بازدید 20037
پس از دو ماه رقابت داغ در قطب کشتی ایران؛

نقی کلانتری بخت نخست ریاست کشتی مازندران شد

پس از بررسی ها و کش و قوس های فراوان به نظر می رسد روی نام نقی کلانتری به عنوان گزینه بی‌طرف و فراگروهی اجماع نسبی صورت گرفته و احتمالا در مجمع آتی او ریاست کشتی مازندران را برای چهارسال در اختیار خواهد گرفت. توقعات از قطب کشتی ایران بالاست
کد خبر: ۹۸۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸ 20 June 2020

حدود دوماه از پایان دوره پرافتخار ریاست طولانی اصغر ثمربخش بر قطب کشتی ایران یعنی هیات کشتی استان مازندران می گذرد، فردی که کسوت ریش سفیدی میان گوش شکسته‌های این استان کشتی خیز داشت اما هنوز سرپرستی نیز برای جانشینی موقت او تا برگزاری انتخابات  معرفی نشده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در این مدت نسبتا طولانی، مدعیان و رقبای زیادی برای هدایت کشتی مازندران اعلام آمادگی و حضور در میدان کرده اند که بین آنها چهره های سرشناس و جهانی کشتی این دیار هم دیده می شوند. واقعا در اختیار گرفتن ریاست کشتی استانی که مرد و زن و پیر و جوان علاقمند و عاشق کشتی هستند و این رشته به یک فرهنگ عمومی بدل شده، سخت و دشوار است.

۱۱ کاندیدا که بین آنها نام های بزرگی همچون عسگری محمدیان، بهنام طیبی، حمید محمدنژاد و ... دیده می شوند برای انتخابات صف کشیده اند و تا امروز هم کنار نرفته اند اما اداره کشتی مازندران که به تنهایی اندازه اداره یک فدراسیون ، کار و تجربه طلب می کند، غیر از تعلق به این ورزش پهلوانی، شم و هنر و جوهره مدیریت می خواهد؛ فردی که مقبولیت عمومی داشته باشد و با اداره هیات کشتی مازندران آشنا باشد.

نقی کلانتری بخت نخست ریاست کشتی مازندران شد

اغلب کشتی‌شناسان مازندران در این مورد اتفاق نظر دارند که باید فارغ از دسته بندی ها و جهت گیری ها ، اداره کشتی استان را به یک مدیر سپرد که در میدان عمل نیز برنامه و افق مشخص داشته باشد و بتواند از حق یلان بیشه مازندران دفاع کند. پس از بررسی ها و کش و قوس های فراوان به نظر می رسد روی نام نقی کلانتری به عنوان گزینه بی‌طرف و فراگروهی اجماع نسبی صورت گرفته و احتمالا در مجمع آتی او ریاست کشتی مازندران را برای چهارسال در اختیار خواهد گرفت. توقعات از قطب کشتی ایران بالاست و در روزهایی که گفته می شود کشتی، سیر نزولی را طی می کند به این استان شمالی امید زیادی بسته شده که ناجی ورزش اول کشورمان در المپیک باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر