ایکاش ..بود و کار مثبتی میکرد
و اجازه نمی داد تا ۷۰۰ میلیارد دلار اتلاف بشود
و معاونانش همه در اوین برای فساد زندانی شوند
و تمام پول کشور را در ونزوئلا و سنگال
و پرو و بولیوی و
جیبوتی و سریلانکا
و بورکینافاسو و تانزانیا و جزایر سلیمان وووو و
کشورهایی که کمتر کسی اسمش را شنیده نابود کند
و کمر اقتصاد کشور را بشکند
سادات
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
گشت و گشت ایرادی کشف کرد.
بوتاکس ایرادی نداره خیلی هم خوبه.قیافه ت رو قابل تحمل می کنه. دروغ بده...بد...خیلیییی بد
در مملکتی که برای استخدام دربان شهرداری تمام زندگیت را زیر رو می کنند مبادا یکی از اقوام دورت عضو سازمان منافقین باشد اینکه یک عضو این سازمان بیست سال معاون قوه قضاییه بوده عجیب است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
احسنت پس شاید دروغ است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
آخه کسانی که می دانستند و نگفتند خودشان از منافقین هستند
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
نه عجيب نيست
دلار رکورد تاریخی زد
۲۰۳۵۰ تومان !!!!
جناب همتی هنوزهم معتقدید ارزو برجوانان عیب نیست؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
فعلا ما باید با سایز جنازه منصوری سرگرم باشیم تا آقای همتی دلار رو به 30 هزار تومن برسونه و ادعا کنه که حبابه. عین همین مطالب رو سیف هم گفت، بهمنی هم می گفت. زندگی ما توی این حباب ها نابود شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
اگر احساس شود نوسان بلندمدت خواهد بود در بازار ارز مداخله می‌کنیم.
نه آقا شما خودشو ناراحت نکن اینها می آیند و میروند با ما کاری ندارند
اتفاقآ من شنیده ام طبری برادر زاده احسان طبری هم هست و تمام روش ها را در کتاب های او خوانده اینطوری جرمش دیگه خیلی سنگین شد
تصویری از جسد منتشر نشده چون به خاطر هیکل تراشیده اش میترسیدن دختر های رومانیایی عاشقش بشن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
چرا اینقدر به هیکل این بدبخت گیر میدید مگه ارث باباتون رو خورده چاق شده؟ نون بازوش رو خورده فقط فوقش یه ده میلیارد از بیت المال هم قاطیش بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
داخل کیسه جسد
قطعا ۲۰ کیلو فقط خاک گلدان هتل بود
و خودش از در پشتی تشریف بردن
سواحل قناری
، واسه امر به معروف و نهی از منکر !؟
جمله "اصلاح طلبان فردی در حد و اندازه رئیس جمهوری ندارند" مانند آن است که دهان یک نفر را بگیرند بعد از او بخواهند حرف بزند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
ظریف جهانگیری واعظی پزشکیان و خیلی های دیگه هستند که. از چی می ترسید؟ از این که مثل انصاری که توی انتخابات تهران 10 هزارتا رای آورد آبروی نداشته تان برود؟؟
اصلاح طلبان خانم سلحشور و محمود صادقی را دارند .اگر شرکت کنند همه تهران رای می دهند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
فعلا در حال نوشتن دفاعیات
و آماده کردن رفتن به اوین هستند
چون حرف حق مردم را کمی زدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
به آنها هم نمیشود اعتماد کرد
چقدر آمریکا باحاله. اردشیر زاهدی، یه اجنبی هست که اونجا پناهنده شده و زندگی میکنه ولی خیلی راحت فحش میده و حکومت آمریکا هیچ کاری به کارش نداره؟ یعنی اونجا توهین و ناسزا ، زندان و حبس نداره؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
اشتباه نکن ایشان در سوئسی هستند
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
اردشیر زاهدی الان در فرانسه هست نه امریکا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
فکر کردی آنجا هم ایران است که بخاطر فحش ده سال زندان نصیبش بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
به جاش اینجا ما مسولان خیریه را دستگیر و به زندان میبریم !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
اما اردشیر خان مقیم سوئیس هستند. اگرچه اگر در آمریکا هم بود فرقی نمیکرد
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
نخیر زاهدی در اروپا زندگی میکنه وگرنه تاحالا هفتاد بار ترامپ سربه نیستش کرده بود. درود بر اردشیر زاهدی باشرف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
زاهدی تو سوئیس هستش نه آمریکا
از روی هوا صحبت نکن
محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
ایجا همه چیز درهمه
قاضی منصوری را گروهای چپ پرتاب کردند چون در سال های دور در محاکمه این افراد دخیل بوده ؟
تا روزی که احمدی نژاد در کنار جناح اصولگرا بود ، او بهترین فرد در کره خاکی بود و اطاعت اواطاعت خدا بود ( فرمایشات مصباح) ولی وقتی به اغوش ملت برگشت شد انحرافی ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
او فقط در" اغوش باد" بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
همش نمایشه
وقتی جلوی رای مردم چند دستگاه سیاست گذار و قانون گذاری قرار دادی که اعضای آن مستقیم از طریق رای مردم انتخاب نمیشوند بلکه غیر مستقیم و انتصابی هستند و اکثر اعضای این دستگاها در انتخابات شکست میخورند در جای قرار میگیرند که هر روز بیشتر از رییس جمهور سخنانش و قیافه اش را ببینی و بهش عادت کنی . من میگم به صلاح کشور هست که اینجور اجرای مردم سالاری را کم کم جمع کنید و جاش همان روش کداخدامنشی و خانه انصاف و ارباب رعیتی بهتر نیست حداقل میشود اگر دعوای هست دم کد خدا را دید تا شکایت پیش ارباب برد . اینجوری بی پاسخ بودن به مردم درست نیست .
جسد مال خود منصوری بوده :) آقا هر کی میخواد بیاد رومانی قبلش لاغر میکنه.رومانیایی ها چاق دوست ندارن این بنده خدا هم رژیم گرفته بوده .
نکنه قاضی منصوری نمرده؟!
شایدم مرده ولی یواش مرده!
شایدم کشتنش ولی فقط اسمشو خودش زندست
شاید هم........
راستی از دلار چه خبر؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
دلارها و یورو ها رفتند
پیش ۳۵ هزار سکه
سلطان سکه
تنها تفاهمی که اصولگرایان با اصلاح ها دارند همینه که هیشکدوم نامزدی در قد ریاست جمهوری ندارنو
البته تاکید می‌کنم در قد وقواره ریاست جمهوری وگرنه کارهایی که آقایان احمدی نژاد وروحانی در قامت ریاست جمهوری انجام دادند هر کسی میتونست انجام بده شاید هم خیلی بهتر از اینها!
آقای میر لوحی تنها چیزی که مجانی بدست اومده عمر ملته که داره به فنا میره وگرنه نه اصلاحات ونه اصولگرایی هیچکدوم مجانی بدست نیومده چیزی که فعلا ارزش نداره زندگی وعمر ملته
از کی تاحالا خانم هدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شده ما خبر نداشتیم
ولی به هر حال روش مثل مهدی تاج زیاده وبا اون قرارداد ترکمنچای ویلموتس هنوز از ملت طلبکار!
دو حزب اصلاح طلب و اصولگرا به جای دغدغه تورم و دلار و تحریم و جنگ زرگری ...... اصلاح طلبان با اکثریت رای در چند دوره هنوز بعد از ۳۰ سال میخواهند ابراز وجود و قدرت کنند و بگویند ما هم وجود داریم اگر چه شورای نگهبان ما را برسمیت نمیشاسد از انطرف اصولگرایان با رای اقلیت میگوید کشور و سیاست گداری کلان کشور با مردم نیست بلکه این سند ششدانگ بنام گروه اقلیت ما زدند چون ما مستحق هستیم ما تلاش کرویم و زحمت انقلاب را کشیدیم . این وسط سر مردم بی گلاه مانده که قشر اکثریت جامعه با این دو گروه چه بکنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
خخخ گروه اقلیت؟ای که با لجن مال کردن طرف مقابل بازهم 16 میلیون رای آورد یعنی برو دنبال کارت.
عبور از اصولگرایی و ظهور نو اصولگرایی با شعار . که هر دقیقه ان ۲۵ میلیون اب میخوره . فیلتر ایستاگرام . حجاب اجباری و قطع فضای مجازی ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
پرونده شهرداری چه شد ؟
گم شد ؟
ماسمالیزاسیون شد ؟
عکسی که از رومانی منتشر شد و کیسه ای که مثلا جنازه بود با هیکل درشت شده از فساد و رانت و رشوه خواری منصوری اصلا جور در نمی آید و شک زیادی درست شده که شاید اصلا کشته نشده پلیس رومانی هم که به فساد مشهوره و به راحتی سر و ته قضیه را جمع می کنه
فعلا اردشیر زاهدی شده آدم خوب وگفتارش هم شده "در" و "مروارید" وفصل الخطاب
توی خوزستان فلک زده بدون کولر نمیشه زندگی کرد.کولر دونه ای۱۵ملیون تومن.کسی نیست به فریاد مردم برسه بخدا.فقط دعا میکنیم کولرمون نسوزه.بخدا کرونا از بی پولی بهتره
فساد در ورزش هم باید بطور جدی پیگیری شود
الان به اون مرحله رسیدیم که باید بگیم خدا پدر مجلس قبل رو بیامرزه...همون جوری که ۱۴۰۰ به بعد باید بگیم خدا پدر روحانی رو بیامرزه
به احتمال زیاد منصوری اصلا نمرده است و فقط یک نمایش برای پایین کشیدن فتیله خیلی از مسایل بود
با سلام خدمت سروران گرامی، سخن آقای زاهدی که وزیر امورخارجه زمان شاه و داماد شاه بوده بسیار جالبه، چرا؟ چون ایشان طعم تلخ مطیع بودن در برابر امریکا و خارجیه ها را چشیده است و دل پری از اونا داره و از برخورد سپاه و نظام جمهوری اسلامی داره لذت میبره، اون میدونه که ارتشبد زمان شاه بایستی دستورات یک گروبان3 امریکایی را اطاعت میکرد و یا طمع حقارت تحمیلی در برابر امریکایی ایشان را کلافه کرده بود و الان داره به رفتار ایران با امریکا افتخار میکند و حس بودن و سرافرازی بهش دست داده، باید توبه کند تا شاید خداوند عاقبت خیرش نماید. خداوند همه ما را عاقبت بخیر نماید به حق فاطمه زهرا س
پاسخ ها
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
ارتشبد زمان شاه آنقدر آدم حسابی بود که اگر یک گروهبان ۳ آمریکایی حرف حسابی و درستی میزد قبول میکرد
دادستان کل: درصورت فساد یک دستگاه، به ما اطلاع دهید؛ در فضای مجازی منتشر نکنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اگر قراره رسیدگی بکنید چه فرقی می کنه کجا منتشر بشه؟
در کشورهای اروپای شرقی راحتتر از هر کشور دیگر کارهای غیرممکن با پول خوب ممکن میشود
اگر طبری عضو گروهک منافقین بود پس وزارت اطلاعات چکار می کند ؟
چقدرسایتهای محترم کاربران دائی جان ناپلئونی دارندکه بهمه چیزمشکوک مینگرندقدیمهافکرمیکردیم فقط یک خدابیامرزآقای نقشینه بودکه افکاردائی جان ناپلئونی دارشت ایکاش سرازقبربرآرد وببیندچه میراثی داردکه بهمه چیزبادیدتئوری توطعه نگاه میکنند
من از اصلاح طلبان خواهش میکنم کنار بکشند بگذارند همه چی دست آقایون باشه تا بهونه نداشته باشند هر کار دوست دارند بکنند مردم نتیجه کاراشون رو ببینند
سلام : بررسی بفرمایید چرا اغلب این اختلاسگران مازندرانی یا شمالی اند !!
آقای عباس عبدی چرا دو دوره ای که اصلاح طلب ها در مجلس حکومت می کردند و خروجی آنها نیز غیر از ناکارامدی چیز دیگری نبود، چنین حرف هایی را در روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلب ها بیان نمی کردند
مجلس هنوز شروع به کار نکرده، داره طوری وانمود می کنه که مجلس خاصیت نداره
برای آقای عبدی و امثال این افراد متاسفیم .
اونی که سر جسد را گرفته هیکلش به منصوری بیشتر میخوره تا خود جسد!!! تازه کفشش هم روکش محافظتی نداره!!!!! مثل فیلمهای هالیوودی در رفت! الان داره اخبار تماشا میکنه با پول ملت حال میکنه! فقط سوال اینه: کی کمکش کرد؟
آقای زاکانی گفتن که آقای طبری از منافقین بود و امان از نفوذ و غفلت
پیشنهاد میکنم صدا و سیما سفارش ساخت سریال گاندو2 روب ده
علیرضا زاکانی نماینده‌ی مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پیامی در صفحه‌ی شخصی اش در توئیتر نوشت: «ابتدای انقلاب، اکبر طبری به دلیل فعالیت در گروهک منافقین دستگیر و زندانی شد، اما بعد از آزادی با ساده انگاری عده ای، فرماندار شهرستان نور مازندران شد و سپس با رابطه وارد نهاد قضایی گردید و با زبان بازی پله‌های ترقی و خیانت را یکی بعد از دیگری طی نمود؛ امان از نفوذ و غفلت».
شما که خبر داشتین چرا تا الان سکوت کردید؟!!!
"...متأسفانه بعید می‌دانم مجلس جدید، خود را نیازمند چنین مرکزی بداند..."
دقیقا با همین تبختر و خود برتر بینی و ژانرال پنداری و دیگران را بیسواد و کندذهن و نادان خطاب کردن ؛ دولتهای یازدهم و دوازدهم را به دست گرفتید و امروز نتیجه آن برای همگان روشن است....!!!
جناب آقای تاج
آیا شما دارید مردم را از افشاگری میترسانید یا همکاران تان را؟
اگر واقعا چیزی میدانید که بقیه نمیدانند، و آن را به مراجع ذیصلاح اعلام نکرده اید، شما مسئولید!!!
و باید بازخواست گردید (کتمان حقیقت)
اگر نمیدانید و بلوف میزنید، باز هم باید بازخواست شوید،
سه شنبه ۳ تیرساعت ۸:۵۶
دلار ۲۰۲۰۰
سکه ۸۵۵۰۰۰۰
علی برکت الله !!!!
برای افشای فساد باید به کجای دستگاه قضا مراجعه کنیم؟ ما که به حراست و مدیران یک سازمان مراجعه کردیم گفتند شما باید علیه آن سازمان شکایت رسمی کنید تا ما رسیدگی کنیم، خود سازمان می گوید دنباله ی این موضوع را نگیرید که برایتان مشکل ایجاد می شود و دیگری می گوید ما به بازرسان خود بیشتر اعتماد داریم تا به مدارک شما!!!!!!!!!!!!! خب بگویید حرف نزنید دیگر!!!!!!!!!!
وعده رئیس جمهور درباره کنترل نرخ ارز در مصاحبه با رضا رشیدپور درتاریخ ۶ فروردین ۱۳۹۷ پس از عبور نرخ دلار از ۵۰۰۰ تومان :
من به مردم به صراحت می‌گویم دولت به دنبال افزایش نرخ ارز نیست و همواره من در دولت به مقامات مسئول این تاکید را داشتیم چراکه نوسانات مختلفی بر زندگی مردم خواهد گذشت. روحانی تاکید کرد: خیال مردم از بابت دلار راحت باشد. !!!!
اقای روحانی از زمان این مصاحبه تنها دوستل گذشته و دراین مدت نرخ دلار نه تنها کنترل نشد بلکه بیش از ۴ برابر افزایش بافت و به ۲۰ هزار تومان رسید !
چه توجیهی برای این جهش چشمگیر وتبعات ان برزندگی مردم دارید؟؟!!
اقای رییس جمهور لطفا توضیح دهید چرا باید قیمت خودروی ساخت داخلی مثل پراید به ۱۰۰ میلیون ومیانگین قیمت مسکن درتهران به ۱۷ میلیون تومان برسد ؟؟؟!!!
قیمت همه کالاها در این دوسال ۴-۵ برابر شده ایا حقوق کارگران هم درمدت مشابه ۴-۵ برابر شده ؟؟؟!!!
اقای روحانی لطفا پاسخ دهید
احتمال اینکه منصوری نمرده باشد هست
در پاسخ به کاربری که گفت از ندادن جعبه سیه میشود با کانادا معامله کرد . شما فکر کن در روز چقدر هواپیماها در کشورهای دیگر دچار سانحه میشوند اگر قرار باشد هواپیما یا مسافران را بعنوان گروگان کشورها استفاده کنند چه اتفاقی میفتد ؟ دوم اینکه کشورها تابع پروتکل و تفاهم نامه بین بین هستند . دعوای ایران و کانادا بخاطر زهرا کاظمی شهروند دو تابعیتی دچار مشکلاتی شده و متقابلا دولت کاندا هم همین درخواست را خواهد کرد که کسی که زهرا کاطمی را محاکمه .............کرد به کاندا تحویل بده من هم شهروند ایرانی را تحویل بدم . یا مثلا عربستان حجاج ما را گروگان بگیرد یا هواپیمای ما را یا امریکا هواپیمای ما را گروگان بگیرد چه اتفاقی میفتد کمی از احساسلت سیاسی بیرون برو .
آیا در باره قاضی منصوری, ترفندی وجود ندارد. یعنی برای ساکت کردن ذهن مردم از پرسشگری نقش نقش بازی نکرده اند؟
بهتره جسد منصوری رو از رومانی بخواهید برگردونن ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
ما جسد میخواییم یاللا
یاروشب میخوابه صبح پامیشه
ملکش چندبرابرشده
مستاجرها هم شب میخوابن صبح پامیشن
ارزش پولی که بابت رهن خانه داده نصف شده
جالب اینه که پلیس رومانی و دولت رومانی هیچ نظری نمی دهند و سکوت کرده اند و به احتمال قوی یک معامله شیرین انجام شده است که سکوت کنند. هر موقع کیهان و جناب روح ا.. حسینیان کشورهای خارجی را متهم می کنند یقینا می دانیم این قتل یا نمایش قتل در داخل کشور طراحی شده است.
سه شنبه ۳ تیر ساعت ۱۱:۱۳
دلار(اسکناس) ۲۰۴۰۰
دلار(حواله) ۲۱۰۰۰
سکه ۸۶۰۰۰۰۰
ارزو برجوانان عیب نیست !!!
این آقای سلیمی نمین از کی کارشناس سیاسی شده؟ او یک فرد است که در کشور ملکه طب خونده و در راس یک سازمان دولتی تاریخ پژوه قرار داده شده!! و تا حالا خدا وکیلی یه حرف منطقی از ایشون شنیده نشد. احمدی نژاد اتفاقا با یه کاپشن اومد و با یه کاپشن هم رفت وگرنه از نارمک می رفت شهرک غرب و یا اقدسیه!!
اردشیرخان خیر باشه؟؟؟ آخرعمری خیلی حرفها میزنی.....سرپیری ومعرکه گیری...بدبخت شناسنامتو نگاه کن 92 سالته
اردشیرخان خیر باشه؟؟؟ آخرعمری خیلی حرفها میزنی.....سرپیری ومعرکه گیری...بدبخت شناسنامتو نگاه کن 92 سالته
اردشیرخان خیرباشه؟؟ آخرعمری خیلی حرف میزنی....سرپیری ومعرکه گیری...
اقای زاهدی داری تند میری حواست باشه از اینجا رانده و از انجا مانده نشی...این اخر عمری مال دنیا ارزشش را ندارد...
سفارت ایران در رومانی چرا به وظایف قانونی خود عمل نمی کند؟ مگر تایید گواهی فوت به عهده سفارت نیست؟ آیا کنسول جسد را دیده و شناسایی کرده؟ اگر نه چرا؟
قوامی: اصلاح‌طلبان فعلا فردی در قد و قواره ریاست‌جمهوری ندارند
البته اگر انتظار ایشان در حد کاندیدهای دائمی اصول گرایان ( ... ) باشد همان بهتر که کاندید نداشته باشند.
با این حدود از اختیارات و این روش پاسخگویی ، ریاست جمهوری از اداره کردن یک نانوایی آسانتر است و قد و قواره نمی خواهد. مسئول نانوایی باید به مشتریان و کارگران خودش پاسخگو باشد ولی مسئولین ما پاسخگوی احدالناسی نیستند علی برکه الله.
جناب اقای زاکانی دامت برکاتو البته باندی
در خاندان شما یک ادمه راتگو وجود داشت که ان هم عبید زاکانی بود که از قضا دست اقای علیرضا زاکانی و همفکرانش و رفقاش و همکارانش رو سالها قبل رو کرده بود . دادن ضد اطلاعات به مردم شمارو در وضعیت سفید قرار نمیده . برادران تیپ گرفته از مجاهدین و حزب بعث و مارکسیست ها در امور امنیت و تبلیغات داخلی باید متوجه باشند این فنون تاثیر خودشو از دست داده و برادران عشق لات با تهمت سفید و پاک نمی شن
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر