بازدید 81580
دو هزار و پنجاهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ادعای توکلی در مورد خانواده تاجگردون / طبری به احمدی‌نژاد وام داده بود؟ / خطر روی کار آمدن یک «شومن سیاسی» در انتخابات۱۴۰۰

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: واکنش رسمی دولت به یک خبر جنجالی علیه روحانی / نظر واعظ آشتیانی درباره احتمال تأیید صلاحیت احمدی‌نژاد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۸۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳ 20 June 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
برجام بی‌رحمانه قربانی اختلافات شد

روح‌الله جمعه‌ای در کافه خبر خبرآنلاین درباره تاثیر مخالفان در به هم خوردن توافق برجام گفت: توافق هسته‌ای ماحصل تصمیم نظام بود. اشتباهی که در برجام به وجود آمد مصادره آن بود. برجام که در دوران آقای روحانی و توسط وزارت خارجه با مسئولیت آقای ظریف روی داده باید به کل نظام تعمیم داده شود و نباید اجازه مصادره داد. ما باید به برجام افتخار کنیم همانطور که رهبری بر حفظ آن تاکید دارند. حتی فرمایشات ایشان درباره برجام هم مصادره می‌شود که باید با این مساله مبارزه کرد. رهبر انقلاب پس از خروج آمریکا راهبرد را تعیین کردند و گفتند مسائل باید از طریق این توافق ادامه یابد. اگر ایشان دستور خروج از توافق را صادر می‌کردند کسی می‌توانست مخالفت کند؟ در نهایت برجام به مجلس رفت. انتقاد می‌کنند که چرا سریع تصویب شد؛ نقش آقای لاریجانی به این شکل و آن شکل بود تا اینجا هم می‌توان انتقاد‌ها را پذیرفت، اما وقتی شورای نگهبان آن را تایید می‌کند چرا انتقاد‌ها ادامه دارد؟

ترامپ طی ۵ هفته گذشته روزی ۵.۵ ادعای نادرست داشته است

سی‎ان‎ان: رئیس جمهوری آمریکا در مدت پنج هفته در بازه زمانی مذکور ۱۹۲ ادعای نادرست داشت که ۶۱ مورد آن درباره کروناویروس یا بحران پاندمی بود که این مساله بیش از سایر موارد مورد توجه قرار گرفته و درباره آن ادعای نادرست شده است. میانگین ترامپ در این بازه پنج هفته‌ای حدود ۵.۵ ادعای نادرست در روز است که البته از ۷.۷ مورد ادعای نادرست در روز از هشتم ژوئیه ۲۰۱۹ و زمانی که شبکه خبری سی. ان. ان آن‌ها را رصد می‌کرد، کمتر است.

در مراجعه قاضی منصوری به سفارت ایران در رومانی چه گذشت؟

قاضی منصوری پس از آنکه دریافت از سوی پلیس، تحت تعقیب است به میل خود و برای دریافت اطلاعاتی به منظور بازگشت به ایران، به سفارت ایران در بخارست مراجعه کرد و توضیحاتی به وی داده شد. او با توجه به اینکه تحت تعقیب اینترپل ایران با حکم مرجع قضایی بوده در مکاتبات بین اینترپل ایران و رومانی، در زمان مراجعه به بیمارستان به دلیل بیماری، تحت حفظ قرار گرفته و از سوی اینترپل رومانی بازداشت می‌شود. اینترپل رومانی به او اعلام می‌کند تا زمانی که درخواست رسمی و مدارک، از قوه قضاییه ایران دریافت شود، تحت‌الحفظ خواهد بود و بازداشت را برای یک ماه دیگر تمدید می‌کند. برخی فعالان فضای مجازی مدعی شده‌اند سفارتخانه‌های ایران، محل نگهداری و بازداشت اتباع ایرانی هستند که این ادعا نه به لحاظ قانون داخلی و نه به لحاظ حقوق بین‌الملل، صحت ندارد. سفارتخانه‌ها فقط در این مواقع، انتقال‌دهنده پیام هستند و هیچ امکان و مجوزی برای بازداشت افراد در خارج از کشور ندارند. اکنون، دولت رومانی باید پاسخگو باشد، چرا در زمانی که منصوری تحت‌الحفظ بوده، نسبت به حفاظت از او اقدامات لازم را به عمل نیاورده است. /فارس

احتمال ورود ایران به مرز موج دوم کروناویروس

رکسانا مصلحی، پروفسور همه‌گیرشناس ژنتیکی در دانشگاه ایالتی نیویورک (SUNY) در گفتگو با خبرآنلاین: چیزی که در ایران عجیب است، این که میزان بروز و مرگ‌ومیر روزانه که داشت به طرف پایین می‌رفت، صاف شد و متاسفانه الان به جهت بالا حرکت می‌کند. وقتی تعداد روزانه مبتلایان حدود هزار نفر بود، محدودیت‌ها لغو شد، رستوران‌ها باز و مسافرت‌ها شروع شدند و ... بعد از این دوباره آمار روزانه مبتلایان بالا رفت و ده روز پیش این آمار به روزانه ۳۶۰۰ نفر رسید. برای همین این نگرانی وجود دارد که شاید ایران در مرز ورود به موج دوم پاندمی باشد. چه بخواهیم اسمش را بگذاریم نوسانات به سمت بالای موج اول یا شروع موج دوم، در مناطقی که کرونا در آن‌ها دوباره اوج گرفته است، شاید مردم مجبور شوند تصمیمات سختی بگیرند.

خطر قهر با صندوق رأی را باید همه جریانات جدی بگیرند

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری از اعضای ارشد مجمع روحانیون مبارز گفت: ما هیچ خوشحال نمی‌شویم که بگوییم رقبای ما با رأی کم به مجلس رفتند.‌ ای کاش اصولگرایان با کل ظرفیت به مجلس راه پیدا می‌کردند. خطر قهر با صندوق رأی را باید همه جریانات جدی بگیرند. علل و عوامل را دریابند و برای رفع آن برنامه‌های علمی و عملی ارائه کنند. مشکلات را به گردن یکدیگر نیندازند و فرافکنی نکنند. آن بخشی هم که سهم اصلاح‌طلبان بوده باید آسیب شناسی داخلی شود. بازنگری و اصلاح و اگر در جایی اشتباه بود از مردم عذرخواهی کنند. اگر در جایی شفاف نبود، روشن کنند و اگر در جایی خودخواهی‌ها و تکروی‌هایی صورت گرفته برطرف شود. اصلاح‌طلبان واقعاً متعهدانه رفتار کردند. در همین جریان انتخابات، احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب، با بی‌مهری‌هایی که در رد صلاحیت‌ها به آن‌ها شده بود نیامدند که انتخابات را تحریم کنند. /روزنامه ایران

خطر روی کار آمدن یک «شومن سیاسی» در انتخابات۱۴۰۰ وجود دارد

مرتضی طلایی، فعال سیاسی اصولگرا به خبرآنلاین گفت: در انتخابات ۱۴۰۰ جریانات سیاسی باید به سمت معرفی نیرو‌های جدید، اما کارآمد حرکت کنند. الزاما نباید یک نیروی قدیمی جریان اصولگرا رئیس جمهور شود. رئیسی تصمیم دارد تحول در دستگاه قضا را پیش ببرد، اما شاید بنا بر مصالحی دولت جوان با محوریت رئیسی شکل بگیرد. خطر روی کار آمدن یک شومن در انتخابات ۱۴۰۰ وجود دارد، شورای نگهبان نیز باید اجازه ورود چنین افرادی را ندهد. وی درباره تحرکات انتخاباتی احمدی نژاد گفت: باید کسانی وارد عرصه انتخابات شوند که پس از به قدرت رسیدن دچار توهم نشوند و تحت تاثیر اطرافیان خود به ارزش‌های اصیل نظام و انقلاب پشت نکنند. احمدی نژاد که اصل ولایت فقیه را زیر سوال می‌برد شایسته تایید صلاحیت شدن و رئیس جمهور شدن است؟ باید بپذیریم که ورود احمدی نژاد به عرصه تمام معادلات اصلاح‌طلبان و اصولگرایان را به هم می‌ریزد.
 
وکیل قاضی منصوری: قاضی منصوری آدمی نبود که قصد خودکشی داشته باشد

وکیل مدافع قاضی منصوری با بیان اینکه من و خانواده ایشان معتقدیم که قاضی منصوری آدمی نبود که قصد خودکشی داشته باشد، گفت: یکی دیگر از دلایلی که قاضی منصوری اصرار داشت به ایران بازگردد دلایل خوبی بود که برای دفاع از خود داشت و معتقد بود اتهام دریافت رشوه به ایشان وارد نیست. امیرحسین نجف‌پورثانی، وکیل مدافع غلامرضا منصوری در خصوص جزئیات این پرونده و درگذشت موکلش در رومانی اظهار کرد: قاضی منصوری چهارشنبه هفته گذشته خودش را به سفارت معرفی کرد و بعد از آقای سفیر اجازه گرفتند و دو شب هم در سفارت حضور داشتند، یعنی از عصر چهارشنبه تا پنجشنبه شب در سفارت حضور داشتند و پنجشنبه شب به دلیل حال نامساعد به بیمارستان منتقل شدند و به محض اینکه به بیمارستان رسیدند، توسط پلیس رومانی دستگیر شدند.

ابهام علی باقری درباره مقصد اول اروپایی قاضی منصوری

علی باقری، معاون امور بین‌الملل و حقوق بشر قوه قضاییه در واکنش به مرگ قاضی منصوری گفت: پس از پیگیری‌ها مشخص شد متهم به یک کشور اروپایی رفته که سابقه سیاهی هم در نقض حقوق ملت ایران دارد؛ در آنجا هر چه پیگیری صورت گرفت آن کشور نه تنها برای استرداد وی با کشورمان همکاری نکرد بلکه هیچ پاسخی هم در این رابطه نداد. باقری اضافه کرد: چندی قبل منصوری از آنجا به کشور رومانی رفت. پیرو پیگیری پلیس اینترپل ایران، پلیس رومانی وی را تحت تعقیب قرار داد و بر اساس دستور قاضی رومانیایی، متهم را به مدت یک ماه تحت نظر قرار دادند تا اقدامات و تشریفات حقوقی و قضایی برای استرداد انجام شود. قرار بود این مسیر استرداد انجام شود که روز گذشته (جمعه) خبر فوت وی منتشر شد. به گفته معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه، نکته قابل توجه در این پرونده این است که چرا وقتی آقای منصوری در یک کشور اروپایی بود که با جمهوری اسلامی ایران برای استرداد وی همکاری نمی‌کرد، هیچ خطری متوجه او نبود، اما در یک کشور اروپایی دیگر که درباره مراحل استرداد وی با ایران همکاری می‌کند، چنین اتفاقی برایش رقم می‌خورد و این یک شبهه جدی برای دستگاه قضایی است.
 
مخالفت استاندار تهران با بازگشایی تالار‌های عروسی

استاندار تهران ضمن مخالفت با بازگشایی تالار‌های عروسی برای برگزاری مراسم گفت: به عنوان مسئول ستاد مقابله با کرونا استان تهران مخالف بازگشایی تالار‌ها برای مراسم عروسی و ... هستیم و اگر تالاری تنها برای پذیرایی و بدون برگزاری مراسم بازگشایی شود موافق هستیم، چون یکی از کانون‌های انتشار ویروس این تالار‌ها بودند.

حسین شریعتمداری: نیاز حیاتی امروز کشور خروج از NPT است

حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: نیاز کنونی و حیاتی امروز کشور خروج از NPT است. اقدامی که اگرچه خیلی دیر شده، ولی از آنجا که برجام فاجعه و خسارت محض است، جلوی این ضرر بزرگ از هرجا که گرفته شود به نفع کشور است. او همچنین نوشت: بازی «برد - برد» این است نه آنچه دولت محترم شعارش را می‌داد و خروج ما از NPT بازی دو سر برد آمریکا و اروپا را به دو سر باخت تبدیل خواهد کرد.

عیسی شریفی و سیف در بازداشت هستند

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح وی با اشاره به پرونده دادگاه قائم مقام شهردار اسبق تهران، تصریح کرد: این پرونده بسیار مهم و پیچیده و به لحاظ بررسی دقیق پرونده‌های اقتصادی ملزم به انجام کار کارشناسی است. وی افزود: تعداد جلسات برگزار شده در این پرونده بیش از ۴۰ جلسه است. همچنین پرونده ۹ متهم دارد که ۲ نفر از متهمان این پرونده یعنی آقای سیف و آقای شریفی بازداشت و ۷ نفر دیگر با قید وثیقه آزاد هستند. حجت الاسلام و المسلمین بهرامی در خصوص اتفاقات رخ داده در مرز ایران و افغانستان گفت: در خصوص این پرونده لازم بود تا تحقیقات میدانی انجام شود؛ بنابراین، از مقامات مسئول خود در استان‌های مرزی اعم از مرزبانی، اداره کل وزارت اطلاعات و مسئولان وزارت خارجه استعلامات مربوطه اخذ شد. وی افزود: در بررسی‌هایی که صورت گرفت، هیچ گونه آثاری مبنی بر این که جمهوری اسلامی ایران در خصوص ناپدید شدن اتباع افاغنه دخیل باشند محرز نشد، لذا نباید نقش قاچاقچیان انسان را فراموش کنیم که برای گرفتن پول‌های کلان از افراد؛ آن‌ها را از مرز خارج می‌کنند و ناگفته نماند در زمان ناپدید شدن اتباع افغان وقوع سیل نیز در این محل گزارش شده بود و احتمال دارد این افراد در این سیل غرق شده باشند.
 
واکنش مهاجرانی به ماجرای بولتون و ترامپ

عطاءالله مهاجرانی با اشاره به خاطره‌ای از امام خمینی (ره) به انتشار کتاب بولتون علیه ترامپ واکنش نشان داد.عطاءالله مهاجرانی در صفحه شخصی‌اش در توئیتر نوشت: «وقتی متفکر و فیلسوف الهی، مرتضی مطهری با گلوله گروه افراطی فرقان، شهید شد امام خمینی این حدیث را خواندند: "خداوند این دین را با انسان تبهکاری یاری می‌کند. " اشاره به آثار شهادت مطهری. اکنون تبهکاری به نام بولتون، ضربه‌ای به ترامپ زده است باور نکردنی؛ ضربه‌ای تا عمق نخاع ترامپ.»
 
امام جمعه شیراز: طلبه‌های ما در آمریکای جنوبی کشته می‌شوند

امام جمعه شیراز با گرامیداشت روز تبلیغات اسلامی و قدردانی از تلاش‌های سازمان مربوطه، خاطرنشان کرد که علی‌رغم تمام تلاش‌های قابل ستایش، در تبلیغ مسائل اسلامی، نسبت به آنچه باید، فاصله زیادی داریم.آیت‌الله دژکام با اشاره به اینکه امروز طلبه‌های ما در آمریکای جنوبی و در راه تبلیغ دین اسلام، کشته می‌شوند، گفت: در کشوری نظیر برزیل با آن وسعت، که یکی از مناطق تبلیغی محسوب می‌شود، افراد زیادی هستند که حرف‌های اهل بیت (ع) به گوششان نرسیده است. تعداد این افراد در جهان به چند میلیارد می‌رسد.امام جمعه شیراز گوشه‌ای از کار تبلیغ دین اسلام در سطح جهان را بر عهده سازمان تبلیغات دانست و ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد تربیت مبلغان کیفی بیشتری باشیم.
 
اظهارات مشاور روحانی درباره مجلس یازدهم

حمید ابوطالبی مشاور رییس‌جمهوری در رشته توئیتی نوشت: بهارستانِ جدید با گفتمان انقلابی - عدالت‌خواهی همواره بر سه محور تکیه می‌کند: "حزب الّلهی بودن؛ انقلابی بودن؛ جوانگرا بودن" و تاکید بر این‌که تفاوت اصلیِ آنان با پیشینیان در انقلابی بودن و غیرانقلابی بودن، به عنوان دو گفتمان و رویکرد است. طالبی بامداد شنبه در این رشته توئیت افزود: معنای این امر آن است که سال١۴٠٠ می‌خواهد به جای سال١٣۵٨بنشیند؛ و انقلابیونِ جدید۴٠ساله به جای جوانانِ ٢٠تا٣٠ ساله‌ی آن دوران که رژیم پهلوی را دیده، آفریننده‌ی انقلاب بوده، در دفاع مقدس حماسه ساخته و کشور را از بحران‌ها رهانده‌اند. وی تصریح کرد:، امّا مهم این است که آنان گفتمانِ روشنی ارائه می‌کرده‌اند؛ در حالی که این انقلابیون بر خلافِ مشروعه خواهان هیچ گفتمانِ روشن، هیچ رویکرد یکپارچه و هیچ برنامه‌ای جز مطالبی پراکنده ندارند؛ سوال اساسی این است که با کدام منطق و تضمین، مردم و جامعه سیاسی باید به این مطالب پراکنده توجه کنند؟
 
مشاور میرسلیم: در انتخابات ۱۴۰۰ اصلاح‌طلبان رای خواهند آورد

مشاور مصطفی میرسلیم درباره‌ی پیروز انتخابات ۱۴۰۰ می‌گوید، نظرش این است که اصلاح طلبان رای خواهند آورد.هاشمی مشاور «سیدمصطفی آقا میرسلیم» در پاسخ به انصاف نیوز در عین حال تاکید کرد: پاسخ به این سوال کمی زود است.او همچنین در پاسخ به این پرسش که با توجه به اوضاع و احوال مجلس جدید آیا تصمیمی دارند یا خیر هم گفت: من خیلی نمی‌توانم پاسخ دقیقی به این سوال بدهم، اما هر وقت از ایشان می‌پرسیم نه ابراز تمایل و نه ۱۰۰ درصد رد می‌کنند لذا در این زمان پاسخ مشخصی وجود ندارد. اساسا مجلس خیلی در انتخابات ریاست جمهوری تاثیرگذار نیست. نظر شخصی من این است که در انتخابات ۱۴۰۰، فردی از جناح اصلاحات رای خواهد آورد.
 
نظر واعظ آشتیانی درباره احتمال تأیید صلاحیت احمدی‌نژاد

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: گاهی برخی را توهم می‌گیرد که چون دولت مستقر ضعیف عمل کرده است، پس خودشان در دولتشان خوب عمل کرده‌اند؛ درصورتی که این‌طور نیست. به بیان صریح‌تر ضعف دولت روحانی دلیل بر بالابودن رأی احمدی‌نژاد نیست.گفت‌وگوی اخیر احمدی‌نژاد گمانه‌زنی‌ها درباره حضور او در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده را بیش از پیش کرد تا مشخص نباشد که اولا درصورت حضور او در انتخابات تأیید صلاحیت می‌شود یا خیر و ثانیا در صورت تأیید صلاحیت طیف‌های مختلف اصولگرایی یا دست‌ِکم بخشی از اصولگرایان پشت او می‌ایستند یا آنکه او تنها خواهد ماند. به هر حال هرچه باشد بی‌تردید حضور محمود احمدی‌نژاد در انتخابات می‌تواند بر معادلات سیاسی تأثیر گذار باشد.امیررضا واعظ آشتیانی درباره این موضوع گفت: «هر کسی اگر واجد شرایط باشد، حق دارد که در انتخابات ثبت نام کند و اگر از سوی شورای نگهبان صلاحیتش احراز شد می‌تواند در معرض رأی مردم قرار بگیرد؛ آقای احمدی‌نژاد هم از این قاعده مستثنی نیست، اما از یک سو تأکید می‌کنم که باید در هرگونه گمانه‌زنی نقش بررسی صلاحیت‌ها را در نظر بگیریم و از سوی دیگر باتوجه به تجربه تاریخی در این چند دهه بدانیم که در نظام جمهوری اسلامی تا کنون هیچ رئیس‌جمهوری بیش از دو دوره رئیس‌جمهور نبوده است. رؤسای‌جمهوری که هشت‌سال سکان اجرایی این کشور را در دست داشته‌اند، هرکاری می‌توانستند انجام دهند در همان هشت‌سال انجام داده‌اند و عملا چه تفکری مازاد بر گذشته دارند که بخواهند برای مثال درصورت انتخاب مجدد کشور را به سمت توسعه ببرند یا بحران‌های خارجی و داخلی را حل کنند».
 
طبری به احمدی‌نژاد وام داده بود؟

یک فعال رسانه‌ای گفت: نکته مهمی که این روز‌ها فراموش شده این است که تخلفات طبری را در دوره آملی لاریجانی منحصر کرده‌اند در حالیکه اصل داستان به دوره آقای مرحوم هاشمی شاهرودی برمی‌گردد، زمانی‌که اطرافیان احمدی‌نژاد هم دوره‌ای آقای هاشمی شاهرودی بودند و وام‌های متعدد توسط اکبر طبری به احمدی‌نژاد داده می‌شد.محمد مهاجری در رابطه با اظهارات محسنی اژه‌ای که بیان کرده بود تخلفات طبری بر او احراز نشده و در پاسخ به این سوال که چگونه است قوه قضائی‌هایی که باید از حقوق عمومی مردم حراست کند صلاحیت این افراد برای‌شان محرز نشده است، گفت: صحبت محسنی اژه‌ای را از جهت حقوقی و در مقام یک شخصیت قضایی درست می‌دانم، زیرا یک قاضی باید برای اظهاراتش ادله قضایی داشته باشد. صرف گزارش و شنیده‌ها قاضی را به نتیجه نمی‌رساند، از این جهت او درست می‌گوید، زیرا این صحبت پایه قضایی و حقوقی دارد. اما امیدوارم محسنی اژه‌ای قضاوتی که راجع به طبری دارد، در مورد همه بیان و با همه عادلانه و یکنواخت برخورد کند. نکته حائز اهمیت این است که کار‌های اکبر طبری انفرادی نبوده، اکبر طبری موقعیت بالایی در دستگاه قضا داشته، اما کارهایش سازماندهی شده و تیمی و باندی انجام گرفته و از این جهت، تعجب‌آور است که محسنی اژه‌ای و دیگر مسئولان ارشد قوه قضائیه نسبت به این موضوعات تساهل کرده‌اند که یک فرد در یک موقعیت قابل قبول در قوه قضائیه، اعمال نظر کرده است.
 
ادعای توکلی در مورد خانواده تاجگردون

رئیس هیات‌مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای به اعضای کمیسیون تحقیق دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از آنان خواست تا به اعتبارنامه غلامحسین تاجگردون به خاطر برخی مسائل رأی ندهند.احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در قسمتی از نامه اش به اعضای کمیسیون تحقیق دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی مدعی می‌شود که اسناد متقن نشان می‌دهد که ظفر تاجگردون پدر نماینده گچساران، ۴۰۰ هکتار زمین در تصرف داشت که ۳۵۰ هکتار آن را دادگاه انقلاب مصادره کرده بود.وی در ادامه این نامه می‌نویسد، ولی عجیب این است که خانواده تاجگردون هنوز نزدیک به ۵۰۰ هکتار زمین دارد. نکته بسیار مهم در اینجا پیشنهادی است که در کمیسیون تلفیق که آقای تاجگردون آن را کنترل و مدیریت می‌کند و به لایحه بودجه ۹۷ دولت اضافه می‌گردد. در این لایحه به تبصره (۱۱) اضافه می‌شود زمین‌هایی که قبلاً تصرف شده‌اند و یا به هر شکل واگذار شده‌اند و کاری روی آن‌ها انجام نشده، در صورتی که دارای مستحدثات باشند با قیمت کارشناسی به متصرفان واگذار شود. این حکم به متصرفانی امثال آقای تاجگردون فرصت می‌دهد تا به متصرفات غاصبانه، لباس قانون بپوشانند. در واقع این دقیقاً همان فساد قانونی است که رهبر فرزانه انقلاب چند سال پیش نسبت بدان هشدار داد. این ماده، با وجود مخالفت سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور، کارشناسان مستقل و برخی نمایندگان مجلس، متأسفانه با ۱۳۱ رأی تصویب می‌شود. شورای نگهبان آن را تایید نمی‌کند و پس از اصرار مجلس به مجمع تشخیص رفته؛ البته امید است در آنجا رد شود.
 
حاشیه برای حزب اتحاد ملت

برخی از اعضای حزب اتحاد ملت ایران به دلیل برخی انتقادات و همچنین رفتار حزب از عضویت در این حزب استعفا کرده‌اند. بر پایه این خبر، ۳۲ نفر از اعضای هیأت رئیسه شورای منطقه‌ای و شورای حوزه‌های شهرستانی حزب اتحاد ملت در استان همدان با انتشار بیانیه‌ای با عنوان اختلاف با مرکزیت حزب، دسته جمعی استعفا کردند. در تهران نیز برخی از اعضای حزب اتحاد ملت ایران استعفای خود را به شورای مرکزی حزب تقدیم کرده‌اند. به گزارش فارس، انتقاد از اصلاح‌طلبان در به وجود آمدن شرایط موجود از جمله دلایل احتمالی استعفای برخی از اعضای این حزب است.
 
واکنش آشنا به درخواست برخی اصولگرایان برای خروج از NPT

حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور به درخواست برخی اصولگرایان مبنی بر خروج از ان پی تی واکنش نشان داد.به گزارش انتخاب، کریمی قدوسی نماینده مجلس در توئیتی اظهار کرد: وقتش رسیده که کار را مجلس_یازدهم تمام کند و زنجیری که هفت سال آقایان روحانی، ظریف، عراقچی و جریان نفوذ با اسم رمز برجام بر گردن امت اسلام انداختند تا ما را تسلیم نظام سلطه نمایند، با خروج از NPT پاره و به این رنج پایان دهد.
آشنا در پاسخ اینطور جواب داد؛
سلام علیکم
اگر دوباره اتهام زنی را شروع نمی‌کنید؛ آیا ممکن است به دوسوال پاسخ دهید!
آیا شما و بزرگ‌ترهای‌تان فکر کرده‌اید بعد از خروج ایران از ان پی تی، دیگر کشور‌ها از جمله چین و روسیه چه می‌کنند؟
پاسخ ایران به اقدامات احتمالی دیگران چه باید باشد؟
با احترام
دلواپسان از نوعی دیگر
 
واکنش رسمی دولت به یک خبر جنجالی علیه روحانی

روابط عمومی ریاست جمهوری نسبت به انتشار خبر ساخت غیرمجاز منزل مسکونی برای روحانی بیانیه‌ای صادر کرد.روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری در خصوص موضوعات مطرح توضیحات زیر را ارائه کرده است؛

۱- ملک مذکور از جمله املاک قدیمی متعلق به نهاد ریاست جمهوری است و به هیچ وجه مالکیت شخصی ندارد و در سال‌های گذشته نیز از سوی نهاد ریاست جمهوری مورد استفاده قرار گرفته است.

۲- این ملک قدیمی بر اثر گذر زمان و عدم رسیدگی در سال‌های گذشته دچار آسیب‌های جدی و به شکل نیمه مخروبه درآمده بود که در چند سال قبل برای ساخت گودبرداری شده بود. رها شدن گودبرداری مورد اعتراض همسایگان بوده و بیم آن می‌رفت که به منازل آنان نیز آسیب بزند، به همین جهت ساخت آن در سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.

۳- کاربری ملک مذکور مسکونی و شخصی نبوده و ساختمانی با کاربری اداری است و انتشار خبر ساخت منزل مسکونی برای رئیس جمهور در عین کذب بودن، یک شیطنت آشکار و کاملاً با اغراض مشخص صورت گرفته است.

۴- ساخت این ملک با هماهنگی کامل با شهرداری تهران انجام شده و موضوع تخلف و ساخت خارج از روابط نیز کاملاً فاقد حقیقت است.

۵- این خبرسازی کذب براساس برخی قرائن موجود از سوی کسانی صورت گرفته که طی سال‌های گذشته برنامه‌ای برای این ملک داشته‌اند که به علت عدم توفیق در رسیدن به اهدافشان اینچنین فضاسازی‌هایی کرده‌اند.
 
نجفی به ۴ ماه حبس محکوم شد

وکیل مدافع محمدعلی نجفی گفت: موکلم در پرونده شکایت الیاس قالیباف از او به اتهام افترا به ۴ ماه حبس تعزیری محکوم شده است. حمیدرضا گودرزی در گفتگو با ایسنا درباره پرونده شکایت الیاس قالیباف از موکلش گفت: شعبه ۱۰۵۹ دادگاه کارکنان دولت موکلم را به اتهام افترا به ۴ ماه حبس تعزیری محکوم و درباره اتهامات دیگر موکلم یعنی نشر اکاذیب و گزارش خلاف واقع حکم برائت صادر کرده است. وی افزود: طبق ماده ۶۹۷ قانون مجازات اسلامی «هر کس به وسیله اوراق چاپی یا خطی یا به وسیله درج در روزنامه و جراید یا نطق در مجامع یا به هر وسیله دیگر به کسی امری را صریحا نسبت دهد یا آن‌ها را منتشر کند که مطابق قانون آن امر جرم محسوب می‌شود و نتواند صحت آن اسناد را ثابت کند، جز در مواردی که موجب حد است، به یک ماه تا یک سال حبس و تا ۷۴ ضربه شلاق یا یکی از آن‌ها حسب مورد محکوم خواهد شد.» این در حالی است که در پرونده اصلی گزارش شهرداری خطاب به دادستانی ارسال و مراتب به شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت ارجاع شده است و هنوز تصمیمی در مورد آن اتخاذ نشده است؛ لذا جرم افترا هنوز تحقق نیافته که بتوان متهم را محکوم کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۳۵
عجیبه که اکثر خواسته های برخی با خواسته های نتانیاهو در یک راستا هستند!!!
پاسخ ها
طناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
تابناک سایتو به گند کشیدی هنوز تکلیف کامنتهای صبح ما روشن نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
عجیب این هست که ظریف داره خودش رو می کشه که بگه اروپا خوب است و تحت فشار آمریکا نمی تونه به تعهداتش عمل کنه ولی نمی بیند که سه کشور برجامی اروپایی پیش نویس رو نوشتند نه آمریکا!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
شما بفرمایید در مقابل رعایت قوانین آژانس چه امتیازی را به دست می آورید.
حتی الان حق حیات (دارو و غذا در برابر نفت) هم ندارید.
حالا هی استخوان را لای زخم خود نگاه دارید
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
بسته خبری امشب . اختلاس . انتخابات ۱۴۰۰. برجام .... تمام این‌مسایل راه حل وجود دارد منتها اصولگرایان چون میگویند ما در حوزه های اقتصادی و قضایی و شکل اداره کشور و بانک و بورس و حقوق و روابط خارجی میخواهیم متفاوت عمل کنیم و متفاوت باشیم .‌اگر این تفاوت ها وجود نداشته باشد ممکن هست به سمت لیبرال دمکراسی سقوط کنیم . اما انها نمیدانند وقتی لوازم اداره یک کشور از دستاوردهای علمی بشری در حوزه اقتصاد و سیاست از جوامع پیشرفته قرض کردید و بلکه بعضی ها را عمل میکنید و بعضی از موارد را رد میکنید نتایج و عواقبی دارد که با رشد جمعیت در حال به بن بست رسیدن هستیم . شما نگاه کنید کدام کشور اینقدر اختلاس دارد . پارتی بازی دارد . ؟ وقتی اصولگرایان میخواهند برای خودشان از قشر اقلیت جامعه طرفدار جمع کنند اجازه میدهند که انها در حاشیه امن باشند . نشود از انها انتقاد کرد . . اشکال از تفکر خود اصولگرایان هیت . اصولگرایان در این بحث چالشی شرکت کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
تابناک جان چرا سانسور کردی؟کلا پیام رو درج نمیکردی سنگینتر بودی!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
چند نظر در بسته خبری دیشب در جواب بعضی از دوستان گفتم که اگر منتشر می کرد کل دنیا پرستی این هابه چالش می کشید ولی ترسید و منتشر نکرد!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
دستتون از تو جیبم بکشید بیرون
دیگه هیچی توش نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
به امید خدا احمدی نژاد میاد و مورد استقبال مردم هم قرار میگیره. شما هم فعلا دست و پا بزنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
یکشنبه ۱ تیر ساعت ۱۱:۴۸
دلار(اسکناس) ۱۹۴۰۰
دلار(حواله) ۱۹۷۰۰ به بالا
سکه ۸۱۰۰۰۰۰
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
منظورتون چیه،یعنی اگه امروز یکشنبه باشه و نتانیاهو بگه انروز یکشنبه است،این اشتباهه
اگر کاسبان برجام ، امثال آشنا را نداشتند چه می کردند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
هدیه را پس بدهید

۷۵۰ سکه طلا؛ هدیه روحانی به تیم هسته‌ای

جواد ظریف:
۱۰۰ سکه و دریافت نشان درجه یک لیاقت و مدیریت

علی‌اکبر صالحی و سردار حسین دهقان:
۱۰۰ سکه و دریافت نشان درجه یک شجاعت
نماینده سابق
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
عوضش کاسبان تحریم واصحاب طبری واختلاس ودزدی تا تونستند تازیدند
شومن سیاسی!!! نگاهی به سران سه قوه بیندازید
خطر قهر با صندوق رأی را باید همه جریانات جدی بگیرند!!! مردم یا مسیولین ؟؟
پاسخ ها
سید محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
آقای انصاری هیچ فرقی بین تو ولاریجانی نیست هیچ فرقی بین مدعیان اصول واصلاح نیست
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
به نظرم اگه ما ایرانی ها را کلا از کره زمین بندازن بیرون
خیال افرادی مانند شریعتمداری
راحت می شه.
برجام افتخار نبوده و نیست وقتی حق و حقوق کشور را در قبال فروش نفت خودمان واگذار کرده اید
در ضمن اگر دولتی غیر از این دولت سر کار می امد برجامی شکل نمی گرفت
پس لطفا ادرس غلط ندهید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
شما فکر کن دیگه هیچ برجامی وجود نداره . کشور را با تحریم ادراه کن ؟ تازه تحریم‌کلی نیستیم بلکه تحریم یک جانبه امریکا هستیم . چرا برخی رفتارهای سیاسی داخلی و خارجی شماها ایده آل و معقول نیست که ملت را دچار گرفتاری کردید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
تحریم های امریکا اصلی نیست و نه تحریم های دیگر
رفتارهای خارجی معقول نیست؟
حالت خوبه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
اشتباه نوشتم
تحریم امریکا اصلی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
آقا ما حرفی نداریم ولی به شرط آنکه همه نمایندگان مجلس خصوصا این آقایان باحداقل حقوق و ماهی3 میلیون قانع شوند و مانند ما فشار تحریم را حس کنند
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
برجا بد تری را خواهید پذیرفت
بله کیهان!! برجام خسارت محض بود ،ولی برای کاسبان تحریم!!! پس تصمیم گرفتند که انرا به هر شکل ممکن نابود کنند و تقریبا موفق شدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
الان چی چرا دوباره رفتید به ان دوران؟ طرف مقابلتون که متمدن و قوانین پذیر بودن
در ضمن کسی کاسب تحریم نیست چون اگر کسی رانتی هم می گیرد باید جلوی این رانت را گرفت و همیشه هم بوده چه با برجام و چه بدون برجام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
نسیه خودفروشی کردید و در مقابلش جز وعده هیچ نگرفتید.
حالا چاره ای ندارید به جز گفتن اینکه تقصیر دولت قبله، یا تقصیر مجلس بعده یا تقصیر دولت در سایه.
ماشاءالله چه رویی دارید
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
۲۱.۵۹
برای شما که فیلمتون هم در امد تو وی ای پی ایرباس برجامی تیتر میزدین هواپیمای کاغذی بله چیزی نگرفتیم.یعنی چشمتون ندید هواپیمایی که خودتون توش نشسته بودید بقیش بماند
:)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
برجام واسه شماها که خوب شد. ارز دولتی گرفتید ولی در بازار آزاد 5 برابر فر وختید دل کوه را تراشیدید و ویلا ساختید. اجناس اساسی را احتکار کردید مثل دارو/ دنبال گرفتن نمایندگی مک دونالد بودید. با واردات بی رویه سس و پنیر خارجی دنبال کسب درآمد بودید. 3 میلیارد دلار غذای سگ و گربه وارد کردید. 5 میلیارد دلار دولتی رو بالا کشیدید. صدها تن طلای کشور را در طر ح کنترل نرخ سکه به تاراج بردید پس بهتر است که ساکت باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
اینا همش شایعه است. رئیس جمهور گفتند برجام موفق بوده است.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
۲۲.۰۷
واقعا ایکیو ۶۸ هستی یا تظاهر میکنی؟همه چیز خوب بود تا زمانی که شما برجام رو نابود کردید و ارز دولتی و دور زدن تحریم و بقیه مقوله ها بعد نابودی برجام شروع شد. اگر برجام سالم مونده بود از دست شما دیگه اون موارد که شمردی پیش نمیومد.ماشالله به سنگ پا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
اگر برجامی درکار نبود الان صحبت از این نبود که چرا از برجام خارج شدن و یا این که اقتصاد را به هم بریزید و یا این که صحبت از این که چگونه از رشد منفی اقتصادی خارج بشویم وجود نداشت بلکه صحبت از این بود که چگونه رشد اقتصادی را بیشتر کنیم می بود
این مهاجرانی حتی اگه راست هم بگه به دل آدم نمیشینه
پاسخ ها
کفائی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
راستی چرا قاضی منصوری رو از پرونده حذفش کردند
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
امروز تاکسی سوار شدم
نفر جلو که مرد میانسالی بود و بنا و سواد در حد ابتدایی داشت گفت.
دیدن اگه این منصوریه بیاد ایران ودهن باز کنه خیلی افتضاح می شه
گفتند چه کاری
بذار همونجا کلکش بکنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
جناب عطاالله مهاجرانی
لطفا فقط بگوئید در کشور ملکه انگلیس که بد ترین دشمن دیرینه ما بوده است
چرا خانوادگی پناه گرفته اید ؟
کدام را باور کنیم ؟
اقای مهاجرانی این کار امدادهای غیبی نبود بلکه کار اربابان پشت صحنه دنیا که دنیا را مدیریت میکنند و رییس جمهورها و دولتها را تعویض و تعیین میکنند و طرح های منطقه ای برای هر نقطه دنیا دارند و بسیار هم ثروتمند هستند میباشد و طبق خواست انها ترامپ حتما باید ببازد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
و نشان دهنده نقش قوق ازادی بیان
و دموکراسی
در آمریکا است
که مخالفین میتوانند ،
حتی رئیس جمهور که حکم بالاترین مقام ، قوی ترین کشور دنیا را دارد
را به زیر سوال ببرند و عیوب او را بر ملا کنند !!!؟؟؟؟
کمی از خواب و رویا بیرون بیایید
و بس کنید
اقایان برجام اول خودشان تایید کردن و بعد بردن شورای امنیت ملی و انجا هم تایید کردن و بعد مجلسی که ریاستش جناب لاریجانی باشد معلوم است انجا هم تایید می کرده ان وقت گیر می دهید چرا شورای نگهبان تایید کرده؟
شورای امنیت ملی که که باز ریاستش رییس جمهور است تایید کند شورای نگهبان دیگر کاره ای نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
شورای نگهبان کاره ای نیست ؟ چطور در رد صلاحیت ها دست کارامد هست ؟ حتی در تایید یا رد مصوبات مجلس ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
جایگاه شورای امنیت ملی از شورای نگهبان بالاتر است وکلا همه دستگاهها در انجا جمع هستند که ریاست ان بر عهده ریاست جمهوری است و بیشترین افراد دولت هم در انجا هستند تا دیگران و نایبش هم وزیر کشور است و وقتی این شورا یک تصمیم گرفت لازم الاجرا است برای همه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
در ضمن شما هنو درگیر رد صلاحیت ها هستی؟ اینقدر سیاسی کار نباش و به فکر این دوره مجلس باش که بخواهی عدالت گر و دنبال رو گرفتن حق برای مردم باشد
خروج از ان پی تی؟ اگر جدی گفته باشید با اینکار حلقه دیگری به زنجیر دست و پای ما اضافه خواهد شد. در نظام طبیعت در دعوای ضعیف و قوی ضعیف بازنده است و البته اگر خارج هم نشویم باز ما ضرر خواهیم کرد‌ .کسانی که این چارت را برای امریکاییها مینویسند انرا طوری طراحی کرده اند که در هر صورت بازنده ماییم منتهی یک راه مثل همین خروج از ان پی تی یا بقول ان اقا ام پی تی !!! کار را سریعتر تمام خواهد کرد و مسیر دیگر قدری طولانی تر خواهد بود.در هر صورت من با پیشنهاد ایشان صد در صد موافقم و دندان کشیدنی را زودتر بکشیم و ببینیم ته این داستان چه برایمان دارد
پاسخ ها
نقد بورس و مالیات
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
مالیات از خانه های خالی بسیار خوب است ولی چرا مالیات از سودهای باد آورده روزانه 5 درصدی بورس که توسط دلالان و سفته بازان بورس کسب میشود معاف از مالیات است. از فرورئین ماه تا الان ظرف فقط 3 ماه بورس به طور متوسط 140 درصد رشد کرده است. چرا مالیاتی از آن گرفته نمیشود و تازه دولت این اطمینان را هم به سفته بازان بورس میدهد که مالیاتی از آنها نخواهد گرفت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
نقد بورس و مالیات دوباره فعال شدی . فعال بورس با هر معامله ای مالیات می ده همون لحظه هم ازش گرفته می شه چون کاملا شفاف و آشکاره و هیچگونه فرار مالیاتی و معاملات پنهانی وجودنداره . هر شرکت فعال در بورس مالیات پرداخت می کنه و صاحبان سهام که مالکان شرکت هستند هم مالیاتشون رو می دن . این هم شفاف و روشنه . دیگه چند بار از یه چیز باید مالیات گرفت ؟؟؟؟؟ بدبخت حسود یه کم دلت رو صاف کن و فعالیت درست
اقتصادی داشته باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
چرا این مثلا نمایندگان اصولگرای مسلمان عدالت خواه مردمی مجلس !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
به دولت روحانی اعتراض نمی کنند ؟
که چرا پس از گذشت ۳ ماه از سال
هنوز افزایش و همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را اجرا نکرده ؟؟؟؟
و ۳ میلیون بازنشسته باید با تنها ماهی ۱/۶۰۰ میلیون زندگی کنند ؟
روی کار امدن شومن سیاسی؟ مگه تا حالاش روزمن سیاسی بوده؟
نکنه فکر کردی این اقایون سی تا شرکت خصوصی رو از صفر رسونده بودن به میلیارد دلاری که شدن رییس جمهور
4 تا شعار دادن رای اوردن دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
شما روح قاضی منصوری نیستی که با پرچم رومانی درباره
میلیارد دلاری شدن شرکت خصوصی نظر میدی؟
اتفاقا رییس جمهورهای ما باعث میلیاردی شدن شرکت‌های خصوصی زیادی شده اند. ولی این کار چه ربطی به منافع مردم داره؟
تایید صلاحیت و اعتبار نامه تاجگردون با اینهمه حواشی ظلم بزرگی به کشور است انهم در حالی که بسیاری افراد بیحاشیه فقط بخاطر اظهار نظر سیاسی در حیطه وظایف نمایندگی رد صلاحیت شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
خخخخه این افراد مورد نظرت کار نمایدنگی نکنند وبیشتر حرف بزنند که دودستگی در کشور ایجاد کنند وبه همین خاطر یکی از این افراد نایب رییس مجلس که شد بیشتر نمایندگان فهمیدن ای بابا این شخص که کلا پرت است و برای هیئت رئیسه مناسب نیست چون از پختگی برخوردار نبوده و سریع عوضش کردن در دور بعدی انتخابات هیئت رئیسه
بالا بردن قیمت دلار و سکه طلا و فروش سکه ۸ میلیونی به خریدارانی ازمند پس از ورود نیم میلیارد دلار شمش طلا به کشور از طریق ونزوئلا،طراحی بازی جالبی توسط جناب همتی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
دلار در اخر سال گذشته 15 هزار تومان بود و کاری به نرخ درست یا غلط ان ندارم هر چند نرخ اصلی ان 11 هزار تومان بود و اگر امسال تورم کشور 30 درصد باشد و تورم امریکا 3 درصد نرخ دلار باید 27 درصد گران تر شود که حدودا 19500 تومان می شود و نباید هم سرکوب کنند برای دل خوشی تو که دلار ثابت است چون بعدا اقتصاد را متلاشی می کند
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
وقتی دلار3500تومان بود شاخص بورس 110000 بود حالا دلار 18000تومان است وشاخص بورس حداکثر باید600000باشد درصورتیکه 1200000است واین یعنی دلار 35000تومان است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
از کی تا حالا دلار با شاخص بورس می سنجند قربان و مثل ان بایدافزایش یابد؟
ان سالی که روحانی امد و بورس سقوط کرد چرا دلار پایین نیومد؟
یا اصلا می دونی در خیلی از کشورها نرخ ارز ها در ان کشور تا دوبرابر هم افزایش پیدا می کند در طول یکی دو سال ولی تورمشان کمتر از 4 درصد است؟
فرمول نرخ گذاری ارز این جوری است قربان که نرخ تورم کشور شما وبا تورم ان کشوری که می خواهید بسنجید اختلافش هر چی باشد دلار ارزان یا افزایش می یابد یا ثابت می ماند مثلا تورم کشور 20 درصد و نرخ تورم مثلا کشور ارژانتین که 40 درصد است باید نرخ ارز این کشور ارژانتین 20 درصد ارزان شود و یا نرخ تورم در کشور شما 20 درصد است و نرخ کشوری مثل ترکیه 20 درصد باشد نرخ لیر این کشور در کشور شما ثابت است
شما نگاه نکن ارز را سرکوب می کنند وبعد ان را رها می کنند که گول زننده است
شومن
اینو خوب اومدی تابناک
ولی بهتر بود بگی
عوام فریب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
کسی مثل همینی که الان مردم را بدبخت کرده است.
که هیچکس حاضر نیست برادریش را بپذیرد
از خدا میخوام فرد لایقی که مطابق مشخصات اصلی مورد تاکبد مقام معظم رهبری باشه بدون واهمه از هجمه همه جانبه احساس مسیولیت کنه و کاندید بشه بهر صورت ایشان جوان، مدیر کارامد، اکادمیک و اجرایی هستن و پله های ترقی رو یکی یکی و به واسطه تیلط و شاییتگی طی کردن. بالاخص که نه اصولگرا و نه اصلاح طلب و ... نیستن و در خط امام و رهبری هستن و تعهد کامل به ایران و اسلام دارن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
ایشالا با رای دو درصد رییس جمهور بعدی انتخاب بشه و پوزه نودوهشت درصد بقیه رو بمالونه به خاک ،،امریکا رو هم فتح کنه ،کی به کیه!!!!!!
آدم میمونه به امثال امام جمعه شیراز چی بگه
حالا تو به فکر مسلمان کردن جوانان برزیل هستی ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
مگه ایشون چه کرده اند؟ شما غرب زده ها که خیلی آد م های خوبی هستید نه؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
حاجی جون . آن شهروند برزیلی هنوز چماق به ملاجش و سیلی به صورتش نخورده . او هنوز در پشت ابرها در اسمان آبی در رویا ها دنبال ارزوها میگرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
شما که مسلمان هستی وقتی درتقلید از تفکر غرب از دین فاصله می گیری شاید با این کار مردم این کشورها با این تبلیغات انها برگردن به ریشه اصلی دین داری بعد یکی مثل تو که در تقلید انها می چرخی باز برگردی به دین داری
باز هم مهاجرانی؟؟؟؟
شورای نگهبان به یک شومن سیاسی صلاحیت خواهد داد و ایشان هم مانند نمایندگان مجلس فعلی رأی خواهد اورد.
آنهایی که آرزوی ویرانی ایران را دارند ،راستی در خدمت چه کسانی هستند ؟ آیا عراق به مانند پیش از حملهٔ امریکا برمیگردد؟ آیا سوریه به پیش از جنگ داخلی بازمیگردد؟ آیا لیبی ،و مصر ،و یمن ،و افغانستان به پیش از آشوبهای داخلی بازمیگردند ؟ آیا ایران به پیش از جنگ تحمیلی هشت ساله بازمیگردد؟،، راستی کیا از ویرانی ایران منتفع میشوند ؟،،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
بگم؟
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
احسنت.بجز یک عده خائن دنیا پرست که دنبال پر کردن جیبشان هستند بقیه میبازیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
برعکس کشوری مثل ژاپن یا المان در گرو جنگ های جهانی به کلی نابود شدن ولی الان روپا هستند ان هم در عرض چند دهه
چون قبل از جنگ یاد گرفته بودن درست کار کنند و بعد جنگ هم با این همه ویرانی از قبلش هم بهتر ساختند چون در باطنشون ریشه دوانده بوده
در مورد کشور خودتان هم قبل جنگ 8 ساله خیلی وضع جالبی نداشتید ولی الان حتی قبل از دوران جنگ وضع بهتری دارید
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
۲۲.۹۸
المان و ژاپن میپسندی؟ یادت باشه اونها کاملا تسلیم شدند بعد اجازه ساخته شدن پیدا کردن. پس اگر دنبال تسلیم هستی جنگ چرا ؟
الکی تنور انتسابات یا همان انتخابات را گرم نکنید نظر مردم
رای بی رای
به قیمت خودرو رای بدهیم؟
به دستمزد و حقوق رای بدهیم؟
به تورم و گرانی رای بدهیم؟
به مسولینی که باعث تحریم ایران شده اند رای بدهیم؟
به اختلاسها رای بدیم؟به بیکاری رای بدیم؟به محدودیت؟
به حجاب اجباری؟به فقر و فحشا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
انتصابات
بهارستان جدید بر گفتمان انقلابی و عدالت خواهی بر سه محور تکیه دارد . جوانگرایی و انقلابی . حزب الهی بودن ......سوال ) تمام‌مشکلات فعلی جامعه و به بن بست کشیدن حوزه سیاست و اقتصاد و فرهنگ حاصل جمع شدن همین‌گفتمان در سیاست هست . برای اثبات سخنم باید بگویم‌که اگر این چند شاخص در افرادی جمع شود که سواد سیاسی و کلاسیک دانشگاهی و تجربه مدیریتی نداشته باشد فاجعه بار خواهد بود . مدیریت علمی تنها راهکار نجات کشور هست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
دلسوزی و داشتن سواد کافی واقعی !؟ دانشگاهی
و تجربه علمی لازم و مربوطه
و وطن دوستی و عاشق تمام مردم بودن
و داشتن شجاعت و عقل و درایت
و چند محوری بودن
و مدیر و مدبر بودن و سیاست مدار منصف و شجاع بودن
و با دوستان مروت
با دشمنان مدارا
این مشخصات لازم برای مسئولینی است که میتوانند
کشور و مردم را نجات بدهند
سایت مشرق با آب و تاب ساخت و ساز غیر مجاز توسط روحانی را تیتر کرده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
خب مگه رسانه های شما این کار رو برای دیگران نمیکنن ؟
خلاصه همه چيز به همه كس وهمه كس به چيز مرتبط هستند
شریعتمداری . کیهانو. ایران هر چه زودتر باید از ان پی تی خارج شود . سوال ؟ عواقب خروج از ان پی تی را و مسولیت آنرا چه کسی قبول میکند . آیا همچنان مشکلات را میخواهی به گردن مردم بیندازید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
ان پی تی استخوان لای زخم است
باید کند بیرون انداخت.
ببینید هند وپاکستان هم که عضو ان پی تی نیستند حق رأی دارند.
یک همچه جنگلی دنیا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
مشکلات اصلی درست شده بوده قربان و فقط کارهای ظاهری می ماند که تاثیر زیادی بر ما ندارد چون ضربه را قبلا زدن و دستشون دیگر خالی است
دولت بی مسئولیت ، نرخ ارز تا کجا باید برود؟ از پول مردم دفاع کنید یا گور خود را گم کنید.
همون موقع که احمدی نزاد درمخالفت مسئولان این شهر واون شهر میرفت وسخنرانی میکرد معلوم بود که اینبار به بهانه اینکه احمدی نژاد هم داره نقش مخالف رو بازی میکنه میخوان مردم رو به این بهانه بکشنونن پای صندوق های رای .
برزیل؟؟؟ اونجا چکار می کنند طلبه های شما؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
طلبه برزیلی
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
پیرو بحث دیشب هیچی دیگه .باید از اصولی که استفاده میکنن برای مردان داخل کشور تجویز کرد
:)
روی خوشی میبینیم که نمیبینیم
احمدی نژاد در ۱۴۰۰ اگر بقدرت برسد چه کار شقوالقمر میخواهد انجام دهد . چه کاری میخوا۶د انجام شود که مثلا قبلا انجام نداده باشد . تفکرات آرمانخواهی در بخش عدالت و ازادی در قالب گفتمان احمدی نژاد و اصولگرایان قابل تحقق نیست . دلیلم این هست که در تفکر اصولگرایی و نوع اصولگرایی یعنی ایتلاف قالیباف و احمدی نژاد همین نتایج و ایده های مجلس جدید هست . ایده انها بهترین‌اقتصاد و بهترین فرهنگ و بهترین‌مردم سالاری را به اضمحلال میکشند چون در کارهای سیاسی به نظرات جمعی و نتایج صندوق رای اکثریت و علمی زیاد تکیه ندارند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
کارهای نیمه تمامش را تمام کند
کشور را نیمه خراب کرد
حالا کاملا خراب کند
و همه خیالشان راحت بشود
و خلاص
خروج از ان پی تی . یعنی حق غنی سازی را از ایران ساقط میکنند . خروج از ان پی تی . یعنی از اول ترامپ درست گفته بود . خروج از ان‌پی تی یعنی تحریم همه جانبه و جهانی . خروج از ان‌پی تی یعنی بی خیال سوریه و عراق و لبنان و غژه و یمن یعنی کره شمالی .........‌
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
الان به من بفرما چه حقی برایت باقی مانده؟!
حق+وظیفه رابطه مستقیم دارند.
الان ما تنها تکلیف و وظیفه داریم و هیچ حقی برایمان نمانده که بر اساسش ما را تحریم نکرده باشند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
حوصله نداشتم جوابت را بدهم ولی کلا پرتی
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
چرا دنبال غنی سازی اتم رفتی ؟ بعد چرا تحریم شدی ؟ چرا ترکیه و عربستان و کویت و بحرین و رومانی و البانی و بنگلادش ...‌..‌نرفتند ؟ اگر همه کشورها غنی سازی را شروع کنند چه اتفاقی میفتد ؟ تو پرتی . تو نمیدونی . فقط دنبال مطالباتی هستی که خودت را ارضا میکنه . دنیا اینقدر هم هرج و مرج نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
چرا کشورها را به دو دسته تقسیم می کنی یک عده ای داشته باشند و یک عده ای نداشته باشند؟
چرا ان یک عده فقط برای خودشان می خواهند و با زور می گویند شما نداشته باشی؟
در ضمن این کشورهایی که نام بردی سطح تکنولوژیشان به ان حدی نرسیده که بتوانند بسازند و اگر روزی ساختند و حرف زور ان ها را قبول نداشته باشند مانند ما درگیر این چیزها می شوند
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
خوب من هم همین نتیجه را بازگو کردم منظورم این هست که اگر همه به بمب اتم دست پیدا کنند چه اتفاقی میفتد اگر بمب اتم دست طالبان و داعشطو صدام و غذافی باشد تمام مردم دنیا بخصوص برای ملت ما خطرناک بود دوم داشتن بمب اتم شایستگی هم میخواهد و انهم فقط در کشورهای هست که کنترل قدرت دست مردم میچرخد . و سوم اینکه آیا الان میشود به چین و روسیه گفت شما چه حقی دارید که بمب اتم دارید ؟ چرا شما از حق وتو برخوردارید ؟ بنابراین همین سوریه چقدر از حق وتو بهره برد ؟ .......
اون بابایی که دیشب میگفت بیچاره بورس حالا کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
هموزم میگم باصدای بلندهم میگم باوجود تمام حمایت هاوتبعیض ها بزودی شاهد نابودی بورس وسرمایه سهامدارانش خواهیم بود
بیچاره بورس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
من همینجاهستم !
محکم سرجام ایستادم
« ایندفعه دیگه واقعا بیچاره بورس»
اگرخواستی دلیلشوبدونی امشب اخبار رونگاه کن
برای فرداکه میری تالاربورس بدردت میخوره !!!
یعنی دوباره احمدی نژاد را کاندید کنید سخنان‌تکراری و نصیحت تکراری ( عزیزان‌من . عزیزان من . ملت شریف ) بشنویم . آدم از افراد سیاسی تکراری با سخنان تکراری و سیاست های تکراری خسته میشه . حالا چرا جلوی شعارهای انتخاباتی روحانی ایستادگی کردید که حالا میخواهید احمدی نژاد را بر مردم قالب کنید
هیچ مسئولی اینجا رو میخونه؟ یک فکری به حال وضعیت اسف بار ریال کنید.
من زمانی جزو مخالفین سرسخت احمدی نژاد بودم وزمانیکه روحانی کلیدبدست وارد انتخابات ریاست جمهوری شد به حامیان اوپیوستم ولی حالا بعداز ۷ سال ریاست جمهوری روحانی ازصمیم قلب میگویم صدرحمت به احمدی نژاد !!!!
اگر مدارک آقای توکلی همانند این جملشان باشد ، نشان از بی اطلاعی کامل ایشان و پرونده سازی است .
جناب توکلی نام نماینده گچساران غلام رضا تاج گردون هست و نه غلامحسین تاج گردون .
شما که اسم درست ایشون را نمی دونید مدارکتون را چطور جمع کردید؟!!!!!!!!
پاسخ ها
مارین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
اگر به سایت توکلی رفتی باشی میبینی که اونجا اسم تاجگردون رو درست نوشته.
اشتباه از تابناک بوده که بجای غلامرضا تاجگردون نوشتهغ لامحسین تاجگردون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
راستی این اقای توکلی در این بیش از یک دهه که آقای طبری و دوستانشان خلاف می کردند کجا بودند
شاید بعد از اینکه کرونا اومده روحانی گفته یک گوشه کاخ ریاست‌جمهوری براش یه خونه بسازن تا از دیگران جدا بشه ای کاش ایشان اینقدر که به فکر خودش به فکر زلزله زده های کرمانشاه و بچه هایی که در سیستان و بلوچستان در مدرسه های کپری درس میخونن و اجاره نشین هایی که مجبورند در کانکس زندگی کنند به فکر اونا هم بود
اصلاح‌طلبان اگه پشت گوششون را دیدن رای مردم را هم می بینن حالا هرچقدر دوست دارید احمدی نژاد احمدی نژاد کنید البته حواستون باشه یه وقت گوشتون رو کف دستتون نبینید
احمدی نژاد هر بدی که داشت آبان ۹۸ نداشت خاتمی هم آبان ۹۸ نداشت هاشمی هم نداشت من مطمئنم همه اونها اگر الان بودند بعد از آبان ۹۸ یا استعفا می دادند یا طرف مردم رو می‌گرفتند تنها کسی که ثابت کرد مردم براش هیچ ارزشی ندارند روحانی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
همه شون داشتن عزیزم
زودتر جمع و جورش کردن
جامعه ای که مدام فقر و گرسنگی تولید میکنه مگه میشه آبان 98 نداشته باشد؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
۸۸ که داشت خاتمی هم ۷۸ پس چه فرقی میکنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
78 88 98
در هر سه دوره پای اصلاح طالب ها در میان بود برای اشوب دو دوره سر کار بودن و یکی هم چون نمی خواستند شکست را قبول کنند ...
احمدی نژاد و یارانش ازاین پولها گرفته اند .آقای شریعتمداری هم که درکنار صدا و سیما نقش رسانه آنها را ایفا میکند.حالاهم که دوباره شریعتمداری وتندروهاي اصولگرا سرمست ازانصابات مجلس هرروز طرح های جنگجويانه میدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
یعنی حرفای بی سند فرد مغرضی مثل مهاجری میشه حجت برای امثال تو
این بسته ها برای سرگرمی است.
نه کسی این کامنت ها را می خواند ونه اصلا نظر مردم ورای مردم برای صاحب منصبان مهم است.
یکی دارد ویلا می سازد
یکی ویلا هدیه می گیرد
یکی هم بنز 10 میلیاردی قاچاق وارد می کند
ویکی هم اونور آب به ریش همه ی ما می خنده.
اما عاقبت ندارد.
تا روزی که احمدی نژاد در کنار جناح اصولگرا بود ، او بهترین فرد در کره خاکی بود و اطاعت اواطاعت خدا بود ( فرمایشات مصباح) ولی وقتی به اغوش ملت برگشت شد انحرافی ؟؟؟
پاییز داغ
چقدر غربزده ها از احمدی نژاد میترسن!!! به زور میخوان خرابش کنن خخخخخخخخ
کار به اینجا که رسید شورای نگهبان کاره ای نیست چه کسی کشورو به این روز سیاه انداخته امروز مسئولین رای اکثریت ملت را ندارند امروز برای اینکه ادامه ندهند منصوری رو حذفش کردند یعنی درحد همین عدم احراز خیانت های چندین ساله طبری ما همه درهنگامه انقلاب اصلاح طلب اصولگرا بودیم ولی امروز مدعیان این دونام با هم دستشان درجیب ملت میرود بقیه هم سرکارند
چرا زمینهای تصرفی با این متراژ پس گرفته نمی شود
آمدن احمدی‌نژاد کوچکترین فایده اش ،خندیدن است
کی خسته است ،دشمن فرضی
جالب است که در حمله به دشمن فرضی هم متاسفانه تلفات سنگینی دادیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
خب همه این تلفات در زمان همفکران شما بود
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
(عزیزان من . کی خسته هست دشمن ) من کاری میکنم هیچ فقیری در جامعه نباشد ) واقعا
آقای شریعتمداری نیاز حیاتی کشور این است که شما و همفکرانتون الان حرفی نزنید
پاسخ ها
سالار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
هیچ وقت حرفی نزنند بهتره
اگر ایشان دستور خروج از توافق را صادر می‌کردند کسی می‌توانست مخالفت کند؟ فرار بود اگر امریکا برجام را پاره کرد ما آتش بزنیم.
اگر به سایت توکلی رفتی باشی میبینی که اونجا اسم تاجگردون رو درست نوشته.
اشتباه از تابناک بوده که بجای غلامرضا تاجگردون نوشته غلامحسین تاجگردون
از بس شلوغش کردید کار به اینجا رسید
از همون اول گفتن که شلوغش نکنید حرف گوش نکردید
!!!!!!
آقای فعال سیاسی کمی از لاکت بیرون بیا ، داخل مردم بشو و ببین چقدر گرایش دارند به احمدی نزاد هر چند از نظر شما و همفکراتون این ملت عوام هستند و درک نمی کنند . هر چه زودتر از خواب بیدار بشین به نفع شماست .
آقای اشنا فکر نمی کنید بعضی از واژه ها و کلماتی که همچنان در نطقتون بکار می برید از تاریخ گذشته است . هنوز که هنوزه از کلمه دلواپسان استفاده می کنید به نظر من یکی از همین دلواپسان شما و امثال شما هستند ا..
پیرامون ادعای توکلی در مورد خانواده تاجگردون
بعنوان یک نمونه ی کوچک و عادی باید عرض کنم بنده خودم شاهد بودم وقتی آقای تاجگردون در مجلس حدود40 مهمان از حوزه انتخابیه داشت با رئیس دیوان محاسبات تماس گرفت و دستور داد که مهمانخانه دیوان محاسبات را برای چندین روز در اختیار آنها قرار دهد.
جداً فاز شریعتمداری چیه؟؟؟؟؟
چرا میخواد از NPT خارج شیم؟؟ چرا مخالف برجام هست؟؟
چرا دنبل بحران سازی هستش؟؟
قای مرتض طلایی!!
شما حق نداری برای شورای نگهبان تکلیف تعیین کنی که کی رو رد صلاحیت کنن
اگه احمدی نژاد بخواد کاندید شه بذارید بشه مهم مردم هستن که بهش رای بدن یا ندن
شومن مثل محمود یا حسن؟
تابناک! امروز اول تیر ماه است و طبق قولی که داده بودم، چون تبلیغات مزاحم را که هنگام باز کردن صفحات ظاهر می‌شد، بر نداشتید، ناچار شدم برای همیشه تابناک را ترک کنم. این در اثر سوء تدبیر شما و اولویت دادن به پول اتفاق افتاد که واقعا از شما بعید بود. من بیش از ۱۰ سال بود که خواننده پر و پا قرص تابناک بودم. با این روال، همه خوانندگانتان را از دست خواهید داد. بدرود.........
برای مردم فرقی نمیکنه کی رییس جمهور باشد. وضع مردم روزبروز بدتر میشود.
کسی رای نمیده بیخود به خودتون فشار نیارید
با سکه 8 میلیون تومانی وتورم بالای 50 درصد کی دیگر در ایران رای می دهد. جمع کنید این بساط را.
اولا
چطور ه ما می تونیم بریم برزیل تبلیغ اسلام را بکنیم اما اینجا کسی تبلیغ مسیحیت را بکنه زندانی می کنیم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟

دوما یکی به شریعتمداری کیهان بگه حیاتی ترین خواست ملت الان نون هستش نه خارج شدن از NPT

سوما ما از هسته شدن و هسته بودن وهسته ای داشتن حداقل تا الان که هیچ خیر وخوبی ندیدیم

چهارما اقای توکلی که این همه گیر دادید به تاجگردون ضمن تشکر چرا به قالیباف گیر ندادیم که معاونش اون همه دزدی کرد ...
آقای توکلی زمین های اطراف گچساران که جزو منابع طبیعی هست تبدیل به باغ شخصی کردن نکنه این موارد بگی کار تاجگردون تازه ترین مورد جاده گچساران به روستای دیل دو ماه پیش سه نفر اومدن تپه های منابع طبیعی دارن تبدیل به باغ مرکبات میکنن
یکشنبه اول تیر ساعت ۱۵:۱۵
دلار(اسکناس) ۱۹۷۰۰
دلار(حواله) ۲۰۱۰۰
سکه ۸۲۰۰۰۰۰
علی برکت الله !!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان